- Videós, mozgóképes topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Micro Four Thirds
- Magyarországra is megérkezik az LG új okosmonitora
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Projektor topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
it Az elmúlt két évtized legnagyobb geomágneses vihara miatt csak gyengébb szolgáltatást képes nyújtani a SpaceX Starlink szolgálatása. Musk szerint pedig hamarosan újra repül a Starship.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Baráti, kvázi beszélgetős, ami nem zárja ki, hogy ha értünk valamihez, segítünk.
Ha nem, akkor nem tudunk segíteni, de legalább nincs sértődés... Mert baráti.kcsa: ha beválik, a robogósat kiveheted
Hehe. Mondjuk én a motorosat vettem ki, így továbbra is csak 2. (Mint a kerék.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #15 üzenetére
Szerintem egy gerincvédőt kalkulálj bele. Amik a kabátokban vannak, azok rém
gyengék. Adott esetben csak egy polifoam szerű szivacs, ami sz*rt sem ér...
Okés, hogy akár cserélhetők (zseb), de akkor sem nyújtják azt a védelmet, amit
egy dedikált gerincvédő nyújt. Tudom ajánlani a Forcefield termékeit. Bár drágák,
de csúcskategóriásak. Egyben nagyon kényelmesek. Nekem egy Pro L2-m van,
jó pár éve. Olyan, mint az új. A kabátomban is lecseréltem a gyári szivacsszerű
protektorokat FF-re: jobban érzem magam benne (könyök+váll védelem). Amúgy
a kabátom Prexport, olasz. Eddig bírja. 5 éves. Vizet bírja, de a cipzárnál beázik. -
DigitXT
félisten
Kabátba ilyesmiket raktam: alul. A Pro L2 újonnan már nem kapható ugyanabban a kialakításban, csak fejlettebb verzióban, viszont elég horror áron (37K). Ugyanitt vettem amúgy a protektoringemet, ami szintén nagyon jó cucc, de szintén horror áron van, még akciósan is. Viszont akkor nem kell külön "tuning" protektorokat venni, mert abból is ki lehet venni (zsebes), és át lehet rakni a kabátba. Ezeket több év alatt vásároltam össze, szóval így alakult.
A túraplexit amúgy nem nagyon erőltetném, ha csak városban jársz vele, mert valóban nagyon lefogja a menetszelet, és az még a protektoringnek sem árt nyári 40 fokban. Persze, ha sokat túrázol, és amúgy zavar a nagy menetszél, akkor nem szóltam.
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #35 üzenetére
Nekem nagyon bejönnek kinézetre, és nagyon kényelmesnek éreztem (ráülve). Emellett megbízható japán technológia, szóval csak megy, és megy... Ha rendesen karban van tartva, szerintem kimegy a világból is.
Ki kell próbálni, rá kell ülni, menni kell vele egy kicsit. Méretre amúgy nem olyan hatalmas, legalább van rajta lábtér. Ahogy írták: egy nagy Burgi sokkal durvább, aztán van, aki azzal is nyomja városban. (Nekem mondjuk ránézésre már túl nagy lenne ide, de nem ítélem meg addig, amíg nem próbáltam.) Ha esetleg mennél próbakörre, szívesen megyek veled kibickedni: mindig is szerettem volna kipróbálni egy 250-es Maját.
Kesztyűvel kapcsolatban: 18K-ért vettem egy JÓ bőrkesztyűt (asszem az is Prexport, talán azon belül Pro Race), ami már 5 éve hibátlan. Szóval nem biztos, hogy érdemes nagyon lejjebb adni, mert van, ami egy szezon alatt szétmegy (AndrewTdi mutatott olyat), és azért nem kerül az sem ötödébe, sőt. Ezen meg tök jó protektorok is vannak, mégis kényelmes is. Jó cucc, na. (Nem tudom linkelni, mert már nem él a link, de ha összefutunk esetleg, akkor meg tudom mutatni, milyen.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
ennek javítása is csak lustaság kérdése
Na igen. Nekem is elengedte magát az egyik patent a kabát ujján, viszont
mivel a kesztyű úgyis odafogja, már legalább 1 éve legalább járok vele így.Anno sok fogalmam nem volt a motoros ruhákról, bár most sem sokkal több
van, mert amit elsőre bevásároltam, az teljesen jól bevált. Oké, a gatyát azt
kihíztam, de úgyis inkább farmberben szeretek motorozni. Tudom, ha perec
van, akkor sírni fogok a cordura jobb kopásállóságáért. Esetleg egy kevláros
farmer, vagy egy farmerszabású "bőrnaci"() szóba jöhetne, de az meg már
egy picit overkill. Fene tudja. Egy elcsúszáson kívül (még a bérelt SMKP),
eddig semmi nem volt (kopp-kopp-kopp): autósok hülyeségét kivédekeztem.25 fokig simán jó a kabát, fölötte meg volt, hogy mentem ing+gerincvédőben,
de tavaly vettem a protektoringet, szóval azt csak fel fogom venni a nyáron...
Anno a térdvédőt is "nyárra" vettem, hogy ha rövidnadrágban gurulok, legalább
a térdemet védje vmi, de akkor baromira nem tetszett... Aztán elkezdtem a
hűvösebb időkben hordani, mert szélfogásra is kiváló - szóval egyelőre ez van.Előfordul, ha sietek, nem vesződök vele. De akkor sem megyek állat módjára.
(Az asesso még szimpatikus. De gondolom egy kicsit meleg lenne a nyárra.)HGabor89: ja jó. Úgyis lesz majd vmi topiktali (legkésőbb talán nyáron, ha
a szervező is idekeveredik a bokros egyetemi teendőit követően), aztán lehet
"hasonlítani" a gépeket. Mondjuk ha már megvetted, akkor nem számít, hogy
miben jobb/rosszabb a másik, inkább csak tapasztalatcserének jó.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Az, hogy fel kell próbálni. Hálós mivoltából fakadóan biztosan jól átszellőzik,
viszont a beépített protektorok lehet, hogy nem tudják azt, amit a FF tud.Mondjuk az Action Shirt (igen, ezt vettem tavaly), érdekes állatfaj, mert csak
könyök-/vállvédelem van benne. Viszont így kiváló kiegészítője a Pro L2-nek,
mert az meg egy önálló gerincvédő, amit a kabát alatt is hordani szoktam. -
DigitXT
félisten
Én meg még mindig erősen gondolkodom a 16 gr-os Dr. Pulley "görgőkön".
Elvileg kitolja felső tartományt is (Tapasztaltad?), ami nem lenne rossz, ha
120-nál még lenne benne tartalék, és 150-nél sem forgatná le tiltásig.
Na nem mintha ennyivel szoktam volna közlekedni, csak elvben érdekelne,
meg előtte egy picit optimálisabb teljesítményt adhatna - ha nyelezem. Ha
nem, akkor meg gondolom elketyegne normál fordulaton: nem enne többet.
Sokkal. 15K. Háromkor bezár a bank, addig még agyalok rajta... -
DigitXT
félisten
Ennek örömére toltam egy rendhagyó karikát a Majával... Mondjuk lusta voltam
hazaugrani a füldugóért. Hiba volt. Enyhén súg a fülem így 130 km után. Büntet
a 4Road: ilyen 70-es tempónál a legdurvább, mert ott még nem lenne AKKORA
szélzaj, viszont a gázt már rendesen kell húzni, szóval hangos... Viszont, ha
tempót mész, akkor teljesen jó. Mármint AKKORA a szélzaj, hogy elnyomja.
Szóval oda már ígyis-úgyis füldugó kell(ett volna). Mindenestre jó volt, na.
Sajnos kamiont előzni kicsit kevés a 15 ló: még faluban is megszívatott picit.
De normál közlekedésre teljesen elegendő. Páran előztek: 110 körül mentek.
Anno a Madisonnal sem mentem 90-100-as utazó fölött, csak az jobban elindul.huszi.gyb: perszehogy nem volt, mert nem merték feltenni. De majd most...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #113 üzenetére
Simán. Évjárat, futásteljesítmény? (Ha az állapot
rendben van, ezek csak további érdekességek...) -
DigitXT
félisten
Furcsa, hibrid K400-as. 2002-es, nem RST, viszont már a tükör a kormányon van
(mondjuk nem gyári, de az indexen elöl látszik, hogy az már az új fajta, beépített
tükör nélküli verzió), ülése még a régi, műszerfala régi. Gyanúsan olcsó mondjuk.
A színre fújt doboz mondjuk szép, meg ott vannak az oldalidomokon a feliratok is.
Futásteljesítmény nagyon kamuszagú. Jah, az ár: regadót elfelejtette odaírni, stb.Amúgy szépen le van takarítva + sötétkék (metál): huszi.gyb figyelmébe.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #148 üzenetére
Ezt nagyon elfogadnám (3 kilóért is). Igaz, ez csak egyetlen kép, de pl. az a
műszerfal... Bejön. Ha egyben van rendben van, örömteli lesz vele melóba járni!
Szerk: tuti világítanak a mutatói, mint a 180-ason, szóval még éjszaka is jó lesz...OFF: csávókám miért csomagolta így össze magát a motorkára? Ott a lábtartó.
A pénteki mini-túrám során egyszer-kétszer raktam így a lábam 1-1 mp-re, de über
gáz volt. Max. arra volt jó, hogy lazítsak, picit. Még csodálkozom, hogy izomlázam
van? Mikor most kapcsolok, hogy "túrázós tempónál" eléggé kitámasztom magam.
(Lehet, hogy a városban is, csak ott a rövidebb táv miatt nem tűnik úgy fel a dolog.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #153 üzenetére
Nem (csak) az a baj, hogy gázul néz ki... Sokkal kisebb a stabilitásod.
Okés, hogy pihenni lehet így, de a képen nagyban dönti a kanyarba.
Mondjuk ő tudja! Csak azt írtam, hogy ÉN nem mennék így, pihenőben
sem. Elég nekem, ha lightos tempónál/egyenesekben pihenek. Ha már
"túra". Btw. nem nagyon kattantatok rá. Tán nem volt ismerős a hely?Eeeegen: felszaladtam Dobogókőre a Majával, pedig állítottam, hogy az
nem igazán fekszik neki. Mégsem volt semmi gond. Élveztem. Főleg,
hogy beállítottam a GPS-t, majd elindultam richtig az ellenkező irányba.
Hogy mennyit győzködött a szerencsétlen, hogy forduljak meg.
Aztán idővel rájött, hogy arra is lehet menni. Csak picit hosszabb az út.
(Mondjuk a Suzuki gyárnál kicsit csodálkoztam, hogy ez Esztergom?)Ui: a hegy tetőn a bunyó elmaradt: a kék GS-nek nem volt kék a felnije.
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #155 üzenetére
A legbiztonságosabb, ha magyarázza a füledbe. Nem idegesítő: pont jó.
Ha felrakod a kormányra a telót, nézegetheted is - de azt nagyon ésszel...
Egy bajom volt vele: leszívta az akkut rendesen. Majában meg nincs (még)
szivargyújtó csatlakozás, szóval tölteni sem tudtam volna... Ha meg lenne,
s tudom tölteni, akkor meg nem jó a kábeles kapcsolat. Bluetooth a nyerő.
(Az a bajom a linkelt szettel, hogy sisakom van, csak a Bluetooth kéne.
De ha esetleg valakinek kéne egy ilyen méretű, minőségi sisak jó árban...) -
DigitXT
félisten
válasz canniball #161 üzenetére
Le lehet venni a plexit a robeszről, csak mondd melyiket szeretnéd. GP800?
(Tudom, azon a másik oldalon van a lánc. Meg azért a kerékmérete is eltér.)HGabor89: autót vezetni tudsz? Akkor tudsz váltani is: kb. ennyire bonyolult...
Kényelmetlennek mindenképp kényelmetlenebb. És kevésbé praktikus, mert a
felszerelésedet nem lesz hova tenni. Max. ha valami hatalmas dobozt raksz rá.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #164 üzenetére
Nézd, városban nagyságrendekkel kényelmesebb a CVT, automata... Azaz,
esetünkben a robogó. Aki megteheti, s van rá ingerenciája (s be is vallja, hogy
van), szokott keresni a "nagyvas" mellé robogót a városi "rohangáláshoz".
Nem egy nagymotoros fordult meg a topikban (a másikban) hasonló kérdéssel,
ebből gondolom, hogy előfordul ez a szkenárió. Sőt, konkrétan évekkel ezelőtt
olyan emberrel is találkoztam, aki egyszer 1000 GSX-R-rel érkezett - másszor
meg egy fotelrobogóval. S mondta, hogy utóbbi a városba kényelmesebb. Meg
nem tolja be a 8L-t az arcába, feleslegesen... Sznobok erre azt mondják, hogy
ha már van 1000-es gixxered, akkor ne sírjál, tankold... Racionális ember meg
elgondolkodik, hogy biztos full bőrben, nulla csomagtartóval megy bevásárolni? -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
Jó reggelt! Jelentem a féktárcsa-saga lezárult! Nem 1000%-ig megnyugtatóan,
mert idézem: "Mérni nem tudtam, mert nincs olyan vékony tengelyem, de érezni
lehetett, hogy pulzál." Az újon meg nem lehetett érezni. És valóban! Végre lehet
nagyokat fékezni az elsővel is + a kombi hátsóba sem zavar be a remegés, mert
most már (kijelenthetem) megszűnt. Halleluja! A régi tárcsát ott hagytam, nyilván
kell majd a gyár felé a garis igény jelzéséhez, de innen már nem az én ügyem.Mondjuk ha múlt héten kapcsiból feldobják az újat, s ugyanígy jó, akkor kevésbé
lett volna időhúzós a történet, de most már mindegy. Végül is nem lehetett tudni,
hogy mi a retek van (azon kívül, hogy görbe a tárcsa!), lehetett volna komplikáció.Ui: Wekerle környékén olyan alattomos fekvőrendőrök vannak, hogy ááá... Párat
nem is vettem észre, és átdobtam rajtuk 40-50-nel a gépet: jó, hogy ilyen ladik...
GPS meg fülre-mondósan megint az utolsó kanyarnál szívatott meg: fordulj balra!
És az úttal fordultam balra, és hajtottam fel a Nagykőrösire (a rossz irányban).
Szóval ilyen kisebb "flikkflakkoknál" jobb lenne látni azt a nyavalyás térképet is... -
DigitXT
félisten
Az hagyján, de amikor láttam a felszereléskor, hogy hogyan "konyul" az egyik
részén, eleve le kellett volna dobni a p*csába, vissza kopottat + kérni rá garit...
Mindegy. Tapasztalat. 2 pénz nem a világ: ez a Kék Holdban is ennyi volt.Szerk: így legalább voltam egyet a Majával is túrázni. Ki kellett próbálni eladás
előtt... (Reggel meg a szomszéd srác látta, hogy kitoltam a Madisont, mondta,
hogy akkor lehetne menni gurulni. Mondom: tőlem... Csak legyen jó a fék.)Szerk: bár lehet, hogy nem tudja, hogy a Majához nincs meg a hangtompító.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ez de durva. Nekem azért ilyen gyakran nem lángol. (Remélem.)
Szerk: kiderült, hogy SzlogiG-nak nem egészen ugyanolyan a dobja...
Egész más hangtompító van benne. Viszont emiatt lehet neki tompítóval
is sokkal durvább, mert az végig van lyuggatva. Más csinált ilyet: házilag.canniball: ne legyél már behemót... Egy Androidos telefon vette fel...
Azaz basszus sehol... Kapcsold le a hangot, csak a lángot nézd.
Szerk: ha én venném fel a One X-szel a 4Road hangját, sírvaröhögnél...
Élőben meg besz*rsz, olyan jó. Egyszerűen nem rögzít mélyeket. És
ha még rögzítene is, akkor is legalább mélynyomó kell, hogy visszaadja.
De ezek már réges régen lefutott körök, ezért is kezdtem úgy, ahogy.Ha emlékszel még a kinek férfiasabb a motorjának a hangja vitára.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Néha igen. Barátnőm már mondta, amikor megelőztem, hogy szépen lángolt.
Nekem mondjuk nem tűnt annyira fel, akkor/ott. Leállításnál szokott ilyet dobni.Meg mintha AndrewTdi is emlegette volna, pedig az meg nappal volt. Valószínű
ráférne már egy szelephézag állítás, mert régen, a szerelés után nem durrogott.Szerk: SzlobiG-től meg elnézést az elgépelésért.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na ez az, hogy nekem most már itt a "nagyvas", most kezdjem el vinni a Maját
szervizbe? Vigye huszi. Sőt, ne is vigye, rögtön avathatják vele a szervizt.HGabor89: ez örvendetes hír. De jogsid még nincs, ha jól sejtem? Mit fogsz
vele kezdeni? Bérbeadod lelkes fórumtársaknak, vagy csak nézegeted?
Az biztos, hogy nem marad Maja nélkül a fórum. Érdekes amúgy, hogy nem
is nagyon voltunk itt Majások, pedig viszonylag elterjedt típusnak érzékelem.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #182 üzenetére
Nem tudok róla, így hirtelen. Mindenki csak szemezett vele, aztán vett mást...
Az tökugyanaz, csak valaki elé firkantott egy 2-est: mások ezt a hibát korrigálják.Motorradban vannak ám szép gépek. 400-as Burgi bejön, 250-es nem. Legújabb
650-es Burgi nagyon nem tetszik, de a kistesója is fura, "karvalyorrú" lett. Ja és
van egy 125-ös VanVan, potom 790K körül (új): szerintem annyit nem ér. -
DigitXT
félisten
válasz canniball #185 üzenetére
Vettél volna robogót... Nekem csak a kezem fázott picit. Az is csak azért,
mert a nyári kesztyűben mentem reggel. Amúgy egyetértek: ami hangos, nem
feltétlen jó. Ami jó, az a férfias hang. Az nem feltétlen fülsértő, csak tökéletes.Szerk: erősen gondolkodom, hogy elmegyek egy karikára, a fék örömére.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na, meg is jöttem, papírkutyák. Már fél tízkor, csak most jutottam géphez.
Különösebben nem fáztam, hiába volt 5-8 fok. A kezem persze továbbra is.
Immár a téli kesztyű ellenére is. De csak a tankolásnál éreztem, hogy hűvös
az idő, amúgy a szellőzőket sem csuktam be a kabáton: jó a szélvédelmem.ABC sorrendben!
Centrírozás: isten
Fék (elöl is): isten
Kilométeróra: isten
Xenon: isten
Zeusz: istenA gép 130-nál is úgy suhan, hogy öröm nézni, meg hajtani! Refivel meg még
ez a tempó is kvázi-biztonságos. Mondjuk majdnem fogtam egy nyuszikát...
Épp elvettem a gázt, a suhanás után Páty és Zsámbék közt, egy jobbosban:
már nem mehettem 90-nél többet, erre átüget előttem egy baszomnagy nyúl.
Mit csináltam? Semmit... Átügetett. Mire felfogtam, mi van, már túl is voltam
az egészen, utána viszont káromkodtam egyet, hogy ez pár méteren múlt, s
inkább visszább vettem kicsit a tempóból. Nagyon jó a gép, megérte a melót!Mivel vegyesben mentem 148-at, az 5,2-es fogyi sem vészes, főleg, hogy az
új féktárcsa örömére (be kell járatni, nemde?) elkezdtem keményebben tolni,
sokkal több nagygáz-nagyfék kombinációt megengedve magamnak. Az ilyen
tötymörgőket úgy ugrom át, ahogy kell. (Egy barom volt, aki utolért, de aztán
megelőzni valahogy nem akart. Kanyarokban rám esett "kigyorson" lemaradt:
kicsit idegesített, mert néha szinte tolt le. 1 kanyart majdnem el is sokalltam
miatta. Később volt egy másik ilyen. Azt konkrétan engedtem. Hadd menjen!
Indexeltem/lehúzódtam stb. Biztos nagyon siettek: én saját tempót mentem.)Féktárcsa csere: 2000 Ft
7,76L Shell 95-ös: 3210 Ft
Az éppen felkelő teleholdat megcsodálni Pilisvörösváron: pricelessBaromi jól motorozható gép lett a Madison, nagyon elégedett vagyok vele!
S nem mellékesen gyönyörű: a projektoros xenon nagyon komolyan néz ki!
Hát hogy még überfaszán látni is lehet vele, és mégsem vakít? Tökéletes.
Jelentem, a nyuszikák/őzikék is látszanak: a teljes két sávot bevilágítja ám.
Hogy az én nyulam miért nem bukott meg hamarabb? Szvsz a kanyar miatt.
Kanyarban picit zavaró, hogy a géppel együtt dől a(z éles) levágás, tehát ott
még kevésbé látsz előre. Ideiglenes megoldás: fel kell qrni a refit, máris jobb.
A picit zöldes árnyalatot hagyjuk. Változó. Azért egy 6000K-t bepróbálok,
hátha kici kínaiak abban jobban eltalálják a jégfehér árnyalatot. Meglátjuk.Ui: képek most nincsenek. A Hold nagyon tetszett, de telóval esélytelen volt
lekapni. A benyakúton a gépsárkány is tetszett, de ott már fáztam annyira a
maszk nélkül, hogy ne szarakodjak a teló elővételével a fénykép kedvéért.
Valamint, a teljes út bevilágítása is tetszett - de nem akartam megállni ezért:
akit nagyon érdekel, az úgyis fog velem gurulni és láthatja élőben... Vagy ha
még megyek éjszakai tesztre, akkor (ha kicsit melegebb van!), talán fotózok.
Mondjuk telóval vicces, de vihetek egy kompakt gépet is, ha az segít.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ezért kell féket húzni az indításkor. Amúgy viccen kívül: nem normális!
Nekem manuális szívatom van, s ha "túlpörgetem" vele, nekem is menne
előre a motorka. Olyankor vissza kell venni picit a szívatóból de érzéssel,
mert ha nagyon visszaveszem, akkor meg lefullad hidegen... Tapasztalat.Ui: sztenderen én nem is szoktam beindítani, bármilyen anomália lehet...
(Jobb, ha rajta ül az ember, és fogja a féket.) -
DigitXT
félisten
Inkább péntek délutáni guruláson gondolkodjatok. Én tuti megyek.
Kivétel, ha szakad az eső. -
DigitXT
félisten
merre
Amerre gondoljátok. Ha tudtok jó útvonalat, mondjátok...mikor
Indulás (mondjuk): 15:00@Bp (Csatlakozni lehet később is,
megbeszélés szerint: azon is múlik, merre lesz a gurulás?)meddig?
Amíg ki nem fogy a tank, vagy a kedvünk + nem kezd esni.Mivel ez nem túra, ezért ilyeneket nem írok, hogy tervezett
utazósebesség 120-130, mert nem igaz. 90-100 is jó. -
DigitXT
félisten
Nekem megfelel. Aki viszont hoz egy kanna benzint, nem ám elpazarolja
holmi gyújtogatásra! Pláne, amikor a Dunakanyarban csapatunk, ugye.
Ha értitek mire gondolok. Amúgy viccen kívül, (kis)nyugdíjas tempóban
ki tudok motorozni a Madison-ból 200 km-t, gond nélkül. Talán 250-et is?
Akkora körön belül meg azért csak akad benzinkút, még válogathatok is.
(Van pl. kannám otthon (10L), de nem szívesen mennék duplán tankolva,
még a végén kigyullad valami, aztán úgy gyorsan "égő lenne" a történet.)Szerk: találkozó Óbudán?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #239 üzenetére
Melletted??? Volt köztünk azért egy járdasziget. Meg nem volt rád írva óriás
betűkkel, hogy longwild vagyok! Volt rá némi (és nem is elhanyagolható) esély,
hogy egy totál más emberke ül egy világoskék Beverlynek látszó motoron...
De ha nem sietek, akkor kib*sztam volna veled: megfordulok a Galvanin.
Egyébként van ott egy bug a térképen, próbáljátok ki! Érdekesen ugrik egyet.Ui: pénteken azért végzek általában hamarabb, mert akkor már a rendőrök sem
szeretnek nagyon dolgozni, akkor én minek üljek bent még estig, nem igaz? -
DigitXT
félisten
Én ezt rögtön levágtam ám... Épp ezért mondtam, hogy drága benzint nem
gyújtogatni (csak a motorkában - belül), nekem adni, a gépsárkány szomját
csillapítani, injektorhibás motort Dunába lökni. Tahiban segítő kezek várnak.kcsa: ááá, ezt az időjárásjelentést tökre el tudom képzelni, ahogy előadod.
Mondjuk Kőhalmi stílusban.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #258 üzenetére
Szép gép, de ha már lúd: dobj rá ~2,5 millát, megkapod szinte újan ABS-szel.
Amúgy azt mondják, hogy marhajó túramotor. Ahhoz képest, hogy milyen egy
eszement ereje van, meg van hozzá a tömege is, ezért inkább túra, mint sport.De ezt csak úgy hallottam: nem nagyon mernék menni vele. Turbo nélkül sem.
Ui: természetesen ezt a gépet is láttam, amíg a Madisont szerelgették.
HGabor89: üdv a klubban: már csak a jogsi kéne, és mehet a gurulás... Nem
kell meglepődni, ha még nem sokat motoroztál, akkor először azt kell szokni.
Szerintem nem kell elsőre bemenni az autók közé. Szokni kell a motorozást,
szokni kell a gép méreteit. Ha "kacsázol" (még) pláne veszélyes kicentizni.Szerk: pár év, s pár ezer km városi tapasztalat után ültem rá a Madisonra, de
hazafelé úgy éreztem, hogy egyenesen sem bírok vele menni... Ma meg már
azt nem értem, hogy miért, de akkor is így volt. Megszoktam, megszerettem.
Utána a Maja tűnt nagyon furának. Aztán visszaszoktam stb. Nemrég meg
már elég sűrűn kellett váltogatnom (féktárcsapara miatt), hogy mindkét gépet
ugyanúgy rögtön "érezzem", már az első méterek után. Ahogy kell...Ráülnék akármelyik gépre (akár a 250-es Majára), tuti nagyon furcsa lenne...
Ha valamiről már van elképzelésem, az a Nexus. Azt is izomból kell dönteni.
(Pontosabban nyilván kormánymozdulatokkal, de érezni a nagyobb tömeget.)AndrewTdi: forgalmimban 199 kg van, de ezt nem hiszem el. A Majánál 168.
Neten 178-at írnak száraz tömegére. Feltankolva, meg olajozva 200?! Háát...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen