- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #51023 üzenetére
1dl? az honnan?mert üzem közben a szívótorokban lévő olajat a motor beszívja a levegővel így az lényegében csak taknyolni tud, de nem áll meg ott, koksszal csúnya lerakódást tud csinálni, de üzemszerűen állni ott nem tudna.... Lehet a szelepszár-szimmeringed átereszt? Néztétel, hogy konkrétan köthető-e hengerhez az olaj? Mert ahol a szimmering átereszt, az egyértelműen látszik, nálam is a dízelnél már le volt szűkülve a légtér az olajos megkötött koromtól.....
(#51027) csiga8: van aki ad hozzá, hogy a nagynyomású szivattyút kenje, részecskeszűrősökhöz tiltott, mert hamar kinyírhatja a dpf-et! ott csak tisztán dízel és annyi, nuku adalék, vagy olaj....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest