Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz DigitXT #24037 üzenetére

    Korábbi NRG Power-em volt jó pár éve "tuningolva", kapott egy sportvariót, hozzá való görgőkkel és egy kevlár szíjat. Ezzel teljesen rendben lett az amúgy sem rossz menetdinamikája (óra szerint 94-97km/h). Ugyan ezt a plug and play rendszert várom el (esetleg hézagolással tökölök, vagy kipróbálok pár más tipusu görgőt). Ha nem hozza a kellő eredményt, kerül vissza a gyári variátor. De nem létfonotsságú kérdés, mivel se nem napi használatos, se nem városban használt robogóról van szó. Nagyon nem akarok én belemenni, se kipufogót, sem nagyobb karburátort nem szándékozok hozzá vásárolni (esetleg ha tönkremenne a jelenlegi). Bár elég tartós darab, Törökországban ilyen blokkal szerelt Aerox-ai, BWS-esi voltak a robogókölcsönzős emberkének, és ott a szétrágott, szénné szívott idomok alatt gyári blokk volt az 50-70 ezer km-t futott robogók alatt (képeket tudok mellékelni).

    Minden le lett szedve a motorról, alá lett nézve az idomok alá, csavarok zsírral kerültek vissza, illetve amire ráfért a takarítás, az meg lett pucoválva. Rendszám... még folyamatban van (külföldről behozott paripa), amúgy így néz ki a ketyere.


    "A pokol nem hely, hanem állapot"

Új hozzászólás Aktív témák