- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Videós, mozgóképes topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- RAM topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
senior tag
Az első ajtókban elvben nics semmi, ami sebességfüggően zörögne. Van azonban az ajtónál valami, ami bizony tipikusan Clio/Thalia betegség és főleg autópályán szokott előjönni 120-as tempónál vagy afelett: a szélvédő 2 oldalán lévő gumicsík hajlamos nagy sebességnél leválni, ez mielőtt elrepülne gyakran ad nagy sebességnél ciripelő hangot (erre én már direkt figyelek, ha a legelején is tudtam volna, akkor nem hagyom el azt a szalagot 130-nál egy erősebb szembeszélnél Jó vicc egyébként, mikor hirtelen leszakad és tovalibben - általában egy csattanás kiséretében - az autópálya felé ) Nézd meg azt! Ha felül kezd egy kicsit lifegni a gumi, akkor próbáld visszapattintani a helyére (nagy valószínűséggel nem fog sikerülni, mert azért lifeg, mert nem tart a fül), vagy valami erősebb ragasztóval fogd meg. Ha valaki mégis elhagyná (ahogy olvasom egyébként a többi Clio-s/Thalia-s fórumot ez nem csak velem történt meg, többen jelezték a problémát, és a szervíz előtt sem ismeretlen a dolog), azt óva intem a hivatalos szervízben való vásárlástól, mert hivatalosan az a gumi nincs magában, csak a teljes gumikéderkészlettel együtt valami horror 16e Ft körüli áron akarták rámsózni. Egy bontóban 1-2e Ft-ból megkapod és egy pillanat alatt felszerelhető sk is.
Ami zöröghet még az ajtóban (de ez nem fog függni a sebességtől, maximum az útminőségtől ), az - kiviteltöl függően - a hangszóró rögzítése (ha ott van), az ablaküveget tartú U-profil (bár Clio-nál még nem hallottam, Megane-nál már hallottam ilyet elengedni, és egyszerűen beesni az üveget), és elvben a zár rudazata, de az hivatalosan össze-vissza van szivacsozva (mint szinte minden, ami az ajtón belül zöröghetne elvben). Magától szvsz a szivacsok nem nagyon engednek el, ha le kell szedni mégis, az már önmagában egy szívás Szóval szerintem inkább a gumikéder fog ott zörögni
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- LEGO klub
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest