- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- OLED TV topic
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Gaming notebook topik
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz TayRol #48705 üzenetére
Szia, az 1.6dci még viszonylag friss (ezzel váltották az 1.9/2.0dci motorokat), ezért kevés a tapasztalat. De amik vannak visszajelzések, azok szerint nagyon jól sikerült motor.
Én megane 4-et vezettem ezzel a motorral, az elég dinamikus volt, nekem bejött a karaktere.Illetve a merci C osztály 200CDI-ben is ezt a 131lovas1.6dci(136) -t használja. Meg van valami 180CDI is 116 lóval, ez valami butított 1.6dci lehet.
Renault szervizes szerint a 2.0dci "mintájára" készült, ami egy nagyon megbízható és strapabíró motor. (ez is a nissannal közös hegesztés)
Én röviden ennyit tudok róla.
(#48708) diablo1984: na ja, a fínom -20 fokban. Ma reggel is -18-ban indultam dolgozni, kíváncsi vagyok, hogy holnap hajnalban mi fogad.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz TayRol #48710 üzenetére
A renault 2000 től nem rohadós fajta.
Ezt az egy dolgot leszögezhetem neked, a kiszemelt motorról nem tudok mondani semmit.
Az elektromos része attól függ melyik nap gyártották
Viccet félretéve, szerencsére a köztudatban, az van, hogy szar megbÍzhatatlan francia, Így olcsón hozzá lehet jutni.
De egy jó ideje már nem sok baj van a renaultokkal.
Mostanra pedig egy megane IV talisman, szerintem simán meglépi a VW szinjét is.
Én elfogult vagyok, de sokkal szivesebben ülnék bele egy IV es meganeba, mint egy VII es Golfba.
És a Talisman is jobban tetszik és töbre tartom mint a Passatot.
Talismant volt szerencsém vezetni, egy állom csendes kényelmes mindent tud amit egy kocsinak tudnia kell.
A passatot is vezettem, az is jó kocsi de kényelemben a fasorba sincs.
A talisman futóműve 10 csillag 5 bőlRenault power
-
mycso
Topikgazda
válasz TayRol #48721 üzenetére
Remault fap gondokról nem igazán tudok, nem törvényszerű. Ha normálisan van használva és tud rendben regenerálni, akkor nem lesz problémás, vannak bőven érintetlen dpf-ek 300k km feletti futással is.
A kéttömegű szintén használat függő, bár itt sem tudok horrorsztorikat, hogy sok tönkre ment volna idő előtt.
A 200k km, szerintem kevés. Vegyes használattal is simán többet bírnak. Pályás használattal meg bőven 300k km felett is rendben üzemelnek.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz TayRol #48721 üzenetére
A kettős tömegű előző gazda gondosságán múlik, van aki 70ezer alatt széttiporja, van aki 300ezernél még a gyárit használja, erre nem tudok okosat mondani.
Ha látjátok, hogy gondos gazdától veszitek, akkor bÍzhatsz benne, hogy sokáig jó lesz még.
Egy trükk, ültesd be kérd meg indÍtsa be,állÍtsa le, ha kinyomott kuplunggal teszi ezt meg erre figyelj, akkor sokáig jó lesz még.Ha kereskedésből, veszed akkor ez nem nyert, akkor marad az ima és bizakodás.
A regenerálás jól működik bennük, ha van ideje és fordulatszám tartomány ahol végbe tud menni.
Csak városi használatra én modern dieselt nem vennék!!![ Szerkesztve ]
Renault power
-
orosziem81
tag
válasz TayRol #48857 üzenetére
Szia,
A tükörmozgatásért felelős motor/mechanika sérülhetett meg.
Nekem a jobb tükrömnek ment neki valaki, azóta csak jobbra-ballra mozog, fel-le nem.
Hallgasd meg, hogy jár-e a motor, tehát mozgatni hajlandó lenne-e. Ha igen, akkor sejtésem szerint javítható házilag. Én még nem bontottam ki azt a területet.Persze nem tudom, hogy a tükörpárról írtál-e vagy csak a sérültről, hogy nem megy le.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz TayRol #48857 üzenetére
Ez teljesen logikus, mert a jelenlegi kocsiban nem is 170 pacis motor van.
A következő bontót tudom javasolni: franciabonto -
rob210
Topikgazda
válasz TayRol #48889 üzenetére
Nem, állt a kocsi sokat és most volt kitakarítva, de azt amit nem szedett le a szerelő máshogy nem nagyon tud megjáratni.
Pont, hogy a benzinesnek nem is nagyon van rá szüksége, csak neki ez most egy egyszeri nagyobb takarítás lenne, ezért írtam az adalékot is.
(Injektor tísztító...etc.etc.)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz TayRol #49599 üzenetére
Aha. Jó tudni hogy ennyi szabály is van.
Akkor meg máshova fog kerülni.
De még úgy is előbb ezt-azt kijavítgatok a kocsin szal nekem a menetfény még nem számít.
Amúgy ha már "fénytechnika". Vajon azért megszól a rendőr ha a hátsó lámpablokkokat én csinálom meg egyedileg ledesre? Mivel a Thalia-ba nem készült se utángyártott ledes se gyári. Vagy ha egy olyan ledes lámpablokkod van ami nem gyári kell róla műbizonylat?
Smoke some weed nigga!
-
tresh
addikt
válasz TayRol #49614 üzenetére
Extrém eseteknél elő fordul az ilyen. De kevés autót tudok mondani ami 1200től is nyomatékos mondjuk pl a Tesla Na de viccet félre téve az ilyet csak 2-esből lehet megoldani és 1500-től azért magukra találnak ezek a dci-k. Esetleg ha adsz neki egy kis optimalizáló progit az segíthet bár az alsó nyomatékszegénységen az se segít.A váltó hatodikba kicsit rövid az mit takar rpm/ km/h??
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz TayRol #49618 üzenetére
Ja az új VAG cr-ek 6-os váltóval egész vicces fordulaton pörögnek.Pont egy Skoda oktávot vezettem én is 140 póni igazából nagyon kellemes volt de nem igazán éreztem azt hogy menni akar DCi-knél takarosságról az 1.5 első generációjáig lehet beszélni és ott se a váltó végett fogyasztott jól. Hanem az irgalmatlan kevés befecskendezett üzemanyag mennyiség végett.Amit a porlasztók szűk keresztmetszete biztosított, ebből is volt a gond hogy haltak el a "jó"magyar üzemanyagok végett sorra.(nem volt megfelelő kenés stb). Viszont tényleg vicc amit lehet velük művelni..pl clio 3-as 1.5 dci vel én 3,9 el járok a városba és dinamikusan közlekedve. A váltója olyan rövid hogy 50nél 5iket kéri
-
orosziem81
tag
válasz TayRol #49593 üzenetére
Te... jó... isten... ennek nagyon megkérik az árát. Még az akciós 50 papír is sok érte.
Nem lett volna célravezetőbb egy pénztárcakímélőbb megoldás? A lapos sokledes verziók elektronikával úgy tudom olcsóbbak.A ködlámpa helyzete olyan lent van, ha oda nekicsapódik valami akkor törik-szakad....
Persze csak "papírra" vetettem az első gondolatom -
-
mycso
Topikgazda
válasz TayRol #50368 üzenetére
Ezek inkább mókás árak....
Az az olaj aranyból van???
Nekem minden purflux (2.0dci)
Olaj 8l 5w30 elf full tech - 15.000
Olajsz.: 2.725
Pollensz.: 4.900
Levegősz.: 3.937
Go.sz.: 11.888A szerelőnek meg valami 4-5000 körül fizettem és ebben benne volt még egy gyári diagolás is.
A márkaszerviz egy vicc...
A tiéd 1.6dci ugye? Az olajcserét azért kb. megfelezném. Nekem is 30.000km a gyári intervallum.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rsf
senior tag
válasz TayRol #50374 üzenetére
Hirtelen nem esett le...
Lehet hogy nem jó a klíma a kocsimban.. November elején vettem..
Ma mikor mentem hazafelé 18-20 fok volt beállítottam 15fokot de nem éreztem hogy hidegebb lenne a bejövő levegő...
Hogy tudnám kipróbálni??
Nem értek a digit klímához a cliómban manuális volt csak...
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
Savanya
addikt
válasz TayRol #50368 üzenetére
Szokásosan magas árak ....
Pont ma cseréltem gázolaj szűrőt 40ekm után . Sajnos az enyém vízérzékelős és rémálom cserélni,de megvolt fél óra alatt . Ez is csak azért ma cseréltem mert átszereltem a téli gumikat nyárira és ha már a jobb eleje fent van egyszerű cserélni . Mannol olajat is le akarom még cserélni mert nem igazán szereti a DCi-m .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
mycso
Topikgazda
válasz TayRol #50372 üzenetére
Én annó azt mondtam, ha 10-15% -al drágább lenne a márkaszerviz pl. az általam felsorolt áraktól, akkor a garanciáért cserébe, megfontolnám, hogy oda hordom.
De basszus, itt háromszor többe kerül, ami valljuk be már rablás kategória.
Ja és az általam felsorolt árak bárki számára elérhetőek (alkatreszek.hu, filterabc.hu), nem mellesleg jó minőségű alkatrészek. Akinek nagyobb csókja van valami nagykernél, annak még lejön ezekből az árakból.....“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Vallás
- Milyen notebookot vegyek?
- Ukrajnai háború
- Synology NAS
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Politika
- Sweet.tv - internetes TV
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest