- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen SSD-t vegyek?
- Gigabyte alaplap topik
- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#14787072
törölt tag
válasz Micsurin #131048 üzenetére
From motorrevü:
"Az ETV 1000 megbízhatóságára általában nincs panasz, de sajnos vannak típushibák, amelyekkel számolni kell. Noha a töltési rendszer meglehetősen egyszerű, okozhat kellemetlen meglepetéseket. A leggyakoribb hibajelenség a feszültségszabályzó meghibásodása. Mivel az egység megegyezik a 2007-es Honda CBR600RR és 1000RR-ben használttal, sokan bontóból pótolják, de ilyenkor benne van a pakliban az alulméretezett alkatrész újabb meghibásodása. A külföldi fórumokat bújva kiderül, hogy elég nagy szakirodalma van a rendszer átépítésének. Sokan a Goldwing feszültségszabályozóját építik be, de legjobb megoldásnak az ebayen kapható Shindengen FH012AA szabályzó beszerzését tartják. Az ismeretlen gyártótól nem kell félni, a legtöbb motormárkának ők a beszállítói. Ha nem akarunk típusidegen alkatrészekkel kísérletezni, meg lehet próbálkozni a gyári feszültségszabályozó csatlakozóinak eltávolításával és direkt bekötésével, itthon többen erre esküsznek.
A Caponord másik jellegzetes problémája az önindító relé pusztulása, aminek változatos tünetei lehetnek az egyszerű nem indulástól kezdve a leállíthatatlanságig. Jó, ha az utóbbi esetre kész vészforgatókönyvünk van, ami a következő: ha a motor még a kulcs eltávolítására sem áll le, először le kell kötni az akkumulátorról először a negatív, majd a pozitív sarut. A hiba oka, hogy az indítómotorra egyenesen van rákötve az indítórelé, így képes mechanikusan leragadni. A hiba után távolítsuk el, majd ohmmérővel (multiméterrel) ellenőrizzük, hogy van-e rajta ellenállás. Ha nincs, akkor az érintkezők nyitva vannak – ebben az esetben vissza lehet szerelni, de az eset előrevetíti a cserét, hiszen a hiba onnantól kezdve bármikor megismétlődhet. Ha a mérés során van ellenállás a relén, akkor azonnal új alkatrész szükséges.
Ezenfelül a segédváz csavarjainak a lazulásáról számoltak be a típust ismerők, amiket elég nagyszervizenként ellenőrizni, és szükség esetén meghúzni, esetleg menetrögzítőt használni."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen