- Autós kamerák
- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
hattrickuser
tag
Tud valaki egy olyan elérhetősége adni, ahol érdemben foglalkoznak az emberrel?
A 1270 és a 1750 minden tekintetben kritikán aluli. Nem emlékszem, hogy ez régen is így volt-e, de jelenleg szánalmas...
A történet röviden. 15+ éve előfizetéses ügyfél vagyok, 3 előfizetés van a nevemen. 2 előfizetésre egy napon küldik az eszámlát, értelemszerűen egy napon van a befizetési határidő is.
November 13.-án Vodafone oldalra bejelentkezve kiegyenlítettem (azaz nem egészen) az aktuális számlát. Nem bonyolult, a Fizetés gombra kell kattintani, ennyi.
A probléma az, hogy a 2 befizetést 1 előfizetésre rögzítette, azaz az egyik számon van ~7.800 Ft túlfizetés, a másik számon ugyanilyen összegű tartozás.
Még aznap, azaz november 13.-án a 1270 hívása, és ezzel együtt 50 perc várakozást követően végre kapcsoltak valakit, aki ellenőrizte az elmondottakat, majd ígéret arra, hogy 48 órán belül orvosolják a problémát. 1 héttel később ellenőriztem az egyenlegeimet, 20.-án még nem oldódott meg a probléma. Ismét hívtam a 1270-et, több mint egy óra várakozás, majd a hölgy közölte; látja az előző hívásom következében elindított üzenetet a megfelelő helyre, de sajnos Ő ezen felül nem tud segíteni.
Hétfőn 22.-én hívtam a 1750-et, ahol ismét több mint egy órás várakoztatás után a kapcsolt ügyintéző jelezte, hogy látja a problémát, megoldást 48 órán belül megoldja.
Ma 25.-e van, azaz ismét nem sikerült megoldani. Ma jár le a befizetési határidő az említett számlához. Jelenleg 46 perce hívom a 1750-et...Lassan 4 órát eltelefonálok az miatt, hogy a Fizetés gomb arra a számlára vonja le a kártyámról az egyébként helyes összeget, amelyik számlához odaírja!
Abban azért bízok, hogy nem fogják korlátozni a szolgáltatást...
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- MINI ITX GAMING/STREAMING PC RYZEN 5 7600X RTX 3080TI 32GB RAM MESHLICIOUS
- GAMER PC i5 6600K 16GB DDR4 SSD+HDD GIGABYTE 1070 8GB GDDR5 256BIT WINDFORCE
- Apple watch series 5 40mm gps + cellular rose gold I Ingyenes Foxpost csomagküldés!
- ESR Rebound 360 Magnetic Keyboard Case (ENG) - iPad Pro / Air
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5/RX 6600 vagy RX 6600 XT 8Gb/500Gb M2 SSD/700W 2-3 Év gari
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs