- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós kamerák
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- SSD kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
Hirdetés
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
PROHARDVER!
OLVASD VÉGIG ALAPOSAN MIELŐTT ÚJ HOZZÁSZÓLÁST ÍRNÁL!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Yutani #12626 üzenetére
Nem valószínű, hogy dobozos szinten lesz IGP nélküli Kaveri. OEM-eknek talán, de az AMD egyezménye a játékfejlesztőkkel az, hogy a Kaveri eladásait kell erőltetni az IGP-vel. Ha így tesznek, akkor még az is lehet, hogy kapsz például next-gen FIFA-t PC-n 2018 előtt. Ha szerencsénk van, akkor már 2015-ben vagy 2016-ban.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TomiLi
addikt
válasz Yutani #12626 üzenetére
Az az IGP a kaveriben nem lesz annyira haszontalan! Legalábbis ahogy a HSA-t nyomják (remélem nagyon) , egyre több program kihasználhatja azt.
Itt kérdezném meg, hogy ezt hétköznapokban, hogy kell elképzelni? Milyen programok, és hogyan fogják alkalmazni az APU IGP-ét? Vagy erről még korai érdeklődni?
Bogyorisz
-
veterán
válasz Yutani #13291 üzenetére
Nem is azt gondolom hogy majd jön egy kaveri ami keresztbe lenyelné a 8350-et, hanem azt, hogy az 2-3 éves jövőben kijövő játékok esetleg többet profitálnának a hsa/huma-ból, mint pl a 8 darab 3.5/4 ghz-es magból. Pl hogy next gen játékoknál/motoroknál bizonyos részek futhatnak az APU-ban (pl fizika), míg a grafika megjelenítése maga marad a dGPU feladata...
megnyugtatni pedig senki sem tud, mert senki sem tud semmi biztosat
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Fiery
veterán
válasz Yutani #13291 üzenetére
Nalunk az FX-8350 szepen szalad M5A99X Evo R2.0 lapban, 2 db 4 gigas Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1866C9B memoria modullal, 933 MHz-en, 9-10-9-27 CR2 / 1.50V beallitasokkal. Nem pont ugyanaz a konfig, mint a Tied, de eleg kozel all hozza. Valoszinuleg memoria problema lesz Nalad es/vagy tap es/vagy alaplap. Tudom, nem segitettem sokat Privatban folytassuk, hatha tudok valamit segiteni megis.
-
atti_2010
nagyúr
válasz Yutani #13695 üzenetére
Viszont ez az Intel CPU -ra is ráhúzható, 2x annyit fizetsz egy CPU -ért ami ad 10%+ és kapsz -20% fogyasztást, számold ki mikor terül meg?????
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
félisten
válasz Yutani #13695 üzenetére
Átlagosan napi 10 órát megy a gép hétvégét beleszámítva.
Ez havi 300 óra. 20W különbséggel számolva: 300*0,02*45=270Ft.
Ha 5ezer Ft ráfizetéssel meg tudom úszni a cserét (A mostani garis proci eladható pl. HA-n.), akkor 5000/270=~18,5 hónap, vagyis bő másfél év.
Szerintem közel áll a dolog ahhoz, hogy megérje, hiszen, én legalább 3-4 évre szoktam gépet venni. A barátnőm legutolsó laptopja kb. 5 évet bírt, az én utolsó asztali gépem közel 7 éves korában került szüleimhez, ahol azóta is remekül műxik.
Kérdés, hogy valóban reális-e a 20W mínusz.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
stratova
veterán
válasz Yutani #14339 üzenetére
Láttam, csak azért nem oda írtam mert nem témája annak a hírnek, azok asztali APU-k.
Inkább arra gondoltam, hogy egy A10 Pro-7450B*-hez eleve adott az FX-7600P vagy A10 Pro-7250B*-hez A10-7400P stb.*Ezek természetesen csak általam gondolt modellszámok, A10 Pro-7350B és A10 Pro-7150B után szabadon.
[ Szerkesztve ]
-
MoP_FX 57
őstag
-
stratova
veterán
válasz Yutani #14530 üzenetére
Hogy van-e értelme vagy nincs nem változtat azon, hogy kb. csak ez kapható jelenleg tippre szürkén (nemzetközi billentyűzet)..
Szvsz ilyen GPU-knak kompromisszumos megoldás lenne az 1600x900, de sajnos az már nem divat 15.6"-on.
Viszont még mindig kiegyensúlyozottabb lehet (CPU/GPU) mint egy MSI GX60 GX70.
Egyébként az ominózus boltnál 3 verzióban látom: DM048D FX-7600P, 16 GB ~215e; DM049D A10-7400P, 8 GB ~175e; DM049D A8-7200P 4 GB ~160e.
R7 M275DXMegint a lassan megszokottá váló taktika érhető tetten:
215e X550JK - i7-4710HQ + GTX 850 [erősebb], csak HD kijelző, 4 GB [gyengébb], 1 TB
175e X550JK - i5-4200H + GTX 850 [erősebb], csak HD kijelző, 4 GB [gyengébb], 1 TB
160e X550LN - i5-4210U + GT 840 [erősebb?], csak HD kijelző, 4 GB [gyengébb], 1 TBletepem: én nem estem hanyatt a CPU fejlődés ütemétől, de meglepetés sem ért. Hogy mit tudna FX-7600P processzorként már bemutatta AMD a Kaveri prototípussal, de komolyabban visszafoghatta a single RAM vagy/és a háttértár ill. esetleg hűtés kivitelezése (CB 11.5 0.75/2.08 vs. 0.87/2.50). De ha nincs érdemben piacon a termék, miből lesz bevétel?
[ Szerkesztve ]
-
apatyas
Korrektor
válasz Yutani #14551 üzenetére
A DDR4 mindenképp benne van, a találgatás arra vonatkozott, hogy lesz-e mellette DDR3 is. Én így értettem.
(Ha ez DDR4-el jön, akkor a Zen vicces lenne 2016-ban DDR3-on.)
De mindkettő ugyanúgy 2016 Q3-ban várható, ez nekem szaglik. Ezen "Bristol Ridge" cuccost 95W maxratervezikcsiripelik, de a Zenre is azt mondták, hogy magas teljesítményre tervezik. Szerintem a kettő üti egymást. Azt mondod szegmentálás, egyet értek, annak nézne ki, de mégsem erre tervezték a Zen-t.pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
Valdez
őstag
válasz Yutani #14554 üzenetére
Teljesen igazad van, semmi értelme nem lesz ennek a kaveri refreshnek, főleg, hogy ilyen hülyeségek miatt új sorozatszámot is kap lol.
GPU órajelet tolták fel 19%-al, amit amúgyis fel lehet húzni 1000-ig is tuninggal, szóval 0 munkával el akarják adni ugyanazt a terméket drágábban. Ügyes.
-
félisten
válasz Yutani #14554 üzenetére
Szerintem ez egy kényszer lépés az AMD részéről.
Kb. ezt csinálták a Richland esetében is, csak ott kicsit több volt a freki emelés.Gondolom, a CPU tervező csapatok nagy része a Zen-en, az Excavator-on, és az ARM magokon dolgozik, így pár embert tudtak csak ráállítani a Kaveri csiszolására, ami ennyi eredményt hozott össz-vissz.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Fiery
veterán
válasz Yutani #14587 üzenetére
Az orajelet nincs hova emelni, legalabbis ha a desktoprol beszelunk. Mobil vonalon sem nagyon fognak tudni foleloni a Skylake-nek... De mindenesetre en is latok raciot egy 14 nanon Bulldozerben, amennyiben az a cel, hogy a 2017-es feltetelezett mainstream desktop/mobil Zen alapu cucc rajtjaig levo rest betomjek vele. Csak elobb kellene egy mukodo 14 nanos GloFo processz is
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Yutani #14594 üzenetére
Ráadásul dektopra, főleg gamer vonalra a kutyát nem érdekli a TDP-keret. Simán tolhatnának 160+W-os APU-kat, mint ahogy az Intel meg is teszi a 2011-es platformon. "Who cares?" Rakjanak mellé egy normális hűtőt és kész.
Az rendben van, hogy az ipari/vállalati vonalon kellenek ezek a megszorítások. De odahaza a végfelhasználók zömének fingjuk sincs az egészről és nem is érdekli őket. Szerintem nem találsz embert a földön, aki egy 400k-s gépnél játék közben azon agyal, hogy vajon most mennyi áramot is zabál a vas...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Yutani #14594 üzenetére
Ez nem olyan egyszerű ilyen távlatból. Nyilván a partnereik (jelen esetben játékfejlesztők) kutatási anyagait látják, hiszen ezeket segítik. Van a dolgoknak elméleti és gyakorlati oldala. A Nixxestől tudom, hogy ők ezzel nagyon régóta kísérleteznek. Nyilván ez a stúdió csak portolásra van, tehát a Square Enix használhatja az erőforrásaikat R&D-re, és használják is. Jelenleg nagyon sok HSA-s projektjük fut, és jelen formában úgy látják, hogy sokkal több dolgot tudnak IGP-n megoldani HSA-val, mint ahogy az eredetileg feltételezték. Ergo az AMD-nek is nagyobb IGP-t kell építeni, mert a gyakorlat jelenleg azt mutatja, hogy ez lesz a szűk keresztmetszet a hardverben és nem a processzor.
Van számos aktuálisan zajló projekt. Az egyik egy "sok éves problémát" érint. Lassan áttérnek ők is a virtuális textúrázásra, mert tartalomkészítésben sokkal egyszerűbb ez a modell, de tele van gondokkal is. Ezeket hogyan kódolod ki, hogyan juttatod el a VGA memóriájába, az egész egy csomó adatmásolással járna. Plusz hogyan tüntesd el a töltőképernyőket.
Van egy prototípus koncepció erre. A megatextúrában az aktuálisan mozaik melletti mozaikokat az IGP a háttérben elkezdi kikódolni, majd ezeket alacsony prioritással direkten átmásolja a VRAM-ban egy előre allokált területbe. Ahogy a játékos közelíti a mozaik sarkaihoz a három opcionális mozaik megmarad, mit a többi hatot törlik, amelyek helyére kikódolnak új mozaikokat a játékos mozgása alapján. Ezzel a rendszerrel az eddigi játéktereknél sokszor nagyobbat meg lehet oldani úgy, hogy egyetlen egyszer sem látsz töltőképernyőt, és ráadásul a játéktér minősége nem csökkenni, hanem nőni fog. Viszont eléggé zabálja az IGP-t, mert a proci nagyrészt nem csinál semmit (még az adattárolóról is az IGP olvassa be az adatokat - HSAIL I/O, ezért kötelező a HSA), tehát kell egy kompatibilitási mód, ahol visszajön a töltőképernyő. Ilyenkor olyasmi a működési modell, mint az Oblivionban. Mész egy darabig, kiírja, hogy töltés, majd megint mehetsz megint töltés, és így tovább. A géped teljesítményétől függően látod majd a töltés feliratokat. A prototípus kód egyébként Mantle-t és HSA-t igényel. Mindkettő kell jelenleg, de opciós lehetőség a DX12 és a HSA.
A másik nagy kutatás az IGP felhasználása a rendezési feladatokra. Ebben az IGP-k nagyon gyorsak, és a játékokban a jelenetenként szükséges rendezési feladatok csak nőnek. A CPU teljesen kizárható belőle, hiszen ugyanazt a virtuális memóriát éri el az IGP is, így megcsinálja a munkát, és ugyanoda visszaírja az eredményt. A CPU-nak csak olvasnia kell azt. Közben persze akármin dolgozhat.
A harmadik nagy probléma nemrég jött elő a gyakorlatban. A játéktér növelése magával hozza azt a gondot, hogy meg kell tölteni élettel. Ezeket az NPC-ket azonban AI vezérli, és jelenleg ha ez CPU-n fut, akkor nagyon alap AI-ra van lehetőség. Tehát az NPC-k általános AI-ját sokkal jobb opció az IGP-n futtatni. Főleg az útkeresés nagyon kritikus, mert ez a folyamat nagyon lassú CPU-n, míg IGP, minden egyes NPC-t külön szál számolhat. Nem mindegy, hogy az adott lapka egyszerre négy-nyolc NPC-nek az útját határozza meg, vagy esetleg sok ezerét. Ugye az új API-k áldásos hatása, hogy alapvetően a rajzolások olcsók lesznek, tehát bizonyos területeken nagyon megtömhetsz NPC-kkel, és olyanokkal, amelyek nem csak álldogálnak, hanem valóban emberszerűen viselkednek. De ez drámaian megnöveli az AI terhelést, amire a CPU teljesítménye már nem alkalmas. Nyilván, ha a játékteret növeljük, akkor azt érdemes megtölteni élettel, különben rossz lesz az élmény.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Yutani #14597 üzenetére
Itt nem pont arról van szó, hogy elég erős-e vagy sem. A Kaveri CPU-ban és IGP-ben is elég erős, de ha az IGP-ben keletkezik a limit, akkor abból kell erősebbet építeni, mert egy erősebb CPU-résszel nem nő a teljesítmény. Természetesen a részegységek egymástól függetlenül fejlődnek, de az már egy technikai kérdés, hogy miből mennyit raknak a lapkába, és ezt nagyban befolyásolja majd az, hogy ezekben az ismeretlen irányokban hol lesznek a limitek.
A Kaveri (és a későbbi Carrizo) mostani 12 magos felépítése azért van 4(CPU)+8(GPU) magra elosztva, mert az AMD tesztjeiben ez működik a legjobban. De ha lépnek a 16 mag felé, akkor az lehet 8(CPU)+8(GPU) vagy 4(CPU)+12(GPU) magos opció (vagy a kettő között). Ezt nagyrészt attól függ, hogy a fejlesztők hol ütköznek limitekbe.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Yutani #14773 üzenetére
eléggé kétlem hogy nagy forgalma lenne. nyilván új gépet csak ez miatt senki nem fog építeni am3+-ra - elvégre is ki a fene akarna egy bevallottan kihaló platformra építeni. így marad az a réteg akinek most van ilyen alapú gépe, de ők meg annyira kevesen vannak, hogy nem igazán lenne érdemes csak miattuk kijönni egy új termékkel.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Fiery
veterán
válasz Yutani #14781 üzenetére
A Zen egy architektura, nem egy processzor Tehat a Zen nem APU, hanem Zen magokkal lehet APU-t is es CPU-t is epiteni. Elso korben elvileg csak CPU-k erkeznek, 2016-ban, HEDT es 1P/2P/4P szerver vonalra.
A DDR4 pedig nehez kerdes, legalabbis a mainstream desktop vonalon, ugyanis ha DDR4-et akarna az AMD hasznalni (ami 2016-ban mar logikus lepes lenne), akkor uj foglalat kellene. Viszont akkor az uj foglalatba mar nem erkezne masik Bulldozer. Persze elmeletileg meg lehetne oldani azt is, hogy a Carrizo utoda DDR4 memoriat kezeljen, uj foglalatot kapjon 2016-ban, es ugyanabba a foglalatba erkezzen 2017-ben a Zen alapu APU is. Kerdes, hogy ez az egesz moka mennyire nagy falat az AMD-nek, es egyaltalan mennyire all erdekukben ezzel szorakozni. Lehet, hogy 2017-re mar nem is lesznek socketelt mainstream desktop processzorok, meg ugy altalaban a klasszikus DIY desktop is eltunik...
[ Szerkesztve ]
-
Fiery
veterán
válasz Yutani #14783 üzenetére
En ugy ertelmezem, hogy a Summit Ridge lesz a Zen alapu, 8 magos HEDT CPU, DDR4 memoriaval. Nem APU, nincs benne iGPU. De az AMD-vel kapcsolatban amugy is ertelmetlen a kodneveket memorizalni, tul gyakran valtoznak a mogottes tartalmak Ha a Zen mukodni kezd, ugyis lesz raepulo CPU es APU is, idovel, kulonfele verzioban. Ha meg a Zen bukta lesz vagy fel evnel tobbet kesik, akkor _szerintem_ az AMD-nek amugy is reszeltek.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Yutani #14783 üzenetére
Véleményem szerint, ha lesz desktop Carrizo, akkor vagy FM2+ és DDR3, aminek nem sok értelme lenne, (legfeljebb ha valóban 14nm-en jönne), vagy új foglalat, és DDR4. Ez utóbbi csak akkor értelmes döntés, ha addigra olyan áron lehet majd gyors DDR4-et venni, ami nem overkill egy AMD APU-hoz.
Ez esetben viszont a Summit Ridge-nek is értelmes lenne ugyanabba az új fogleletbe jönni, mert az AMD nem teheti meg a foglalatok folyamatos cseréjét. A Kaveri-nek szerintem ez is a baja.Pletykálnak egy "Bristol Ridge" nevű DDR4-es Carrizo-szerű 28nm-es prociról, ami "FM3"-ba jönne; ugyanabba a foglalatba, amibe a Summit Ridge-et várja a pletyka forrása. Oliverda linkelte néhány hsz-szel korábban.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
stratova
veterán
válasz Yutani #14799 üzenetére
Multi Chip Module kialakítást használ AMD jelenleg is az Opteron 6300-as szériához (max. 2x4 modulos).
[ Szerkesztve ]
-
Hakuoro
aktív tag
válasz Yutani #14811 üzenetére
Az SMT-t csak pletykálják.
Ha 14nm-en 9-10 mm-es lesz még csak kicsinek sem mondható. Szemben pár ominózus külföldi fórumozó lázálmaival nem csupán egy felhizlalt Jaguar lesz. Bár valószínűleg nem fogja beérni a Haswell-t IPC-ben, talán a Sandy Bridge-t igen.
Mivel nem túl nagy, szerintem egy APU-ba 4 magot (egy modul), egy HEDT prociba meg 8-at (2 modul) fognak rakni. Szerverbe meg mehet a 4 modul (16 mag).[ Szerkesztve ]
-
Fiery
veterán
válasz Yutani #14918 üzenetére
Ha a Haswellt beérné a Zen, akkor me'g mindig lehetne orajellel kicsit jatszani, elengedve a TDP-t, es ily modon atvenni a teljesitmeny koronat. Ugyhogy ha a Haswellt hozza a Zen, az rovidtavon mar eleg jo lehet. A Cannonlake elleneben pedig nehez lesz jovore barmit letenni az asztalra, de arra meg majd ott lesz a Zen+ vagy mi. Es jo esellyel a Cannonlake amugy sem kerul piacra 2017 vege elott...
-
-
Petykemano
veterán
válasz Yutani #15066 üzenetére
Nincs baj a magok számával jelenleg. Egy átlagfelhasználónak, aki akar egy olcsó gépet, amin játszani is lehet, a 4+8 teljesen jó és nem szükséges több. Lehet, hogy még jobban örül is, hogy nem fogyaszt annyit.
Ha egy APU-t nézünk IGP grafikával, akkor ennek leginkább a memória sávszélesség tenne jót, ha az megvan, akkor a CU-k számának növelése. Ebbe az irányba szerintem nem azért lehet szükséges elindulni, mert technikai értelemben nagy dolog, ha egy APU minél erősebb grafikában és compute-ben, hanem mert az intel biztosan igyekezni fog az IGP-vel szerelt APUival elfoglalni a GPU-k alsó szegmenseit. Ő ezen nem veszíthet semmit. Lásd: Skylake-kel szerelt notikba nem kértek diszkrét kártyét Ha egy APU-ra úgy tekintünk, mint géming processzor, akkor a DX12 skálázódásával és az IGP apin keresztüli compute felhasználásával ez nagyonis lehetségessé válik, mivel már annyira nem fog számítani az egyszálas teljesítmény. A DX12 6 szálig skálázódik. Így egy még mainstream APUnál még azért simán belefér a 6 alacsonyabb órajelű mag.
Csak nagyhirtelen felsoroltam néhány szóbajöhető kombinációt, ami bizonyos techinai feltételek teljesülése mellett életképes lehet:
4+8 @ 65W
4+8 + 200Mhz @ 95W
6+8 @ 95W (~DX12+api compute)
4+12 @ 95W (~memória sávszélesség növelése)Persze az AMD-nek nyilván ki kell választania, hogy melyik irányba indul el, mert mindet egyszerre nem tudja.
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
hugo chávez
aktív tag
válasz Yutani #15280 üzenetére
Azért az a jövő október környéke nincs kőbe vésve. Írta egy srác ott kommentben, hogy akár már 2016 Q3 elején is jöhet, persze ebben maximum csak reménykedni lehet jelenleg. De a chip tervezése már befejeződött elvileg és innentől a gyártósoron múlik, hogy hozza-e és mikor az elvárt paramétereket.
(#15281) FireKeeper:
Ja, ez jó kérdés. Nem akarok túlzott elvárásokat támasztani, szóval úgy vélem, amit legalább el kell érnie, az a Haswell IPC-szint és a hasonló TDP azonos órajelen. A Skylake-szinttel pedig már elégedett is lennék. Az Intel meg szerintem már eléggé megközelítette a határokat, szóval komoly IPC javulást már nem várok tőlük.
(#15282) Bici:
A "kiszivárgott" nem hivatalos ábra szerint a Zen-ben magonként két 256 bites FPU pipeline lesz. A Bulldozerben modulonként volt két 128 bites.
Elvileg nem a TSMC, hanem a GloFo fogja gyártani, a Samsungtól licencelt 14 nm-es FinFET technológia egyik verzióján.
[ Szerkesztve ]
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
Fiery
veterán
válasz Yutani #15319 üzenetére
Ez egyertelmu, de nem is a mainstream desktoprol beszeltem az AMD kapcsan, hanem a szerver es HEDT vonalrol. Desktopon az orajel lesz a necces kerdes, azaz hogy a szukos TDP keretbe bele fog-e ferni egy 3,8-4,0 GHz kornyeki orajel vagy sem. HEDT vonalon kicsit egyszerubb a dolog, ott el lehet engedni 130-140, sot 160 Wattig is a TDP-t problema nelkul.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Az ide nem illő hozzászólások topikja:[link]
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs