- Amazon Fire TV stick/box
- A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Micro Four Thirds
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Hardverek pünkösdre
Hirdetés
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
manchester85
addikt
válasz Daffni2 #16435 üzenetére
Na, ez se igaz természetesen!
A T-nél hasonló csomagban (Médiamánia XL) 9 990ft a 16 gigás iPhone 4. És akkor a csomagok összehasonlításáról ne is beszéljünk. Tehát 20k-val olcsóbb... Te honnan szeded ezeket a bődületes marhaságokat, amiket tényként állítasz be, de közük nincs hozzá?
A 8 gigás pedig 0ft.
[ Szerkesztve ]
i6 Silver
-
manchester85
addikt
válasz Daffni2 #16437 üzenetére
"A mai árlista szerint.
Tegnap más volt a helyzet."Nem! Tegnap is ennyi volt, meg tegnap előtt is, meg azelőtt is és így tovább.
"annyival jobbak a Vodafone csomagok,hogy felesleges."
Akkor lássuk példák formájában is.
"Te valami Voda ellenség vagy,"
Ez pont, hogy rólad mondható el a T iránt. Győzike teljes élettörténetében kevesebb valótlan állítás lehetett, mint a te elmúlt néhány hozzászólásodban. Kb. eddig amit leírtál, abból semmi nem volt igaz. Mellesleg meg tudod indokolni, mivel jobbak a vodás csomagok? Numerikusan alátámasztott érvekre lennék elsősorban kíváncsi.
[ Szerkesztve ]
i6 Silver
-
addikt
válasz Daffni2 #16497 üzenetére
Mondjuk egy VitaMAX Standard tarifával egy Domino Nap díjcsomagot hasonlítanék, mivel ezek az egymásnak megfelelő díjcsomagok.
Ráadásul neked sikerült régen elavult előfizetéses tarifákat citálni, olyanokat, amiről mindenkit lebeszél a szolgáltató...De elárulom neked, hogy a mobilinternetes csomagokban 123-ért beszélhetsz. Percenként. Avval a megkötéssel, hogy csak az első 30 másodpercet kell kifizetned, onnantól kezdve másodpercalapú...
nyuszó:
Távollévő felek közötti szerződésnek minősül az online vásárlás, ezért van lehetőséged 8 munkanapon belül elállni a szerződéstől. Ha boltban veszed, ott Te is, az eladó is jelen van , a készüléket ki tudod próbálni. Ha nem engedik, akkor mész máshová...
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
Ragnar95
nagyúr
válasz Daffni2 #16558 üzenetére
köszi, bár a vágásról eddig is tudtam, meg az XMS-ben ingyen vágnak is, csak gondoltam egyszerűbb lenne a Vodafone-tól szerezni, de belátom, hogy nem az
mukibuci: szóval ha én kettétöröm a kártyámat, akkor a szerződési feltételek szerint ingyen kapok újat, mert az már nem működik? Vagy még van mellé kiegészítés, hogy csak a szakszerű használat mellett adódott hibák esetén?Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Hmura
tag
válasz Daffni2 #16959 üzenetére
Ne szóld le a kínai telefonokat, sajnos itt tartunk.
Addig, amíg a Nokia kínai fejlesztésű, tervezésű
és gyártású telefonokat ad saját név alatt részben,
addig meg főleg ne.A ZTE valóban nem az élharcos a kínaiaknál, de
mondjuk meg lehet kérdezni a telefontársaságok
beszerzőit, miért pont ezt a gyártót sikerült megtalálniuk.... -
Agro
senior tag
válasz Daffni2 #16959 üzenetére
azért mert kevesen ismerik a ZTE-t mint mobil telefon gyártó az nem azt jelenti, hogy egy kis sufni tuning cégről van szó aki gagyi kínai termékeket gyárt
telekommunikációban használt mobil adótornyok gyártásával foglalkoznak első sorban. A telefonjaikat valóban az alsó szegmensbe szánják de ettől nem lesznek roszabbak a többi gyártótól. Az más kérdés, hogy nálunk nincs kirendelt szakszervízük (még). De van nálunk ismertebb nagy gyártó (RIM) akiknek szintén nincs szakszervízük és ugyanúgy elromlanak azok a telefonok is és ugyan ezt a hajcihőt kell levergődni és azok a telefonok nem mondanám, hogy alsó árszegmense lettek tervezve.
Minden gyártó telefonja ugyanúgy el tud romlani lehet Samsung, Apple, Nokia, LG tökmindegy. Ez a vélemény maximum akkor lenne helytálló, ha lenne egy hiteles kimutatás arról pl hogy 1000 ZTE-ből 100 hibás de pl 1000 Nokiából csak 10. De ilyen nincs
[ Szerkesztve ]
-
Agro
senior tag
válasz Daffni2 #16961 üzenetére
Mázlid volt, hogy egy nokiád se romlott el. Nekem az N70-em 2 hónap alatt megadta magát anno. Azóta csak Samsungom volt egyik se romlott el. De nem lehet arra alapozni hogy 10 telefonból egy sem romlott el. Más ismerősöm meg már 2szer volt samsung telefonnal szervízbe. Így nem lehet általánosítani.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz Daffni2 #16961 üzenetére
Nekem volt E65-öm, és 5800-m, mindkettő járt szervizben, de ofkorsz Én Nokia szervizbe vittem alapból. Mindig azt javaslom bárkinek, aki kérdezi, ha van helyben lehetősége, akkor márkaszervizbe vigye a telóját, és hagyja ki a szolgáltatót a buliból.
Az a baj, hogy ez főként a magyarokra igaz.. Mi szenvedünk a garanciával, és az azzal járó bosszúsággal. Ha átnézünk a kicsit nyugatabbra, ott mi is történik? Bármi gondja van a készüléknek, valszeg kidobják, és vesznek helyette újat (mert megtehetik). Lásd, mennyi működő terméket lehet behozni külföldről, ami elvileg lom. Bár ezért nem kell külföldre menni, országon belüli e-hulladék gyűjtőkben is lehet kincseket találni...
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
addikt
válasz Daffni2 #16997 üzenetére
Nem tudom, Te hol olvastad, én itt (9.4.) ezt találtam:
9.4. Készülék hálózati korlátozásának feloldása
Ha az Előfizető kéri készüléke hálózati korlátozásának feloldását, akkor a hálózati korlátozás feloldásának díját szükséges megfizetnie.
A hálózati korlátozás feloldásának díja bruttó 10 000 Ft.
A készülék hálózati korlátozásának feloldását az ügyfélszolgálati irodákban lehet kérni. A készülék hálózati korlátozásának feloldását az Előfizető hajtja végre, miután a hálózati korlátozás feloldásához szükséges kódot a Szolgáltató postai úton – levélben – eljutatta részére. A Szolgáltató vállalja, hogy a hálózati korlátozás feloldásához szükséges kódot tartalmazó levelet a jelen Díjszabás szerint befizetett díjaknak a Szolgáltató könyvelési rendszerében történő rögzítésétől számított 5 munkanapon belül postára adja, az Előfizető a kód ismeretében végezheti el a kikódolást. Kivételt képez ez alól a Connect Card és a CSI 400 Desktop GSM: Connect Card esetén a készülék hálózati korlátozásának feloldását a Vodafone hajtja végre, míg a CSI 400 Desktop GSM esetén a gyártó, mindkét esetben 30 munkanapos határidőn belül.Egyébként a havi előfizetési díjait a Vodafone is 300 forinttal megemeli január 01-től.
Jó szerencsét!
-
MODERÁTOR
válasz Daffni2 #17172 üzenetére
négyféle ún. szavatossági jog illeti meg: a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a vételár-visszatérítési igény(ún. elállás).
már pedig vagy a szerviz cseréli ki a készüléket, vagy pedig egy igazolást küld, hogy bolti készletből legyen kicserélve. Lehet ennek nem csereigazolás a hivatalos neve, de akkor is ez egy igazolás a cseréről (ráadásul ezekkel továbbra sincs előrébb az ügy)
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
MODERÁTOR
válasz Daffni2 #17183 üzenetére
akkor mi jogosít cserére? világosíts fel, kérlek
szerk:
a: bejössz és kéred a kijavítást -> szervizbe küldöm
b: bejössz és cserét kérsz -> A készüléket a gyártói szerviz vizsgálati eredményétől függően cseréljük. (tehát szervizbe küldöm)
pénzvisszafizetés és árleszállításnál szintén a b lép életbe[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
Hmura
tag
válasz Daffni2 #17183 üzenetére
"a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet"
Az törvény semmit nem ér, ami nem hordozza magában a szankció lehetőségét.
Ha a szerviz vagy a forgalmazó nem kap büntetést vagy felelősségre vonást
a késedelemért vagy a meg nem javításért. akkor azt csinál amit akar.Ez kb. az a kategória, hogy hoznak egy törvényt, hogy holnaptól mindenki köteles
1000 Ft-ot adni nekem, de ha nem ad, akkor sem történik semmi.
Akkor mi értelme van?[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Daffni2 #17241 üzenetére
Na akkor, hogy tudj is (ne csak állíts)!
Az NMHH gyorsjelentése szerint 2011 novemberében a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma alapján 100 főre 116,8 SIM-kártya jutott.
November végére a teljes ügyfélszám alapján számolva a T-Mobile részesedése az előző havi 44,91 százalékról 44,93 százalékra, a Vodafone-é 22,80 százalékról 22,81 százalékra nőtt, míg a Telenoré 32,29 százalékról 32,25 százalékra csökkent.
A vizsgált hónap végére a forgalmazásban résztvevők, azaz mind a havi díjas előfizetéssel rendelkezők és mind az előre fizetett előfizetések közül az utolsó három hónapban hívást indítók vagy fogadók száma alapján a Vodafone piaci részesedése az előző havi 22,66 százalékról 22,59 százalékra, a T-Mobile-é 45,39 százalékról 45,38 százalékra csökkent, míg a Telenoré 31,95 százalékról 32,03 százalékra emelkedett.
Tehát megállapítható, hogy a Vodafone esetében csökkent nagyobb mértékben az aktív előfizetők száma.... valamint, hogy a Telenor volt képes egyedül növelni aktív előfizetői számát, ami ugye a szolgáltató jövőjére nézve eléggé pozitív hatással lehet!
Természetesen itt elérhető a forrás is.
Jó szerencsét!
-
Hmura
tag
válasz Daffni2 #17241 üzenetére
Jelezném, tévedésben vagy, nem is kicsiben.
Már (köszönet Dedikének) már belinkelték az adatokat.Amire én céloztam, az az volt, hogy a HŰSÉGSZERZŐDÉST
HOSSZABBÍTÓK aránya mekkora. Ugyanis a statisztika olyan
mint a Szózatban az anyaföld: ápol és eltakar.
Az nem derül ki belőle, hogy az előfizetéssel rendelkezők hány
százaléka írt alá 2 éves hűségszerződést, mert a táblázatok csak
a új előfizetés kontra lemorzsolódás kumulált értékét adják meg.Egy szolgáltatónál van a kritikus tömeg, ami az aláírt hűségszerződéssel
rendelkezők arányát jelenti. Meghatározott garantált előfizető kell ahhoz,
hogy pénzügyi és gazdasági tervet lehessen készíteni 2 éves távlatra.
Ha ez leesik egy szint alá, akkor a cég tervezhetősége (főleg pénzügyi)
labilissá válik.A Telenorból kiindulva, ahol ez a szám a kritikus szintet elérte (és emiatt
vannak az akciózgatások (10E Ft készülék beszámítás, stb), a gyanúm szerint
a Vodánál is hasonló kezd lenni a helyzet.Mivel a novemberi eladások eléggé gyenguszra sikerültek (NMHH jelentés)
pont akkor, amikor a legjobb eladásokat kellett volna produkálni, a decemberi
se lesz jobb.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
vendingo
veterán
válasz Daffni2 #17987 üzenetére
Miben jobb nála?
Nekem fontos a szervízháttér, a support, a méret/súly, tartozékok elérhetősége.
A samuba tegra van, vékonyabb, jobb megjelenítő, tartozékokból is nagyobb a választék, nem kell a gagyi voda szervizbe küldeni ahol hetekre eltűnik a készülék.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Daffni2 #18163 üzenetére
1gb 1000 Ft-ért igenis drága, ha alapból 7000-et fizetek+ céges előfizu+privát előfizu+társam előfizuja+tablet feltöltős netje+ 2 feltöltős sim.
Az asztali pc-hez kell a stick, mert olyan helyen dolgozok, ahova nem megoldható behúzatni a kábeles netet. Hidd el inkább fizetnék 7 ezret egy széles sávú netért, mint ezért a vodás valamiért.
Azért voltam ideges, mert mindig a netinfo oldala jött fel, és 2 opció volt 500mb vagy 1 gb extra adatforgalom. Az 1gb mellé nem volt kiírva, hogy idén 2x-r igényelhetem extrába, csak annyi, hogy "megrendelem".
Nekem gyorsba muszáj volt a net ezért rámentem, hogy megrendelem az 1gb-ot és akkor írták, hogy idén 2x-1gb ingyenesen igényelhető, kérem-e vagy sem.
A másik dolog, meg hogyha 80%-nál jártam még akkor had netezzem már le a maradék 20% anélkül, hogy +1 gb kelljen igényelnem.
Semmi opciót/lehetőséget nem találtam arra, hogy a maradék 20% ketyegjen tovább.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
klepto
addikt
válasz Daffni2 #18244 üzenetére
Köszönet a megoldásért
Már csak az a kérdésem, hogy a mobilhullám mióta futkorászik földalatti fénykábelen
Ezek szerint a mobil csak névben, és a kézi beszélők révén mobil, egyébként mezei vezetékes telefonrendszer minden mobiltelefon[ Szerkesztve ]
Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
mutyi
őstag
válasz Daffni2 #18256 üzenetére
Köszi a választ!
Egyébként egy nem túl korrekt megodásnak tartom,hogy egy telefontársaság pénzt kér azért,mert az ügyfelük újabb telefont használ.
Mivel kiemelt ügyfél vagyopk,ezért felhívom szépen őket és megmondom,ha nem kapok egy micro simet a régi helyett,akkor felmondjuk mind a 40 előfizetésünket és kapnak tőlem 7000 ft-ot grátisznak. -
kcsa
veterán
válasz Daffni2 #18262 üzenetére
Elég egyszerű: a szolgáltatás igénybevételéhez az általa biztosított eszközt kell használjam. Ha a technikai változás szükségszerűvé teszi a váltást, akkor igenis biztosítsák ennek a lehetőségét.
Mindenesetre nem ingyen várom el, ezt fontos leszögeznem. Hanem az árral van hatalmas problémám. Még a korábbi 3khuf összeg is ésszerűbb volt ennél...
-
kcsa
veterán
válasz Daffni2 #18266 üzenetére
Pár adalék: a hölgy külön felhívta a figyelmem, hogy a régi típusú kártya nagy érintkezős, nem tudja garantálni hogy működni fog méretre vágás után, plusz ha nem működne, akkor a fizikai sérülés miatt nem tudja ingyen cserélni.
De tényleg nem az fáj hogy fizessek érte, de a 7k (nettó minimálbér 11.5%-a) barokkos túlzás szerintem...
-
gergo0007
tag
válasz Daffni2 #18371 üzenetére
Eddig sem volt teljesen ingyen, mivel évente 3000 ft-tal fel kellett tölteni, ami havi 250 ft. Ami figyelembe véve a többgigás előfizetéseket, még a vodának is bőven megéri.
A 4 ezres csomagot ők ajánlották, én is már elkezdtem keresni mást helyette. Meg lehet hogy a 3 előfizetést is elvisszük ha ennyire ügyfélbarátok.
-
gergo0007
tag
válasz Daffni2 #18376 üzenetére
lehet hogy más igen, de én nem neveznék ügyfélbarátnak egy olyan céget, amely sokszorosára emeli a díjait, és mindezt pozitív változásnak akarja beállítani.
a hobbi "csak" 4x emelést jelent, persze véletlenül sem ezt javasolják a levélben, hanem a 4000 ft-os csomagot.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Jövedelem
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Amazon Fire TV stick/box
- A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
- Fotók, videók mobillal
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Micro Four Thirds
- iPhone topik
- További aktív témák...
- DOBOZOS Lenovo ThinkPad T14s Gen 3:R7 PRO 6850U,32GB DDR5,2TB,vil.HU bill,Radeon680M,400nit 100%sRGB
- Ricoh Theta Z1 360 fokos kamera
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs