Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #16136 üzenetére
Én messzebb megyek: ha reggel még lesz kedvem egyáltalán elindulni, akkor az idei első Bakony-kör lesz megcsinálva.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #16148 üzenetére
Nem olyan rossz az a fogyi! Nekem - mióta bazi nagyra cseréltem a pleximet - a szokásos 4,0 liter helyett inkább 4,2-re jön ki, de főleg azért, mert gyorsabban járok "mindent elsöprő" menetszél hiányában.
szerk: a tavalyi Esztergom-Dobogókő-Zsámbék-stb. túra során voltam az Üvegtigrisnél, én is csak azóta tudom, hogy Tinnye mellett van...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Golota #16259 üzenetére
Mi az hogy túlárazott?! Egy vadiúj 400-as nagyrobogó (vagy autó/motor, jelen esetben tökmindegy) árának 15%-áért mégis mit kellene adni?! Ugyanazt az állapotot, csak egy kicsit "csúnyább" szám állhat a forgalmiban gyártási évként?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Burt1793 #16328 üzenetére
2 és fél év (19 ezer km) szinte kizárólag országúti 125-ösözés (benne 2 Erdély-körút hasonló motorok társaságában) alatt jöttem rá, hogy igenis kell a nagyobb motor/jogsi: ha nem tudom a forgalom ritmusát bármikor felvenni és tartósan tartani, akkor nem leszek hosszú életű. A motorkáknak sem tesz jót a konstans nyélgáz, a forgalommentes utakat leszámítva meglehetősen stresszes tud lenni a napi párszáz km velük. - pedig nekem nem közlekedési eszközként volt rá szükségem, hanem kizárólag kikapcsolódásként, szórakozásként a napi gálya után, szóval pont a stressz nem hiányzott.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Burt1793 #16330 üzenetére
Az állandó "gépészkedés" az számomra sem a kicsivel, sem most a naggyal nem volt szenvedés, sőt! A kicsivel az volt a legrosszabb, hogy "csinálhatsz te bármit", a román kamion a se*ggedben egyre közelebb ér...
...és meg fog előzni akkor is, ha éppen jönnek szemből. Országúton, gyenge 125-össel az időd felében a visszapillantót kell bámulni.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Burt1793 #16332 üzenetére
Ha Pesten laknék, és napi 10-20-30 km-t kellene menni a melóhelyre, akkor szinte biztosan egy 125-ös (automata) robogóval járnék és is (nagyobbnak nem is látnám értelmét a dupla fogyasztás miatt), de a rendszeres hétvégi kiruccanásokra, hosszabb kirándulásokra tartanom kellene egy nagyobb motort is, csak hát az már nem kis költség így együtt. Én vagyok rá az (egyik) élő példa, hogy nagyon messzire is el lehet bóklászni 125-össel, de az nem pihentető, hanem sokkal inkább fárasztó tud lenni. Persze ha olyan helyre ér az ember ahol nulla a forgalom, akkor jó dolog 80-nal bóklászni és csak nézelődni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Burt1793 #16336 üzenetére
Velem a 125-ösözés szerettette meg a motorozást, motorral kirándulást (majdnem 50 éves voltam, amikor az A1/B125-öt kíváncsiságból megcsináltam, azt sem tudtam hogy egyáltalán tetszeni fog-e a két keréken gurulás - nem robogóztam előtte soha). Nagyobbra sem pénzem, sem bátorságom nem lett volna, az biztos. Viszont amint a környékbeli forgalommentes alsórendű utakra "ráuntam", és egyre messzebbre merészkedtem, úgy jöttem rá a kis kategória hátrányaira is (párszor "bele toltak" az árokba, pedig nálam a konstans nyélgáz lett ekkorra már az alapértelmezett üzemmód).
Szerk: a mostani vassal is csak 15-20 km/h-val járok gyorsabban, bár néha - igaz, csak percekre - elgurul a gyógyszer. Viszont no stressz, a forgalom ritmusát bárhol fel tudom venni és tartani, a 100-110-es jellemző országúti tempómhoz kb. negyed gázállás tartozik, ha utolérek egy teherautót, akkor azt másodpercek alatt teljes biztonsággal magam mögött tudom hagyni, és vissza állhatok a kényelmes papás tempóra. Nem hátrány az sem, hogy a kis csopperhez képest ezen van futómű, és rendes fék is. Amit viszont visszasírok, az a kicsi stabil 2,7-2,8 literes fogyasztása - nyélgázon! (Erdélyben volt 2,45-ös is a lassabb tempó miatt)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Burt1793 #16338 üzenetére
3,8-4,5 között, tempótól függően. Totál átlagom kerek 4,0l/100km, 11500 km-re vetítve.
Szerk: a többi GS-tulaj inkább 4,5-5,0 literről szokott beszámolni, tehát látható, hogy nem száguldozom, hanem nyugisan tolom neki: nem "motorozok", hanem "motorral kirándulok"[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #16464 üzenetére
Nekem a GS-en nagyon bejött a nagy plexi. Szerintem a legrosszabb a kis plexi, rosszabb mint amikor semmi nincs a motoron. Zajos is, de a menetszéltől / bogaraktól / esőtől sem véd igazán. A mostani naggyal 130-140-nél szinte nem ér a menetszél, csak a sisakom legtetejét cibálja, pedig simán átlátok fölötte, nem kell soha átnézni rajta (az államig ér kb.)
szerk: nekem először úgy tűnt, hogy 4,0 literről 4,2-re növelte a fogyasztást, de azóta kiderült hogy csak azért, mert gyorsabban megyek/mentem menetszél híján. Ha a tempó azonos, akkor nincs kimutatható különbség. Viszont sokkal-sokkal komfortosabb (nem tudom, nyáron a gatyarohasztó melegben mennyire lesz zavaró).
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Elvileg önzáró szokott lenni a tengelyanya, és adott nyomatékra kell húzni. Mondjuk attól még lelazulhat, holnap én is átnézem az enyémet, mert "nagy útra" készülök péntektől.
szerk: a Transzfogarason még csak kocsival voltam 2004-ben, a Transzalpinát meg soha nem láttam, csak képeken, videókon.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Grillo #16850 üzenetére
Tavaly szerettem volna a haverommal együtt megcsinálni - nem jött össze. Idén sem bírtunk egyszerre szabira menni - így megyek teljesen egyedül. Remélem minden rendben lesz, és az eső sem mos el túl sokszor. Szállás magánházaknál, egyedül nem mertem bevállalni a sátorozást, pedig minden cuccom meg van hozzá (márciusban vettem k. drága sátrat... )
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Köszi a jó kívánságot!
Én meg Erdélybe vagyok "szerelmes", a méregdrágán látogatható, pénzes motorosokkal túltömött "látványutak" nem vonzanak különösebben. Negyedik erdélyi motorozásom lesz, igaz, az utolsó csak egy rövid hétvége volt a Pádison, másfél hónappal ezelőtt, szintén egyedül. Az első kettő az 8-9 napos társas út volt.
Pünkösdkor meg a Magas-Tátrát jártam körbe, szintúgy magányosan.
Ez az életem, ez minden szórakozásom.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #16989 üzenetére
Igazad van, kevertem.
szerk: mostanában az NC700X (nem automata, de ABS-es, kombinált fékes) b@cca a csőrömet, de annyi pénz a világon nincs, amibe egy megkímélt példány kerül...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #17062 üzenetére
A doktor úr módszere a "tuningra" hatékonyabb és jóval költségtakarékosabbnak tűnik: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #17118 üzenetére
Vagy hagyja még kopni egy kicsit, és lesz egy "majdnem DCT-" váltója....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Motoros topic
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen monitort vegyek?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- OLED TV topic
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen