Hirdetés
-
Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
ph A 19 dB-es zajterheléssel dolgozó, médiaszerverként is bevethető megoldás lineáris adatáteresztése elérheti a 283 MB/s-ot.
-
Premier előzetesen a napokban megjelent SERUM korai kiadása
gp Az early access verzió egyelőre kizárólag PC-n érhető csak el.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #4425 üzenetére
Nem tudom, mert nem ismerem. 8 évig DSLR-eztem, egy éve meg egy kicsi, de APS-C érzékelős Sony MILC-em van 3x-os optikai zoomal (16-50) + egy fix, fényerős 50-es üveggel (portréra, közgyűrűvel makróra). Videózni meg soha életemben nem videóztam sem videokamerával, sem fényképezőgéppel, sem pedig telefonnal.
Ezzel (a Sony-val) nem gond elmenni motorozni, az egész "szett-táska" a nyakamban lóghat végig. Néha a teleobjektív hiányzik ugyan, de ha motorozgat az ember, akkor úgyis főleg tájképeket, városfotókat lő, oda meg teljesen elég.
Egyébként onnan jött az ötlet, hogy egyik motoros topictársunk nagyon jó képeket készített Erdélyben motorról, csak annyi volt a trükkje, hogy az utasa (felesége) kezében volt a masina. Úgy könnyű!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #4428 üzenetére
Belépő szintű DSLR-utánzat. Nem az, mert nem optikai a keresője, hanem elektronikus (EVF). Gyakorlatilag a DSLR és a MILC kategória összes hátrányát egyesíti magában. A hozzá járó alapobjektívek (stabi nélküli 18-55 és 55-200 meg egyenesen sz*rok).
Ha még nem vetted meg, akkor szerintem ne ezt válaszd, de erre van nagyon jól működő topic itt a PH-n, nagyon jó első hozzászólással / téma összefoglalóval és tényleg hozzáértő topiclakókkal.!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #4434 üzenetére
Irigykedek hát! Egyetlen képet lőttem a motorról mielőtt majd' kitörtem a nyakamat, az is bemozdult!
Ezért vannak csak "sétálgatós" képeim, motor nélkül.Utólagos kormányvégsúlyra gondoltam, az én gépemen gyárilag semmilyen nincs. Hátha "stabilabb" volna.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na ezek lesznek azok a gépek, amik 10 évesen, használtan pont egy fillért sem fognak érni, csak több 10 kiló veszélyes hulladékot fognak jelenteni (Li-Ion akku). Majd ha az akkujuk elfárad, nem hiszem, hogy valaki a 10 éves gépbe az új motor árának feléért fog cseréltetni.
Arra is kíváncsi lennék, hogy egy súlyos balesetben ha megsérül az akku, ott mi történik?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én az újkori árának 50%-át gondoltam az akkucserére. Annyit az egész nem fog érni...
Egy "jól sikerült" Li-Ion telefonakksi is képes brutális égési sérüléseket okozni ha megsérül (tudom, nem jellemző), de itt legalábbezerszer annyi matériáról van szó!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Óvatosan motorozzatok ma, mert ma van az állatok világnapja!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én 2 és fél éve egy akkor 12 éves 1000-es Yarist vettem (162k km-rel), és 2 olaj- és szűrőcserén és 1 db műszerfal megvilágító izzón kívül még más gondom nem volt vele. Most tartok 180k km-nél, és csütörtökön ment át műszakin csont nélkül (elvittem előzetes átvizsgálásra, nem találtak semmi hibát, így egy órával később le is vizsgázott). Ennyire költségmentes autóm még soha nem volt! Kop-kop!
szerk: természetesen ez is láncos vezérlésű, ráadásul VVTi-s, így - ha nem gyilkolom - akkor keveset is fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #4896 üzenetére
Akkor lehet benéztem.... Kinek van az 500-as Nexusa, amit valami speedgépre akart váltani nem régen?
AndrewTdi?A csótánnyal még Székelyföldet is bejárhatnád, mielőtt Pestre hazaérsz: most ellenőriztem olajszintet benne, a konstans nyélgáz meg üzemszerű állapota. Gumik is felfújva. (Bár a hangja csutkagázon szerintem ennek sem tetszene Neked...)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz balazs1011 #5020 üzenetére
Miért kellene neked egy kínai szopóroller? Japán / koreai nem jó?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #5302 üzenetére
"...nekem bőven elég az a valós 94 km/h..." - A Csótány is ennyit megy, nekem is elég.
szerk: Gyimesbükkig elég volt, messzebbre meg nem készülök!Szerk 2: habár a Transz-Fogaras végigjárásának ötlete gondolkodóba ejtett...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #5386 üzenetére
Akkor ott valami rohadtul el van áttételezve: 6500 RPM fölé csak qrva hosszú lejtőn foroghatna...
(#5387) DigitXT: (DEGEC ON): járjál busszal, a BKV imába foglalná a neved, ha a csuklós busz is kijönne 6l-rel százon...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #5387 üzenetére
Arra gondolok, hogy ha huszi.gyb fordulatszám adatai helytállóak (szerk: és a fordulatszámmérőd is pontos), akkor ott valami kapitális gebasz van. Végsebességen nem lenne szabad a maximális teljesítmény fölötti fordulatszám tartományban pörögnie, hanem épphogy el kellene érnie (sík úton), csak lejtőn vagy komoly hátszélben kellene feljebb mennie. Szerintem (autós tapasztalat is ezt igazolja, többnyire a kocsik el sem érik a legnagyobb teljesítmény fordulatszámát legnagyobb fokozatban - végsebességnél).
Szóval ha az adatok jók, akkor egy lényegesen (!) hosszabb végáttételt is elbírna, különösebb gyorsuláscsökkenés nélkül, ráadásul jóval kedvezőbb fogyasztással. Vagy a varióban mégsem OK minden (szíjhosszúság, ilyesmire gondolok)
Annak a 250-es gépnek meg kéne futnia kb. (valós) 115-120 km/h-t, és ott kellene a max. teljesítmény körül dolgoznia.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #5399 üzenetére
A másik alkotásodon most jót röhögtem...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #5506 üzenetére
A "ritka motor" miatt én is kezdek aggódni: mintha kezdene eltűnni a Csótányból a kompresszió. Hidegen qrva nehezen indul, és nem is forogja ki magát olyan virgoncan, mint mondjuk még a nyáron is tette. A karburátorok rendben, melegen minden rendben, csak valahogy az egész sokkal gyengébbnek tűnik. Pedig még egy-két évet jó lett volna vele túrázgatni (Székelyföld reloaded), mielőtt a gerincproblémáim és a reumám miatt végleg feladni kényszerülök a motorozást. Na, ehhez egy szöget sem lehet beszerezni....
(#5508) DigitXT: neked nem kell?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs