Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Scoobyka
addikt
a kékfogat úgy fogod megtalálni,ha felrakod a gyái cd-ről mindent...és kétszer megnyomod a wlankékfog gombot ilyenkor a led színe is változik és a kijelzőn is jelzi,ha aktiváltad a kékfogad.....ezután már ezszközkezelőben is megtalálod.....
haszáld egészséggel az új masinád...
-
operator10
aktív tag
-
operator10
aktív tag
ha nincs akkor nyugodtan kiveheted. Álltalában procit, ramot, winyot annyiszor cserélsz amennyiszer csak akarsz. De több olyan tis láttam már hogy mindenhol le volt matricázva. Ezt némelyik bolt azért teszi, mert így kérhet pár darab ezrest mondjuk egy 1perces ram bővítésért
"Hogy nem vagyok magyar?Azért 1990-ben már a "te"hazád határát őriztem" -SVÉDORSZÁG- ngelbreksgatan 16 , 211 33 Malmö
-
operator10
aktív tag
Nem nagyon értelek. tehát a noti winyon van egy xp? De másik winyórol adatokat át akarsz rá pakolni? ha két particiod van a noti winyon, akkor a másik gépben nem is kell bootoltatni. Másold az adatokat simán át a noti winyo második particiojára aztán hali. Vagy, notin valamilyen particionáló progival létrehozol egy másik, új particiot, és szintén hali
"Hogy nem vagyok magyar?Azért 1990-ben már a "te"hazád határát őriztem" -SVÉDORSZÁG- ngelbreksgatan 16 , 211 33 Malmö
-
Stylie
tag
No sikerült mindent átrakni
Már csak egy kérdésem maradt, hogy milyen gyári tartozékok yárnak ehhez a notihoz mert mintha lett még volna hely a kiegészítő táskában...nem azért mert nem bízok meg az eladóban csak kíváncsiság Én egy driver cd-t, egeret,töltőt,akksit,dvi átalakítót, meg egy pár leírást kaptam hozzá...esetleg van még vmi? -
Walacky
csendes tag
válasz Stylie #12657 üzenetére
Szerintem nem kell fenyegetőzni.
Elég, ha írsz nekik egy határozott emailt, hogy mivel a gépedet többszöri szervízelésel sem tudták megfelelően megcsinálni, ragaszkodsz a garanciális cseréhez, illetve a jóváíráshoz.
Ha belemennek, el kell megint küldened Fehérvárra a gépet, és onnan küldik ki Hollandiába.
Figyelj a garancia papírra és az eredeti számlára, ahogy azt a korábbi hsz-emben írtamCsak aztán győzd kivárni, amíg a papír megérkezik.
-
nagyúr
válasz Stylie #12657 üzenetére
Na, ezért szedtem szét garancia időn belül a 701-esem;
-raktam bele a VGA-nak egy plusz ventit, mert már untam, hogy a gép többet van szervizben mint nálam
-cseréltem ki a tápfeteket, mert rettenetesen melegedtek és olyan csúcsokat csináltak, hogy énekeltek a tekercsek alattuk
-faragtam le a kontakthibát okozó hűtőbordából ami tipushibaA szerviz lehetetlen működéséről nem a szerviz tehet, hanem maga az MSI cég. Mivel a távol-keletiek tudják tökéletesen, hogy milyen állapotok vannak itthon nálunk, ezért a legarrogánsabb módon költség csökkentenek; vagy egy javítási kvóta minden eladott gép után a márkaszerviznek - pl.: magyarán minden eladott MSI gép után kapnak 3.000,- Ft-ot és ebből kell gazdálkodniuk. Tehát ha csak minden 10-ik gépet viszik vissza a szervizbe, akkor maximum 30.000,- Ft-juk van annak a megjavítására. Ha befut egy tipushibás széria, akkor elég nagy gáz van, addig amíg a központi szerviz el nem ismeri a tipushibát, mert addig "saját zsebből" kell meghitelezniük a garanciális javításokat. Szóval ezért ilyen gázok a márkaszervizek itthon Magyarországon, de nem mindig volt így; Németországban, vagy Ausztriában ilyesmit el sem lehetett képzelni. Mondjuk ott alapból becsületesek az emberek és el sem képzelhető, hogy a szerviz esetleg a nem indokolt javításokat is a központi szerviz költségére végzi el.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Stylie #12674 üzenetére
Én elmennék. Kicsit mély légzés, lemenni alfába, nyugalom, zen... Igyekezni nem rájuk borítani az asztalt, megbeszélni valaki kompetensebb emberrel a géped történetét, és kisírni a jóváírást. Így biztosan, sok időt és ősz hajszálat spórolsz majd meg magadnak.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
G@ß!
őstag
-
G@ß!
őstag
válasz Stylie #12773 üzenetére
Am én is nyíregyi vok...
Nah szóval azt hiszed, hogy mi nem anyáztunk a telefonba?
Semmit sem ért.
Hidd már el nekem.Ráadásul utána anyámnak mondtam h intézzen valamit, mert ez már felháborító, de ő se jutott semmire.
A szervízvezető is egy faszkalap, aki szintén lezár mindenkit...
Nekem hetekig volt a gépem (elvileg) az ő irodájába, és akkor se történt semmi.Ja várd ki a végét, azt mondta h felveszik a kapcsolatot a (talán) holland MSI-vel, de sztem az is csak kamu volt, mert már jövő héten kaptam vissza a szintén szarul javított MSI-met.
Tehát ha megvernéd szerintem akkor se jutnál dűlőre, de ha (szintén mondom) olyan emberke szólna be nekik, akik havonta több darab MSI gépet vesz tőlük, és azt mondaná, hogy jólvan, akkor több MSI-t nem veszünk tőletek, akkor biztos azon nyomban cserélnék az összeset...vágod.
Te is a 3Mérnöknél vetted? Mert én ott is szoptam sokat... nagyon sokat.
Üdv.
-
G@ß!
őstag
válasz Stylie #12777 üzenetére
Hát bemásolom, remélem nem baj.
Fogyasztóvédelem fórumán:
Sziasztok!Mivel megújult a fórum, ezért kezdhetem a monológom megint előről...
- 2006 dec: MSI M655x vétele (sulinet)
- 2007 tavasza: elromlott a gép (fedél repedés, alaplap hiba (valszinüleg))
- 2007 nyár: kaptam egy újabb , jobb gépet (csere)
- 1 nappal később: vittem vissza, billentyűzet nem működött
- azóta ez a laptop 4 azaz 4szer volt szervizbe. 3 alaplapcsere, 1 adaptercsere.
- 2009 március közepén (amikor az egyetem és a házik miatt a LEGJOBBAN kellett volna), leadtam a notebookot, mert meghalt az alaplap (legalábbis ezt mondták, bekapcsol, fekete kép...)
- 2009 május elején visszakaptam: 28 azaz 28munkanap! (tehát hétköznapok csak) után , megjavították. (alaplapcsere)
- mivel kénytelen voltam beszerezni egy gagyi használt asztalit, ezért nagyon azóta nem használtam, csak amikor hazamentem...
- Összeségében nem ment 24 órát a gép, és megint meghalt!! (ugyanaz a probléma)
Kétségbe vagyok esve, mert lassan lejár a gari, stb stb. és nem tudom h mit tegyek!
Bent van a szervizbe, mai nappal adtam le...Ami még szintén probléma: hát komolyan mondom, ha sok pénzem lenne, akkor bíróságra vinném az esetet, mert ahol vettem ezt a fost, ott le se sz@rnak, és úgy beszélnek, mint ahogy én a kutyámhoz sem szólnék...
Édesanyám leadta a boltba, gondoltam őt talán nem fogják semmibe se nézni, de ugyanaz, a bolt főnöke egyszerűen tahó, és megmondta, hogy ha a fia fent tanul Bp-en akkor ő adja le...
Mivel általában ÉN adtam le Bp-en, sok utazgatás árán, sok szabadidőmet elszúrva ezzel, ezért nekem eszem ágában sem volt megint kimenni oda...
Édesanyámtól elkértek 2000huf pénzt, mert mivel a cég nem ment fel azon a héten, csak rá 2 hétre BP-re, ezért GLS futárral küldték fel.
Erre Édesanyám bement 1 héttel a beadás után a céghez, és tájékoztatta a főnök, hogy ma adták be!
Anyám rögtön kérdezte, hogy mi van a futárral? Nem ő vitte fel? Erre a főnök: de de, csak ez egy spec. futár, mert rögtön házhoz viszi!
Számunkra ez egyet jelent: lenyúlták még azt a 2000hufot is!
Nem hiszem el, hogy lehet eddig süllyedni!!!
Az ember esze megáll, mindenkit hülyének néznek. Megértem hogy nekik ezen nincs semmi hasznuk, de azért legyenek már emberségesek.
...
Sorozatos telefonálgatás, beszélgetés az ürgével semmit sem ért...
Azt mondták, hogy felveszik a kapcsolatot az MSI gyártóval, sztem kamu volt.
Ezalatt nekem már ki is javították, és már a bolt hivott h itt a noti, mehetünk érte...
Valamint azt üzeni a szerviz, hogy gyakori BME-sek és debreceni egyetemisták között, hogy kisütik a lapot, és hogy nem kéne ezt csinálnom, mert legközelebb külső szerviz vizsgálja be, és lehet, h elvesztem a garanciát...
Hú, na ekkor 2szer akkora lett a fejem...gondolhatod...
(Honnan veszik, hogy hol tanulok? Turkálnak a személyes adataim között? Az ember esze megáll...)
Jó hogy nem másolják le a pornófilmeket is!3 nap mulva megint se kép, se hang...
Vissza a boltba, ahol vettük. 1 órás anyázás, a főnök telefonál, rögtön csomagolták a gépet, másnap ment fel, harmadnap már a szerviz megvizsgálta, még aznap este hivott a csákó, hogy ugy néz ki, h csere lesz belőle, 5. nap bementünk ,és választottam a mostanit...[ Szerkesztve ]
-
Sz.Miki
őstag
válasz Stylie #12797 üzenetére
Szia.
Figyelemmel kísértem eddig a problémádat, és most már nem hagyhatom szó nélkül a dolgot. Én egy számítástechnikai szaküzlet szervizében dolgozom, többek közt garanciális ügyintézőként is. Az verte ki nálam a biztosítékot, hogy a cég ahol vásároltad simán hárít, hogy a nagyker akiktől beszerezték megszűnt. Ez nem ilyen egyszerű, ugyanis te nem a nagykerrel állsz szerződésben, hanem a kiskerrel, tehát semmi közöd ahhoz, hogy megszűnt a beszállító, a boltnak kötelessége vagy pénzt vagy cseredarabot biztosítani. Sajnos én is belefutottam nem egyszer ebbe, hogy az adott nagykereskedés megszűnt ahonnan a terméket beszereztük, de erről az ügyfélnek nem is kell tudnia, szó nélkül cseréltük a terméket neki. Nekünk kell lenyelni a békát.. ennyi.
Szóval ne hagyd magad lerázni!!!Egyszerűen arról van szó, hogy nem akarnak neked pénzt visszaadni, vagy típus azonos terméket, mert nekik az veszteség lenne!!!
[ Szerkesztve ]
-
Sz.Miki
őstag
válasz Stylie #12801 üzenetére
Jah én azt hittem, hogy a nagyker szűnt meg ahonnan hozták a notit, és így próbálnak terelni, a törvény szerint tényleg úgy szól, hogy ha jogutód nélkül szűnik meg maga a cég ahol vetted a terméket, akkor buktad a pénzvisszát vagy a cserét. De mi például bezártuk a Kecskeméti szaküzletünket és természetesen vállaljuk a garanciális ügyintézéseket!
Amúgy meg pont azzal buktak le, hogy azt mondták, beszámítják a notit....
Egyébként a fogyasztóvédelem igen úgy szól, hogy 30 nap meghaladta után kötelesek új készüléket vagy pénzt visszaadni! Az MSI- szerviztől kéne követelned egy cserére vagy pénzvisszaadásra kötelező papírt, amit tudsz érvényesíteni!
És a jogszabály azt is leírja, ha egy terméket több mint kétszer, azaz 3. alkalommal is szervizbe kell vinned teljesen mindegy milyen hibából kifolyólag, akkor is elállhatsz a vásárlástól, mondván megrendült a bizalmad a termékben!
Sajnos tényleg elég gyenge a magyar jogszabály, de egy biztos, a fogyasztóvédelem sosem a kisker álláspontját nézi, sokszor még akkor sem ha a boltnak van igaza!! -
Sz.Miki
őstag
válasz Stylie #12808 üzenetére
Szerintem mindenképp mondj el mindent a szakszervizben, és próbálj meg pozitívan hozzáállni az egészhez, bármennyire is nehéz tudom...Mert ha balhézol azzal nem érsz el semmit, persze ha megint elakarnak hesegetni akkor kezd el szépen mondani, hogy milyen jogaid is vannak....
Érdemes lenne talán felhívnod a fogyasztóvédelmet és valami információs emberrel is beszélned, hogy teljesen felkészülten menj oda!!
Olyanról még nem nagyon hallottam, hogy csak úgy elmegy veled egy ember a fogyasztóvédelemtől, ez azért nem ilyen egyszerű...
Szóval én csak drukkolni tudok, és ha kell tanácsot adni. Remélem mihamarabb megoldódik a probléma.!! -
G@ß!
őstag
válasz Stylie #12807 üzenetére
"Akkor elsőnek holnap az albacompnál verjem ki a balhét, és kérjem a csereigazolást, majd ha az megvan, akkor menjek be a boltba? "
Ezt mondtam eddig is, de látom felesleges írnom...
Sz.Miki: 3.ra el lehet állni a szerződéstől? Egy normális boltnál (vagy márkaboltnál) elképzelhető. De ott ahol én vettem ott le se szarják, még azt se (mivel tudom h szokott balhéjuk lenni a fogyivédőkkel) amikor emlegettem a fogyivédőket...
Stylie: jaja, ahogy mondod
-
G@ß!
őstag
válasz Stylie #12817 üzenetére
Hát figyelj, asszem mostanság nekem volt a legnagyobb huza-vonám az egész MSI-vel.
Én megfogadnám a saját tanácsaimat!De lehet, hogy elköltözött a bolt...
Amúgy ha teljes egészében felvásárolták a boltot, akkor ez az ő ügyük intézni.
Ha csereigazolást kapsz, akkor a teljes vételáron vásárolhatod le a gépet, és nekik kötelességük biztosítani.Nyugodtan emlegesd a fogyasztóvédelmet legközelebb, de durván!
Irjad minden nap, minden percbe ha megtudsz valamit!
-
Stylie
tag
válasz Stylie #12835 üzenetére
Na ezek most vagy megint a kamu-szutrát alkalmazzák vagy megint nincs szerencsém...
Most 4-kor felhívom a szervizt, közli az ügyfélszolgálatos csaj, hogy a vezető még mindig nem elérhető - érdekes módon eddig minden nap az volt, ameddig be nem érkezett a notebookom - és azt is, hogy utánaérdeklődött, és mégsem alaplapot rendeltek hozzá, hanem videókártyát, tehát akkor most mégse lesz jóváírásom?
Ma már szerintem nemigen fogok tudni beszélni a vezetővel, tehát marad a hétfő
F@sz kivan...
-
Milan24
aktív tag
válasz Stylie #12836 üzenetére
Nekem is problémák vannak a szervízzel. Mozgatás közbe lefagy a gép és azt mondta a csaj, hogy letesztelte a kollégája, nála nem jött elő a probléma. Mondom tényleg le van jelszavazva a gép el is hizsem. A billentyűm 3 hét alatt cserélték ki, zsanérokra meg még mindig várnak.
-
Stylie
tag
válasz Stylie #12846 üzenetére
Hát úgy néz ki ez nem lesz cserés Már csak abban bízom, hogy most jól megjavítják...
Viszont azt mondta, hogyha még egyszer jönnie kell szervizbe akkor az lesz...hát nem is tudom mi lenne már a jó, hiszen most már úgy állok, hogy több mint 2 hónapja nincs notim, és most még ehhez hozzájön a mostani javítási idő...Lassan letelik a garancia, bár mivel már párszor volt főalkatrészcsere, ilyenkor most nem tudom, hogy plusz 1 év jön a garihoz, vagy csak az az idő, amit eltöltött a szervizben, erre majd rákérdezek.
Azért reménykedem, hogy garanciaidőn belül tönkremegy még egyszer és akkor csere lesz
-
Milan24
aktív tag
válasz Stylie #12855 üzenetére
Nekem ennyi gondom nem volt vele. Nekem eltörött a bal zsanér, és recsegett amikor felnyitottam vagy lehajtottam, azt hittem már letörik! 3 bill nem működött csak közbe (enter, ű, backspace). Utóbbi ha mozgattam a gépet akkor lefagyott, nem tudom miért. Nos szerviz kicserélte a billentyűzetet már. Zsanért még várják. Kérdezem a nőtől, hogy a lefagyással mivan? Elkezdi megnézte a kolléga nála nem csinálta. Mondom jah elég érdekes is mivel Win7 van rajt és le van jelszavazva. Leszarj nem próbálkozik gondolom, én sem tenném. De valamelyik nap felhívom őket megmondom a jelszavat, és hogy tüzetesen teszteljék le mer nekem ha szarul hozzák vissza akkor a fejükre húzom. Egyébként és már most fogok szólni a fogyasztóvédelemnek mer lassan 2 hónapja nincs gépem, mondjuk az nem a szervíz hibája hanem a bolté ahol leadtam.
-
-
Boond
addikt
válasz Stylie #12946 üzenetére
Csak kiváncsiság mert én is ott vettem nem olyan rég.
DE semmi baja nincs (szerencsére )Milyen táskát ajánlotok a gx720 -ashoz?
itt találtam msi táskát is, szerintetek érdemes lenne megvenni?
[link]vagy máshol is találni?
Mire érdemes figyelni egy ilyen táska esetén?[ Szerkesztve ]
-
Otigjr
csendes tag
válasz Stylie #12968 üzenetére
Köszi a segítséget!
De biztos vagy ezzel a garancia dologgal? Mert én is kérdeztem a miskolci Alba Compba, hogy a cserélt alkatrészre nincs-e hosszabb garancia, de annyit mondtak, hogy csak annyival hosszabbodik, amíg szervizben van, vagyis az én esetemben 1 hónap+ 1 hét.
Hát mit nem mondjak, jobban örülnék a te verziódnak !
Amúgy tényleg javult a szervizük, mert a múltkori alaplap cserénél 1 hónap vártam rá, most meg két hétbe se telt ugyanaz a munka. Kár, hogy most elég hiányosan kaptam vissza (hiányzik a kártyaolvasóból a kis dugaszoló, meg oldalról is valami fedő cucc, de ezek nélkük képes vagyok azért leélni hátralevő életemet ) -
Otigjr
csendes tag
-
Coolmat
őstag
válasz Stylie #13020 üzenetére
Hinnye, ez most sem volt hosszú életű
Ha matrica takarja a vinyó fedőlemezét akkor hétfőn mond, hogy ki szeretnéd venni adatot menteni, biztos megengedik, csak ha nem kérdezed meg, akkor meg lehet hogy rádfogják, hogy te barmoltad szét direkt a notit. Most már addig verd az asztalt amíg pénzt vagy cserét nem kapsz!Más: az én ventillátor kerregésem úgy 3 napja hirtelen megszűnt, és azóta sem csinálta. Lehet, hogy annyira kikopott már, hogy kerregni sem tud, nekem addig jó amíg megy Transcend RAM-ot ezen a héten sem kaptam, leghamarabb szept. 1-én lehet meg . A notebook winchester cikk pedig készül, csak lassan...
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz Stylie #13025 üzenetére
Játékra is nagyon jó a win7, ha pedig nincsenek hozzá kimondott driverek, akkor a Vistás drivereket is lehet nyugodtan telepíteni, azokkal is tökéletesen megy.
(#13026) Liteonka:
Szerintem fölösleges két oprendszer, XP semmivel sem gyorsabb, csak a helyet foglalja.[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz Stylie #13032 üzenetére
Age of E. 2 megy nálam win7-en Az viszont már a játék hibája, hogy nem tudok natív (1280x800) felbontást állítani, csak 1024x768-at.
Heroes-t nem tudom.
De ha nálad fent van mindkét oprendszer, akkor próbáld meg win7-en is a játékaid, azt ha mennek szépen, akkor XP már nem is kell. Persze majd ha újra kézhez kapod a notid
Együtt tudok veled érezni, nekem is 1 hónapot rostokolt szervízbe a gépem. -
Infranyuszi
tag
válasz Stylie #13039 üzenetére
hogy a viharba ne írtam volna .. szegények .. tudatlanok és érzem hogy szomjuhozzák a magyar nyelvtan helyes használatának titkait ..
de mondom, nem árultam el hol a hiba, csak hogy melyik 4 szóban keressék :c))))))) bár én bevallom arra tippelek, hogy holnap így fog szerpelni "Tölcsele szórólapunkat PDF-ben!"elég hosszúra és unalmasra nyúlik ez a nap .. utálom a hétfőket .. de márcsak 6,5 óra és végzek weee.
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Laptop töltö eladó
- KIHAGYHATATLAN ÁRON Asus Vivobook F415, i7-10.gen/8GB DDR4/512GB SSD/14" FullHD/NumPad
- Több db! Tesztelt, gyári Lenovo 61 és 61++ akkumulátor
- Dell Vostro I5 7200U DDR4 4GB LED HUN Bill. Megkímélt
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen