- Milyen SSD-t vegyek?
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen asztali médialejátszót?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Hisense LCD és LED TV-k
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shad0w
senior tag
Sziasztok,
sikerült vennem egy Honda CBR600F4-et és most kéne vennem ruhát is. Szerintetek protektorból megéri olyat venni ami nem csak gerincprotektor hanem mellkas protektor is?
Forcefield Back Protector PRO L2K (csak hát) VS Forcefield Extreme Harness Flite (hát és mellkas)Tudom, tudom kell még kabát meg nadrág meg csizma, de csak szépen sorjában haladok
-
Shad0w
senior tag
válasz Something_ #48435 üzenetére
Ja már mondták, de itthon nem tudom kinyomtatni az alkuszos meghatalmazást, majd csak holnap és vmelyik oldalon írta, hogy csak a következő naptól érvényes (de ezt lehet, hogy csak azért mert este hat után álltam neki kitölteni az online felületen).
180 cm vagyok.
-
Shad0w
senior tag
válasz Something_ #48447 üzenetére
Dejó, eddig tudtam, hogy mit akarok, erre most el kell gondolkodnom a külön mellprotektoron is. Köszi...
-
Shad0w
senior tag
Na megvettem a mellkas protektoros forcefieldet. Boltban még nagyon jónak tűnt, de amikor most ráültem benne a motorra akkor a vállpántok nagyon elemelkednek a vállamtól, még az öklöm is befér alá.
Akkor most túl nagy rám a protektor?
[ Szerkesztve ]
-
Shad0w
senior tag
válasz Something_ #48529 üzenetére
Már így is "túl" kicsire van állítva, vagyis a vállpántnál a tépőzár nem teljes felületen ér össze. Majd holnap visszaviszem boltba hátha kedvesek lesznek és rendelnek egy kisebbet.
-
Shad0w
senior tag
válasz bbubby00 #48551 üzenetére
Miután kitaláltam, hogy mit akarok venni megnézem melyik boltban a legolcsóbb és oda megyek (mondjuk Budapesten van bőven választék).
Most amikor elhoztam a protektort ketten voltak előttem és mindketten úgy kezdték, hogy: "láttam az online felületen ezt meg azt, meg szeretném nézni.". Szal fontos az is, hogy up-to-date legyen a weben a raktárkészlet és az ár.
[ Szerkesztve ]
-
Shad0w
senior tag
válasz Something_ #48431 üzenetére
-
Shad0w
senior tag
Na megvan a csizma: Alpinestars Supertech R
Megvan a kabát is: Alpinestars Motegi (csak ezt még el kell vinni szabóhoz, mert picit nagy)
Könnyen lehet, hogy hétvégére teljes lesz a felszerelésem.Ja, és tökjó a fórum elején az összefoglaló, nekem most nagyon sokat segített, főleg a boltos rész, hogy mit hol. Btw, idővel nem kerülhetne be oda szerelő ajánló is? Olyanra gondolok, hogy konkrétan a szakik és nem olyan szervizek ahol két havonta cserélődnek az emberek.
[ Szerkesztve ]
-
Shad0w
senior tag
válasz dellfanboy #48748 üzenetére
Hát, a csizma pont úgy néz ki, mint az internetes képeken. A ruhát meg most tutira nem húzom fel, mert egy elég komoly gimnasztikai mutatvány a levétele . De majd ha meg lesz varrva biztos lesznek képek ahogy a motoron ülök.
Én is próbáltam a Vortice-t, de az én lábam az hosszában 41-es, széltében 45-ös (márha a sidi méretezését nézzük). A Supertech R-ből a 43-as pont rácuppan a lábamra. A sarkam mozog egy picit, de aszonták, hogy ez normális, mert van egy csizma a csizmában és az is mozog egy kicsit. Ja és a Sidi-vel ellentétben ez tud tágulni oldalra is az ujjaknál ami elég hasznos dolog.
-
Shad0w
senior tag
Jippíí. Kijutottam ma Kakucs ringre.Végeredmény: még élek. Eddig csak sejtettem, hogy nem tudok motorozni, most már teljesen biztos vagyok benne .
Volt pár necces pillanat amikor meglátogattam a bukóteret és meglepően jól vizsgázott a CBR600 terepen is . De azért többet voltam aszfalton, mint füvön.
A motorosok is tök kedvesek voltak, odamentem egy nagyobbacska csapathoz (akik külön furgonnal hozták a motorokat), hogy ők majd tudnak motorozni és kérdeztem, ők meg segítettek, magyaráztak, szal tök sokat tanultam a kanyargásról. És persze amikor elkezdtem kiülni a kanyarokban akkor elég hamar el is fáradtak a lábaim, de sebaj, majd megedződnek.
-
Shad0w
senior tag
Mostanában egyre többen írnak ide, hogy vesznek motort/meglett a jogsi. Gondoltam leírom, hogy mennyit költöttem a ruhákra a motor mellett.
És most szeretném nyomatékosan kérni, hogy ne flémeljen senki. Én megtehettem és meg is tettem, hogy azt vegyek amit akarok. Ha te teljesen másik márkából vettél volna teljesen mást akkor hajrá...
Szóval akkor tömören a lista (nyilván beszerzés óta változott egykét termék ára a linkeken, én azt írom ide amit én fizettem vételkor postaköltséggel együtt):
Sisak: X-Lite X-702 GT - 114000 Ft
Kesztyű: 11000 Ft (fogalmam sincs mi a márkája, rá van írva, hogy "Plus")
Bőr ruha: Alpinestars Motegi - 180000 Ft
Bőr ruha méretre szabása: 55000 Ft (Cölöpné Margitnál)
Csizma: Alpinestars Supertech-R - 110000 Ft
Gerinc és mellkas protektor: Forcefield Extreme Harness Flite (kicsit görgetni kell lefelé) - 70000 Ft
Füldugó: Alpine motosafe - 8000 Ft (enélkül már el se indulok, best buy!)
Aláöltözők:
- Rukka alsó és felső - 27000 Ft
- Lidl 2db alsó és 2 db felső - 18000 FtNem feltétlenül ruha, de vettem tanktáskát is, hogy ne kelljen hátitáskát hordani: Lem SBTOP - 21000 Ft (tartóját külön kell megvenni ami 7000 Ft)
Ez így összesen 582000 Ft (tanktáskával 603000 Ft).
És most pár tapasztalat:
X-Lite X-702 GT sisak: Kb. 4 óra sorozatnézés után pont rácuppan a fejemre, de tényleg mindenhol paszent. És még felvenni is sokkal könnyebb, mint új korában. A beépített napszemüveg csak a látótér ~80%-át takarja ki, de vezetés közben ez nem zavaró. Mondjuk sztm nem túl halk viszont nem tudom milyen a többi sisak... A szellőzés csak 80-100 km/h-nál kezd el rendesen működni, azalatt tökmind1 mit nyitok ki rajta, melegem van.Kesztyű: Teljesen jó alap kis kesztyű. Bütyköknél szénszálas protektorral és az ujjakon kapacitív kijelzőkhöz való réteggel. Még nem próbáltam a telefont babrálni a tanktáskán keresztül, de közvetlenül a telefonnal érintkezve teljesen jó. Sztm ez a leggyengébb darabja a felszerelésnek, majd jövőre lecserélem .
Alpinestars Motegi: Teljesen fasza, főleg, hogy pont rám szabták. Mindenhol paszent, térd és könyökprotektorokat egyáltalán nem érzem, pont a helyükön vannak. Nagyon kényelmes benne mozogni. Kabátjában egy darab cipzáros és még 3 db tépőzáras zseb is van. Menet közben teljesen komfortos benne a klíma, 1 percnél tovább tartó ácsorgásban erősen trópusivá változik.
Alpinestars Supertech-R: Volt rajtam az összes Sidi meg Alpinestars csizma és ez a legeslegkényelmesebb, majdhogynem kényelmesebb az utcai bakancsomnál (najó, azért a magas lábszár miatt kicsit macerásabb benne menni). A többi csizmával ellentétben ez tud tágulni az orr részben ami a széles lábúaknak nagyon fontos.
Forcefield Extreme Harness Flite: A mellkasvédő miatt macerásabb felvenni, mint a sima gerincprotektorokat, de ezt leszámítva semmi különbség nincs. Elöl-hátul teljesen rám simul. Valószínűleg melegebb alatta az élet, mint egy sima gerincprotektorban, de a bőr ruha alatt teljesen mind1, ha meg meg kell állni valahol akkor semeddig nem tart levetni a dzsekivel együtt.
Alpine motosafe: Best buy! De tényleg. Teljesen elviselhető szintre halkul a sisak 90-100 km/h-ás tempónál, de én már akkor is hordom ha csak a városban megyek. Lehet, hogy csak azért mert nem vágtam le a végéből, de amikor ráhúzom a maszkot meg a sisakot akkor olyan érzésem van mintha begyűrődött volna a fülem, pedig nem. Kicsit furi érzés de már megszoktam, ma pl. már észre se vettem.
Aláöltöző:
- Lidl: Hát sztm csak arra jó, hogy ne ragadjon az emberhez a bőr ruha, hosszú tíz percek alatt sem képes megszáradni egy hosszabb karika után. Persze a semminél jobb.
- Rukka: Nem tudom, ma vettem. Majd kiderül.[ Szerkesztve ]
-
Shad0w
senior tag
válasz Topiccsendőr #50443 üzenetére
Persuader: mert eddig itt csak olyat láttam, hogy sisak ~70k, bőr ruha ~100k. Sztm igy teljesen konkrétan leirva kicsit mellbevágóbbak a számok.
FIREBLADE78: nem heccből kellett szabatnom. Derékban kellett jó méretet választanom és akkor minden más rossz volt. Persze örültem volna ha nem kell. Fogyni lehet hízni nem. De ha szabatod ha nem ugyanez a helyzet.
cannibal: lábszárból levágtak és összehúzták, combból levágtak. Alkarnál és felkarnál szintén levágtak és összehúzták.
maximimilan4: én két évet spóroltam erre és így most nem kellett kompromisszumot kötnöm ( jó, jó, kesztyű). Jó érzés ám amikor nem a fillérbaszásról szól egy bevásárlás.
Esésnél nem számít mennyit költöttél a motorra. És köszi -
Shad0w
senior tag
válasz Bogyó bá' #50452 üzenetére
Fórum elejéből másoltam:
"az adás-vételi szerződés négy példányban: egy az eladóé, egy a tiéd, kettőt pedig az okmányirodában fognak kérni"Én csak egyet adtam az eladónak, azzal le tudta mondani a biztosítást. Maradékot meg vittem okmányirodába és ha jól emlékszem vissza is kaptam mindet. Ennyit a 4 példányról... (De persze legyen 4, hátha ügyintézője válogatja, hogy mit csinál vele).
[ Szerkesztve ]
-
Shad0w
senior tag
válasz canniball #50474 üzenetére
Igen, a rövidítést úgy értettem, hogy a hosszából vágtak le mert rossz helyen voltak a protektorok.
KoVee84: Igen. Minden "fele ennyiért jobbat veszek" hsz flém. De inkább akkor nem irok ide tobbet, szegény bogyot is átbasztam reggel...
Burt1793: Nem akartam hátbaveregetést, igazából tapasztalatos hsz akart lenni, de abból is látszódott volna, hogy mi mennyi és akkor a "sokba került" helyett beraktam a konkrét árakat. A kesztyű meg kilóg a sorból, nem is firtatom (sőt egyetértek ezekkel a hsz-ekkel). Arra pont számítottam, hogy meg lesz szólva.
-
Shad0w
senior tag
Honda CBR 600-on hogyan kell a hátsó fékpedált állítani? A gyári szerszámkészlettel nem férek hozzá a csavarokhoz.
-
Shad0w
senior tag
válasz Something_ #52588 üzenetére
Ma is akciós nap volt Euroringen, ki is mentem a délutáni sessionre. Regisztrációnál azt mondták, hogy kb. 30-an vannak, de ennek ellenére nem volt tömeg a pályán, a fele ember általában pihent. Én egész délután tudtam menni 4-szer 20 percet, de most nagyon érzem a derekamat meg a combjaimat. Ha tempót megy az ember akkor nagyon fárasztó, fárasztóbb, mint a Kakucs. Úgy tűnik puhány vagyok még...
Egyrészt a nagymotorosok ott előztek meg ahol nem szégyellték a 125 ccm-esek pedig a kanyarokban (basszus hihetetlen, hogy kb. 100-al mennek csak, de a kanyarokban is annyival, mindegyikben!). Úgyhogy szerintem nem kell aggódnod a tömeg miatt, ha valakit utolérsz meg fogod előzni, ha utolérnek meg fognak előzni.
-
Shad0w
senior tag
válasz soldierboy #56030 üzenetére
Én is Dezsőnél tanultam. Hát van egy stílusa az biztos, viszont nem mondd faszságokat. Én alapvetően csendes típus vagyok így könnyű volt kivárni amíg elmondta a mondókáját és utána lehetett kérdezni: "hogy de hát azt mért úgy és nem így". Ilyenkor teljesen normális hangon válaszolt mindenre ami sztm egész jó volt. Amikor forgalmi órák voltak akkor minden vezetés végén volt 5 perc amikor személyenként elmondta ki mit csinált rosszul (azt, hogy mit jól nem annyira pedzegette... ) és hogy hogyan kéne jól csinálni. Természetesen ilyenkor lehet kérdezni és válaszol is. (ja és ilyenkor voltak olyanok akik elkezdték magyarázni az igazukat, őket konkrétan leidiótázta, legjobb volt amikor pizzafutár jött forgalmi vezetésre, őket gyűlöli )
A2-vel valószínűleg a 400-as Hondát fogod kapni aminek eszméletlen rossz volt a kuplungja még két éve (de ha a 250-es Hondát kapod annak még rosszabb). Persze azóta már lehet, hogy megéltek a motorok egy kuplung cserét.
Volt egy necces szitu, hátul mentem forgalomban elől pedig egy lány. Leparkoltunk az egy íves megforduláshoz, csaj elindul majd amikor az első kereke a felezővonalhoz ér ordibálás a fülesben, lány rögtön megállt és egy bmw tépett el hátulról fénnyel úgy, hogy át kellett mennie a szembejövő sávba. Utána megcsináltam én is a fordulást, leálltunk mind2-en, hogy megvárjuk Dezsőt és csak annyit mondott, hogy figyeljetek oda jobban. Ott érezte, hogy értjük mi történt és nem kell tovább ordítoznia. 10 perccel később megálltunk tankolni és akkor átbeszéltük, meg próbált viccelődni, hogy szegény lány ne akarja abbahagyni a motorozást ott helyben.
Másik eset: pont rutin vizsga előtti nap még voltam egy órát gyakorolni és eldőltem a Z750-el. Akkor még fogalmam sem volt róla, hogy kell ilyenkor motort felszenvedni függőlegesbe úgyhogy ő jött oda és állította fel. Persze utána nem akart elindulni amire elkezdte mondani, hogy ha ezt most nem tudja megjavítani holnapra amikor 4-en vizsgáznának ezzel a motorral akkor kifizethetem a többi tanuló vizsgadíját, meg még esetleg meg is adja nekik az adataim (név, lakcím) és akkor megbeszélhetem velük, hogy miért nem tudtak vizsgázni. Na itt nagyon sok önfegyelem kellett hogy ne pofázzak neki vissza. Persze mire befejezte minden folyadék visszafolyt oda ahol lennie kell és pöccre indult a motor (gondolom a karburátor megszívta magát, vagy inkább nem mondok mást, mert persu rámront ). Így utólag örülök, hogy nem kellett megmondanom neki a véleményemet erről az álláspontjáról.
-
Shad0w
senior tag
Valaki políroztatott már szélvédő plexit? Hol, mennyiért, milyen lett?
Vettem kamerát és az egyik tervezett felfogatási pont a plexi mögött lenne, gondoltam jó lenne újra kristálytisztává varázsolni. Ebay-en kemény 4500 Ft-ért lehet rendelni utángyártottat, szal ennél ha lehetne olcsóbban políroztatni az jó lenne (mondjuk a feléért).
-
Shad0w
senior tag
válasz runner 125 #61475 üzenetére
Aha! Szóval van egy ilyen topik is, így most van mit olvasgatnom .
Bár tudom, hogy nem szélvédő, de mennyibe kerültek a lámpák (ha nem titkos)?
-
Shad0w
senior tag
Kérdezném a hozzáértőket, hogy szerintetek mennyi van még ebben a fékbetétben? Már persze ha ezt képről meg lehet mondani...
-
Shad0w
senior tag
válasz Topiccsendőr #65949 üzenetére
Hát ez így elég egyértelmű lett. Köszi mindenkinek.
-
Shad0w
senior tag
válasz Something_ #66322 üzenetére
Őket nem kérdezted? Lehethogy olcsóbban megjavítják, mint amibe a kínai idomszett kerül. Aztán, hogy javított gyári vagy kínai idomszett lesz rajta sztm már édesmindegy (plusz rakathatsz rá egyéni mintát is).
Nekem most volt csőtörésem, kihívtam vízszerelőt aki felvéste az előszobát (csak egy picit) és elkért érte 25 ezret. Másnap kijött a kárszakértő és adott 26 ezret. Betemetni és járólapozni az előszobát mégegyszer ennyibe fog kerülni, de még nem találtam ki, hogy hogyan fogom ezt előadni a biztosítónak. Úgyhogy majd kiváncsian várom nálad mi lesz.
-
Shad0w
senior tag
válasz HoaryFox #67099 üzenetére
Ha megvan a korod akkor mindenképp korlátlan A-t érdemes megcsinálni. Lehethogy anyagilag ugyanott vagy két lépcsőben is, de akkor kétszer kell KRESZ vizsgát tenned (ha ki akarsz hagyni két évet a kettő között), kétszer kell rutin és forgalmi vizsgát tenned. Pont kétszer annyit kell izgulni a vizsgákra meg délután/délelőtt eljárni oktatásokra, mintha egyből megcsinálnád a korlátlant.
Aztán ha van korlátlan jogsi olyan motort veszel amilyet akarsz, ugyanúgy meg tudod tartani a lépcsőzetes tanulást mondjuk ha veszel valami 300-as motort (persze azzal akkor fogsz szívni ha mégis 1 év után le akarod cserélni, mert akkor az átiratási költségek fognak fájni...) -
Shad0w
senior tag
Én is túlvagyok a fém fékcső cserén. Idestováig csak a hazaúton próbálgattam és ugyan mintha kicsit hamarabb fogna meg kevésbé kéne húzni adott fékerőhöz, de ez annyira minimális, hogy szerintem csak placebo. Majd egyszer ha pályázom talán feltűnőbb lesz a különbség.
-
Shad0w
senior tag
Új láncot be kell fújni lánc sprayel vagy az első 1000 km-t kibírja alapból is?
-
Shad0w
senior tag
válasz mrhero #67392 üzenetére
Természetesen első és hátsó lánckerék is cserélve lett. Alapból pedig olajos/zsíros az új lánc, csak nem tudtam, hogy az tárolásig jó vagy az első 1000 km-ig. Szerelő nem kent rá semmit és ott valamiért nem is volt gyanús, ezért nem kérdeztem meg ott helyben csak itthon gondoltam bele...
Btw, válasznál használhatod a válasz gombot a hozzászólásnál. Követhetőbb lesz tőle a fórum.
-
Shad0w
senior tag
Ha már csodatrafi: szerintetek ha előtte 225-el megyek alatta/utána már csak 130-al akkor kapok csekket? (m5 ócsai leágazónál)
-
Shad0w
senior tag
válasz TommyGun #67566 üzenetére
Köszi. Akkor most kicsi izgulás következik.
Ez így mindenkinek:
Alapvetően nem borul el az agyam, de pont elfogytak előlem az autók és tök egyenes volt a szakasz, hát kihuzattam, max meghalok, de sehol senki nem volt a közelben, csak én. Ennyit meg bevállaltam. Pont. Mindenesetre nem menőzni akartam, pláne nem másokat is erre buzdítani, hogy milyen fasza dolog ez... És ha még mindig fáj valakinek akkor ez van. -
Shad0w
senior tag
válasz V.Stryker #68808 üzenetére
Kakucson és Euroringen is karszalagot adnak. Szal bárhova elmehetsz és visszajöhetsz közben.
Nem akartam, de megosztom akkor az idei első Kakucsos meneteimet, hátha erőt ad itt a vacillálóknak:
egyik, másik.
Igen, lassú vagyok. Igen, nem ülök ki. Igen, gopro hero 4 black mellkas hámmal. Igen, a youtube-on sokkal rosszabbul néz ki a felvétel.Kakucson most 4000 Ft 4-től 6-ig hétköznap. Szerintem elsőre ez bőven elég, hogy kiderüljön akar-e az ember pályázni vagy sem.
-
Shad0w
senior tag
válasz baboss #69786 üzenetére
Amit én látok: záróvonal + zebra, mindkettőn tilos előzni. Az autós meg vagy 20 méteren keresztül indexelt.
Úgy mégis mire számítottál?szerk.: Ja és akkor is tilos előzni ha az előlhaladó jelzi a lekanyarodási szándákát, videón pedig elég gyanúsan már akkor indexel amikor a mögötte lévőt el kezded előzni.
Értem én, hogy sok a fasz az utakon, de ezt sztm most te nézted be. Örülök, hogy azért nem lett semmi bajod.
[ Szerkesztve ]
-
Shad0w
senior tag
válasz CyberPunk666 #72504 üzenetére
Ott azt is mondják, hogy ne motorozz fék készültségben (ne legyen az ujjad a fékkaron). Szóval nem kell mindent elhinni.
-
Shad0w
senior tag
Ajajj, flame veszély
Ööö, nincs kuplung. Ha vészfékezel akkor nincs kuplung. Max a legvégén ha még nincs tele gatya akkor behúzhatod, hogy ne fulladjon le a motor. Ezt tanítják, nem én találtam ki.
De ebből nem akarok hitvitát. Ha csak ezt a "fékkaron az újj" témát nézem akkor tőlem mindenki úgy vezet ahogy neki tetszik. Safety hungarynál pedig úgy állnak hozzá, mintha embert öltél volna. Nekem csak ez nem tetszett (meg még pár apróság). Néztem más oktatásokról videót, ahol az oktató elmondta, hogy safety-nél aszondják ne, szerintünk meg nem dől össze a világ ha mégis.
Ja és távol álljon tőlem, hogy szidjam a Safetyseket, aza két nap amit oktattak marhajó volt, rengeteget megtudtam a helyes kanyarodásokról. És aza 35k pénz teljesen megérte.
Szerk.: A hirtelen belemarkolástól csak az évek és a tapasztalat fog megmenteni. Szerintem ha ott van az újjad, ha nincs amikor megijedsz akkor rámarkolsz a fékkarra. Nekem az elsőnél nem volt rajta, rámarkoltam, kb. 20 centit ment függőlegesen a motor álló első kerékkel mielőtt eldőlt... (ment utána is még pár 10 métert csak nem függőlegesen és nélkülem )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs