- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Androidos tablet topic
- Raspberry Pi
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rocket
nagyúr
válasz antikomcsi #1331 üzenetére
Szerintem nem sokan gondoljak, hogy nem lesz gyorsabb a jelenlegi DX9/DX10-es jatekok 98%-ban a legnagyobb 1 GPU-s NV VGA mint az HD5870, a kerdes inkabb az mikor jon, es milyen aron eri el a plusz sebesseget az NV (GPU merete, fogysztas stb.), illetve az AMD oldalan a kerdes van-e valami a zsebukben single GPU VGA kapcsan.
Ha igazak a pletykak es a Fermi tenyleg ~450mm², es mondjuk atlagosan 20%-kal gyorsabb lesz az akkori valos alkalmazasok alatt a "GTX380" a HD5870-nel, akkor jelentosen javitottak a meret/teljesitmeny aranyon, ehez hozza jonne az eros GF brand, a PhysX es ez segithetne oket a GT215-re epulo DX10.1 kartyak eladasaban a HD5750/70-nel szemben ami az AMD-nek lenne gond. (DX11-es kartyaja 250$ alatt az NV-nek nem mostanaban lesz, igy 150-200$ kornyeken ott csak a GT215-nek van eselye megkavarni az allovizet, es ha vegul tenyleg csak egy 10SIMD, 128bit-es kartyak jonnek a HD57xx sorozatban, akkor annyira nem is lesz lehetetlen kuldetes DX11 nelkul se)
Az AMD oldalarol pech, hogy a DX11 jatekok eleg keson jonnek majd, DIRT2 lesz az egyetlen ami meg iden megjelenhet.
Ugy gondolom a DIRT2-nel vannak fontosabb jatekok meg iden amik nagyobb mertekben dontenek a hardverek eladasaban, pl. a Modern Warfare 2 ami november elejen jon es "csak" DX9-es, joval tobb embert fog erdekelni mint a DIRT2 DX11 verzioja. (ami raadasul ugye nagyon keson december kozepen jon, addigra a jelentos tobbseg meg bevasarolt mar, igy hardvert nem sokan vesznek mar a jatek miatt.)Szoval azert annyira nem egyertelmu, hogy a kezdeti elonybol csak jo dolgok sulhetnek ki az AMD oldalan, de az biztos egyelore jol allnak, es azt amit leirtam, hogy veghez vihesse az NV legkesobb november elejen elokene alljon a Retail GT215 es a Fermi-re epulo kartyakkal amiket folyamatosan kapni is lehet, erre meg nem sok esely van.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
"A kék pöttyök minden bizonnyal a dedikált DP feldolgozók."
Azt irta Rys, hogy a kek pottyok nem a DP-t jelolik.
#1339: Ha 3milliard+ tranzisztor lesz benne, akkor biztosan nagyobb lesz mint 450mm², Cypress 336mm² es ~2.1 milliard tranzisztor.
December 1 is keso, black friday utan van az is, egyebkent ha jol emlekszem a DIRT2 kuponon december 10-ket irnak, hogy akkortol lesz letoltheto.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Annak nem sok ertelme lenne, es eleg nagy gaz lenne ha a Retail verzio jonne elobb, a HD5870 tulajoknak a DX11 kartyajukkal meg napokat kene meg varni, hogy jatszani tudjak a kartya melle ajandekba kapott letoltheto verziot. (ha csak megnem veszik, aminek 0 ertelme lenne ugye )
Szoval kizartnak tartom elobb jojjon a Retail, de az nem lehetetlen ha valoban december elsejen jelenne meg, hogy akkortol elerheto lenne a Steam verzio is a kuponnal.
(altalaban egyebkent a jatekoknal aminek van Steam verzioja is mindig joval elobb szokott megjelenni mint a Retail, nem kell szallitgatni sehova a jatekokat, ezert elobb szoktak kezdeni a digitalis terjesztest.)"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz antikomcsi #1344 üzenetére
Nem te vagy az egyetlen
Mondjuk engem meg a COD nem erdekel, es kineztem mar magamnak a Powercolor HD5850 DIRT2 verziojat"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
nVidia GT300's Fermi architecture unveiled: 512 cores, up to 6GB GDDR5
3.0 billion transistors
40nm TSMC
384-bit memory interface
512 shader cores [renamed into CUDA Cores]
32 CUDA cores per Shader Cluster
1MB L1 cache memory [divided into 16KB Cache - Shared Memory]
768KB L2 unified cache memory
Up to 6GB GDDR5 memory
Half Speed IEEE 754 Double PrecisionCuda cores, az NV marketing csapata nem alszik most se
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz biggamer #1378 üzenetére
Biztos a GT218-ra gondolt
Azt pletykaljak kell 1 respin, igy iden nem lesz semmi extra.
Esetleg azt megkockaztathatjak ha elernek 20% koruli kihozatali aranyt a jelenlegi revizioval, es a TSMC valami kedvezmenyt biztosit, hogy kis bukoval/vagy gyartasi aron nehany 1000db kartyat osszelehet kaparni egy kora decemberi soft launchoz.Realisan gondolkodva talan januar vegere lesznek kartyak nagyobb mennyisegben, ami a cegre nezve nem gond ha a tesztekben erzodni fog a "wow" hatas, viszont ha egy R600 van erkozben akkor nem biztos fogjak soft launch kisereteben tesztekkel publikusan mutogatni honapokkal elotte mielott normalizalodna a helyzet a kartyak mennyisegeben.
Persze el lehet ferditeni a valosagot cherry picked tesztekkel is mint pl. a 180.xx-as "big bang" driver kapcsan tortent
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Rys ezt irta B3D-n:
"I think the tesselator is a software pipe with very little hardware support, too."Tehat akkor a jo oreg Charlie-nak megint igaza volt
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Nekem abbol a kepbol az ugrott be Charlie elmelkedese alapjan, hogy 1 a 7-bol
Egyebkent eleg ciki, hogy igy mutogatjak, es nem mukodes kozben, lehet tenyleg csak egy nyak meg a hutes GPU nelkul.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
"Ha 2 milliárd tranyó fogyaszt 190W-ot, akkor 3 miliárd még többet."
Ez a logika szerint van igy, a fogyasztas a GPU feszultsege is befolyasolhatja, nem egyenesen aranyosan no a feszultseggel egyutt a fogyasztas, a szivargo aram befolyasolja (es ezzel a melegedest is), azt pedig a gyartastechnologia befolyasolhatja, tranzisztor/watt aranyban az ATi nem volt eddig effektiv a konkurenciahoz kepest, meg ugyse ha csikszelesseg elonyben voltak. (regi NV slideokon slager volt a transitor count/power usage a konkurenciahoz kepest )
HD5870 nem tunik veszesnek fogyasztasban, igy ezt szinte biztosan nem lehet alul mulni 3milliard tranzisztorral, de ha 230watt lesz azzal is jobb lesz a tranzisztor/watt aranyuk amirol lehet majd kesziteni szep szines prezentacios slideot
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz westlake #1490 üzenetére
Semmi meglepo nem tortent, ha a CEO egy bemutaton a szines slideokon kivul a kezebe mutogatja a kartyat akkor eleg egyertelmu a helyzet.
Viszont ez ciki igy, ha igazak lennenek az elmult hetek pletykai, akkor hol van a mukodo ES?
Megha Charlie 2%-os yield aranyabol indulunk ki akkor is kene legyen 7 mukodo GPU, amibol kene mar legyen keszen ES, amit ezen a bemutaton bekellett volna mutatni mukodes kozben.
Tiszta R600 szappanopera mar most az egesz"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Sok felere, nem irrealis, hogy veri majd a jatekok jelentos tobbsegeben a HD5870-net, meg ugyis, hogy nem elsosorban grafikara keszult, a nagyobb kerdes inkabb az, hogy milyen aron teszi majd ezt, illetve az NV es partnerei oldalarol nem lesz mind1, hogy mekkora a GPU meret/teljesitmeny aranya, mert ha 20%-kal gyorsabb, de 60%-kal nagyobb, akkor az meg mindig nem lesz tul fenyes.
NV-nek mindenkeppen kell nyernie teljesitmenyben a GF100-ra epulo leggyorsabb 1 GPU-s termekkel, hogy eltudja adni az ujonnan erkezo DX10.1-es kartyait a DX11-es Radeonok ellen.
Jelen allas szerint ha elerik a pletykalt orajeleket 650/1700 (kicsi az esely a shader orajel kapcsan) ~2.6Tflops teljesitmenye lesz a leggyorsabb 1 magos kartyajuknak, ez nagyon kozel van nyers teljesitmenyeben a HD5870-hoz, ami biztato lehet szamukra, ha nem is javulna az effektivitasa az architekturajuknak a GT200-hoz kepest az egalhoz a HD5870-nel ~1.9Tflops kellene, es itt jon kepbe a HD5870X2, aminek ha a CypressPRO-ra epul es az orajeleket is onnan orokli tobb mint 4Tflops teljesitmenye lesz, amivel az AMD fogja vinni a "kinek er messzebb" kategoriaban a palmat, dual GF100 kartyara a kovetkezo 6 honapban az esely a 0-hoz all nagyon kozel.Az AMD-nek nem nagy gond ha bejon a papirforma, a Cypress (mint ahogy az RV770 se) nem High-End hanem Performance GPU, most csak azert tunik High-End GPU-nak, mert az NV elozo generaciojaval kell megkuzdjon.
#1509: A 2. link hirerteke 0, csak azt mondja amit mondania kell, ha lassabb lenne bizos elarulnak honapokkal a megjelenes elott
Hazudnia se kellett mint az R600 szappanoperaban az ATi-tol tettek, mert PhysX jatekok alatt biztos gyorsabb lesz mint a Radeonok[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz Jack O'Neill #1533 üzenetére
A pletykalt orajelek alapjan akkor a GF100 512x2x1700=1740800Gflops ami 1.74Tflops, a HD5870 1600x2x850=2720000Gflops ami 2.72Tflops.
Ez csak nyers ero, a konkurenciahoz valo elmeleti osszehasonlitashoz a GT200 vs RV770-bol kiindulva erne valamit ha nem valtozott volna az architekturajuk.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz DemonDani #1602 üzenetére
Az AMD-t nem az ATi mentette meg hanem a gyaraik eladasa az olaj milliardosoknak (ATIC), es a toke injekcio, ezen kivul az ATi-val erkezett ATi CE-t is eladtak (Mobil telefon es TV chipek) , ezek eladasa nelkul mara mar alulrol szagolnak az ibolyat, a veszely meg fent all a csodre mert amiota megvettek az ATi-t nem sikerult meg1 nyereseges negyedevet se csinalniuk, sot ha a grafikai reszleg eredmenyeit nezzuk az ATi nem hozott meg az AMD-nek 1 cent hasznot se.
Arrol szerintem nagyon kevesen tudnak, hogy minden nagyobb HDTV gyarto az ATi chipeit hasznalta, ezen kivul rengeteg mobil telefon designt nyertek el, ez ket olyan piac ami folyamatosan novekszik (az elso foleg), es ezt aprozta el az AMD mert kellett neki a KP 141.5millio $-ert a Broadcomnak."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
"At $1 per year, Jen-Hsun is overpaid."
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz janos666 #1626 üzenetére
Nem teljesen ertem mit akartal irni, eleg kusza lett
R600 kapcsan szinte nem volt olyan nap amikor egy pletyka ne adott volna remenyt azoknak akik a varakozast valasztottak a G80-ra epulo kartyak megvetele helyett, ehez hozza jottek az AMD (foleg Henri Richard) hazugsagai, sokan meg 1 hettel a megjelenes elott is azt gondoltak valami vilagmegvaltas van keszuloben.
Most is hasonlo tortenik a Fermi kapcsan, ez megy majd amig meg nem jelenik, es ki nem derul az igazsag.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Slide 12 nagyot ut
Slide 16-ban mar van par BS osszehasonlitas csupan szamok alapjan.Erdekes az NV Evergreen szeriat "tamado" slidejai meg nincsenek, az AMD meg mar a Fermi gyenge pontjait, es bizonytalansagait mutogatja
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz biggamer #1851 üzenetére
Nem az AMD hivta annak, hanem HardOCP
"If you are waiting for NVIDIA to jump out of the GPU closet with a 5800 killer and put the fear into you for making a 5800 series purchase for Halloween, we suggest paper dragons are not that scary."
Jelenleg tenyleg "paper dragon" a Fermi, mint ahogy anno az volt az R600 is a G80 megjelenesetol szamitva, sot arrol vegul kiderult, hogy meg csak nem is sarkany, hanem bolha volt mindvegig
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz Zeratul #1937 üzenetére
Fuad nyomja az NV FUD-ot, erdekes olvasni amikor minden hirbe belekolt valamit amivel fenyezni probalja az NV-t, ennel Charlie sokkal szorakoztatobb, mert o megis magyarazza mit miert gondol, es erezni hogy valamennyire ert hozza, mig Fuad-rol ez nem mondhato el
Ar/ertek aranyban nem lesz eselye az NV-nek, teljesitmeny/meret aranyban se, az, hogy ~60%-kal nagyobb GPU-val gyorsabbak lesznek ~20%-kal DX9/DX10 alatt nem lesz a vilagvege az AMD-nek, foleg mivel lesz minumum 2010 februar amikor megvehetok lesznek a GF100-ra epulo kartyak.
Akarhonnan nezzuk a torteneseket nem az NV-nek all a zaszlo jelenleg, az AMD nyero pozicioban van, ott lesz a Hemlock igy a presztizs miatt fontos "kinek er messzebb a fugytuloje" kategoriat is vinni fogjak mivel nem tul nagy az esely arra, hogy a kovetkezo 6-7 honapban latunk dual GF100-ra epulo VGA-t.
Kivancsi leszek a tesztekre, aminel az osszevalogatott jatekokkal, beallitasokkal probaljak majd manipulalni az embereket, meg arra is lesz-e olyan tesztoldal aki miutan megkapta a kartyat ellenszegul az NV ajanlasainak, normalisan teszteli, es masnap nem irogat bele a tesztrol keszult cikkbe amivel megvaltoztatja a konkluziot
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
3 honap eleg normal esetben a tapeouttol a launchig, meghat a launch is tobb fele letezik paper/soft/hard
A gond az, hogy mivel volt 1 respin, igy az elso korben a nem tul rozsas kihozatali arannyal osszekaparnak nehany chipet, az ezekre epulo kartyakat kiosztogatjak nehany valogatott embernek, meg kaphato lesz nehany darab a boltokban, ezzel fenttartva az erdeklodest.
Mondjuk, hogy ne menjen el a hajo mast nem is tudnak csinalni, megha bukoban hozzak az elso korben azt a nehany 100 darab kartyat ami iden megvasarolhato lesz, az is jobb mint a semmi, valamivel muszaj fenttartani az erdeklodest.
Persze ehez teljesitmenyben is mutatniuk kell valamit, ezert lesznek fontosak a cherry picked tesztek.
Anno ha az R600 teljesitmenyben a G80 fole nott volna az AMD hasonlot jatszhatott volna el, elulteti a bogarat az emberek fuleben az elozetes cherry picked tesztekkel, de mivel tudtak teljesitmenyben bukta a dolog, igy ez nem volt jarhato ut a szamukra.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz janos666 #1946 üzenetére
En sose irtam a GF100GTX nem lesz gyorsabb a jelenlegi alkalmazasok tobbsegeben mint a CypressXT, a kerdes mindig is az volt, hogy ezt milyen aron (tranzisztorok szama, meret, fogyasztas/melegedes stb.) tudjak majd elerni, mert ha 60%-kal nagyobb, de csak 20%-kal gyorsabb akkor uzletileg (ugye penzre jatszak ezt a jatekot) nem az NV-nek fog allni a zaszlo.
Az AMD mas utakat jar (ugye nicsen highend GPU-juk) ezert nem lesz nehez a Cypresst legyurni egy highend GPU-val, megha az nem is elsodlegesen jatekok ala keszult, a jelenlegi, es a kozeljovoben megjeleno jatekok tobbsege meg mindig DX9-es konzolport, ez se az AMD-t fogja segiteni, DX11 alatt meg majd kiderul milesz.AMD helyzete se egyszeru a Cypress kapcsan dual GPU-s kartyanal, pedig az joval kisebb GPU.
Fogyasztas, melegedes miatt nem lesz szerintem mostanaban dual GF100 GPU-s kartya, mint ahogy ugye a GT200-bol se tudtak csinalni."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz Zeratul #1952 üzenetére
Realitas igen messze van attol, hogy konnyen levaltja a DX9 engineket a DX11.
Szerintem nagyon sok ido lesz mire levaltjak a DX9 engineket, Unreal3 engine dominal mostanaban sok nagyobb nevu jatek epul ra, es sok keszuloben levo jatek meg mindig arra fog megjelenni.
Azok a studiok akik konzolra irjak meg a jatekot se fognak kapkodni nehany 10000 darabos eladassal kecsegteto PC jatekoknal a DX11-ert.Ami marciusig varhato DX11-ben az a Battleforge (mar megjelent a patch), DIRT2 (december eleje), STALKER: COP Retail (nem az orosz verzio ami mar megjelent) 2010Q1, Alien vs Predator 2010Q1, LOTR Online, es a Dungeon of Dragons Online fog hamarosan patchet kapni.
Ezen kivul az AMD prezentacioban 2010-re szerepel a Genghis Khan Online jatek, es 2 DX11 engine a Vision, es a Frostbite 2. (itt megjegyeznem halkan, hogy a Battlefield Bad Company 2 elvileg Q1-ben jon, megse irja sehol az AMD, Crysis 2 is Q1-ben jon az sincs sehol feltuntetve.)
Az se sok jot jelent a kozeljovore nezve, hogy keszulo jatek nevek helyett az engine nevek szerepelnek, az azokra epulo jatekok meg ebbol kiindulva nagyon messze vannak, addigra meg mar az elso generacios DX11 kartyak kifutnak."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Texturazok hianya az valoban gond lehet, mivel a DX11 lassan fog teret nyerni a tesszallator hianya kevesbe lesz problema.
AVP lesz az elso jatek ami komolyabban hasznal majd tesszallaciot, kivancsi leszek a teljesitmenyre, mert ha max. grafikan szurok nelkul alacsony felbontasban a 25 framet fogja ostromolni az atlag FPS HD5870-nel akkor az max. techdemo lesz, es nem jatek"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz Zeratul #1967 üzenetére
Ha konnyen bovitheto lenne mar a DX10.1 verzioja regen megkellett volna jelenjen, es mar 1 tucat jatek kene epulon ra, amivel vegre lehetne normalis AA.
Unreal3 DX10 verzioja jo pelda arra milyen amikor egy DX9 enginet konnyen probalnak boviteni"A licenszelt fejlesztő környzethez meg automatikusan érkezik a bővítmény."
Ez se ilyen egyszeru azert, voltak jatekfejlesztok akik nem kaptak meg az uj build verziokat az ID-tol.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
"Az AMD márciusig jelentette be a DX11-es játékokat. Ez alól Genghis Khan ... gondolom kellett nekik a reklám. Márciustól majd új hullám jön. Esélyesek között a Battlefield: Bad Company 2, a The Settlers 7: Paths to a Kingdom és az ArcaniA: A Gothic Tale szerepel. A Crysis 2 tuti nem jelenik meg 2010 első felében ... Q3, de inkább Q4 a valószínű."
Ezt mar a DX10.1 kapcsan regebben megbeszeltuk, nincs ok titkolozni, nem a mennyiseg, hanem a minoseg szamit, inkabb legyen 1 A+ jatek, mint 8 B-
Crysis2 kapcsan akkor rosszul emlekeztem Q1 remlett."Az AVP az nem tesztprogram lesz hanem játék. Itt nem a hardver leterhelése a cél, mint az Unigine esetében."
Ilyeneket mar hallottunk anno a Crysis eseteben is megjelenes elott
Nyar elejen meg arrol volt szo iden 6 DX10.1 jatek jon meg iden, ehez kepest ha jol remlik azota nem jelent meg DX10.1 jatek, es fogy az ido, ezek hova tuntek?
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz Zeratul #1972 üzenetére
Ne viccelj mar, hatalmas kulobseg lett volna, DX10.1-gyel lenne normalisan mukodo AA, 2009-ben azert nem hiszem ez nagy elvaras lenne, evekkel ezelott se szamitott mar extranak az AA, ilyen szepontbol az Unreal3 engine a kokorszakba repitette vissza a PC jatekokat.
Igaz, osszekevertem
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
"Dirt2-ben láthatólag úgy oldották meg, hogy teljesen irreleváns területeken alkalmazzák a tesszelációt, ahol nem zavaró ha valakinek a DX10-es kártyája miatt nem jelenik meg."
Pontosan igy van, egy ideig kirakat featurekent ott lesz a DX11, de semmi revolucio nem lesz, lenyegeben ugyanaz fog tortenni mint a DX10 megjelenesekor.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
"Az AMD nem titkolózna, de ha a stúdió nem engedi meg, hogy beszéljenek a DX11-es játékáról, akkor ez van. Ezért lebbentették fel a motorok nevét, hogy lehessen keresgélni."
Ingyen reklam melyik studionak jon rosszul?
"A DX10.1-es játékokat átették DX11-re. Azért készítenek jelenleg több mint 20 játékot ezzel az API-val, mert már eleve készült 6 DX10.1-es."
Ez valami magyarazkodasnak tunik
Eleve nem is jelenik meg 6 DX11 jatek iden, abbol ami igen az egyik nem volt DX10.1-nek tervezve (DIRT2), a Battleforge mar regebben amikor megjelent tamogatta a DX10.1-et, STALKER: COP meg mar regota DX11 jateknak lett igerve, igy akkor eltunt 6 DX10.1-es jatek feluton az igeretek, es a gyakorlati megvalositas kozott. (persze meg van 2 honap az evbol, de nem hallani semmi DX10.1 jatekrol ami meg megjelenne iden.)
Az meg hany jatekot irnak egy grafikonon nem sok mindent jelent, Far Cry patch utan 2004-re 30 jatekot igert az NV ami tamogatja a SM3.0-at, jol emlekszem akkor a Splinter Cell: Double Agent volt az egyetlen ami megjelent.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
AMD and NVIDIA lock horns over graphics supremacy
NV oldalarol elore megirt pr maszlag jott valaszkent:
"We are on the route to GPU computing since the introduction of our CUDA architecture with GeForce 8000 series. Our leadership in GPU computing allows us to adress additional markets. GeForce 8800GTX was a very popular and successful gaming card and so are our current generation GPUs. Our next generation solution will follow in that tradion: for games with full DirectX 11, 3DVision and PhysX Support as well as GPU computing with support for OpenCL, Direct Compute, Cuda C, Cuda C++ and more. We also fully support all new technologies, like GPU support for Bullet Physics engine. Bullet is running on CUDA for over a year and is using many open source GPU algorithms from our CUDA and OpenCL SDKs."Viszont Richard Huddy-nak van par jo pontja *:
"Arguing against the relevance of DX11 is another.
Arguing, as NVIDIA did, that AMD working with Codemasters to add DX11 to DiRT2 is harming gamers is another.
NVIDIA's behaviour in locking something as trivial as antialiasing to its own hardware (in Batman Arkham Asylum) shows that NVIDIA cares much more about money then gamers.
AMD is already working with games developers on over 20 forthcoming games which feature DX11 tech. NVIDIA has been nowhere to be seen!"* de o is atesett azert a lo tuloldalara:
"And we're doing that while offering the world's best support for DirectX 9, 10 and 10.1 games too!"Ha ez igaz lenne nem a jelenlegi szinten tartana az AMD a szoftver tamogatasban
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Ha igaz lesz (product manager szavat nehez elhinni tenyek nelkul ) akkor az NV megint bevitte a malnasba az AMD-t meg a zsoldosaikat mint anno a G80-nal, hogy nem lesz unified shader architektura, inenntol meg az AMD-nek lesz csak veszteni valoja, mert a hatalmas a hype ami erre epul, es ha nem jon ki a kulonbseg az nekik eredmenyezhet kinosabb helyzetet.
Mondtam neked honapokkal ezelott, hogy varjuk ki a veget, megsporolhattal volna egy csomo felesleges AMD hypeot a temaban amivel olyan dolgokat ultetettel a felhasznalok fulebe (akik meg elhiszik amit irogatsz) amikrol a vegen meg kiderul, hogy nem is igaz, mikozben te jo ideje mar mint tenyt ugy allitottad be
Vicces lenne latni a sok felesleges hype utan, hogy ar/teljesitmeny aranyban az ATi 6. generacios tesszallacioja fole kerekednenek, az AVP jo kezdo lokes lesz felmerni a teljesitmenyt, hogy meglassuk az AMD a helyzeti elonyebol (ugye nekik volt csak DX11 kartyajuk, igy azzal dolgoztak a fejlesztok) mire ment a gyakorlatban
Mar csak a texturazok kell elokeruljenek es akkor nem lesz R600 a GF100-bol.
Vegen meg kiderul annak ellenere nem a gamer piacra szantak elsosorban a kartyakat, a TWIMTBP programjukkal egyutt siman megallhatja a helyet.
Annyi makja van az AMD-nek, hogy a pletykak szerint komoly driver gondok vannak az NV haza tajan a Fermi kapcsan igy nem lesz egyszer a cherry picked tesztekkel fuszerezettt paper launch se, igy nem lesz egyszeru meggyozni az embereket a varakozasra.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Lejart a szerkesztesi ido
Azt akartam irni, hogy:
Annyi makja van az AMD-nek, hogy a pletykak szerint komoly driver gondok vannak a Fermivel, igy nem lesz egyszeru meggyozni az embereket a cherry picked tesztekkel fuszerezettt paper launch mellett se a varakozasra."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Elmelkedes egesz mas mit amit te csinaltal az elmult honapokban, es jo szokasodhoz hiven mar megint magyarazkodni kezdtel rogton
Azzal egyetertek, hogy fix tesszallacios egyseg meglete meg nem egyenlo a jo teljesitmennyel.Csak akkor oriasi a 6 generacios elony, ha vegig a jo uton voltak a 6 generacio alatt.
R600 is 2. generacios US architektura volt ami jol hangzott, de a gyakorlatban semmit nem szamitott mert kozeptavon a rossz iranyba indultak vele."Az R600 itt bukott el, hiszen a hardver erősebb volt DX10-ben a G80-nál, csak nem volt ott a fejlesztők kezében, így nem tudta senki, hogy mi a jó a rendszernek. Feltételezték, hogy a G80-on jelentkező pozitív változások hasonlóan hatnak majd az R600-ra."
Szerintem egyatalan nem ez tortent, az AMD nem letezo szoftver tamogatasi rendszeren bukott el minden, annak ellenere az R600 megjelenese kesett, voltak mar koran belole ES kartyak (ami most nem mondhato el az NV eseteben, igy lett volna ido a hatasok tesztelesere, es az optimalizaciora.
Jol mutatja ezt a dolgot az is, hogy az R600 2007 majus kozepi rajtja ota egyetlen nativ DX10 jatek szuletett, ami raadasul a Z------- kategoriaba sorolhato"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Charlie veszely
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz Zeratul #2035 üzenetére
Ezert kell meggyozniuk a felhasznalokat, hogy erdemes varni, erre lehet jo a paper launch.
Egyelore nagyon ugytunik az AMD se lesz kepes kihasznalni a lehetosegeit a karacsonyi szezonban, tobb mint 1 honappal a rajt utan meg mindig nagyon messze van a kinalat, a kereslettol a HD58xx kartyak esetesben.
TSMC allitolagos gyengelkedese is az NV-nek kedvez, es kedvezhet, ha mire a GF100 tomeggyartasba kerul, helyre allitja a TSMC a gyartosorokat. (persze nagyobb lesz a GPU, de ha TSMC megoldja a problemakat, akkor akar az is elkepzelheto nem lesz gond a kihozatali arannyal ebben az esetben se.)Sajnalom azert az AMD-t, nem eleg a csod szelen tancolnak folyamatosan es feleltek mindenuket mar (tehat nincs mit eladni), meg a jelenlegi elonybol se tudjak a lehetosegeket kihasznalni rajtuk kivulallo okok miatt.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
A sztori folytatodik.
Ez mar kezd "veres" csatava valni"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
-
rocket
nagyúr
Eleg nagy az esely ra, hogy az AMD csodje fogja licenszhez juttatni oket, ebben az esetben az Intel muszaj lesz adjon licenszet nekik, kulonben a ceget felfogjak darabolni a monopolium miatt amibe az AMD csodjevel kerulnenek.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Mesterséges intelligencia topik
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Videó stream letöltése
- Okos Otthon / Smart Home
- Motoros topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs