- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Mikrofon topic
- Autós kamerák
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
én ezt az állandó növekedést, meg hereszorítást nem értem csupán. Nem lehet a végtelenségig növekedni, meg statisztikát csökkenteni. Az Eu mindig előírja, hogy mennyivel kell csökkennie évente a baleseteknek.
Néhány dolog nem egyszerű. Az ABS NEM arra való, hogy hamarabb megálljon a motor, hanem hogy irányítható maradjon fékezés közben. Ezt sokan félreértik. Egy tapasztaltabb motoros előbb is meg tud állni ABS nélkül.
A kevés tapasztalattal rendelkezőknek ez jó dolog. A motorgyártók is minél nagyobb rétegeknek akarnak motort árulni, kapóra jön a hülyebiztosság. Az emberek felületes hozzáállása a dolgokhoz meg világossá teszi, hogy a többség miatt ezek még jól is el tudnak sülni.
A sportlégszűrős dologhoz hozzá kell tenni: a mai lambdaszondás-katalizátoros motorok pont teleszarják, milyen légszűrő van bent, a katalizátor miatt mindig lambda1 környékén kell lennie a légfeleslegnek. A motormenedzsment utána is fog állítani.
Az érem másik oldala, hogy Németországban az utakon futó motorok többsége még mindig karburátoros! Emlékeim szerint jóval több, mint 60 százalék, és az injektorosoknál is különbséget kell tenni nyílt hurkos befecsendező rendszer között ( lambdaszonda nélküli) és a lambdaszondás szabályzó rendszerek között. A nyílthurkos injektoros+karbisnál el tudja rontani a károsanyagot talán. Ha otthon berhelik, vagy padoztatják akkor meg pláne. Daganatos megbetegedések bőven vannak a belsőégésű otto motortól és elég rusnya egy dolog az. Lassan nincs olyan ember, akinek a családjában ne történne ilyen, esetleg ő maga ne lenne veszélyeztetve.Tehát a dolog sosem olyan egyszerű
Mindenesetre ha ez bejönne, én építenék egy pályamotort és a közutat pont leszarnám, aztán úgy ellennék.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- sto1911: Pinball FX3 PH! verseny
- Elemlámpa, zseblámpa
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Horgász topik
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs