Hirdetés
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Hőguta #125446 üzenetére
Sziasztok!
Most indulok egy CBF 1000-et nézni és izgulok Első komoly motorom lesz. (Fiatalon volt egy kis 70 köbcentis.)
Tiszteletben fogom tartani a gépet és ésszel kezelni, de olyat akarok amiben van bőven tér fejlődni és kényelmes túrázni kettőnknek.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Ahol autókra végeznek eredetvizsgálatot, ott motorkerékpárokra is meg szokták csinálni?
Elég húzós lesz a timeline, mert szombaton jövök haza nyaralásból, hétfőn vinni akarom eredetvizsgálatra (nem tudom hova), aztán kormányablakba átiratni, aztán még le kell vele tolnom azon a héten 4 forgalmi alkalmat + egy vizsgát szombaton.
És még telefonos tartó is kell rá hogy eltaláljak bárhova. De legalább a parkolóhelye megvan.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
válasz Oppenheimer #137367 üzenetére
Egész héten esni fog, én meg még egyszer sem vezettem motort esőben. Van esetleg tippetek hogy mire figyeljek nagyon hogy ne törjem össze?
Amit magamtól tudok: sokkal lassabban és óvatosabban menjek, csúszós felületeket kerülni és ha muszáj keresztezni akkor egyenesen végiggurulni rajta, akár behúzott kuplunggal mert azt olvastam a motorfék is veszélyes lehet.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
válasz Mentolka #137423 üzenetére
Köszi, igen ezeket tudom hogy jobban csúsznak, igyekszem majd őket 100%-ban elkerülni
De egyelőre úgy néz ki ma délelőtt elmarad az eső. Tegnapi előrejelzés szerint 8 óta esnie kéne. Na nem baj, jövőhéten biztos nem úszom meg.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
Pilot Road 5-oket rendeltem a CBF 1000 ala, tekintve hogy a rajta levo Michelin gumik kb 8 evesek es elegge kopottak is. Topikban mi a velemeny a gumi tipusrol? Tobbnyire jokat olvasok rola, de lattam 1-2 velemenyt hogy konnyen kap defektet.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz Topiccsendőr #137467 üzenetére
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
Szétdörzsöli a mocis farmerem a seggem a motoron.
Azt meg kell hagyni hogy kicsit nagy rám, de főleg hosszban, seggben, combnál jó. Mennyire normális jelenség ez? Meg kell szokni, mert minden gatyában ez lesz és inkább hintőporozzam magam, vagy találni kéne csoda folytán egy jobb méretet / márkát?Insportlineban vettem 40k körül.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz dellfanboy #137513 üzenetére
Azt az aranyérre használom 😎
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Drivingcamp 1 napos motoros trainingjét próbálta valaki? Jó? Mit ajánlotok még? Friss jogsi után kéne egy kis képzés, tapasztalatgyűjtés.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz dellfanboy #137553 üzenetére
Sor 4-es 600-as hogyhogy nem tartozik a könnyen kezelhetők közé? A CBF 600-ról (meg a CBF 1000-ről is) azt láttam mindenhol hogy könnyen kezelhető, jó kezdő motor.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz dellfanboy #137563 üzenetére
Tudtam hogy ebbe kötsz majd bele, de az írásom lényege az az, hogy CBF 600 is könnyen kezelhető, és lehet tovább menni valószínűleg a könnyű kezelhetőség skáláján egészen a végletekig egy 50ccm-es robogóig, de van értelme?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz dellfanboy #137573 üzenetére
Na most legalább leírtad mire gondoltál a sor 4 helyett. Eredetileg is benne lehetett volna.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz dellfanboy #137583 üzenetére
Ah inkább leszarom és kihasználom a ph prémium funkcióit.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz Topiccsendőr #137590 üzenetére
Már másik topikban is felidegesített az értetlenségével, és most sem a véleménykülönbség a probléma (mert az nincs is érdemben), hanem a hozzászólások minőségével, és azzal hogy felhívom rá a figyelmét, akkor meg kezdődik a sértegetés. Mindeközben lejáratja magát. Nekem ehhez sem kedvem, sem türelmem.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
Nemrég szálltam le a motorról itt a lakótelepen és beszólt közben egy 5 éves gyerek. Kérdezte az anyját, hogy "Neki miért van szüksége ilyen nagy piros motorra?"
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
válasz eihwaz #137618 üzenetére
Én egy lakótelepen lakom melynek a sarkában, tőlem 7 percre gyalog van egy őrzött parkoló. Ott középsztenderdre rakom, kormányzár be, tárcsafékzár rá, huzattal lefed, aztán riasztó ON. Alkalom adtán fél napra vagy 1-1 éjszakára itt a lakás mellett is megállok vele, ha tudom hogy újra rá fogok ülni.
Off seasonben elviszem majd a szülők kertjébe soroksárra.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
válasz anorche1 #137684 üzenetére
Nekem az oktatom meg az elso rutin es az elso forgalmi orak elott kert vizsgaidopontot, aztan ahhoz kepest beutemeztuk az orakat. Csak a vizsgaidopontoktol fuggot mennyi idobe telik nekem a jogsi.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
2 túrát nyomtam le a hétvégén, abból egynek a felét utassal (48 kilós szexi bnő). Hú de jó volt, és te jó isten, mennyit fejlődtem.
Ma már magamhoz képest egész merészen dőltem a kanyarokban. Ez annak köszönhető hogy magasabb XP-jű motorpilótákkal mentem és néztem hogy ők mit csinálnak. Ha meglesz a bizalmam az abroncsokban és az aszfaltban akkor nagyon jó kalandjaink lesznek.
Ma sikerült az egyetlen helyre menni az országban ahol esett, a Mátrába, úgyhogy legalább kipróbáltam kicsit az esőt is. Bár nem esett sok, de az aszfalt már nedves volt. Be is voltam tőle szarva, azon már nem döntögettem olyan serényen.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz Topiccsendőr #138022 üzenetére
Én eszerint csinálom, és így nem fárad el.
A safety hungary-nál is ezt tanították, azzal a kivétellel, hogy szerintük mindig legyen a jobb talp eleje a a fék felett, szerintem ez viszont fárasztó.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
válasz Topiccsendőr #138028 üzenetére
Persze hogy hitvita, de a gyakorlatok is jobban mentek amikor már nem tartottam 2 ujjat a féken.
Nem kell féltened, én mindent megkérdőjelezek.
A képzésen azt mondták vészfékezésnél használjuk a motorféket is. Lol. Na képzelheted hogy ezt hogy megchallengeltem, látszott hogy nem ehhez szoktak.[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz bacus #138032 üzenetére
Elég egyszerű a megfejtés nálam. Én kuplunggal váltok, mert még féltem a váltom hogy anélkül váltsak. De ha elkezdem a kuplung nélküli váltást, az csak fölfelé lesz.
A képen leváltottam, és van hogy váltás után pár másodpercig elől hagyom a lábam, kiváltképp ha tudom hogy mindjárt vissza kell váltani fel.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
válasz bacus #138087 üzenetére
Ezek szerint eszel csomó finomlisztet, meg rántott kaját, ezek is tele vannak kalóriával, magas glikémiás indexű szénhidráttal és zsírral.
Szóval nem kell csodát keresni, írtam hogy a termodinamikát nem hazudtolhatja meg a tested. Csak akkor lehet hízni, ha több kalóriát viszel be, mint amit elégetsz. Ez nagyon off itt, de csak segíteni akarok.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
válasz norbert1998 #138295 üzenetére
Na ezt már inkább reálisnak tartom, hamarosan kiderül 😃
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
válasz d@vee #138309 üzenetére
Nekem is. Forgalmi vizsga időpont mondjuk 1 hónapra volt, de így is megvolt a rutin + forgalmi 2 hónap alatt a legnagyobb csúcsidőben.
Amúgy meg motorra nem kell jogsi, motorosoknak vagy a felének nincs is a kategóriájának megfelelő.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz 3800+ #138314 üzenetére
Ne foss, én az utolsó 5 forgalmi alkalomra és a vizsgára saját motorral mentem, meg voltunk mocizni barátnőmmel is a városban (Bp) mielőtt meglett a jogsim. Szabályosan közlekedő és rendesen felöltözött motorost nagyon ritkán állítanak meg. Ha mégis, akkor 30k, nabumm, túléled.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- BestBuy ruhás topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Tippmix
- Mesterséges intelligencia topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs