Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TazLeacher

    nagyúr

    válasz könnygázóra #8983 üzenetére

    Bocsánat, hogy beleugatok, de nagyon rövid ideig én is voltam Vodás, második sztámként céges kártyának csináltam, így vannak tapasztalataim. Nem kívánok vitát nyitni, vagy hasonlók, de az lábbiakat én is megtanultam saját bőrömön:

    - egyoldalúan korlátoz szolgáltatásokat, holott nem így kötött szerződést
    - trükközik az elszámolással
    - rendszeresen számlapanaszokat kell tenni
    - a kifogások ügyintézésénél nem tartja be a vállalt határidőket

    Miután letettem róluk több ismerősömnek tanácsoltam, hogy tiplizzen tőlük. Akkor még mindenki védte őket, mert, hogy nem is igaz. Aztán elkövettek 1-2 stiklit, ma kb. 10 ismerősömből 2 maradt. 1-nek csak ritkán foruldnak elő probléámi, kb. fél évente egyszer, a másik, aki aláírt hűségnyilatkozatot, havonta jár be mert számlaporblémák vannak. Idestova 10 éve vagyok a T-mobile/Westel900-nál ugyan azzal a számmal, és fele annyi problémám nem volt velük, mint a Vodeafonnál eltöltött kb. 10 hónap alatt. És igen, nekem annó megért kb. 40K-t, hogy felmondjam a hűségnyilatkozatot, csak, hogy szabaduljak tőlük. Én itt lezártam, csak, hogy látszódjon, nem csak neked van/volt problémád velük...

Új hozzászólás Aktív témák