- Milyen alaplapot vegyek?
- Projektor topic
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- ASUS ROG Ally
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- iPad topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
Előbb-utóbb úgyis az lesz az igazi megoldás....
(#13421) HKorn: ha két évnél fiatalabb az A1-ed, akkor nem kell KRESZ-ből újra tanfolyni és vizsgázni, viszont több órát kell vezetni. Ha idősebb, akkor KRESZ-vizsga, de csak összesen 10 óra gyakorlat. Nekem az utóbbi volt tavaly augusztusban 80k mindenestől, a jogsi kiállításának díját és a tanulómotor bérleti díját is bele értve.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz szentkuti11 #13478 üzenetére
Mer' cihopata módon száguldoztok....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #13552 üzenetére
Csak az én privát véleményem: szabadulj meg minél előbb tőle, mert lassan két (?) éve az összes pénzedet ebbe ölöd, mégsem bírod rendeltetésszerűen használni. "Átok ül rajta", most sem hazudtolta meg magát. Ebből már szerintem soha nem lesz épkézláb, megbízható vas.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #13560 üzenetére
Én a Csótánnyal - mintegy 60-70 ezer forint rálocsolása után - épphogy beláttam, hogy legjobban akkor járok, ha - minden hibáját a hirdetésben feltüntetve, nem letagadva - sz*rér'-h*gyér' eladom, mintsem hogy a huszonéves vasra újabb 100 ezret (vagy többet) ráköltsek, bizonytalan kimenettel.
Hibái eladáskor:
- a karburátorok (miért is ne kettő lenne egy 125-ösön ) szétkoptak, a súberek ésaz úszó tűszelepek fészkei kikoptak (nem cserélhető betétes persze, a karbik spiáter házában van kiképezve a fészkük), így megpróbáltam az utángyártott kínai Keihin-utánzat karbikkal pótolni őket (éljen a mindössze 1-2 ezer darabszámban gyártott japán belpiacos vas ) A karbik egyébként már akkor sem voltak egészségesek, amikor a gépet megvettem. Egy hónap sz*pás és kísérletezgetés következett, pocsék (de legalább gurulóképes) végeredménnyel.
- a nyélgázas 19 ezer km-nek - amit bele vertem bő két év alatt - hála szép apránként eltűnt a gépből a kompresszió (elgyengült), és brutálisra nőtt az olajfogyasztása. 2 hibát találtam: az elöregedett szelepszár-szimeringek és az egyik (beégett) kipufogószelep javítása megtörtént, így a teljesítmény hellyel-közzel visszatért, viszont a másik hiba, a kopott dugattyú és gyűrűk (a henger szerencsére hibátlan, még a hónolás is látszott rajta mindenütt) javítása meghaladta a tűrőképességemet: nagyon hosszú idő alatt, nagyon sok pénzért lehetett volna Japánból beszerezni ezeket. Plusz ugye 2 bontott karbi eBay-ről, ami lehet ugyanolyan rossz, mint az enyémen az eredetiek.Amúgy soha nem hagyott ott sehol, a szétf*sott géppel még egy második Erdély túrát is simán be mertem vele vállalni, csak a 2300 km alatt egy liter olajat megzabált. (Minden egyes nap este egy-másfél decit bele kellett borítani a túrán).
Mivel úgyis nagyobb gépet akartam (már a korlátlan jogsit is csináltam akkor), választhattam: ráköltök legalább 100 ezer forintot (anyagáron!), szerelem egy-két hétig, és eladom megjavítva 250-300 ezerért, vagy jelen állapotában megszabadulok tőle amennyiért viszik. 165-ért hirdettem meg, 3 nap múlva 150-ért elkelt.
Buktam rajta? Sokat, de sokat használtam is a gépet. Ha ráköltök még egy csomó pénzt, jobban jártam volna vele? Nem. Ennyi, nem ragozom tovább...
szerk: eladáskor mindkét gumi csereérett volt a vason, a hátsó jó ritka méret, nem olcsón. A pár simán lett volna 35 ezer forint rá. Ezt is "megspóroltam".
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #13563 üzenetére
A GS-re 50 ezer körül jön ki a rátehető "legjobb" gumiszett: Michelin Pilot Street Radial. (ilyen, null kilométeres gumiszettel vettem tavaly). Mondjuk a vacakabbak sem sokkal olcsóbbak, max. egy tízessel...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #13565 üzenetére
Nem is azért sokallottam a gumiszett árát a Csótányra, hanem mert egy járatosabb mérettel szerelt "szokvány" 125-öst (CG125, YBR125, stb.) fel lehet gumizni 20-25 ezerből. Ehhez képest volt sok (első 10k, hátsó 23-25k, ez a ritka méretű). Ráadásul ebben a méretben (110/90-16, REAR) nincs is választék, a drága Metzeler meg elég sz*r volt minőségre, és akkor finoman fogalmaztam...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #13567 üzenetére
Engem az esetedben az "rúgott hasba", hogy a szíj elszakadása (ami ugye bármikor előfordulhat, ha túlhasználják, vagy nem elég jó minőségű kerül bele) képes volt a főtengelyt "kinyírni". A nemrégen, nem kis pénzből felújított motorod főtengelyét. Megint blokkbontás, alkatrész, tömítéskészlet, qrva sok pénz, qrva sok meló, qrva sok várakozás motor nélkül. Ezek így együtt (az eddigiekkel...) nekem már túl sok lenne, "rossz ómen". Ha bízol benne, hogy x tízezer forint rálocsolása után most már "istenbizony" lesz egy hibátlan géped, akkor hajrá, tényleg kívánom hogy így legyen.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #14044 üzenetére
Pár elgépelés:
"...ha a henger is sérül vagy a főtengely, akkor új alaktészek árán..."
...Mindig hideg állapotában indítsunk..." , "... tömbszelence..."Javítás után töröld ezt a hsz-emet, légy szíves!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Debilon #14293 üzenetére
Olasz cég, közepes árú, viszonylag hitvány kidolgozási minőségű, de biztonságos (4-5 csillagos töréstesztű) sisakokat gyárt. Nekem egy Caberg Duke van tél vége óta: felnyitható állrészű, napszemcsis, pinlockos, kényelmes - cserébe baromi nagy benne a szélzaj. A legmagasabb, 5*-os törésteszt.
szerk: 54k HUF a Motoroázisban.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz pjohnny #14295 üzenetére
Előző, 3 évvel ezelőtt - huszi.gyb topiktárs révén igen akciósan, 18.500,- forintért vett - szintén olasz, Kappa KV4 Jade típusú zárt sisakom sokkal-sokkal igényesebb kidolgozású, jobb anyagválasztású, minőségibb festésű, jobb bélésű és 140-nél is teljesen csöndes sisakomhoz képest írtam a "hitvány" kidolgozást. Sajnos a Kappát szemüvegesként fel-levenni nem kis macera volt, valamint brutális módon párásodott hűvösebb időben, ezért próbáltam váltani.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz tigipuf #14326 üzenetére
Sok fajta sisak van készleten például a Motoroázisban is, tavasszal ott vettem a Caberg Duke-ot. Budapest, Nagy Lajos király útja 138. Nem tudom, merről érkezel, merre van dolgod...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TayRol #14368 üzenetére
Jó a színe!
Nekem tetszik mindenestől. Ha valaha robogót vennék (Isten ments, nem az én világom) biztosan ilyesmi megjelenésűt keresnék, és nem a Burgman féléket. Ez olyan robogós. A burgman meg egy iszonyatosan felhízlalt, félbe vágott kisautó.. Egy 500-as meg már biztosan tudja szedni a lábát is.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #14650 üzenetére
Rendszámmal, érvényes műszakival?
Amúgy a topikba simán befér, az is "szopóroller" kategória. (Anno 4 éve legelőször a 125-ös ETZ-ket nézegettem, de aztán pár hónap alatt végig olvastam az Index MZ-s topikját (bő 100 ezer hozzászólás ), és egy életre letettem róla. Azok állandóan szerlenek, gányolnak, szopnak a hasznavehetetlen utángyártott alkatrészekkel, és gyakorlatilag nem is motoroznak....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #14653 üzenetére
Az más. A hobby az hobby.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Fősulis voltam még, délután elmentünk piálni, aztán rám jött a pisálhatnéka város kellős közepén. Egy forgalmas buszmegálló mellett a tábla szára mögött gondoltam elrejtőzni. Jelentem, nem sikerült....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Beszúrom ide is, itt sokan szerelgetnek otthon: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #14771 üzenetére
Na, én már bevásároltam Aldi-s légkulcsból: végül mindkettőt vettem, a "hagyományos", 310 Nm nyomatékút, és a folyamatos csavarozgatásra való racsnis légkulcsot is. Van dögivel a boltban, de viszik is, mintha ingyen adnák.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #14820 üzenetére
Anno a kis Honda csopperemnél (ott is 16-os volt a gyertya, de 17-es az olajleeresztő, szintén elég cifrán eldugva) a gyertyakulcs másik vége volt direkt 17-es, éppen ebből a célból. A GS500-nél jó a sima villáskulcs szerencsére.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Miért kell a kart levenni? Sérült? Én csak a fejrészt szoktam cserélni...
(#14887) dugynok: a fékfolyadék lemarja a fényezést. Ha már foszforsav, akkor inkább RO-55 rozadaátalakító, nem?
(#14888) kcsa: értelek, akkor tényleg muszáj...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #15104 üzenetére
Érdekes, hogy a japánok sem egyformák: anno a Csótányon egyszer (persze a világ végén) véletlenül átbillenthettem a vészleállítót leszálláskor és nem vettem észre. Na, az gond nélkül tekerte az önindítót, csak éppen nem indult. Szerencsére "időben" (akku teljes merülése előtt) rájöttem a problémára, így megúsztam tolás nélkül. A GS500-on ilyenkor legalább az önindítót nem forgatja, nem meríti le az akkut. Mondjuk ezen szerintem 2 perc alatt le is merülne...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Milyen alaplapot vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Max
- EAFC 24
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Windows 10
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen