- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
könnygázóra
tag
válasz T0rnad0 #8932 üzenetére
Agyonsztárolásról és világverésről szó sem volt Csupán annyiról, hogy egy nagyon jó androidos telefon először a Voda kínálatában jelent meg Magyarországon és ezt még reklámozni is merték. Függetlenül akkor 140 ezer ft volt, a Vodánál 100e...
..mert akkor ez volt a "csúcs" a Voda kínálatában. Lehetett volna sok más is,
de ők erős marketing súlykolással győzködték a népet, hogy ez aztán az
überkirály telefon. Az élet egyenlőre nem igazolta a marketingesek álmait....Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.
-
kaller1
veterán
válasz könnygázóra #8950 üzenetére
Szerintem csinálj egy kimutatást a vodánál található összes telefonról,mert ez így nem ér....
Na jó munkát....::> <::.
-
T0rnad0
addikt
válasz könnygázóra #8951 üzenetére
Mutasd már meg az a "súlykolást", mert én régóta tervezek Hero-t vásásrolni, mégsem emlékszem ilyen agresszív reklámokra....
Egyébként meg tényleg "überkirály" telefon, ha tetszik hanem az egyik legjobb androidos készülék. Vagy mutass jobb androidosat, ami már legalább 3 hónapja piacon van.Z Fold 4
-
Oly
senior tag
válasz könnygázóra #8950 üzenetére
Az ElectroWorld is hasonló léptékben dolgozik... Az is egy nemzetközi hálózat.
Jöttél a 200 vs 100 ezres TV-vel.
Jegyezd már meg végre, hogy ez Magyarország, az pedig nyugat...
Nem ugyanazok a feltételek adottak! AKár adózás, akár egyéb téren.
Nem beszélve arról, amit te is mondtál már egyszer:
Valaminek a piaci árát nem a beszerzési ár határozza meg! A piaci árat a vásárlóerő és igény diktálja.
Egyszerű példa lehet erre az, amikor a LILD-ben 2.490 Ft-ért lehetett 1-2 éve kapni univerzális autós notebook töltőt. Én 2 üzletben vásároltam fel az egész készletet, majd pár nap alatt eladtam darabját 7-8 ezerért, mert annyiért volt rá vevő.
Holott reálisan azt mondhatnánk, hogy 20-40% haszonkulcs elegendőnek kellett volna lennie.Ha ennyiért megveszik a Vodafone-tól a készülékeket, akkor miért ne adhatná ennyiért?
Azt csak ők tudják, hogy megéri-e így csinálni. Valószínüleg megéri, mert akkor nem csinálnák.SonyEricsson T20 - T68 - T610 - K700 - W800 - K750 - K800 - C702 - P1 - MOTO Defy - Galaxy S Advance - Galaxy S4 - Lumia 820 - Honor 7 - iPhone 5S
-
manchester85
addikt
válasz könnygázóra #8950 üzenetére
"Nokia N97
Vodafone ár előfizetéssel 121,990,-
Magyar független ár : 109.990 Ft (2 év gar.)"Megint inkonzekvensek az érveid. Ha azonos feltételű mobilokat akarsz összehasonlítani, akkor gyártói garanciával kellene nézni. Úgy pedig a vip-phone-nál is 125 ezer.
A külföldi filléres HTC Hero példákra pedig máig nem hoztál példákat. Persze, ebayen, online piacon, ami a valóságot tükrözi. Van egy készüléknek egy független ára, és az okosak általában eldöntik, az adott telefon mennyire jó vétel. A Hero az, mert hasonló árkaliberű társainál jóval többet nyújt. Persze úgy, hogy nem értesz hozzá, ezt valóban nehéz megítélni...
[ Szerkesztve ]
i6 Silver
-
manchester85
addikt
"Ha ennyiért megveszik a Vodafone-tól a készülékeket, akkor miért ne adhatná ennyiért?
Azt csak ők tudják, hogy megéri-e így csinálni. Valószínüleg megéri, mert akkor nem csinálnák."Ha már a vodánál dolgozol, akkor ennyire azért átláthatnád a helyzetet... A voda jelenlegi üzletpolitikája kb. az, hogy csak és kizárólag az aljanépre épít. (Látszólag) olcsó telefonok, le is vitték az összes 100ft-os mobil árát 1 forintra, hogy gyűjtsék a rabszolgákat. Viszont csak a bóvli termékeket reklámozzák. Könnygázóra ide vagy oda, a Hero mögött szinte semmilyen promóció nincs, ott van a kínálatban, de szerintem ha a forgalmazás óta 5-öt eladtak, sokat mondok. Az akcióik nem a prémium kategóriás mobilokról, hanem a filléresekről szólnak. A T-nél ott vannak a MM csomagok, ahol nagyon jó telók olcsón is elérhetők, míg a voda leszarja ezt a réteget. Ha kell, ott van, de ők nem ölnek abba pénzt, hogy gubisok vigyék olcsón a telefont, amit már másnap eladnak. Hány Xperia, Diamond2, Hero reklámot láttál a vodától? Én egyet se. Szó nincs arról, hogy azért adják ennyiért, mert még ennyiért is viszik. A francokat. Azért adják ennyiért, mert rájöttek, hogy ez sokkal biztonságosabb politika, mintha kolompár ingyen vihetné a Herot, és már másnap kinn csücsülne a készülék egy osztrák üzletben 200 euróért. Így aztán a hülye se vesz drága mobilt a vodánál, aki nem ért hozzá, becsületes, de szegény, az meg örül, hogy milyen olcsók a mobilok. A nép nagyrésze ebbe tartozik. Viszont a tehetősebbeknek semmilyen alternatívát nem nyújt a voda, teljesen kiiktatták őket, nem a célcsoport részei, ezért ilyen drága minden csúcsmobil.
i6 Silver
-
kaller1
veterán
válasz manchester85 #8956 üzenetére
Ebben van igazság.
A "videófelvevős nokia nyolcért" reklám pl. tényleg szánalmas.....::> <::.
-
veterán
válasz könnygázóra #8951 üzenetére
Az az igazság, hogy nem igazán értem az itteni kirohanásaidat. Azaz részben értem, de nem teljesen.
Amit látok, az az, hogy zavar téged, hogy a Vodafone jó pár készüléket kifejezetten drágán ad a magasabb árkategóriákban. Ezzel egyetértek, valóban drágán adják.
(Persze a Pannon - ott van a fő előfizetésem, a Vodánál a második - nem csak a drágább, hanem az olcsóbb telefonokat is iszonyatosan drágán adja, csak egy-két készüléket ad olcsón, mivel abból szerez be nagy készletet.)
Az, hogy zavar téged, odáig visz téged el, hogy megállás nélkül szidod a Vodafone-t. Felőlem haragudj csak nyugodtan miatta, bár nem hiszem, hogy sok értelme van emiatt infarktust kapni, de ez a te magánügyed. Engem is zavar, hogy a Pulse a T-nél sokkal drágább, mint az Angol T-nél, de ez van. Megtanultam, hogy egyféleképpen tudok ez ellen tenni: nem veszek ilyen készüléket az adott szolgáltatótól, hanem vagy megveszem kintről, vagy megveszem függetlenül. Abban biztos vagyok, hogy hiába kezdenék el méltatlankodni a T-mobile topicban, attól semmiképpen nem lenne olcsóbb a készülék. Ha változtatni akarnék, akkor vagy az említett módon máshol vásárolnék, esetleg másokat is erre buzdítanék, hogy így csökkentve az adott szolgáltató forgalmát indirekt módon hívjam fel a figyelmet a magas árakra, vagy írnék egy levelet a szolgáltatónak, hátha eljut a megfelelő személyhez és változás történik.Azzal viszont, amit itt csinálsz, nem teszel mást, csak "flémelsz", azaz veszekedsz, vitát csiholsz. Szóval kérlek, mondd el, hogy pontosan mi az, amit el szeretnél érni ezzel a teljesen felesleges vitával, illetve kérlek, mondd el, mi az, ami miatt úgy gondolod, hogy ezzel az eszközzel el fogod érni a célodat. Tényleg kíváncsi vagyok rá, hogy mi motivál téged. Nem kell hozzá felsorolni újabb számadatokat, hogy mi mennyibe kerül, biztos vagyok benne, hogy sokan ismerjük itt az árakat, tehát nem erre van szükség. Arra vagyok csak kíváncsi, hogy mi motivál téged minderre. Remélem, tudsz időt szakítani a válaszra.
Az ok, hogy itt teszem fel ezt a kérdést, és nem privátban, hogy ne csak én értsem meg a gondolkodásmódod, hanem a többiek is, hátha akkor valóban marad értelme a fórumnak, mivel tudnak a többiek is a valós igényeidre reagálni.
Várom válaszod.
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
szumoo
senior tag
Én is együtt ünneplem a karácsonyt és a születésnapot (), kaphatok vmi extra dolgot a vodától, ha vásárolnék vmit?
A nyúlon túl?
-
Louro
őstag
Sziasztok,
xboxon lehet használni az USB stickes netet? PS-en tudom, hogy nem lehet, de vajon M$ Xbox-ján lehet e.
Mess with the best / Die like the rest
-
-
Gabika29
csendes tag
A lent bemásolt Vodafone-nak küldött levelem hatására csak 10.000 Ft-ot kellett befizetnem, a többit elengedték. Azt továbbra sem tudom mi történt csak azt, hogy a panaszomat jogosnak tartották.
2009. október 14-én kaptam kézhez a Vodafone-tól egy hóközi számlát 107.000 Ft-ról. A számla kelte 2009. október 7. a tejesítés határideje pedig 2009. október 13.
A furcsaságok sorozata ott kezdődött, hogy a levelet a befizetési határidő után kaptam meg egy nappal. Ez azért sajnálatos, mert ahogy az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C törvény 138.§ (4) bekezdése kimondja amennyiben bejelentésemet a díjfizetési határidő lejárta előtt nyújthattam volna be a szolgáltatóhoz, és a bejelentést a szolgáltató nem utasítja el 5 napon belül, a bejelentésben érintett díjtétel vonatkozásában a díjfizetési határidő a díjreklamáció megvizsgálásának időtartamával meghosszabbodott volna. Mivel a befizetési határidő lejárta után egy nappal kaptam kézhez a befizetendő csekket, s tudomásom sem volt a fennálló „tartozásról” így sem időben befizetni, sem pedig panaszos bejelentést tenni sem volt lehetőségem. Így azonban a fizetési határidőt követően beérkezett reklamációknak a vitatott számlában meghatározott díj fizetésére halasztó hatálya nincsen. Kérdéses, ez vajon akkor is fennáll-e amennyiben az előfizető egy nappal a befizetési határidő után kapja meg az értesítést, s a csekket, tudván hogy a számla kelte 2009. október 7.-e, ami megegyezik a vitatott internethasználat időpontjával.
Az irreálisan magas összeget látva felkerestem a vodafone egyik márkaüzletét. Ott azt a tájékoztatást kaptam, hogy nem adhatnak felvilágosítást arról, hogy miből tevődik össze a számla, illetve mely időszakra vonatkozik. Hívjam fel a behajtó csoportot, ők bővebb felvilágosítást tudnak adni. Így tettem, egy Kovács Piroska nevezetű hölggyel beszéltem 2009. október 15-én 12.01-kor, tőle azt a tájékoztatást kaptam hogy 2009. október 7-én egy alkalmas internetezésből keletkezett ez a nagy összeg. Ezt azért furcsállom, és nem értek egyet a számlában szereplő összeggel, hiszen 2009. október 6 estéjétől 2009. október 9-éig a sim kártya nem volt használatban olyannyira, hogy nem volt telefonkészülékbe helyezve, a pénztárcámban volt. Hozzáteszem, előtte soha sem használtam a telefonomon az internetszolgáltatást, s nincs is igényem rá. Ezért nem értem milyen módon keletkezhetett ez az összeg, hiszen a kártya nem volt készülékbe helyezve. Ezek után újra visszatértem a márkaüzletbe, remélve hogy ennek az információnak a birtokában hátha mégis tudnak mondani valami érdemlegeset. Azt a tájékoztatást kaptam, hogy csak az ehavi számla lezárása után tudnak utána járni pontosan hány órakkor és milyen készülékről keletkezett ez a nagy öszeg.A fentiek függvényében panasszal szeretnék élni, és kérem mihamarabb vizsgálják ki, pontosan mikor és milyen telefonról történt az internethasználat, melyből ez az irreális összeg keletkezhetetett. Úgy tudom másodpercre pontosan meg lehet határozni mikor és milyen készülékről történt az adatforgalom, illetve közrejátszott-e illetéktelen hozzáférés a hálózathoz. Ezt a az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C törvény 138. § (7) bekezdése alapján Önöknek kell bizonyítaniuk. Amíg ez nem történik meg, sajnos nem áll módomban kiegyenlíteni a számlát, hiszen nem vettem igénybe internetszolgáltatást, s az anyagi körülményeim miatt sem áll rendelkezésemre ez az összeg. Ráadásul a befizetési határidő után kaptam meg a csekket, s az értesítést a vitatott összegről. Kérem, amennyiben módjukban áll, még a tárgyhónap lezárását megelőzően vizsgálják ki az esetet. Évek óta hűséges előfizetője vagyok a Vodafone-nak, soha semmilyen problémám nem volt a szolgáltatásukkal. Sajnos tudomásom szerint az esetem nem egyedi, s csak remélni tudom, hogy az én ügyemben történik majd valamilyen előrehaladás. Remélem, csak egy szimpla félreértésről vagy egy technikai problémáról van szó. Intézkedésüket előre is megköszönöm, s várom mielőbbi válaszukat. -
Gabika29
csendes tag
válasz ottoyes #8970 üzenetére
Azért mert két hónapig emiatt le volt tiltva a kártyám, de azért fizetni kell a havidíjat. S míg a végére nem jártam nem fizettem ki semmit. Bementem személyesen, hogy rendezzem és ennyi a vége. Sajnos a számlát amit ott kaptam nem tudom belinkelni. Nem szokásom hazugsággal figyelmet felkelteni, nincs szükségem rá. CSak a jószándék vezérelt. Nincs is több mondanivalóm. További jó fórumozást.
-
Oly
senior tag
válasz manchester85 #8956 üzenetére
1: Nem dolgozok a Vodánál
2: Ha ott dolgoznék, akkor sem látnám át az eladási statisztikákat
3: A postodban csak igazat adtál nekem... Nem azt mondtam, hogy sokat kaszálnak ezzel a drága eladással... hanem, hogy megéri nekik így adni (adni=nem eladni, mert az ócsót jobban viszik).Az értelmesebb, akinek a drágább készülék kell, az megvette sztem eddig is függetlenül, mint berhelt Vodkás szoftverrel.
SonyEricsson T20 - T68 - T610 - K700 - W800 - K750 - K800 - C702 - P1 - MOTO Defy - Galaxy S Advance - Galaxy S4 - Lumia 820 - Honor 7 - iPhone 5S
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz könnygázóra #8950 üzenetére
Az persze lazán elfelejted, hogy van raktárkészlet is a világon. Ha berendelnek 5000 tételt egy új modellből akkor versenyképes (de nem dömping, mint hiszed) áron, de nem pörög ki a készlet, akkor két választásuk van:
1. ha nagyon régi a beragadt áru, akkor le kell akciózni (tudunk erre is példát bőven)
2. ha még nem annyira és van esély az értékesítésre, akkor pedig a beszerzési áron kell elsózni a készletetA készülék árát ezen felül befolyásolja a telefon célközönségének feltételezett hitelképessége (fizeti-e a számlát majd, vagy sem), a gyártóval közösen végrehajtott komoly marketingkampány költsége, az értékesítői jutalék, a belső logisztika, a várható szervizigény, stb. Pozitívan változtatja az árat, ha a készülék menürendszeréből elérhető VAS (value added services) jó eséllyel többletbevételt hozhat. Kiválóan befolyásolja az árat, ha a gyártó véletlenül rossz árat ad meg a szerződésben (volt ilyen), és természetesen az adott készülék önmagában is hordozhat marketing-értéket (lásd iPhone), amely szintén befolyással bír az árazásra. Tovább változtatja az árat, ha a készülékhez speciális tarifacsomag is készül, s szintén hatással van az árra, ha a készülék bekerül a szerződéshosszabbításos ajánlatokba, esetleg a kiemelt tarifákhoz kapcsolódó kedvezményes ajánlatokba, netán valami spéci flottába.
de ezeket még véletlenül se kalkuláld bele, mert túl bonyolult lenne a remek táblázatod.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Louro
őstag
Egyik barátnőm volt kinn Dubaiban (most nem is ez a lényeg). Passportot bekapcsolta. Kb. fél órát telefonált. Aztán hazafelé Tatabányán osztrák üfsz. kapcsolt még....szóval az ki lett számlázva. 90k-ról kapott számlát. Gáz...valamit nagyon elcsesznek ott benn.
Mess with the best / Die like the rest
-
GGGBR
tag
Dubaiban (Egyesült Arab Emírségek) nem elérhető a passport.
az otttani roaming díjak, ha előfizetéses:
hívásindítás:579 Ft
hívásfogadás:209 Ft
sms:209 Ft
perc alapú a számlázás.nem hinném, hogy bármi el lenne cseszve.
Kérjetek híváslistát (díjmentes), és le lehet ellenőrizni.[ Szerkesztve ]
I LOVE THIS GAME
-
#02683648
törölt tag
Nekem ehhez az elég vicces vitához annyi lenne a hozzáfűznivalóm, h Mao-t (aminek színvonala közismert, a mobil telekommunikációs piaca pedig az átlagnak is alatta van verseny intenzitása, etc. szempontjából) talán nem az EU-ban a legnagyobb és legpörgősebbek között között lévő mobil telkom piacokkal (ld. UK, Néo) kellene összehasonlítani, mert úgy még szép h hatalmas különbségeket találunk. Engem jobban érdekelne pl. Spo, Port, Gro, vagy a fejlettebb régi tagállamok közül mondjuk Belgium vs. Mao összehasonlítás ezen a téren, szinte biztos h itt sem Mao és különösen nem a kiváló voda felé billenne a mérleg, csak kicsit reálisabb lenne az összehasonlítás.
-
könnygázóra
tag
válasz T0rnad0 #8953 üzenetére
Mutasd már meg az a "súlykolást", mert én régóta tervezek Hero-t vásásrolni, mégsem emlékszem ilyen agresszív reklámokra....
Szeptember-októberben ment a rendszeresen kb. 10 mp-es spot főidőben
a RaTyikLub-on és a TV2-n, ahol a HTC Hero-t 99.990 Ft-ért hirdetették
mint csúcstelefont.
(az ilyen sejtető/rövid reklámok a leghatékonyabbak...)
A Voda noninformativ magazinja, a nONE is mint csúcskészüléket definiálta.
Erősen pozitív (vélhetően nem szponzorált) kritikák (a vélhetően független)
mobilos újságokban....Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.
-
könnygázóra
tag
Jegyezd már meg végre, hogy ez Magyarország, az pedig nyugat...
Nem ugyanazok a feltételek adottak! AKár adózás, akár egyéb téren.A feltételek persze, hogy nem egyformák, mert:
1. kint 3-5szörös a bére a mobil cég dolgozójának
2. az áram, a közmű, a benzin ugyananyiba kerül mint itthon (a gázolaj
perpill. 30 Ft-tal olcsóbb..)
3. a tornyok felállítási költségei lényegesen magasabbak kint a horror telekárak
és bérleti díjak miatt
4. kint lényegesen jobb minőségű a szolgáltatás (pl. internet sebessége,
ügyfélszolgálat -3 nap az ügyintézési idő -, kisebb a bürokrácia stb.).És mindezek ellenére kint a hazai árakhoz képest harmada-negyede
a percdíj, a tarifacsomagok ára és a készülék árak.....
Megjegyeztem, ez Magyarország.....Nem beszélve arról, amit te is mondtál már egyszer:
Valaminek a piaci árát nem a beszerzési ár határozza meg! A piaci árat a vásárlóerő és igény diktálja....igen, csak Te pontosan az általam leírtakból a lényeget hagytad ki:
A piaci árat a vásárlóerő és igény diktálja TORZÍTATLAN, NEM BEFOLYÁSOLT
PIACI VISZONYOK MELLETT.Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.
-
könnygázóra
tag
válasz manchester85 #8955 üzenetére
Megint inkonzekvensek az érveid. Ha azonos feltételű mobilokat akarsz összehasonlítani, akkor gyártói garanciával kellene nézni. Úgy pedig a vip-phone-nál is 125 ezer.
I'm sorry, de pont a te érveid inkonzekvensek. A hasonlított ár a Voda TOP
kategóriás (magyarán legkedvezőbb) ára a független árral. És még mindig
a független ár a jobb.
Most jön a kérdés: akkor hol az állítólagos támogatott készülékár?Mert a jelek szerint a szuper kedvezményes támogatott áron is keres a
Voda elég szépen.....Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.
-
könnygázóra
tag
válasz manchester85 #8956 üzenetére
Viszont a tehetősebbeknek semmilyen alternatívát nem nyújt a voda, teljesen kiiktatták őket, nem a célcsoport részei, ezért ilyen drága minden csúcsmobil.
Ezzel teljesen egyetértek. A Voda jelenleg cseréli sikerrel a jól fizető közép
rétegét egy megbízhatatlan, napról napra tengődő, borítékolhatóan problémás
fizetési morálú előfizetői rétegre. Ezt már a Westel anno 1999-ben megszívta
(Siemens C35, Alca One touch korszak), amikor mindenkinek eladott telefont
előfizetéssel aztán fél év múlva saját behajtó céget volt kénytelen létrehozni
verőlegényekkel...
A mostani piaci stratégiája gyorsan fogja odavezetni a céget, hogy a cég
neve Sztojkafone lesz, és a 70-es előhívószám erősen sejtetni fogja a tulaj
származását és anyagi helyzetét....Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.
-
könnygázóra
tag
válasz fateless #8959 üzenetére
Ha változtatni akarnék, akkor vagy az említett módon máshol vásárolnék, esetleg másokat is erre buzdítanék, hogy így csökkentve az adott szolgáltató forgalmát indirekt módon hívjam fel a figyelmet a magas árakra, vagy írnék egy levelet a szolgáltatónak, hátha eljut a megfelelő személyhez és változás történi
Nézd, ha az emberek nem tudják, milyen szolgáltatóval állnak szemben,
akkor a reklámoknak fognak hinni. Ha nyilvánosságra kerül, hogy a
cukormáz alatt mi rejtőzik, akkor meg fogják fontolni, hogy aláírjanak
hűségszerződést vagy sem. De ehhez fel kell hívni a figyelmüket, hogy
ALAPOSABBAN és MIT nézzenek meg a szolgáltató háza táján.
Tudod, az a cég, amely hűségidőszak alatt:
- alapdíjat emel (nem az ÁFA változás miatt)
- percdíjat emel (nem az ÁFA változás miatt)
- egyoldalúan korlátoz szolgáltatásokat, holott nem így kötött szerződést
- nem teszi lehetővé az ő egyoldalú szerződésmódosítása miatt a szerződés
felbontását
- trükközik az elszámolással
- rendszeresen számlapanaszokat kell tenni
- a kifogások ügyintézésénél nem tartja be a vállalt határidőket
arról a cégről jót nem tudok és nem is fogok írni.Ha levelet írnál és észrevételeket tennél, akkor a leveled a DEV0-ban landolna,
esetleg kapnál egy Ctrl+C>>Ctrl+V választ, hogy köszönik az észrevételed..
Akkor meg minek?
Ezért kell nyilvánosságra hozni a turpisságokat, és tudatosítani, mire
számíthat a gyanútlan, jóhiszemű delikvens.Én mindenkinek azt tanácsolom a környezetemben:
1. semmiféle hűségszerződést nem aláírni
2. semmiféle telefont nem venni a Vodától
3. ha lehet osztrák kártyát venni
4. mobilinternetet még véletlenül sem venniA telefonárképzésnél próbáltam rámutatni arra, hogy a "támogatott ár" mese
valóban mese, és még itt is jól lehúzzák a balekokat. Kivétel az 1 Ft-os kategória,
mert itt az első számlám már behozák a telefon költségét, de sok sikert az 1 Ft-os
telefonokat vásárló réteggel szembeni behajtásoknál...Hogy mi motivál? A Vodánál mint előfizetőként eltöltött évek. Nem működő GPRS
internet - de mégis fizess,
a Jupiter számlázi rendszer bevezetésekor 6-szoros számlák,
amiket nem hajlandók sem elismerni és korrigálni, csak az HIF bejelentés után,
de addig is korlátozzák a kimenő hívásaidat,
nem létező nemzetközi hívások kiszámlázása, a fogadó oldali hívásrészletező
megemlítésére azonnal ezek törlése,
hűségszerződés alatti áremelés,
eltűnő hibabejelentések,
hibás telefon eladása, majd a szerviz és a Voda közti felelősség tologatás,
véletlenszerűen ki-bekapcsolgatott roaming,
depozit kérése a saját cégnévről saját névre íráskor készülék nélkül,
reklmaációs ügyintézés miatt felküldenek Győrből Pestre, állítólag odaszóltak,
mikor odaérsz, senki még csak nem is hallott az ügyedről
pofára osztogatott hűségkedvezmények (V525, Z600 korszak >> a munkatársamnak
harmadakkora számlára fele áron kínálták fel hűséghosszabbításra a telefont,
mint nekem.)...folytassam, vagy kezd némileg láthatóvá válni a motivációm?
Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.
-
veterán
válasz könnygázóra #8983 üzenetére
Nagyon rosszul járhattál a Vodafonnál, ha mindezen átmentél velük kapcsolatban. Persze tudom, hogy minden cégnél fordultak elő ilyen és hasonló bánásmódok itt Magyarországon, valamint mindkét másik céggel szemben vannak hasonló kritikák.
A családunk 2000 óta van a Vodánál, azaz kilenc éve. 2001-től a Pannonnál van a fő előfizum, de egy éven át még volt a Vodánál is. Összesen 3 alkalommal volt problémánk "pirosékkal". Egy alkalommal a számlázás miatt, mint oly sok más embernek, de telefonáltunk, így tisztázódott, sőt adtak 10.000 Ft kedvezményt is. Két másik alkalommal pedig amikor lejárt az előfizunk - mivel nem az alap csomagban vagyunk, hanem a középsőbe - vacakolni kellett azért az utolsó két alkalommal, hogy az adott csomag szerint kapjuk meg (ez azt jelenti, hogy a helyi franchise bolt nem akarta ideadni azon az áron, de egy telefon a 1270-re és megkaptuk)
A Pannonnál sok apró problémám volt, néha ne mis olyan apró. Sokkal bosszantób az ügyfélkezelésük számomra. Sajnos mivel körülbelül 9.000 embernek van hasonló csomagja, mint nekem, akiket ingyen hívok, ezért nem váltok, mivel az sokba kerülne nekem. Mindemellett a Vodánál a családi előfizunknak, amibe 7 szerződés tartozik, úgy 15-20%-kal olcsóbb a percdíj, mint a Pannonnál a nagy csoporté.Szóval neked nagyon negatív tapasztalatod van a Vodafone-nal, nekem messze nem ilyen negatívak az élményeim. Rosszabbakat éltem meg a "zöldekkel", jobban is zavartak/zavarnak. Mivel rengeteg angol barátom van, illetve apám egy osztrák cégnél dolgozik, ezért rajtuk keresztül azt is látom, hogy mennyivel másabb kint a cégek hozzáállása. Nézegettem is angol előfizut, ami percdíjakban még itthon is majdnem versenghetne az én előfizetéseimmel, amiknél legdrágább esetben is 21Ft a percdíj másodperc alapon (ez Pannon, a Voda olcsóbb). Persze akkor mások drágán érhetnének el engem, amit nem szeretnék. (Na jó, néha nagyon szeretnék...)
Mindent egybevéve nekem nem volt olyan rossz tapasztalatom a Vodafone-nal, mint neked, éppen ezért zavaró az, hogy objektíven jelented ki, hogy ez a cég rossz, szemét és elvetendő, amikor nekem nem ez a meglátásom. Mégis azt szeretnéd, hogy én is így lássam és fogadjam el ezt. Úgy látom, legtöbbünknek itt van a problémánk a véleménynyílvánításoddal, mivel a saját tapasztalataidat az írásaid alapján általános érvényűnek szeretnéd elfogadtatni.Leírtad továbbá, mi motivál: a rossz tapasztalataid. De ha én most elkezdem leírni a jó tapasztalataimat, akkor hogyan fogsz hozzám viszonyulni? Vagy ha más leírja, akkor neki mit fogsz mondani? Remélem, nem fogsz minősíteni azért, mert velem nem az történt, mint veled...
Bár már nehéz ezt megtenni visszamenőleg, de biztos vagyok benne, hogy amennyiben úgy fogalmazod meg a hozzászólásaidat, hogy ez a te meglátásod, tapasztalatod, ezért te ne majánlod a céget, nem pedig úgy teszed, mint az "egy igaz" igazság kijelentésének proklamálása, akkor nem reagálnak más hozzászólók ilyen módon. Néhány esetből általános vélemény levonása gyakran hibás végkövetkeztetésekhez vezet. Van egy barátom, ő Citroen bolond. Mindig ez a márka szolgált nála, ő nagyon szereti. Hűséggel is húzzák alatta az igát, dícséri is őket. Örülök, hogy mindezek mellett nem állítja, hogy a Citroen a legmegbízhatóbb autó a világon, hanem tudatában van annak, hogy a saját tapasztalata mellett vannak több millióan, egyesek hasonló, mások ellentétes megélésekkel. Amellett viszont kiáll, hogy számára a legjobb a Citroen.
Ha azt kommunikálod, hogy számodra legkevésbé megfelelő a Vodafone, teljességgel elfogadom. Ha azt mondod, hogy a Vodafone-nál senkinek nem szabad szerződést kötnie, mert a legrosszabb cég, mindenkit átver, akkor nem fogom azt elfogadni, egyszerűen mivel ez rám nézve nem igaz.Szóval ezek miatt kérlek, hogy fogalmazd meg másként a közlendődet. Lehet nagyon fontos és segítő sokaknak a te véleményed, ha az valóban vélemény és nem tétel. Ha viszont nem véleményt írsz le, akkor azzal senkit ne msegítesz, nem viszel előbbre.
Nem vagyok házigazda, nem tudok és nem is akarok következményekkel fenyegetőzni, de azzal biztosan te is egyetértesz, hogy az eféle "tényközlések" messze ne mépítőek egy fórumban.Megoldható tehát az, hogy a saját véleményedet fogalmazd meg és mindezt valóba nvéleményként tedd? Sokat segítene...
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
manchester85
addikt
válasz könnygázóra #8981 üzenetére
"I'm sorry, de pont a te érveid inkonzekvensek. A hasonlított ár a Voda TOP
kategóriás (magyarán legkedvezőbb) ára a független árral. És még mindig
a független ár a jobb.
Most jön a kérdés: akkor hol az állítólagos támogatott készülékár?"Az előfizetői árakkal te jöttél, akkor ki is az inkonzekvens? Én csak azt mondtam, hogy azonos feltételekkel jöjj, és a két év gyártói gari bizony fontos szempont. Az, hogy te egy előfizetéses árat ragadtál ki, az legyen a te dolgod.
Mikor mondtam én, hogy a vodánál támogatott készülékár van? Kb. fél éve ennek az ellenkezőjét hajtogatom.
[ Szerkesztve ]
i6 Silver
-
manchester85
addikt
1. (#8435) OlyÚj Válasz Privát 2009-11-05 21:39:20
Oly
(őstag)
(LOGOUT blog)Bent vagyok... Ezentúl "csakavoidacsakavoda...."(Ja, tényleg nem dolgozol ott. )
2. Látni nem kell, max gondolkodni. A voda nem épít a felső szegmensre, a kínálat szűk, az árak magasak, a reklámok nem az Xperiaról vagy Diamond 2-ről szólnak... de még csak a Herorol se.
3. Most hülyeséget magyarázol bele a hülyeségbe. Ezzel az erővel minden megéri mindenkinek, hisz azért adja úgy. Ha jól viszik, azért, ha nem viszik, azért, mert nem is akarják adni.
[ Szerkesztve ]
i6 Silver
-
GGGBR
tag
Vodafone-nal kapcsolatos kérdés, esetleg vkinek?
[ Szerkesztve ]
I LOVE THIS GAME
-
Oly
senior tag
válasz manchester85 #8986 üzenetére
Előzményeket is olvass plz...
Mind1
Kiszálltam a vitából.SonyEricsson T20 - T68 - T610 - K700 - W800 - K750 - K800 - C702 - P1 - MOTO Defy - Galaxy S Advance - Galaxy S4 - Lumia 820 - Honor 7 - iPhone 5S
-
Louro
őstag
válasz manchester85 #8986 üzenetére
Nem értem ezt a hisztit. Valakinél tényleg tökéletes a szolgáltatás és elégedett valakinél meg írtó gáz, még ha jó is a lefedettség.
Példaként tudnám a UPC-t hozni. Írtózatosan sokan szidják. Fura, de nálam 15Mb/s helyett elég sűrűn 20Mb/s letöltést kapok tartósan. És hát nem egy emberből él a Voda sem. Ha annyira rossz lenne, akkor már rég elhagyta volna az országot, de hát csak van akkora ügyfélköre, hogy megéri neki maradni.
Csak ésszel, pls
Mess with the best / Die like the rest
-
Louro
őstag
válasz manchester85 #8993 üzenetére
Csak Olynak nekiestél, meg a Voda-t elég erősen kritizálod. Nem olvasok vissza, hogy volt e személyes tapasztalatod is e a vodával, de attól, hogy neked nem szimpatikus, még sokaknak lehet megfelelő.
Csak arra akartam kilyukadni, hogy ha nem tetszik egy szolgáltató, biztos akad másik helyette.
Visszaolvastam többször is, amire hivatkoztam és amit írtam, de nem értem ,hogy miért nem látod az összefüggést.
Mess with the best / Die like the rest
-
Micuir_M
tag
Nem az előző vitához szólok hozzá, de ma végeztem egy érdekes számítást, milyen szépen árat emeltek a tavaly bevezetett új prepaid csomagoknál.
Jövő héten kell vagy 50 hívást bonyolítanom (minden irányba), amelyek 2-3 percesek lesznek és utána a legtöbb hívottnak sms-t is fogok küldeni.
Vitamax Standard: 2 perc: 78.- Ft, 3 perc: 117.- Ft sms: 39.- Ft
Vitamax Duo: 2 perc: 58.- Ft, 3 perc (egészen az 5. percig): 116.- Ft, sms: 31.- Ft
Még ha pár hívás 1 perc alatti is lesz, akkor is jobban fogok járni a régi tarifacsomaggal, mint az újjal.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=micuir_m
-
T0rnad0
addikt
válasz könnygázóra #8979 üzenetére
Mégsem emlékszem ezekre a reklámokra, tehát nekem "nem jött át"
Holnap ha minden igaz lesz Hero-m, beszámolok majd róla, hogy mennyire überkirályZ Fold 4
-
manchester85
addikt
-
Louro
őstag
ITt egy kis leírás a hero-ról Tudom valakinek úgyse tetszik a hozzászólásom, de azért nem hülyék tesztelnek és írnak véleményeket.
Mess with the best / Die like the rest
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest