Hirdetés
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Mullet MadJack teszt
gp A Hammer95 első játékában a mesterséges intelligencia találkozik a szintipoppal, a 80-as évek hajviseletével, és rengeteg vérontással.
-
Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
ph A korábbról ismert termékcsalád aktuális változata 32, 48, 64 és 96 GB-os csomagokban jön.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #53045 üzenetére
Én ezt értem, hogy ez egy jó ürügy, hogy jött az A2. Ugyanakkor nézd egy kicsit más oldaláról a dolgot. Amíg nem volt A2, addig jó volt a GS500 és CB400SF a korlátlan A-hoz, most már nem jó? Évekig jó volt 1000-es sportmotorokhoz passzoló jogsit tenni, most már nem jó? Hát persze, hogy most is jó lenne....
Mellesleg a CB biztosan nem vezethető A2-vel, mivel 39kw-os [link], de a GS500 is 38kw, szóval A kell hozzá. Csak ugye valami nagyokos kitalálta, hogy 600ccm is kell valami érthetetlen okból, szóval mehettek a kukába ezek a remek, olcsó tanulómotorok. Gondolhatod, kik fogják a motorcseréket kifizetni.... Szval megint nem a motorosok jártak jól.
Az ETZ-vel Te jöttél, az tényleg vicc lenne nagy A-s tanulómotornak, ugyanakkor várom a kifogásaid egy GS500 vagy egy CB400SF ellen.Amivel én mentem GS, szerintem hibátlan állapotú volt. Nem is írtam, hogy rángatott. Csak kis gázzal indulásnál szeretett sunyin lefulladni, értsd úgy, hogy érzésre már szépen elindult, mondjuk bő 1500rpm körüli fordulat, és hirtelen taccs, minden előjel nélkül lefulladt. Ha már ment, teljesen jó volt. Persze, a sok-sok vibrációjával nem lopta be magát a szívembe, de főleg ez volt a bajom vele, nagyon idegesített. Ehhez képest a CB400-al egyszer egy vészfékezés után lefullasztva még hármasból is sikerült elindulnom.
Az ER6-ot nem ismerem, de az alapján, amiket olvastam róla eddig, ugyanaz a kategória, mint a Gladius. Nem erre való. Vagy gyengébb motor kell a bólyázáshoz, vagy valami négyhengeres. Ezek túl "nyersek" a tanpálya nagyon alacsony sebességén, nem valók ilyen körülmények mellett kezdők segge alá.
A méret is marhaság, ugyanakkora a CB400SF, mint egy 600-as Hornet.Mindezt amúgy mondom úgy, hogy nem a változásokkal van bajom, hanem az ésszerűtlen, szükségtelen, másokat megszivató változásokkal. Pl. az új, 12m-es féktávot egy remek változtatásnak tartom, végre megtanítják rendesen vészfékezni a kedves motoros-jelölteket, 50-ről megállni 24m-en az nulla tudás, garantált para az első valós vészhelyzetben a városban. 12m-el már van esély elkerülni a bajt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest