- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- MILC felhasználók szakmai topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen asztali médialejátszót?
Hirdetés
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUNNIA1920
őstag
Sziasztok!
Amit most fogok kérdezni valószínűleg ellenszenvet fog kiváltani rám nézve, de azért megkérdezem.
Én most szeretném letenni a B125 - ös vizsgát és ehhez szeretnék párosítani egy 20KW - os, 250ccm3 - as Suzuki Bandit - ot.
Mennyire egészséges választás ez? Értem ezalatt a felmerülő szabálysértési bírságok összegét.
Vagy elintézhető a dolog fájdalommentesen?
Köszönöm a válaszokat!"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
Mert akkor ugyanúgy le lenne rend számozva a motor, illetve ugyanúgy fizetném az adót (125-ös díjszabás szerint), csak papír szerint beleférne a 125ccm3 és a 11KW - ba.
Tudom hogy ez mennyire legális dolog, de még mindig jobb, mintha motorjogsi nélkül mennék vele, esetleg rendszám nélkül 50 - esként nyilvántartva (ismerek ilyet is)."Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
Beszéltem ma egy oktatóval, azt mondta, hogy ha minden simán megy és nem bukdácsolok, akkor egy 70 - ből megvan az A korlátlan náluk, meg kb. 6 hét.
Ha összejön a dolog, és addig meg lesz a pénz is, akkor szerintem egy 400 - as Suzuki Bandit - ot veszek."Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
Valaki tudna véleményt mondani egy Suzuki Bandit 400 - asról és/vagy Yamaha XJR400 - asról?
Ezeket nézegettem most (1990-1999), csak nem tudom milyenek a használatban.
Kezdő motornak szánom.[ Szerkesztve ]
"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
válasz HUNNIA1920 #6780 üzenetére
Vagy kérdezhetném úgyis, hogy kezdő motornak milyen túra motort ajánlanátok mondjuk 400e Ft - ig?
"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
alvaro és doc: akkor ti milyet ajánlanátok megvételre?
250ccm3 - esnél kisebbet nem szeretnék venni, de azért lehetőleg férjen vele a fél millióba.
Túra/naked vagy Chopper legyen, bár utóbbira nagy esélyt nem látok, mert azok drágák (legalábbis ha egy Intruder szintet nézünk).
Gyorsasági/sport és enduro semmiképpen se kell."Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
Akkor szerintem marad a Suzuki GS500 - as. Az tetszik még a legjobban, illetve ahogy hallottam, annak a leggazdaságosabb az üzemeltetése. Sajnos árban már nem annyira jó, mert a jobb példányok ott is 500e felett vannak, de talán sikerül kifogni olcsóbban is.
Köszi srácok a segítséget!
Remélem összejön."Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
Sziasztok!
Nem rég beadtam a derekamat és letettem a nagy motor jogsit (korlátlant) és szeretnék venni egy motort. Túra/naked ami szóba jöhet.Amire gondoltam:
Kisebbek: Kawasaki ER-5, Honda CB 600F (Hornet),
Nagyobbak: Suzuki Bandit 1200, Yamaha XJR 1300, Suzuki GSX 1400.Kérdésem az lenne, hogy ha kisebb mellett döntök, akkor mennyire szenvedek hátrányt a Kawa - val? Tudom, hogy a Hornet egy jóval nyomatékosabb gép, viszont árban elég nagy a különbség (Kawa 300 - nál indul, Hornet 500 - nál), legalábbis nekem ez már soknak számít.
A másik, hogy érdemes-e nagyobb gépet venni, ha esetleg rászánnám magam a nagyobb kiadásra, vagy a Hornet illetve Kawa ER 5 bőven elég mindenre?
Köszönöm!"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
Akkor már csak az a kérdés, hogy melyik éri meg jobban: Suzuki GS 500 / Kawasaki ER-5 vagy inkább drágábban a Honda CB 600 Hornet? Előbbiek sor2 - esek kb. 50LE - vel, utóbbi sor4 - es 100LE - vel.
Idáig mindenki kivétel nélkül a Honda - t ajánlotta.
Kérdés, hogy van-e értelme a Honda +teljesítményének, ha mondjuk nem autópályán huzatom ki, hanem hétköznapi célokra használom. Felesleges 100 ezreket nem akarok kiadni."Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
Sziasztok!
Na most jutottam el oda, hogy előteremtsem a pénzmagot egy motorra. Pár hónapja írtam már, akkor a mesteremberek kezdőmotornak a Suzuki GS500 / Kawasaki ER-5/6 - t ajánlották.
Mára ennél nagyobban gondolkozok.
Amit kinéztem (csakis Naked): Suzuki GSF600 Bandit / Honda CB600F Hornet / Suzuki GSX750E Inazuma.Viszont nem tudom eldönteni, melyik legyen. Mindegyik mellett és ellen is szólnak érvek.
Az egyik olcsóbb, a másik megbízhatóbb, az egyik erősebb, a másik újabb kiadású, stb.Eléggé az Inazuma felé húzok (a kinézete igazi motor motor).
2004-2005 - ös évjáratnál ne legyen újabb.
Okai: 1.) ár, 2.) digitális km/h kijelző nem kell.Ismerősök idáig mind a Honda - t ajánlották, akár régebbi kiadásút is, mint a másik két motor.
Kinek mi a véleménye ezzel kapcsolatban?
Köszönöm!"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
válasz KoVee84 #15869 üzenetére
"2004-2005 - ös évjáratnál ne legyen újabb.
Okai: 1.) ár, 2.) digitális km/h kijelző nem kell." = "GSR600 vagy z750"?Pont ezért írtam, hogy inkább 2004 - es vagy annál régebbi legyen. Ezeknek az ára 500 - 700ezer közötti, illetve a régi analóg km/h - t használják.
Viszont részedről is +1 a Hornet - nek.
"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
válasz vendingo #15874 üzenetére
Annak olyan hangja van, mint a villanymotornak, legalább is tesztekben azt írták. Meg annyira külsőre se tetszik. V2 - es motor inkább városi használatra való. Egyébként néztem azokat is anno.
ALI_G: hasznaltauto.hu - s link?
"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
Köszi mindenkinek a válaszokat!
Habár okosabb nem lettem, maradnak majd az egyszerű döntési formák: ár, állapot, távolság (motor helye).
Ahogy írtátok is, nagyon mellényúlni nem lehet.
Remélem nem olyat fogok ki, amire rá kell költeni a vételárat."Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
Sziasztok!
Van itt valaki, aki hitel témában ki van okosítva? Pontosabban hitelátvállalásos motorvételről lenne szó.
Finanszírozás: 40%-tól elvihető
Kezdőrészlet: 32.000 Ft
Havi részlet: 32.000 Ft
Futamidő: 17 hónap"2014 júniusig van rá hitel, amit át lehetne vállalni, vagy ki lehet egybe fizetni."
Na most ha jól értem, akkor kifizetem a 17*32.000FT - ot (544.000Ft) és enyém a motor, minden egyéb költség nélkül?
"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
válasz zsoltee10 #17008 üzenetére
Lehet hülye vagyok, de nem értem.
Ha átveszem a motort, átveszem a 17 havi törlesztőrészletet és ezt fizetem havonta (32.000Ft), akkor ez nem elég? Vagy ha egyben kifizetem azt az 544.000FT, akkor sem?
Vagy a hitelen kívül van egy összeg, amit a tulajnak ki kell fizetnem, a havi részletet meg a banknak 17 hónapig?"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
zsoltee10, fattyu: nem tudom mennyit kér érte, mert nem jelöli meg az értéket, illetve azt sem tudom, hogy svájci vagy forint alapú a hitel.
Viszont ahogy kivettem a szavatokból, felejtős a dolog.
Lehet jobban járok, ha kinézek egy rendes eladó motort, és ha kell rá valamennyi pénz, akkor veszek fel fix havi törlesztésű kölcsönt. És akkor tudom, hogy mit és mennyit fizetek vissza.Köszi a segítséget!
"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
Sziasztok!
Múlt hét óta egy Honda CB900F Hornet büszke tulajdonosa vagyok.
Használt, 2002 - es évjáratú.Olyan gondom lenne vele, hogy sem a Km/h mutatója, sem a megtett Km számlálója nem működik. Utóbbi digitális.
A nem működés alatt azt értem, hogy mentem vele kb. 40 Km - t, de ugyanannyi Km - t ír ki, nem számol tovább.Erre esetleg valami "házi" megoldás, hogy ne kelljen szerelőhöz szaladni?
"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
Szerelő meg tudja csinálni helyben is, nem ez a gond. Azt hittem, hogy esetleg házilag megoldható, de akkor marad a szerelő.
Azért köszönöm!"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
Automata láncolajozókkal van valakinek tapasztalata?
Pl. erről: [link]
Illetve mennyire szerencsés dolog bőrruhához nem bőrcsizmát használni, hanem mondjuk kívül hordani egy motoros bakanccsal?
"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
Köszönöm a válaszokat!
.mf: van egy bőrszerkóm. Nincs még csizmám, se semmilyen motoros lábbelim. Arra gondoltam, hogy nem vennék csizmát, hanem csak egy motoros bakancsot. Viszont a bőrnadrágot azt ajánlatos betűrni a csizmába, nem? Bakancsnál amit néztem, ott kívül lehet csak hordani, vagyis a nadrág szára kívül van a bakancs körül.
Pl.: [link]
"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
Sziasztok!
A véleményetekre lennék kíváncsi. Másfél éve van a tulajdonomban egy Honda CB900F Hornet motor. 2002-es évjárat, szép állapotú, megy mint a veszedelem.
2 éve tettem le a nagymotor A-s jogsit, előtte semmilyen motoros múltam nem volt. Illetve annyi, hogy 7-8 évesen 1-2 évig robogóztam, de a rend őrei kifigyeltek és lekapcsoltak. Utána nem volt kedvem már motorozni.
Mindjárt a Hornet-el kezdtem. A tanulás (ha azt a pár alkalmat lehet annak nevezni) egy Kawasaki Er-5-ös géppel történt a sulinál. Nagyon megkedveltem ezt a gépet, csak mivel az anyagiak megengedték így vettem egy Hornet-et (na meg persze azért is, mert én kemény vagyok gondoltam, miért is ne vegyek nagyobbat ).A motor nincs napi használatban, inkább csak heti rendszerességgel elő-elő veszem. Ami zavar, hogy nem igazán van kihasználva. Nagyobb túrákra nem megyek, van egy helyi motoros közösség, de valahogy nem vagyok híve az egy kerekezésnek, meg a 200 alatt nem motorozunk, mert aki az alatt megy az gyökér. Szóval marad az egyedül lét.
Az lenne a kérdésem, hogy mennyire lenne visszalépés mondjuk egy újabb évjáratú, 2006-os ER-5-ös a Hornet után? Nagyon szerettem azt a motort, a mai napig szemezek vele. Viszont nem vagyok az a típus, aki évente vesz új motort (főleg az átírás költsége miatt).
Lehetőleg úgy szeretném, hogy ráfizetni ne kelljen. Érdemes lenne ezt meglépni, vagy itt is azt a választ kapom, hogy nagy motorral lehet lassan is menni, a kisebbel viszont nem lehet gyorsan (fizikai határait átlépve)?"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
válasz HUNNIA1920 #40120 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
HUNNIA1920
őstag
Sziasztok!
Egy 2002-es Honda Hornet 900-asra szeretnék venni első-hátsó gumit. Tudnátok valamit ajánlani?
Csakis utcai használatra és úgymond kíméletes használat mellett. Nem vagyok egy kanyarvadász.Vágott slick gumit tudnák venni itt helyben is, de arról eléggé megoszlanak a vélemények. Viszont a legtöbb bolti új gumi ára elég ijesztő. Van valami alternatíva?
Köszönöm!
"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs