- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Dell notebook topic
- RAM topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- OLED TV topic
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
Hirdetés
-
Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
ph Jez Corden, a Windows Central újságírója szerint a redmondiak még a partnereiket is versenyeztetnék.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
De ez amúgy honnan derült ki számára hogy E10-et tankolt? Már csak azért is hogy mire figyeljen oda az ember...
Más
Több heti (már havi) kínlódás után meguntam a doboz nélküliséget - rendeltem ilyet. Ha megjön (mert amit kinéztem szín+méret+zár, az megrendelős volt) majd beszámolok, gondolom érdekelhet mást is, mert kellemes az ára.
-
kcsa
veterán
Nem a koron múlik a figyelmetlenség
Autóban elkezdett búgni egyik kerékcsapágy, kérdeztem is asszonyt hogy nem hallotta az utóbbi napokban? Ő aztán semmit nem vett észre..
Ugyanez ma reggel - a baj csőstül jön ugye - már egyre durvábban hallatszik robogón szintén valami csapágyhang jellegű valami, ami csak akkor szólal meg, ha motorfékkel gurulok, de ha kuplung kiold már nem. Utasként hátul ül, ergo közvetlenül felette - mondom te nem hallod? Ő aztán nem...
Köszi
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1567 üzenetére
Én még lemaradtam ott hogy E10 nincs itthon. Ezek után figyelek is
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1599 üzenetére
Figy, ha kideríted hogy miként állapítható meg egy rugó+teleszkópról hogy jó-e még, az érdekelne. Persze van hogy elfossa az olajat, az más. Enyém is porszáraz, de gyanús kicsit, ellenben arra nincs sem időm sem kapacitásom (szerszámom, rutinom miegyéb sem sok) hogy szétszedjem és sétálgassak üzletből szerelőig, hogy SZERINTÜK jó-e még - nyilván nem lesz jó szerintük, hiszen az ilyen madarakból élnek mint én.
Elég beteg ára van egy pár új hátsó teleszkóp+rugó kombinációnak (rugó is beül ugye évek alatt, ergo az is cserés, de minimum kovácsolni kell), csak úgy nem ugrálnék ~150k összegekkel.
Nekem is hasonlóan koppra meg van húzva a hátsó előfeszítő - le ugyan nem ér a sztender még sehol, csak otthon, amikor kitolom - viszont ha nem koppra van húzva már nagyon leül.
Első telót megnézetem, azt több helyen csinálják (huszi.gyb kollégát is interjúvoltam már, még hivatalos visszajelzésére várok ), de hátsóról kevés szó esik.
Vagy csak én (mi) vagyok ilyen hülye, hogy ezzel foglalkozzak, és rajtam kívül Magyarországon senki más...
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1605 üzenetére
Azt még hozzá akartam tenni, hogy a teleszkóp ugye csak rugó természetes lengésének csillapítására szolgál. Tehát ha túlságosan beül, akkor az nem a teleszkóp hibája, hanem a rugóé.
Ellenben ha jól tudom teleszkópok bizonyos típusait javítják pl. Kárászyék, rugót is javítanak rugókovácsok, ebben speciel nem tudom mennyire szabad bízni, ér-e egyáltalán valamit, van-e hasonlóan tartós, mint egy új. (az utolsó kérdésre mondjuk sejtem hogy a válasz nem)
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1609 üzenetére
Ezt a céget már ezer éve meg akartam kérdezni ebben a témában - neked is ajánlom, egy telefont megér. Én mondjuk leghamarabb ősszel fogok a kérdéssel foglalkozni.
Van otthon egy lefűzött 1971-es évad AutóMotor-om, és már abban is hirdettek, maxi respect a cégnek
-
kcsa
veterán
írnak mondjuk ilyet is, pont ők:
Lehetséges-e az, hogy amiatt, mert kicseréltem a lengéscsillapítót gázos típusra, megemelkedett az autó magassága?
Lehetséges, mivel a gázos lengéscsillapítók mind a két irányban, azaz felfelé és lefelé is dolgoznak a bennük uralkodó gáznyomás hatására. Ezzel segítik a rugót, amely így emeli az autót.Innentől kezdve nem tudom
-
kcsa
veterán
Félreértés ne essék, nem vagyok a téma szakértője, de ha összenyomni könnyű, széthúzni nehéz, akkor a vége az lenne hogy egy-egy kátyús útszakasz után az autó a hasát az úton húzná
Autóban tavaly cseréltettem hátsó lengéscsillapítót, összenyomni nehéz volt, széthúzni könnyebb de nem sokkal.
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1642 üzenetére
Szerintem rosszul közelíted meg: addig kell menni a gyári olajjal amíg csak beindul, aztán eldobni
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
Ma én is elkezdtem figyelni az E10-et a kutakon, és valóban, "sunyiban" odaragasztva egy gyufásdoboznyi felirat a 95 fejhez. Akkor marad egyelőre a 98.
Városi kétszemélyes: 4,8
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1715 üzenetére
Kolléga: Milyen fékbetétet vettél EBC-ből? Sima organikusat, motoros organikusat vagy szintert?
Perpill ezen vacilálok, valami kéne, mert a mostani betétek elég szarok, csak azon agyalok hogy a robogós betét lehet kicsit kevés lenne mind a súlyhoz, mind az elvárt fékerőhöz
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1717 üzenetére
látom ez a betét is 50-től 500-ig mindenhol van
A mostani betét hajlamos erősen fadingre, ez meg városban elég para tud lenni, néha nem is elég harapós. Csak valahogy nemtom elég-e az SFA ekkora döghöz előre is Szintert kerülném, minden marketingmaszlag ellenére nem bízok abban hogy nem zabálja fel a méregdrága tárcsákat.
írtam EBC forgalmazónak, hátha válaszol.
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1719 üzenetére
Nem csak hogy válaszolt, felhívott, és negyed órát csacsogtunk. Érti a gondomat, és ha tehetem ne nagyon vegyek SFA-t ekkora járműhöz, ez a tudnivaló.
FA jó lenne, de létezik SFAC szériás cucc, inkább ezt válasszam, hanem akarok szintert venni.
Összességében korrekt tájékoztatást kaptam, sunshine happiness.
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1728 üzenetére
Utólag visszagondolva, még írtam is, hogy egyre szarabb a motor: lehet
ahogy a nyomás ment el az első kerékből úgy lett egyre instabilabb, de
hogy ennyire ne vegyem észre 5 év + sokezer km tapasztalattal? Röhej.Ha visszaemlékszel, ugyanezt produkáltam a Kymcoval. Egyszerűen nem értettem hogy miért nem fordul (kymcul) sima aszfaltos körforgalomban sem. Mindkettő lapos.
Nekem most egy csapágycsere lett sos - elég beteg hangja volt amikor autók/szalagkorlát mellett gurultam, és hallottam visszaverődni a hangját. Meg itt a meleg idő, és rendszeresen elmelegedett a fék is, úgyhogy pár napon belül az is megjön. (szerelllő aszonta hogy felirat szerint gyári kymco fékbetét van benne. Annak meg melyik gyár lehet OEM-je? )
Így kell ezt, tényleg szezonra kell tönkretenni a járműveket
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #1741 üzenetére
még most add el, ha már átállsz Majesty vonalra
Ma befelé Bécsi úton vasúti átjárónál motoros behasalt autó alá. Ahogy nézem motoros szemből vehette az akadályt, nem vagyok éppenséggel meggyőződve az autós hibájáról a végeredményt elnézve... Csak amíg a Lidl-ig beértem (grillhúsért ) addig két balesetet láttam - itt a meleg idő és a bambulás.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Városi közlekedésre: hány személlyel? Motor helyett, vagy motor mellé? Város = Bp.?
Ha motor mellé, egy személyre akkor a személyes javaslatom egy 250 körüli: jó fogyasztás városban is, két emberrel is elboldogul röhögve, és ebből vannak könnyebbek is, néha ABS-el is.
De 400+ kategóriában már a súly jellemzően elég magas (200+ kg) bár ez nálam nem volt hatalmas szempont. Viszont ABS itt jellemző, lejjebb nem igazán.
Amire viszont a leírásod alapján gondolok az egy SH300 - van relatíve sok ABS-es, nagy kerék jó tud lenni gyenge minőségű úton, viszont pont emiatt aránylag kicsi csomagtartó - de van.
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1771 üzenetére
200 méter után baleset? Ahogy nézem most is katasztrófa
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1774 üzenetére
Csongi összehozta, lásd fentebb
-
kcsa
veterán
Az eddigi kommentjeid alapján egy kicsit fiatalabb kor jött át. És ez ilyenkor nem biztos hogy dicséret
Eddig is mindenkinek ezt javasoltam, neked is, hogy egyfajta fokozatosságot tarts be. A legjobb ha veszel valami szutyok 50-est B jogsi mellé (bár ha jól értem az sincs), akkor legalább megtapasztalod hogy érdekel-e, tetszik-e annyira, hogy belevágj. Utána már jöhet nagyobbacska
Nem gondolom hogy a fenti véleménnyel mindenki egyetért, ez csak az én elgondolásom
-
kcsa
veterán
Még egy gondolatot napközben hozzá akartam tenni, csak nem értem rá pötyögni: az, hogy autó VAGY motor elég nehéz kérdés.
A motor - átlagembereknek - szezonális jármű, ha csak motorod van arra kell készülni hogy ha esős ősz van, vagy hideg tél, nem fogsz motorozni - elő a buszbérlettel. De addig legalább aránylag élvezetes a közlekedés. De egy 250+ köbcentis motort/robogót nem olyan sokkal olcsóbb fenntartani mint egy autót, egy 400+ köbcentis kétkerekűt meg adott esetben simán drágább üzemeltetni.
Ezeket gondold azért át
-
kcsa
veterán
Korral kapcsolatban: nem gondoltam többre, csak arra, hogy ha vágyakozol a hangoserősgyors motorok irányába, akkor az nem biztos hogy nulla közlekedési tapasztalattal garancia a hosszú, esésmentes életre Ez a vágyakozás pedig ritkán tör a felszínre a 40+ korosztályban
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #1884 üzenetére
Masszívság helyett SZERINTEM arra törekedj hogy gumi, azaz tapadós legyen a talpa (lásd DigitXT esetét). Értem és látom hogy szereted a motoros cuccokat, de robogóra, városba... inkább egy bakancs
-
kcsa
veterán
válasz longwild #1883 üzenetére
No, most már én is meg tudtam nézni a videót rendesen.
Egy dolog mondjuk elsőre feltűnt: az a furcsa kattogós hang a hajtásnál az megvan régóta? Mondjuk lehet hogy a kuplung pattog el a harangon, és azért klattyog, mert ahhoz még nem elég a fordulat hogy kinyíljon teljesen.
Az mindenesetre tény, hogy magasabb az alapjáratod újraindítás előtt - fülre viszont nem érzem olyan rettenetesnek a különbséget, hogy ettől már kússzon. Fordulatszámmérőd van? Mi a magas alapjárat értéke és mi a normál?
Szoftverfrissítést kaptál a Piaggio szervízben?
Itt is a fals-ellenőrzést javasolják a sorstársadnak.
Bár látom már máshol is feltetted a kérdést, hasonló választ kaptál
Gány-megoldásként javaslom az erősebb kuplungrugót, úgy nem fog kinyílni csak még magasabb fordulaton
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen