- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- iPad topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Amazon Fire TV stick/box
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Vezetékes FÜLhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASRock lapok általában
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Próbálok utánanézni a roamingban töltött napoknak és a felhasznált adatmennyiségnek (mármint a Voda szerintinek). A kliensapp -ban a hálózatoknál ezt látom.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#08176384
törölt tag
válasz adam1400 #58867 üzenetére
Ez mekkora átverés. Ha az adat nem korlátlan, sima lehúzás. Jelenleg is napi 300 Ft felett nem kell fizetni a hívásokért. Mennyit is spórolsz így 30 nap alatt? Ez még annak is csak 110,-Ft spórolás, aki mindennap kihasználja a 300 Ft limitet. Korlátlan adatban azt mondom, hogy ok, de így... Korlátlan adat pedig biztosan nem lesz, mivel 5 gb 2610 Ft lesz szeptember 16 után (új aszf).
[ Szerkesztve ]
-
-
vpanangin
senior tag
-
Littoral
aktív tag
Egy sim-kártya befejezetlen története, azaz: tud-e pótolni a Vodafone egy elveszett sim-kártyát?
A történet: egy régebbi, UPC-s tablet-vásárláskor hozzájutottam egy csak mobilnet sim-kártyához, több GB valami ezer-egy-kétszáz forintért. Használtam. Most elvesztettem, nyilván azonnal előkerül majd egy véletlen mozdulatra, ha ez a komédia lezárul.
Bementem (megyeszékhely) a márkaüzletükbe, tisztelettel elővezettem a problémát:Én: Elvesztettem a UPC-s mobilnetet biztosító sim-kártyát, szeretném pótol(tat)ni.
Munkatárs (nézi): Nem lehetséges, mert ez egy _régi_ UPC-s tarifacsomag, ezt már nem értékesítik, csak új Vodafone szerződéssel lehetséges, új ...mindennel.
Én: Félreért, nem szerződést szeretnék kötni, még van hűségidő az előfizetésemen, hanem a sim-kártya pótlását kérem.
Munkatárs: Csak új szerződés, új ...mindennel lehetséges.
Én: UPC-s tarifacsomagban vagyok, kábeltévé, internet, vezetékes telefon, ilyen-olyan kiegészítő, mobil internet, ez utóbbi szerves részét képezi a csomagnak, én erre vállaltam hűségidőt. NEM ÚJAT szeretnék, hanem a sim-kártya PÓTLÁSÁT.
Munkatárs: Nem lehet, lásd mint feljebb bárhol.
Én: Nem kérem, visz'lát.
Munkatárs: Visz'lát.Otthonról, a UPC (nekem marad ez a név, meg a Videoton...) profilomba bejelentkezve írtam egy, a problémát a bolti szakasszal is részletező megkeresést a központi online ügyfélszolgálatnak, hogyan is lesz ez, közelítsünk már rá, lehetséges-e, hogy ezt csak így lehet, és így tovább. Nyugtázták, hogy köszönik, munkatársuk hamarosan felveszi velem a kapcsolatot. Enélkül telt el két hét (ünnepnapok nélkül), semmiféle munkatárs nem keresett. Végül egy munkatárs valóban felhívott, de nem ebben a témában, hanem különféle vodafonos termékeket, szolgáltatásokat igyekezett nekem eladni. Mondom neki, hogy OK, most nem, de jegyezze már fel a profilomhoz, hogy nem veszek semmit, míg ezt a rendkívül összetett problémát a sim-kártya pótlásával meg nem oldjuk, mert mi fog történni, ha egyszer esetleg valami komolyabb kérdésre kell megoldást találniuk. Megértette, bejegyezte (két héttel az első emailem után van ez). Visz'hall x2.
Otthonról, a profilomból újra írtam egy megkeresést az online ügyfélszolgálatnak, megemlítve, hogy két hete várok valamiféle választ, a termékértékesítős munkatársat nem tekintem annak.
Néhány nap múlva kapok egy szűkszavú tucat-emailt ~a következő szöveggel: sim-kártya cseréjéhez keressem fel az üzletüket (azt, amelyikben a sim-kártya pótlását új szerződéssel, új ...mindennel kívánták megoldani).
Egy egyszerű sim-kártya pótlását kértem volna.
Ti erre mit lépnétek, hogy az eredmény végre sim-kártya legyen? Sokkal több időt nem szánok erre az egészre, de legalább addig használnám ezt a netet, amíg fizetnem kell érte. Állom a kritikát, ha megillet, és tudom, hogy alapvetően én vagyok a bűnös, mert elkevertem a sim-kártyát. Na de wazzzeee...
-
4Grider
nagyúr
válasz Littoral #58918 üzenetére
A UPC-Voda ügyvitel átvétele körül annyi a csapdahelyzet/fekete lyuk, hogy nem csodálkozom a vodás ügyfélszolgálatos hozzáállásán. Nekem is folyamatban van velük egy héttel a fizetési határidő előtt pénzügyileg rendezett UPC számlára kivetett felszólítási/késedelmi díj miatt. Több mint egy hónapja nem válaszolnak, a visszahívást mindig megígérik...
-
#04535040
törölt tag
válasz Littoral #58918 üzenetére
Megemlítettem volna az üzletben, hogy amennyiben hiányos a tudása a kártyapótlással kapcsolatosan, kérjen telefonos segítséget.
Ha ezt visszautasítja, akkor a szemébe mosolygok kérem a vásárlók könyvét, majd közlöm, hogy még aznap megy a panasz az nmhh-nak is.
És ezt követően mindig sikerül megtalálni a megoldást.... -
Littoral
aktív tag
válasz gabor9991 #58922 üzenetére
Csábítóan hangzott valóban, de inkább lemondanék egy újabb előfizetésről.
Valójában a személyes megkeresésemre is volt egy válasz, meg az írásos bejelentésemre is, de valami ehhez hasonló zajlott:
- Jó napot! Itthon van Béla?
- Tizenöt dekát, a sajtosból!
...és pont' így nem állt össze.
De lehet egyébként, hogy ha legközelebb bemegyek, egy másik random munkatárs simán pótolja a kártyát, és még meghív kávéra is. Nem tudni ebben a mai világban...[ Szerkesztve ]
-
#04535040
törölt tag
válasz Somatom #58928 üzenetére
okt 1-től hatályba lépő ászf változás:
„5.2. Vodafone EU Roaming
(…)
Nem rendeltetésszerű használat esetén, azaz amennyiben Előfizető a magán utazások céljára történő
felhasználás szabályainak bármelyikét megszegi, a Vodafone fenntartja magának a jogot, hogy előzetes
értesítést követően a nemzetközi barangolás szolgáltatást adott előfizetés tekintetében törölje. Törlés
esetén a szolgáltatás a továbbiakban újbóli aktiválással nem elérhető.Vagyis lesz egy előfizetésed, amin teljesen megszűntetik a roamingot, nem hogy méltányos felhasználás mellett ingyen, de még fizetősen sem lesz elérhető a szolgáltatás.
-
-
Somatom
veterán
válasz #04535040 #58929 üzenetére
De, én melyik szabályt szegem meg? Teljesen normálisan használom. Sőt, csak hétvégenként van bekapcsolva. Négy hónap több, mint felét honos hálón tölti és az adatforgalom nagyobb részét is honos hálón forgalmazom (pont ezért kell majd terhelnem pluszban a honos hálót, mert amúgy otthon nem használnám).
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
-
Somatom
veterán
válasz simpley #58934 üzenetére
A dolog hátterében az lehet, hogy a Telenor rendszere nem alkalmas az ilyen használat automatikus szűrésére. A Vodáé viszont igen. Van olyan kollégám, akinek kiszámlázták a roamingot, mert nem tartotta be az 50% -os szabályt. De, ha vki betartja, akkor a Voda nem tudja bizonyítani, hogy az illető épp kamionnal dolgozik, nem pedig lakóautóval utazgat.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
simpley
őstag
válasz 4Grider #58938 üzenetére
Nem mintha probléma lenne a mostanival, de azért sokkal több mindent ki lehetne szűrni egy modernebb rendszerrel szerintem..
Bár, ha most nem soká 'véletlenül' az államhoz kerülne lehetséges lennének apróbb fejlesztések nemde!? (lehet ez csak álom egyébként..)signed by simpley.
-
Somatom
veterán
válasz simpley #58937 üzenetére
Ezek szerint. A kezdetektől vagyok Pannonos/Telenoros. Alapesetben két hét külföld, két hét otthon a beosztásom, de néha (mint, ahogy most is) előfordul, hogy hathetezek. Ezt négy éve csinálom, a Telenoros SIM -et sosem kapcsoltam ki, és nem volt semmilyen figyelmeztetés. A Vodánál oda kell majd figyelnem, de a kikapcsolgatásokkal, négy hónapra számolva meglesz a hazai használat többlet.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
simpley
őstag
válasz DevKiller #58939 üzenetére
Azért 2015 óta jelentősen erősödött a voda, sőt meg is előzte már a Telenor-t előfizetés számban ..
Vodáéknak (UPC Mobilosokkal együtt) van vagy 3,100 millió
Telenornak a decemberi adatok alapján 3,030millió, nyári adatok alapján már csak 2,997millió előfizetőjük..
Telekomtól egyébként vittem át a Telenor-hoz ismerősöket, ők meg vannak velük elégedve...[ Szerkesztve ]
signed by simpley.
-
Somatom
veterán
válasz #72445440 #58943 üzenetére
A napokban számolt idő és a felhasznált adatmennyiség 50% -a is pontosan meghatározható. A hétvégéget pontosan tudom számolni és 3G Watchdog -gal mérem a roaming adathasználatomat. Ezt egy folyamatos TV stream -mel otthon jócskán felül tudom múlni. Tehát, meg fogok felelni a feltételeiknek. Akkor meg rúghatják a falat. Egy évet írtam alá, utána bármikor símán lemondhatom az előfizetést. A telefonszám lényegtelen, azt nem használom.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
DevKiller
senior tag
válasz Somatom #58944 üzenetére
Én 40 gigát forgalmaztam kb 3 éve roaming helyzetben.
Itthon havonta max 5-t szóval nem voltam fele-fele arányban.
Mégsem rugtak seggbe. Bár igaz, hogy akkor még új volt ez az európában költség nélkül használhatjuk a telefonunkat szabályozás.[ Szerkesztve ]
HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
Somatom
veterán
válasz DevKiller #58945 üzenetére
A Watchdog szerint hétvégenként 10GB jön össze. Most hat hetet vagyok kint, tehát otthon 6x3=18 napot és kb. 60GB -ot kell majd kompenzálnom. Az M4 Sport 1080p -ben 1GB fölött zabál óránként, tehát 60 óra alatt megvan a mennyiségi kompenzáció. Síma ügy.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#04535040
törölt tag
válasz Somatom #58946 üzenetére
Akkor nincs miért aggódj.
Ha te tudatosan használod, nem lesz baj.
Sok kamionos orrba-szájba használja kint, itthon pedig sem az elvárt napok, sem az adatmennyiség nincs meg.
Megkapják a figyelmeztető sms-t, tovább használják. Ezután hozzájuk vágja a voda a felárat....Utána telesírják a fórumokat/FB-ot, hogy milyen gané a vodafone... -
Somatom
veterán
válasz #04535040 #58947 üzenetére
Azért a szabály sem igazán fair. Az számít roamingban töltött napnak, amikor kinti hálózatra vagyok csatlakozva. Pedig a szolgáltatónak maga a hálón lógás egy fillérjébe sem kerül. Csak az, ha hívás, SMS, vagy adathasználat van. Mennyit fizet a szolgáltató a külföldi partnernek azért, hogy csörög a telóm, de nem veszem fel?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz 4Grider #58949 üzenetére
Miért kellenek ezek a külön szabályok? Azért, mert a roaming használattal a szolgáltatónak plusz költségei vannak. De, akkor miért tartozik roaming alá az is, amivel nincs költsége? Ha kikapcsolom a SIM -et, akkor nem minősül roamingnak. Ha bekapcsolom, de nem történik rajta költséggel járó roaming használat, az miért minősül roaming használatnak? Ezt nem tartom fair -nek.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Grafén meghajtó, térhangzás és UV-tisztítás az LG új fülhallgatójában
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Alkoholista nevelde
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPad topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Xbox Series X|S
- Vicces képek
- További aktív témák...
- iPad Air 5 64GB M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen