- Milyen TV-t vegyek?
- SSD kibeszélő
- RAM topik
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- Projektor topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#42365184
törölt tag
válasz nggabi #56440 üzenetére
Az egészben az a legszomorúbb, hogy egész nap végig szívattak, 8 különböző ügyfélszolgálatos:
- kikapcsoljuk a volte-t úgy már jó lesz. nem lett jó.
- kapcsolja ki a hívásvárakoztatást, majd indítsa újra a telefont, utána visszakapcsolás és újra restart. nem lett jó.
- üsse be a ##06# vagy ##207# kódokat. nem lett jó.
- ők nem látják az átirányítást, amit a telefon mutat, de aktiválják és deaktiválják az átirányítást. várjak 10 percet, indítsam újra. nem lett jó.
- próbálja ki másik telefonban. ugyanúgy nem jó ott sem. kódok sem működnek ott sem.
- végül 22 sikertelen ügyfélszolgálati hívást követően végül csak felvették és közölték, hogy ők nem látnak semmilyen átirányítást, én vagyok a hülye. vagy a telefonjaim beállításai rosszak. az előfizetői rendszeremet nem lehet resetelni és újra beállítani. maximum panaszt nyújthatok be, amit 30 napon belül kivizsgálnak.
- egyik telefon sem engedi átállítani az "átirányítás, ha foglalt" szekciót, se a számot nem tudom átírni, se kikapcsolni nem tudom.
- ők nem tudnak mit tenni azzal, ha ezen a fórumon másnak is ez a gondja, ők csak engem látnak és nálam sehol semmilyen átirányítás sincs, pláne nem a +36709090998 számra.
- női hang szakértőt nem tud kapcsolni, mert ő a szakértő és ki is kéri magának.[ Szerkesztve ]
-
#42365184
törölt tag
válasz nggabi #56442 üzenetére
Igen, én is azt szeretném, ha az előző állapot visszatérne, mert az összes családtagomat kinyomom és visszahívom. Most meg mindegyiknél kapok egy sms-t.
Nekünk még szerencsénk van, mert power user-ek vagyunk,látjuk, h vmi gond van.
Szerencsétlen fodrász ismerősöm ugyanígy járt, ő jobban megszívta, mert nem volt hívásértesítő sms bekapcsolva. Őt ha akkor hívták miközben mással beszélt, úgy tűnt, mintha ki lenne kapcsolva és értesítést sem kapott. A második hívó meg azt gondolta, nem dolgozik és nem is kereste újra... -
-
#42365184
törölt tag
válasz nggabi #56456 üzenetére
VAN FEJLEMÉNY:
Ma két, nagyon korrekt Vodafone-os ügyintézővel beszéltem telefonon.A helyzet az, hogy 2019. szeptember óta folyamatosan vezetik be az új hívásértesítő rendszert, melyben a változás az, hogy foglaltság (hívás kinyomása) esetén is küld sms értesítést. Ez a változás az ügyfélszolgálat szerint azért volt fontos, mert sok ügyfél érkezett bizonyos (?) mobilszolgáltató felől, ahol így működik a rendszer és az áttérő ügyfelek követelték, hogy a Vodafonnál is legyen így. Így lett.
Én a mai napon tettem egy hivatalos panaszt, hogy szeretném visszakapni azt a hívásértesítő rendszert, ami nem jelez foglaltság esetén és amit tegnapig nagy szeretettel használtam.Továbbá nálam a VoLTE kikapcsolás után keletkezett egy olyan anomália, amelynek köszönhetően le lett zárva minden átirányítási lehetőség, a telefonomról még az összes hívást sem lehetett átirányítani. Ezt ma sikeresen megoldották. Ehhez 9 ügyfélszolgálati hívás volt szükséges.
Az "átirányítás ha foglalt" a +36709090998-as számra opciót nem lehet módosítani, mert az már az ÚJ HÍVÁSÉRTESÍTŐBEN alapértelmezett.
Kikapcsolni csak úgy lehet, ha a teljes hívásértesítő rendszer lemondásra kerül.
Ugyanakkor sokan még a régi hívásértesítőt használják, de előbb-utóbb őket is átállítják.Tehát felesleges kártyát cserélni, az nem oldja meg a helyzetet.
Maximum panasszal lehet élni, hogy szeretnénk visszakapni a régi rendszert. -
MadMancs
veterán
válasz nggabi #56465 üzenetére
Hoppá. És valóban. Most kipróbáltam párommal oda vissza. De emlékeim szerint eddig nem így volt. VoLTE pedig aktív mióta megvan előfizetés.
Egyébként nálam minden le van tiltva . Ha meg bármit be akarok állítani akkor ezt írja.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen