Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • könnygázóra

    tag

    Megjött a válasz az IKEA csomagos reklamációmra:
    "panaszát kivizsgáltuk és jogosnak találtuk (immár sokadszor...)
    A tévesen kiszámlázott összeget, nettó xxx forintot jóváírjuk egyenlegén"

    A lényeg: ismét megpróbáltak trükközni a számlával, de nem jött be.

    Minden IKEA csomagos figyeljen az alábbiakra:
    1.
    nézze meg, hogy a nem Vodafone irányban milyen egységárral számolják el
    a percdíjakat (nem 16,80-al, ahogy kellene)
    2.
    szorozza ki a percdíjat az egységárral, mert az sem stimmelt
    3.
    nézze meg, hogy vonnak-e le összeget a számlán, mert az is szépen
    elfelejtették nálam levonni

    Arra kíváncsi lennék, hogy hány embert fog ÖNKÉNT értesíteni a Voda, hogy
    "az előző számlája rossz volt tisztelt ügyfelünk, ezért xxx forintot jóváírunk a
    a számláján"

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

Új hozzászólás Aktív témák