- Gaming notebook topik
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amazon Fire TV stick/box
- A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Micro Four Thirds
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
ph Persze ebben a Qualcomm mellett fontos szerepe van a Microsoftnak is, aki teljes erővel beállt a CoPilot+ PC programba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
Adategyeztetés másnál okés?
Beléptem az appba, kiírta hogy esedékes. Megcsináltam, jött róla sms hogy sikeres.
Erre 3 napra rá jött egy sms, hogy ne felejtsem el, hogy ebben a hónapban esedékes. Belépek az appba, kiírja hogy esedékes. Elindítom újra, beírom az oldalon a számom hogy küldje a kódot, erre kiírja, hogy ennél a számnál még nincs szükség adategyeztetésre.
Oké a Vodafone rendszere ebből a szempontból vagy nem? Melyik üzenetnek higgyek? -
asdf_
veterán
-
lappa86
tag
Sziasztok!
Új előfizető vagyok, számhordozással. Úgy tűnt, hogy minden rendben, tegnap este lett volna a számhordozás, de mégsem történt meg. Ma reggel felhívtam a 1270-et, ahol azt mondták, hogy az ügyfél kérésére lemondták a számhordozást. Mondtam, hogy az lehetetlen, én biztosan nem mondtam le, de az ügyfélszolgálatos kötötte az ebet a karóhoz, de márpedig ők olyat nélkülem nem tudnak csinálni. Oké, elvitatkozgattunk, felvetettem egy panaszjegyet és kértem, hogy csatoljanak bármilyen bizonyítékot, hogy én mondtam le (e-mail, telefon, személyes ügyfélszolgálatos azonosítás, akármi), ellenkező esetben fizessék ki nekem a jogszabályban meghatározott kompenzációt. Az ügyintéző továbbá kérte a kollégáitól, hogy töröljék a törlést (wtf) és indítsák újra a számhordozást.
No, azóta viszont semmi nem jött, se sms, se e-mail, hogy akkor most mi van. Nem szeretnék még egyszer 55 percet eldobni az életemből a pocsék telefonos ügyfélszolgálat miatt, és nem akarok 30 napot se várni, hogy méltóztassanak egy e-mailre válaszolni. Nincs valami webes felület, vagy valamilyen menüpont a 1270-en, ahol le tudom kérdezni a számhordozásom állapotát?
Köszi előre is![ Szerkesztve ]
Always with the negative waves.
-
-
MadMancs
veterán
Na. Nem csak 1270 van rottyon. 1420 se kapkodós.
Itt mondjuk nem csak zenél hanem fel percenként mondogatják hogy tartsam, mindjárt oké lesz minden.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Plug Life
senior tag
Fontos vagy nekik? 😂
-
pumukli23
senior tag
Úgy néz ki ~20 év után otthagyjuk a vodafone-t. Még tavaly sikerült küldeniük egy olyan számlát, amin több tízezres összegben szerepelnek olyan tételek, amiket nem rendeltünk meg. Még aznap hívtuk az ügyfélszolgálatot, ahol nem tudták megmondani miért állították ki a számlát.. mondom akkor már ketten vagyunk , a kettőnk közt a különbség annyi, hogy nem én számláztam random módon hanem ők. Azt mondták ne foglalkozzak vele, "biztos valami hiba történt" és majd törlik.
Természetesen nem törölték, azóta többször hívtuk őket (ők egyszer sem!), ígérgetnek, hogy törlik a számlát plusz majd az illetékes kolléga visszahív, illetve e-mailben értesítenek, de semmi. Továbbra is tartozásként tartják nyilván és mint kiderült azóta már leadták a behajtási osztályuknak az ügyet. (Mindezt úgy, hogy már a számla kiállításának napján jeleztük telefonon és írásban is, hogy nem tartjuk jogosnak meg nem rendelt tételek számlázását és ezt szóban ők is elismerték, hogy "rendszerhiba" történt.)
Jah, azt mondanom sem kell, hogy az ügyfélszolgálat írásban sem válaszol a panaszunkra, 30 napon túl sem.
Végtelenül csalódott vagyok, gyakorlatilag teljesen ignorálják a saját előfizetőjüket..
Mind a rokonság mind a cégünk ott fogja hagyni őket.Kicsit visszaolvastam és láttam, hogy a problémás esetek száma megnövekedett vodafone-nál kb tavaly nyár óta. Került közületek más is hasonló helyzetbe? Ha igen, mi lett a te helyzetedre a megoldás? Köszi!
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Próbálok belépni a vodafone honlapján és a my vodafonba is, de egyszerűen nem sikerül.
Az applikációba telefonon azt írja hogy hoppá, valami nem sikerült.
Pc-n pedig ezt írja. [kép]Van bárkinek valami ötlete hogy hogyan tudnék belépni ?
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Tamagocsi123
tag
Sziasztok. Az Ügyfélszolgálat elérhetetlen . Valaki hátha tud megoldást hogy miért nem tudok belépni a Vodafone tv app ba ? Ugyan azokat az adatokat használom a belépésnél mint az online ügyintézésnél de nem enged belépni.sikertelen hitelesités (103). Ezt irja ki váljon miért? Köszönöm a segítséget
Felhasználónak - 114 pozitív 0 negatív értékelése van az oldalon.
-
félisten
válasz Tamagocsi123 #68478 üzenetére
Szia! Valószínűleg azért, mert a többi felületéhez hasonlóan az is egy hulladék lett az átállás óta.
-
Tamagocsi123
tag
válasz #72445440 #68481 üzenetére
Ki léptem a régi telefonon lévö app bol. Nem azt irja hogy sok ezköz van hozzá rendelve hanem hogy sikertelen azonosítás
Csak azt nem értem miért amikor az online Ügyfélszolgálati menübe be tudok lépni[ Szerkesztve ]
Felhasználónak - 114 pozitív 0 negatív értékelése van az oldalon.
-
MadMancs
veterán
válasz Tamagocsi123 #68478 üzenetére
Ugye a My Vodafone OTTHONI fiókoddal próbálsz belépni? Illetve TV szolgáltatások alatt aktiváltad? Feltéve ha nincs VTV box. My Vodafone MOBIL fiók nem lesz jó hozzá.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Leslie1966
senior tag
A Vodafone app a "Jó dolgoknál" nektek is mindig ugyanazt ajánlgatja hetek óta ? Nálam mindig a 20 perc egy napra 200 Ft-ért van csak.
Garmin Fènix 7X Solar, Samsung Galaxy S24 Ultra 512 GB, Samsung Galaxy Note 20 Ultra, Samsung Watch 3, Huawei Watch GT 2,
-
pjen
félisten
válasz Leslie1966 #68487 üzenetére
Nekem KB egy hete adott mindhárom számra 500Mb netet, 48 órán belül jön SMS, de nem jött és a jó dolog se.
-
snooze
veterán
válasz Leslie1966 #68487 üzenetére
igen,egy szu...k lett az egész,még jo,hogy nincs ott elöfizetés csak feltöltös..
GO Gunners!!!
-
pumukli23
senior tag
válasz #72445440 #68470 üzenetére
Köszi a választ! Meglátjuk mi lesz, de lássuk be azzal, hogy telefonon hitegetnek, nem intéznek semmit, az írásos panaszra 30 napon túl sem reagálnak, meg nem rendelt termékeket számláznak ki (még csak nem is szolgáltatást, amit használhatnék) az nem épp abba az irányba mutat, hogy bármit is megtesznek az ügyfélért.
Kb én is 2 hónapja várok a megoldásra, a havidíj meghitelezése az egy dolog, de 60-70 ezer forintos termékeket ne számlázzanak már ki random módon.. majd a számla kifogásolása ellenére leadják a behajtásiaknak és tartják a markukat..Nagyon kíváncsi leszek, hogy előállnak-e bármilyen kompenzációs ötlettel. Te kedvezményes TV előfizetést kaptál kompenzációként?
#68472 Lauda: Na igen, a számhordozáshoz gondolom nem lehet tartozásom.. viszont nem sztornózzák a jogtalan számlát.. csak tavaly óta ígérgetnek vele, hogy 48 órán belül megteszik. Sőt az egyik ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy csak akkor tudják sztornózni ha előtte befizetem.. konkrétan hülyének nézett. Mintha a Tescoban a krumpli helyett OLED tévét húzna le a pénztáros véletlenül és ki kéne fizetnem ahhoz, hogy törölje.
#68473 lugosi: Ha érdemben tudod vitatni a számlát akkor x napon belül megteheted, bármilyen cég esetén. Az más kérdés, hogy ezzel mit kezd a cég (ez esetben a vodafone) de mindenképp érdemes ezt jelezni a számukra és részletezni a kifogásokat.
#68477Braddock: Megfordult a fejemben, hogy ha ingyen lenne se maradnék az ügyfelük. Az is bosszant, hogy ha már ilyen rossz a rendszerük, akkor miért nem arra törekednek, hogy minél előbb megoldják a problémákat. Ha az első levelemre válaszoltak volna érdemben, már rég túl lennénk az egészen.. e helyett most 2-3 panaszbejelentés húzódik.
-
csab2
veterán
Go Super és Go Next alőfizetésem van.
Neten (nem a mobilos alkalmazásban) még mindig ezeket látom (amióta váltottam, tehát már kb. 3 hónapja):
Az Áttekintés oldalon ezt:
A Vodafone-nál vásárolt telefonom is szerintük fekete, pedig kék.
Jeleztem ügyfélszolgálaton hetekkel ezelőtt, de semmi változás.Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
gabor9991
őstag
válasz #72445440 #68494 üzenetére
"A behajtóval nem lehet egyezkedni ,és azután már macerás visszaperelni a jogtalanul beszedett összegeket."
A fizetési meghagyáson szereplő követelésnek kell ellentmondani és már lehet is menni bíróságra ahol valószínűleg nem tudnának erre a helyzetre semmi értelmeset mondani nemhogy bebizonyítani hogy a követelésük jogos.
-
amdboy
senior tag
válasz baloghgabor #68461 üzenetére
Milyen telefon/program amivel felvètelt tudsz készíteni?
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DOBOZOS Lenovo ThinkPad T14s Gen 3:R7 PRO 6850U,32GB DDR5,2TB,vil.HU bill,Radeon680M,400nit 100%sRGB
- Ricoh Theta Z1 360 fokos kamera
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest