Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Csillaghajó ihlette az AYANEO eGPU-ját
ph A GD01 talán az első megoldás, ami nagyon komolyan vette a külcsínt.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
frankstork
aktív tag
Sziasztok. Megane2. Jobb egy ablak emelő nem működik. A motor megy, ha adok neki 12v-ot, akkor az ablak is megy. Szerintem a motoron lévő kis vezérlő panelben van a bibi. Gondolom külön ilyen panelt szerválni nem lehet. Motorral együtt? Mert eddig mindenhol akartak adni komplett emelőt...
-
frankstork
aktív tag
válasz diablo1984 #51483 üzenetére
Sajna nem, ha adok direktben a motornak feszt, akkor lemegy, feljön...
-
frankstork
aktív tag
Idén nem lesz Francia órák? Vagy Renault tali valahol?
-
frankstork
aktív tag
válasz LamerGyuri #51754 üzenetére
Szomorúan hallom. Bár a Megane-s buli is érdekelne, magam is kacsaseggűt hajtok.
-
frankstork
aktív tag
válasz BLUE TORNADO #51782 üzenetére
Először is próbáld beállítani. Egyenes talajon szembe állsz valami fallal, ha 10 méterre állsz, megméred az izzó magasságot, és addig állítod, amíg a falon 10 centivel alacsonyabb lesz a vízszintes vetített csík. Ez a proli módszer. Vagy elviheted szervizbe. A magasságállító 0 állásban legyen! Ez után jöhet a költekezés, én osram izzókat használok, 50%-al nagyobb fényerő, a doboz szerint, és tényleg jobban látok.
-
frankstork
aktív tag
válasz rob210 #51796 üzenetére
Hogyan lehet tesztelni az okoskereket? Mondjuk rajtam már nem segít, 4. éve hajtok egy 2003-as 1.6 16V mégane 2-t :-)
Azt szokta játszani egyébként hogy nem indít csak teker, akkor kontakt spray a benzin pumpa csatlakozójába, és oké. Bár eléggé szét van már, meg kell maszekolnom... -
frankstork
aktív tag
válasz rob210 #51806 üzenetére
Szerencsére akkor az enyém még jó. Eddigi mérleg: fhp, gyujtótrafók, az összes szilent, kormánymű, stabilizátorok, fékek, klímakompresszor, féltengely csuklók cserélve. Hackelve: hátsó lámpák csatlakozói, első lámpák csatlakozói, két első index izzó foglalat, most pedig a tápszivattyú szivat.
-
frankstork
aktív tag
Renault talány: ha a visszapillantó állítást eltekerem balra, vagy jobbra, az azon az oldalon lévő tükörlap megindul lefelé, majd amikor eléri a végét, tovább kerreg mintha nem érezné hogy vége. Semmire nem reagál. Mi ez?
-
frankstork
aktív tag
válasz BLUE TORNADO #51977 üzenetére
Az övautomatára gondolsz?
-
frankstork
aktív tag
válasz BLUE TORNADO #51991 üzenetére
60ezrenként? Akkor én lemaradtam...
-
frankstork
aktív tag
Tükörállító joysticket kell vennem. Erre gondoltam.
-
frankstork
aktív tag
válasz BLUE TORNADO #52027 üzenetére
Nem szabad kapkodni, folyamatos figyelemmel kísérve, nem lesz baj. Jó fényviszonyok kellenek, meg nyugalom.
-
frankstork
aktív tag
válasz salieri. #52149 üzenetére
Az sok minden lehet... Nekem is csinálja. Nálam az üzemanyag szivattyú stekkere nem érintkezik, megfújom picit aztán gurul. Van akinél felső holtponton jeladó. Van ahol kormány légzsák szalag kábel. Van ahol kártyaolvasó. Hogy miért ezt irogatja, főleg hogy a kormanyzar le van zárva...
Más: indításkor, most már mindig ha állt pár órát, néhány másodperces traktor hang jön elölről. Jól gondolom hogy okoskerék? M2 2003 1.6 16V
-
frankstork
aktív tag
válasz salieri. #52154 üzenetére
Én elindultam. Kontakt spray a táskába, szerszámos a csomagtartóban, és go. A diag nekem a felső holtponti jeladót írja mindig. Függetlenül attól hogy új bosch van benne... Én kimérném a szalagkábelt, cserélném a jeladót, kipucolnám a pillangó szelepet, spray-el adnék a légzsák csatiknak az ülések alatt, közép konzol alatt, tápszivattyú csatiknak a hátsó ülés alatt, és mennék. Illetve én így járok. Nem fogok 90 ezret fizetni tápszivattyú cseréért...
[ Szerkesztve ]
-
frankstork
aktív tag
válasz Smith Ügynök #52179 üzenetére
Ne WD 40-et. Szerintem. Kontakt spray kell oda.
-
frankstork
aktív tag
válasz Smith Ügynök #52181 üzenetére
A legjobb amit Zsola ír. Bár erősen kókány, de én is azt szoktam ha valamelyik csatit már 2x, 3x fújni kellett. Pl. a hátsó lámpák már megvannak patkolva... Nincs is velük gond. Most készülök a táp szivattyú, és az ablaktörlő vezetékeit kontakt hiba mentessé tenni...
Kontakt spray ajánlat. Bemész a praktikerbe, oviba, akárhová, és amire rá van írva. Nem szoktam aggódni rajta különösebben. -
frankstork
aktív tag
Ha már idekeveredtem: az a k. kondenzvíz a klímától nekem is befolyik. A kiscső pumpa kombótól kellene valami jobb megoldás. Valami végleges. Műszerfal kivétel nélkül van valami tuti tipp? Kedden nekiesek. Addig irhattok. 😂😎
Állítólag Zoli megoldja, csak messze van. Mivel zörög az okoskerék lehet hogy meglátogatnám. Ismeri itt valaki? -
frankstork
aktív tag
válasz DonThomasino #52333 üzenetére
Az semmit sem jelent. Anno mikor vettem a M2-t, friss műszakival alkudtam a márkakereskedéssel. Aztán meg majdnem kiesett a kerék, mert lógott a talpas gömbfej...
És még ők voltak megsértődve... -
frankstork
aktív tag
Sziasztok. 2003-as M2 időnként nem indul, csak teker, teker. Sok szívás után rájöttem, hogy az üzemanyag szivattyú csatlakozó kontakt hibás. 3-4 havonta egy spricc kontaktspray bele, és mentünk tovább. Ma rászántam magam, hogy megcsináljam. Csere nem játszik, mivel a csatlakozó esetünkben egybe van öntve a tápszivattyú házzal. Ezután a lábtérbe beszivárgó kondenzvíz ellen az alábbi intézkedéseket foganatosítottam: Az autó alatti kifolyó "leffentyűjét" eltávolítottam. Kipucoltam, kimostam a pollenszűrőházat, és a csövet. Szűrő csere. Majd amint a mellékelt ábra mutatja, a gyárilag nyitotta légbeömlőt megtuningoltam, hogy minél kevesebb kosz menjen be.
Ennyi kókány után, kapott elf srx-et, mann szűrővel, és purflux légszűrőt, csak hogy a kis lelki világát is ápoljam.
FIGYELEM. A nyugalom megzavarására alkalmas képsorok következnek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen