Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
PROHARDVER!
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
UFO1
senior tag
válasz SylarHUN #8130 üzenetére
Hát engem legjobban a garázs tier-ekre osztása és egy legördülő menü választó érdekel.
Az EVO X. jobban fog menni kíváncsi leszek eddig ez az egyetlen NFS ahol használhatatlan fost csináltak egy valóságban beton-stabil utcai (rally) autóból (és mi lesz a IX-el?).
A Drag a free chat az új TE jó lenne, T4 az jó (hátha lesz Ferrari) csak legyen olcsó boost.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz driftstar #8136 üzenetére
Én az MSI Afterburner-t használom és 0 fps. csökkenést van felvételnél (fix. 60 fps.) bár én low minőségen tolom mert maxon semmit sem látni. Nagyon jó a képminőség (teljes képkocka, framerate 50 fps-re állítva).
Egy gondom van a hangot valamiért nem veszi és nem tudom hogy kéne beállítani (csak be lehet valahogy).
Ha valaki tudja hogy hogy faragjak hangot rá szívesen venném.Más:
A beígért új autó teszteket időhiány miatt 1-2 hét múlva tudom csak közzé tenni (addigra csak tudok időt szakítani rá). Sorry.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #8138 üzenetére
Azt hiszem említettem talán még mikin is (vagy írtam volna?) jó lenne ha kipróbálnád és hátha neked sikerül hangot szerkeszteni rá (jó angolos lévén) pedig direkt tettem rá magyar felületet is, de nem lettem okosabb.
Én felvettelek, tudod hol, de nem teszem közzé viszont ennek nagy ára lesz.(#8139) sunny84
Amit én használok eleve avi-ba ment (állítható) és mint írtam nem lassítja a gépet bár meglehet Tutu magas igényeinek nem felel meg (nagy felbontás, full minőség) bár ez is csak videokártya, proci és RAM kérdése.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz satee76 #8142 üzenetére
Az irányító billentyűk fixek ugyebár a nyilak és a W, A, S, D gombok a szóköz kézifék ezeken nem lehet módosítani a garázsban powerup konzolban pedig át lehet helyezni az F billentyűk alatti számokon (vagy a szám billentyűt, ki mit szeret) lévő gombokat verseny típusonként.
Más (annak aki nem jár fel az SG-re):
Azért nem értem a fejlesztőket egyre undorítóbb Elite gépeket tesznek be? A ZL1 még elment mert Drag hát nézzen ki robusztusul aztán jött a Mitsubishi Eclipse azzal a borzalmas hátsóval, most meg az Elite Viper jól elbarmolva az egész. Azért megvenném mert ez az egyetlen ami szirénázik is csak kéne már az olcsó boost.[ Módosította: RoyalFlush ]
-
UFO1
senior tag
válasz SylarHUN #8146 üzenetére
Akkor elemezzük ki.
A CCX szép volt, jó is ennyi (bár a hátsó lángnyelvek nem csak soknak tűnnek, de zavaróak is hátsó nézetből).ZL 1 nekem speciel tetszett, de ez az egyetlen Drag autó és így elvileg jól kéne gyorsulnia erre mit tud, jól fordul.?
Mitsubishi Eclipse tényleg jól néz nekem kicsit sok hogy egy hangnyomás győztes gépet faragtak belőle de legyen (jöhetnek a BOSE, Infinity reklámok). De az ne legyen, hogy nem tud elindulni olyan mintha hátsó kerekes lenne (ficánkol a feneke induláskor) pedig pont hogy első és az a borzalmas kályhacső kipufogó mintha valaki nekitolatott volna egy farönknek, és mindenhonnan lángnyelvek törnek elő azt hihetvén az ember kigyulladt a blokk de hoppácska ez egy front motoros kocsi. Más kérdés ha Elite, lehetne az összkerekes verzió vagy a kedvencem a 3000GT ami az utcán is Elite járműnek számít.
Utolsónak a Viper, eltúlzott ronda és versenyre alkalmatlan (bár nem próbáltam és ennyiért nem is fogom!, habár a ruszki akció biztató ha működik). Sokkal szebben meg lehetne rajzolni nem ilyen óvodás módon legjobb példa erre te vagy már – már műalkotásokat készítesz a szegényes és körülményes lehetőségekből (és ez nem a seggnyalás topik, de így gondolom) valószínű szebbet rajzoltál volna ettől. Próbáltam nézegetni a garázsban és találni egy nézetet ahonnan jól néz ki de nem találtam! A valóságban így néz ki egy hasonló és sokkal szebb vagy egy ilyen ami ami még szebb lehetne.
Végkövetkeztetés:
Az EA csak pénzt akar és fikarcnyit sem fordít az új Elite verdák küllemére (amúgy másra sem, de erre nem térnék ki). És ha az EA-nak vagy Black Box-nak (a milliárdos éves bevétellel) csak ennyire futja hát húzza le magát nyugodtan a WC-n. Persze van más megoldás kiadni bérmunkába hozzáférhetőknek (és ez lehetne egy meghirdetett játék keretein belül is) ha már a fejlesztők ennyire nem értenek hozzá és összecsapják egy 5 éves gyerek szintjén amit aztán próbálnak eladni aranyáron.
Aki jár külföldi fórumokon ott nem küldik el ezeket a jó édes anyukájukba mert ez a tehetségtelenség, ötlettelenség és hozzá nem értés süt róluk és ez engem mint felhasználót rohadtul zavar pláne úgy hogy áldoztam is rá jó magyar forintot.Ezidáig az különbözteti meg az Elite-ket a többitől hogy hányták a lángnyelveket mindenhol hát nem mondom pazar, de már unalmas, ja majd elfelejtettem legyen rajta baromi sok matrica ami takarja a külsőt így azt nem kell tervezni.
Inkább azzal törődnének hogy legyen kicsit reálisabb az autók irányítása sebessége ilyesmi és nem kell szimulátor jelleg, de némelyik autó annyira vérlázítóan bután megy a valósághoz képest hogy arra már nincsen szó (lásd pl. EVO IX, X, R35 stb.). Végezetül vegyük csak a végsebességet 420 hol megy a 911 GT3 ennyit (a Bugatti Veyron az megy) jó ha 320-at tud és itt jön a következő kérdés mennyit mennek majd a T4-ek 500-at, 800-at vagy hangsebesség környékén 1200 körül.?
Bocs hogy ilyen bő lére eresztettem de ki kívánkozott belőlem.Felteszem az SG-re is (mik lesznek a reakciók rá) mert itt néha lanyhul az érdeklődés az + pörög, de elég ha itt reagálsz rá.
Ehhez mit szólsz (ruszki boost) lehet vele valamit trükközni.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz LamerGyuri #8154 üzenetére
Hát ott a linkben 533 rubel 50 000 boost ami kb. 3800 jó magyar forint és valószínű ez a legolcsóbb manapság. De én megvárom a szakértönk (SylarHUN ) mit mond rá és utána türközök csak.
(#8157) Mr.Skynet
Nem ez teljesen természetes mivel gondolom sokszor összepakol 50 lvl-es vagy bivaly ultra ellenféllel mindenesetre az látszik nem trükközöl az alt+F4-el (vagy egyéb kilépéssel) és végigmész a versenyeken és ez mindenképp becsülendő. A győzelmek meg majd jönnek próbálj találni jól menő sofőröket (itt is van néhány) és groupban elég sok trükk elleshető tőlük.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz LamerGyuri #8178 üzenetére
És akkor ezt még nem is láttad!
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #8181 üzenetére
Tutu te merre mászkálsz valami rejtett acc-on hasítasz vagy más játékkal tolod mostanában. Ja úgy mellesleg összefutottam SZARMATRAC havereddel csak elfelejtetted közölni hogy 200 körül van a listán a baromi kifullozott gépeivel hát kapaszkodni kell utána rendesen.
Más: mitől léptem megint 200 hellyel előbbre pedig nem is nagyon mentem és NEM AKAROK előbbre kerülni!! -
UFO1
senior tag
válasz sunny84 #8229 üzenetére
Az elejével vitatkoznék a Pontiac Solstice GXP teljes medion-on gyorsabb lehet az MR2-nél és talán még az RX8 is mert sokkal stabilabban fordul, bár végre talán gyengébb csöppet (véletlenül pont tegnap teszteltem okét) és a GPX csak 2 pro medion-nal majdnem eléri az MR2 340 körüli max. sebességét persze nitroval értve.
Az hogy a Mitsubishi Eclipse Elite a 2. lenne az már a vicc kategória.
Az RTR-X az első de szép is lenne én lennék a legboldogabb mivel a kedvencem, de a 911 GT3 minden helyzetben letolja gyorsulás, kanyarsebesség, nitrozás, sajnos nem beszélve a világranglista legtöbb top idejét mivel tartják, bár ki tudja mennyi idő nem franko ott valószínű elég sok.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Új autók, T1 (versenyre is alkalmas típusok) 1. rész:
Mazda MX5 (alapon 1500 boost):
Nagyon jó kis gép szépen és könnyen fordul, kis de elhanyagolható sodródás kíséretében. Így alapon gyengécske de láttam felhúzva szépen megy, bár a top T1-es gépeket megfogni vele igencsak nehéz (talán lehetetlen is). Sebességei 265 és 295 NOS-t használva.Mazda RX8 és Renesis (gyári fóliás, csak az utóbbi kapható 1750 boost, mind 2-ő közel full pro):
Nagyon kényelmesen vezethető mindkettő, igaz eltérő tuning és kaszni van bennük ill. rajtuk (az elsőn az IGC-s a másikon a gyári széles). A sima nagyon stabil kanyarban betapad, a fóliázott a piros fék, kerék jóvoltából kissé csúsztatja a fenekét, de így talán még gyorsabb és élvezetesebb vele haladni. Sebességek 300 ill. 327 N2O-val a fóliás kb. + 3km/ó-val megy jobbat. Teljes pro medion alkatrészekkel közel hasonlót mehet mint egy MR2-ő (kb. 340 körül), és érdekes módon pl. Spade-n sokkal könnyebben és jobban irányítható.Mitsubishi Eclipse Elite (8500 boost):
Kívülről elég pofás kis autó eltekintve a hátsó kipufogó kialakítástól az speciel nem tetszik, leginkább borzalmas (és azok a lángnyelvek, hát nem is tudom). Nem annyira kezes mint az RX8, de jól fordul, kicsit nagyobb íven, ezért gázelvétellel ill. fékezéssel kell fordulásra bírni. Másik nagy hátránya ha indulás közben (perfect) irányt kell változtatni – vagy nitozás közben, után – mert ilyenkor menthetetlenül kifarol vagy 4 kerékkel keresztben elkezd csúszni. A sebességet ez is hamar felveszi – mint a többi – és gyors pályákon mint pl. a 22km-es, szinte minden kanyar vehető max. sebességgel, de tudja ugyanezt a két fent (és a lent) említett példány is tehát pont ezért az árát nem éri meg, ha csak a teljesítményt vesszük alapul, mert ebből az árból kijön 5db MR2 vagy Solstice, stb. Aki gyűjtő annak meg nem kérdés kell e. Full tuning-os sebességek: 305 és 338 nitrozva.Pontiac Solstice GXP (1500 boost):
Hát ha az RX8 jól fordul akkor ez pazarul, 2x olyan jól stb. egy hibája nem annyira érzékenyen (kicsit szélesebben), de megfékezve hamar megtalálja az ideális ívet. Nagyon tapad és nagyon pontosan fordítható (ahogy Tutu mondaná: „oda teszem ahova akarom”) és tényleg. A legszélesebb kaszninak köszönhető e nem tudom (érdekessége szélesebb a hátsó nyomtáv az elsőnél! kár, hogy nem túl szép tőle) de nagyon stabil, csúszásnak nyoma sincs bár Union&Hollis-on a golfpálya utáni lefelé kanyargós úton nitrozva kifarolt nem is értettem, különben máshol ahol menten vele nem tapasztaltam hasonlót. Nagyon szépen ugrik, előre bólintva, ugyan úgy mint az MX5, a többi sajnos az elejét emeli a levegőben. Sebességei: pro de csak 2 medion alkatrésszel 305 ill. 338 NOS-t használva, tehát teljes medion-on az MR-nek annyi. Mindenképp megéri az árát és nagyon élvezetes vele haladni, különösen szépen ívelt pályákon. -
UFO1
senior tag
válasz sunny84 #8234 üzenetére
Azért mert RX8-al szoktam menni vagy 2000GT-R-el és mostanában csak group-ban (ha megyek) mert unom a multit nem beszélve ha MR2-vel megyek mondjuk egy T3-as, vagy ultra T1 ellen, rendesen fogy a nitro és nehéz pótolni mivel az idióta játék legtöbbször + kört, mágnest, tankot stb-ad. Tegnap mentem a teszt erejéig pár kört és el is csodálkoztam milyen szenzációsan megy a GPX, így hát innentől többször fogom használni. Arra lennék kíváncsi teljesen pro medion-on hogy menne?
-
UFO1
senior tag
Ezt a német uralmat már én is unom hátha nem láttad még EVO IX. GT3-at vacsizik egybe meg jól beleharap.
Én egy ilyet is el tudnék képzeli valaki tudja mi lehet ez, bár lehet lesni is.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Na ja szarmatrac hát mit is mondjak úgy el ment nekem is mint „szar” – és itt nem ironizálok – az ultra vagy bármilyen gépével izé … űrhajóval. Ő nincs fent sehol fórumon?
A párbajról meg Tutu is hasonlóan szerepelt ha jól emlékszem 12 – 6 volt az ő javára bár a „fos” kocsijaival is nagyon tud menni az ultra 911 ellen.(#8264) tutuhawer
Ja vikicsalo a csillagjaival hagyjad már nincs egy tiszta versenye, 43. pfuuu nevetséges max. álmában meg a bili ... ilyesmi![ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Én szívesen gurulok bárkivel majd alkalom adtál rád írok, de általában csak estefelé vagyok fent 22ó után, néha máskor is de az ritka.
(#8268) Beeerka
Én is mennék csak nem tudom mikor érek rá ma (talán 22-00-ig max.), de általában ezzel a körkérdéssel lépek fel mostanában és senkinek sincs kedve groupba menni egy kikötés viki nem jöhet.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz callmeakos #8271 üzenetére
Apám én meg rá írok zöld vagy ere azt írja offline.
Nfree múltkor Tutu ügyesen egyesével hívott be és akkor 8-an is elindultunk simán, volt ám tömeg rendesen, lökdösődés ezerrel.
De akkor mikit szerezzen má mindenki ne kelljen az irkálással időt elvenni.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Új ötlet: csinál mindenki egy ujj acc-ot (persze akit érdekel) abban 3 drivert 3 különböző IGC-s verdával (egyformát) és toljuk ezerrel csak groupban semmi gyémánt, race, pro, csak utcai cuccokkal.
SG-re is feltettem hátha nem mindenki jár fel ezért ide is. -
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #8281 üzenetére
Én már nem mennék új fórumra ez a kettő is sok. Itt is lehetne a fejlécbe illeszteni egy linket pl. hogy hacker lista (szépen meg kell kérni a modikat), de talán az SG-n még könnyebb lenne. Engem nem érdekel ha valaki beszél mert vagy ismerem a pályát és tudom hogy kell menni sakál üvöltés közt is vagy nem, és inkább az utóbbi.
Tegnap mentem Juhaaasz-al olyan pályákon amin még sosem és lett egy új kedvencem. -
UFO1
senior tag
válasz callmeakos #8284 üzenetére
Blackwell Bridge kb. 5 perc s mehetünk rajta.
noxwill én is pont azt csinálom.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Azt nem mondom hogy nincs jobb, mert nem próbáltam (talán váltó, rugó lehetne más), de mikor kijött (aznap) megtetszett a stabilitása és gyorsasága és mivel a medion nem változtat az eredeti tulajdonságokon ezért tele lett pakolva pro tuned-el és akkor jó volt. Mint írtam másnapra lebutították és jobban csúszik, pedig első nap úgy tapadt mint az LFA csak sokkal gyorsabb volt (pl. Waterfront Road-on 1 nitroval 0,53 ment az alap elsőre ami nem rossz). Tutu majd nyilatkozik a témában mert csak többet nyúzza nekem most a M1 a favorit (semmi tuning csak alap) mert úgy lehet pakolgatni jobbra-balra a kanyarban hogy hihetetlen és nagyon tapad és úgy ugrik, amit nem nagyon tapasztaltam még másik T3-nál nagyon alacsonyat és előre bólint végre nem repül a világűrbe mint a 911 GT3. Utóbbihoz nincs valami normálisabb színsorod a 3xK, 3xP-nál mert hiába gyors, de néha iszonyatosan csúszik tőle pedig az is alap szürkén beton stabil olyannyira hogy úgy bárhol nitrozható.
Más: mi ez az őrület a Skill MOD Packok-al, mert ha elveszik az autóim erősítő skil-jeit, hát marha mérges leszek mivel az összes fullon van szerencsére nem barmoltam el és nem szeretnék venni semmit ami már megvan.
-
UFO1
senior tag
Ezt közöld Tutu-val is mert csak 3K, 3P-t sulykolja és hát szarul megy tőle a 911 igaz veszettül gyorsul de ember legyen a talpán aki megfogja, vagy hogy úgy mondjam lehetetlen (és nem érdekel a világranglistán mivel mennek ) mert rátolnak egy kis handling módot (hack, hogy világos legyen ) és máris úgy tapad ahogy kell.
-
UFO1
senior tag
Amit én a fordításból ki tudtam venni valamit olyat gagyogott az EA, hogy ami benne volt a kocsiban azt megkapom és bent lesz a garázsban, na mármost nekem speciel 100 fölötti gépparkom van akkor ez hogy is lesz 100×5=500 és ha nekem kell az összes gyorsító + a ram meg mit tudom én mi még (direkt lefotóztam a garázsban amíg lehetett 18 db skill van amit használok és abból csak 4 nincs a max-on), és 5 db használható csak fel és mi lesz a többivel kapok a full tuned autókra utrat tuned-et vagy jön egy 5 kulcsos gyémánt part vagy mi a búbánat.
Én nem hiszem hogy a külföldi fórumokon ez nem keltett baromi nagy felháborodást hogy eleve elméretezték a kocsikat sebeséségileg és most hát hoppá az sok lesz vegyünk vissza le van szarva mindenki. Aki olvas ilyeneket és érti is kommentálhatná.
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #8298 üzenetére
Te valamit nagyon félre érthettél az összes skill ugrott a dragster, need for speed, had ne soroljam fel az hogy teszel nitrot jobb lesz gondolod szerintem az időid meg sem tudod majd közelíteni, így 5 db skill-el, amit lehet választani pláne hogy csak a legbutább 1-es lesz állítólag IGC-s tehát vissza süllyedünk a 10 lvl-es Silviák szintjére.
(#8320) tutuhawer
Növeljék meg a férőhelyét el nem adok semmit nem vagyok én idióta mit az EA+BB, ha nem kapom ami jár ez lesz: EA én mint user![ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz SylarHUN #8351 üzenetére
Azt áruld el hány ultrát kaptál te is csak tier-enkét 5-5 db-ot? Nagyon kevés a 100 feletti autóparkomhoz képest!
Nfree a kapott ultra cucc menyire passzol a 911-be, az E30-ba esetleg az MR2 vagy RX8 gépekbe mert ugye a motor kék, a váltó zöld a kerék meg piros. Szóval nem mindenhova jó elvileg érdemes kivárni és gyűjteni a jó szint vagy mehet bele.
Más:
A sebesség csökkenése nekem is tetszik csak hogy nem annyira érezhető (látványilag) de tény jobban fordulnak a kocsik így lassabban. -
UFO1
senior tag
Hát nekem van 3K, 3P E30 (természetesem ültetés és széles kaszni nélkül így úgy fordul mint a játékautó) és megeszi a 4Z 2P-at simán abba jó mert nagyon stabil (mindkettő full tuned persze) de a 911 az borzalmas tőle.
Ha keverem az ultrát a pro-val jobb lesz, mert mintha azt mondtad volna nem érdemes. jobb a tiszta pro inkább, csak most a sebesség vesztést valamivel kompenzálni kéne!Nekem miért csak 5 db van minden tier-ben nem értem az csak 15 db kocsira elég.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Okoskodnék egy csöppet.
Építenék egy versenygépet gyorsaságra, úgy ahhoz ezek a skill-ek kellhetnek:
1. Redline hogy el tudjam találni a zöld sávot induláskor (azt a vékony izét néha nem is látom pláne, ha arra száll a füst).
2. Hogy ki tudjak lőni a startol kell még a Headstart, hogy hosszú legyen a perfect.
3. Kéne persze a Super Shot amitől erős lesz e nitro.
4. És persze hiába erős a nitro ha nem hosszú tehát erre kell a Extended NOS.
5. Végezetül mivel nehéz tisztán végigmenni és civilek, fák, bokrok, stb. mindig lehet az útban erre jó lehet a Ram.Nem tudom jól gondolkodom e, akinek van más megoldása szívesen venném, ha megosztaná velem és másokkal is, nem szívesen pazarolnám el a kevéske 3 csillagos skill-em.
Érdekes módon az 1 csillagos skill-ekel is elég hosszú a perfect (ha eltalálom azt a vékonyat) és a nitro is, pl. Waterfron Roadon (újratöltő és egyéb segítség nélkül is) 3x simán feltölt. Milyen lehet a 3 csillagos, bele sem merek képzelni. Talán hétvégén belepróbálom.
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #8403 üzenetére
Nem bírtam ki hogy ne babráljak tegnap a skill-ekkel és a lejjebb felsoroltakat belepakoltam egy E30-ba. Érdekes módon hasonló hosszú a perfect mint a lassítás előtt igaz az ereje kisebb mindennek és az idők kb. 10 sec-el gyengébbek. A 911 GT3-ba ugyancsak belepróbáltam annyi különbséggel hogy nem ment bele a RAM és benne maradt az 1 csillagos Headstart (hosszabb perfect) és hát marhára meglepődtem egyik tesztpályámon Waterfron Roadon olyan hosszúra nyúlt a perfect hogy a csatorna lejáratáig tartott. Kíváncsi leszek ha a nitro hosszát vagy erejét próbálom hasonló képen növelni mi történik. Érdekes módon az idők nem nagyon lettek rosszabbak 1-1 sling és tank + 2 NOS használata mellett 0,58-at simán vitte bár csak 2x próbáltam. Egy változott az ultra K motor és P kerék hatása ellenére a végsebesség 380-an körülire mérséklődött, viszont sokkal kényelmesebben lehet így vezetni.
Végeredményként nem olyan rossz az egész ahogy gondoltam nincs ramolás mert lassul tőle az idiótája is aki használja rá is cseszett a fent említett pályán mivel az E30-ban menne volt a 3*-os ram skill, nitroval is csak azt érte el hogy picit lelassuljak de nem pörögtem ki vagy repültem ki a pályáról és 3. ként beértem. Tehát ha másra nem erre mindenképp jó az új rendszer én a szívem szerint a sebességből még vagy 50-et levettem volna De Vellis-ék helyében, de ez csak saját vélemény.
A slig erősítése minek? Ugyan olyan erős mint volt simán utolértem a 8 futamos (és van ilyen 23,30 kor is, ami be is tölt) mezőnyben 6 delikvens és 2. lettem.
Nfree tévedsz lásd fentebb.
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz driftstar #8413 üzenetére
Ezt én is leírtam fentebb marha hosszú úgy a Headstart, bár rövid célegyenesnél ki kell venni az +1*-ost mert úgy nem fordul némelyik autó.
NFree: én remélem nem lesz több hely a skill-ek részére se 4-5*-os mert így van verseny és nem a ramolásrol, kilökésről, nitro lovagokról szól az egész játék.
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #8426 üzenetére
Azért azt megnézném hogy egy ram skill nélküli akármivel nitroval, bármivel, mikor passzírozol a falra mostanában. Max. kicsit lelassulok, de csak megkaristolod a fényezést tegnap 911-el nitroval sem sikerült komoly kárt tenni az E30-ban, ahogy fentebb írtam, esetleg hétfőn kipróbálhatjuk.
-
UFO1
senior tag
Amit írtam nekem bevált Redline, Headstart, Super Shot, Extended NOS ezek 3*-ak az 5-dik tetszőleges. Hosszú rajnál (ahol van sok egyenes szakasz előtted) Headstart vagy valamelyik nitro erősítőt vagy hosszítót pályától függ persze utóbbiakból 1*-ost és akkor lehet kísérletezni. Ha ramot teszel nehéz lesz kilökni stb. stb.
Persze nagyon kell az ultra alkatrész is mert a 911-ek (és hasonló kaliberű kocsik) a 700-as stat nyaldossák rendesen. -
UFO1
senior tag
Valaki ezt elmagyarázná hogy mennek jobb időket most, újra a hackerek a világranglista élén pl. WATERFRONT ROAD 00:46.361. A többi idő is elég érdekes!! NFS STATS
[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Jó kis bivaly gép ez az új 1M bömös skill-ek nélkül (csak 15s RPM van benne) pro cuccal (2 tuned, 3 sport, 1 impr.) csak 2s-el ment rosszabbat hazain, persze PU nélkül, mint az E30 amibe 2 ultra 3 pro tuned és 1 sport van. Kicsit nehezebben fordul, de azért kezes.
Más: valaki tapasztalta már, singli-be néha ramolnak az ellenfelek!!
-
UFO1
senior tag
válasz tutuhawer #8445 üzenetére
És le is tudtak, mert engem nem (911, Murci se), pedig nem tudom hogy kell kivédeni, mivel alapvetően nem ramolok (tisztán szeretek nyerni), manapság talán a TE verziókban lenne annyi szufla hogy kimozdítsanak az egyenes haladásból (de azok meg lassúak a brutál E30-amhoz ) mivel ott a plusz tömegnövelő skill.
Összességében visszaszoktam a multira amit eddig teljesen hanyagoltam, mert a sok lámát könnyű letolni a sebesség csökkentés miatt.
Bár a Bentley-be jó hogy ott vanMa mikor vagy, este gurulhatnánk párat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung LCD és LED TV-k
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Freemail
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Konteó topic
- Minden ami hőszivattyú
- Terítette a friss Cortex magokat az ARM
- Bluetooth hangszórók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen