- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
Hirdetés
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Oliverda #5499 üzenetére
Valószínűleg ez a hőmérséklet miatt van. Nem tudom, hogy a Volterra digitális PWM-jei mennyit bírnak, de a tantál kondi biztos szívósabb ezen a téren. Lényegtelen amúgy, a GF100-ra az NV csak egy év garanciát vállal minden partnernek. Ez valószínűleg azért lesz így, mert nem sokáig lesznek piacon a GTX 470 és 480-ak. Hamar jön a javított/gyorsabb verzió.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz subaruwrc #5503 üzenetére
A hírek szerint a GTX 480-ra lesz. Állítólag ezért, mert az első héten 5000 darab rajtól belőle, és ezt 10000 követi. Ennyiért nincs értelme gyártósorokat felállítani a partnereknek, így egy kijelölt gyártó lesz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Robi BALBOA #5509 üzenetére
Minden termék megvan nyirbálva az eredeti paraméterekhez képest. A Cypress-ben is van két redundáns szuperskalár blokk shader tömbönként. Ezek a dolgok manapság teljesen megszokottak, semmi baja nem lesz a nyirbálástól a Ferminek. Funkcionálisan ugyanarra lesz képes.
paprika: Valószínű, hogy a bejelentés napján csak egy gyártói slide lesz. A hivatalos független tesztek vagy 27-én vagy 29-én lesznek. A GTX 480 startja április 6. Valszeg a GTX 470-é is, de erről még nincs adat. Az is lehet, hogy az olcsóbb modell csúszik egy picit. Abból sokkal több terméket kell leszállítani, mert nem lesz horribilisan magas ára.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A 10.3-as driver az a szokásos újraírás eredménye. A 8.3 és a 9.3 is ilyen volt. A 10.3-ban a rutinokat javították fel, ami általánosnak mondható, és kiegészítették a shader fordítót a HD 5000 család extra képességeivel. Például az Evergreen egyik újdonsága, hogy a szuperskalár proci képes az egymástól függő MUL és ADD műveletek azonos órajelen való végrehajtására. Ez jobb kihasználtságot eredményez, ami nyilván gyorsulás. Ha minden évben ugyanazt az ütemtervet követik, akkor a 10.5-ban lesz az összes teljesítményt érintő változás beépítve.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #5525 üzenetére
GeForce GTX 470 (607/1215/1674MHz) - 480 (700/1401/1848MHz) (nem hivatalos órajelek):
Számítási teljesítmény: 1088 GFLOPS - 1344 GFLOPS
Pixel Fill-Rate: 24280 MPixels/s - 33600 MPixels/s
Texel Fill-Rate: 33990 MTexels/s - 42000 MTexels/s
Memóriasávszélesség: 134 GB/s - 177 GB/s---
A Furmark a GPU-k terhelésére van megírva, így olyan szintetikus helyzetet teremt, amire nem készítették fel a mai kártyák tápáramkörét. Ez ellen több védekezés létezik. Az NV jó ideje üres ciklusokat fordít a shaderbe, hogy a kártyái ne terhelődjenek túl. Az AMD a HD 4000-nél profilt készített, amit ki lehetett kerülni a program átnevezésével. Az újabb driverekben profil is van és az üres ciklusokat is befordítja a driver a lefutó kódba ... hasonlóan, ahogy az NV fordítója. Ebben az esetben egyenletesen visszafogott a rendszer terhelése.
A HD 5000 már hardveres vezérlést használ a Furmarkra. A PWM kiadhatja a GPU-nak a pihenj parancsot, és ilyenkor a GPU nem számol, ami egy pillanatnyi akadást eredményez.
Mivel más program nem használja a VRM-et maximumon, így csak a terhelésszimulátorokban jön ez a jelenség elő. Az NV is hasonló elgondolást fog használni a GTX 470 és 480 esetében, csak az a feszültséget állítja hardveresen. A rendszer egyszerűen ki tudja kalkulálni, hogy melyik az az órajel és feszültség, aminél a kártyát nem lehet túlterhelni és beállítja azokat.
Mivel a Furmark nem fizeti a leégett VGA-kat egyik gyártónál sem, így ilyen drasztikus lépésekhez kell folyamodni.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #5527 üzenetére
Az XP-n és a Win 7-en más a driver. Az XP-s verzióba már egy csomó minden nem kerül bele. Felesleges a régi winnel foglalkozni, idén 5 játék lesz, ami only Win Vista/7.
A játékokban abszolút nem találkozunk lagokkal. Ha lenne megemlítenénk a tesztben. Nekem HD 5850-em van és ha nem futtatom ki a memóriából, akkor vaj simán megy az egész.
A lag akkor természetes, ha a rendszermemória vagy a VRAM elfogy (főleg az utóbbi fogy el). Mindkettő ugyanolyan mikroakadást eredményez. Ez teljesen normális dolog, elfogy az erőforrás. GTA4 memóriaigényes játék nem csoda, hogy laggol.A GTX 480-at sem menti meg semmi, ha kifogy a VRAM-ból. Extra magas felbontásban magas AA-vel nem nehéz az 1536 MB-ot sem megtölteni. Főleg a mai deferred rendering motorokkal. Fázisonként foglalja a képkocka méretének a helyét.
rumkola: Nyilván az AA növeli a memóriahasználatot.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #5530 üzenetére
Ha kifogy a memóriából, akkor nyilván ott is gond lesz. Ez a jelenség nem válogat.
A crossbar jellegzetesen a textúra streamelős motorokban probléma, a nem streamelős motorban kevésbé valószínű, hogy egy textúra több partícióban is megjelenik.
[link] - ebben a tesztben látható, hogy a Radeon jobban bánik a 256 MB memóriával.fsb1000: Dirt 2 alatt meg tudom nézni. Az épp fent van, de most még munka van. Ha elkészítem berakom a képet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Robi BALBOA #5536 üzenetére
Ha DX10-ben nyomod, akkor próbáld ki a gfx_maxFPS 35 parancsot a konzolban. Ez javítja a motor szinkronizációs hibáját. Esetleg legújabb patch, de nem minden konfigon oldja meg a problémát.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #5546 üzenetére
Mi mástól esne vissza a képkockák számításának ideje ilyen drasztikusan, amikor a jelenet majdnem ugyanaz. Egyetlen ésszerű magyarázat van ezekre. Valamit be kel tölteni a memóriából. Ez okozhat ekkora időkiesést.
9950es: A Mass Effect UE3. Streamel mind az állat. Az NV sok dolgot mixel az SSAA-jában. A 4x4 mód kvázi azonos az MSAA 4x móddal. Csak leszűri a textúrákat is.
Nem hiszem, hogy érdemes két GPU-nál többet SLI-be vagy CF-be kötni. Nagy lehet az input lag. Trémárk pontok hajkurászásán kívül másra nem nagyon jók ezek a 3-4 GPU-s konfigok.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tome.jr #5550 üzenetére
A Far Cry 2 akadását a GeForce-on valószínűleg a motor hibája okozza. Az a "gfx_maxFPS 35" paranccsal orvosolható.
A Borderlands és az NFS Shift-re talán érdemes felpakolni a patcheket. Talán megoldják. Igazából nem kéne akadnia egyiknek sem.
A HD 5770 az 1.2-es NFS Shift patch-től erőre kap. Sokkal gyorsabb lesz. Borderlands alatt érdemes megpróbálni a Catalyst AI kikapcsolását. Crysis alatt elég gáz a multi-GPU optimalizáció. Viszont a patchek ezeket némileg gatyába rázzák és ott a profilválasztó is. r_MultiGPU = 1 vagy 2. Attól függően melyik működik jobban.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valamilyen szinten mindegyik játék konzolport, de a DX11-esek ki vannak tupírozva. A BattleForge viszont csak PC-re van az tuti nem port.
Most volt nemrég egy hír egy 2 GB-os Sparkle GeForce-ról. Az jó lesz szvsz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #5557 üzenetére
A Crossbarnak egy baja van, hogy a memória partíciókra van osztva a vezérlés szintjén is. Az egyes partíciókban többször is benne lehet az adat, amitől hamarabb megtelik a memória, de ez többnyire kezelhető driverrel. A Ringbus ebből a szempontból jobb, mert a teljes memóriát vezérli, így minden csak egyszer található meg benne. A baj a ringbusnála késleltetés. Mivel gyűrűs a kapcsolat, így választani kell irányt, és ha rosszul választ a vezérlő, akkor az extra időbüntetést jelent. Erre megoldás a HUB, ami késleltetés szempontjából sem probléma, és a vezérlés is a teljes memóriára terjed ki.
Igazából a HUB elég jónak tekinthető. Talán a legjobb manapság. A Crossbarnak és a Ringbusnak vannak/voltak problémás részei. Bár mindkét probléma kezelhető. Nem ezen fog múlni a vereség vagy a győzelem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #5561 üzenetére
A vMem mérések nem pontosak. Közel sem. A VRAM kihasználtságát nagyon nehéz mérni.
Érdemes néha kikapcsolni a Catalyst AI-t. Ez az első lépés, amit hasznos megcsinálni, ha valahol rendellenességet észlelsz. Bár ha a memória a probléma, akkor az nem oldja meg.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #5567 üzenetére
Mondom próbáld meg kikapcsolni a Catalyst AI-t.
priti: Világos, hogy belefér a VRAM-ba ha lespórolja a textúrát vagy tereptárgyakat. Ez az, ami szar a GTA 4 intelligens köcsög motorjában. Nem érdekli mit állítasz, majd ő intelligensen kezeli (eltünteti) a dolgokat. Ezért nem teszteljük. Még azonos beállítás mellett sem azonos a grafika. Vicc ez a megoldás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a szar a Rage motorban, hogy azon kívül amit lehet állítani, még van egy csomó dolog, amit automatikusan a kártya memóriájához állít. Például ott az env. map mérete. Ha 512 MB-os kártyád van, akkor kisebbre állítja, mint ha 1 GB-os kártya esetén. A látótávolságot is köcsög módon állítja. Én is hackoltam a menüt 256 MB-os kártyával, de láttam pár háztömböt. Ugyanolyan kimaxolt beállításokkal az 1 GB-os kártyán átlátok a túlpartra. Mindkét beállítás ugyanaz, de a látótávolság drasztikusan megnőtt. Ezért nem teszteljük a GTA4-et. Nincs olyan beállítás, amin két kari között azonos lenne a grafikai minőség. Így meg értelmetlen a teszt, mert minél több VRAM-ja van a kártyának, annál több a munkája. Függetlenül a beállítástól. Ez egy brutálidióta megoldás, amit fogalmam sincs miért alkalmaznak.
A DOF egy post process effekt, végig kell szaladnia a számításnak a teljes képkockán. Ez minden kártyának büntetés. Ezt az algoritmust az NV kérhette bele, hogy legyen igény a Fermire, akár kettesével.fsb1000: Azt nem tudom milyen beállítások érvényesülnek, ha a CCC-t nem rakod fel. Valószínű, hogy a driver default funkciói. A GTA4 az egy külön liga. Más játéknál azok a beállítások érvényesülnek, amiket megadsz a GTA4-nél ennek akkor van esélya, ha ugyanannyi a kártya memóriája.
Robi BALBOA: Ez a Dunia motor fő problémája. Bizonyos konfigurációkon rossz a szinkronizáció, amit a képsebesség fixálása helyrehoz. A Patch ezen segít, de még mindig találni olyan konfigot, ahol baj van. Elbaszcsizták a DX10-es kódot.
rumkola: Link - 1 gb-os GTS 250-nel is akad a Far Cry 2. Kizárt, hogy az AMD és az NV ugyanazt a driver hibát követné el. Főleg úgy, hogy a lag az FPS maximum megadásával megszűnik. Szarul van megírva a motor.
A Vista és a Win 7 v-sync problémája nem okoz ilyet. Egyszerűen csak nincs v-sync, de lényegi hibát nem csinál.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #5582 üzenetére
Az FC2 esetében a fejlesztők is mondták, hogy konfigurációfüggő a hiba. Nem válogat a gyártók között. A megoldás lehet a patch és a max FPS parancs.
Az egyes alkalmazásokon más okozhat hibát, hiszen mindegyik egyszerű program az FC2-nél tudjuk mi a hibás, hiszen a fejlesztők is ezt a megoldást hírdetik a hivatalos fórumon, továbbá előjön NV és AMD kártyán is ... kizárt, hogy az AMD és az NV drivere ugyanott működik rosszul.
A Furmark ellen mindenki védekezik. A legjobb megoldás a hardveres PWM védelem, mert az megkerülhetetlen. Az NV és az AMD régi kártyákra vonatkozó driveres fojtása addig lehetséges, amíg a kódot a shader fordító csinálja. Előbb-utóbb valaki csinál egy olyan terhelés szimulátort, ami előre fordított kódot alkalmaz, és akkor csak a hardveres védelem tudja kezelni a problémát. Nyilván a legnagyobb baj itt az, hogy a Furmark fejlesztői nem vállalják be a leéget kártyákat. Mint tudjuk a beépített védelmek a túlterhelésre messze nem száz százalékosak. Erre példa volt a ventilátorvezérlésben problémás driver. Sok embernek megmentette a fagyás a GeForce-ot, de volt olyan kártya, ami belehalt az akcióba. A Furmark számlájára is sokszáz meghalt kártyát lehet írni. Egyelőre jól kezelik a gyártók a problémát. Az AMD és az NV új generációja is hardveresen védekezik a terhelésszimulátorok ellen. Bár az egondolás más, de hatékonynak mondható mind a kettő. Szvsz az NV hardveres feszültségállítása is megfelelő, ha sok a kártyának a cucc, akkor visszaveszi az órajeleket és a feszültséget.Az előre renderelt képkockák száma hasonló eredményt ad a max FPS-hez. Megfogod a kártya teljesítményét, így a szinkronizációs hiba kevésbé lesz látható.
smkb: Ez az Asus féle Voltage tweak. Igazából a Fermin ez értelmét veszti, mert alapból hardveres a feszültség vezérlése. Persze lehet, hogy alkalmaznak valami tweak-et ide. A hűtés megoldott. 1,8 A-es a venti és 12 V-ról működik ... 7-8000-et is képes pörögni, sőt többet is. Ekkora légszállítás mellett nem hiszem, hogy probléma a hűtés.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #5613 üzenetére
A platformlimittől függ. Ha nincs platformlimit, akkor a HD 5870 is majd 1,5-2x gyorsabb a GTX 285-nél. Szóval simán jó lehet a becslés.
Ezeken a kártyákon alap a Full HD 8xAA.D1Rect: Mi a baj az NV-vel? Teljesen hiteles forrás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #5618 üzenetére
Stalker: Call of Prypiat, Shattered Horizon ... Full HD-ben 4x vagy 8xAA-val, simán meg van a 2x.
A platformlimit az a géptől függ. A CPU nem tudja kiszolgálni a GPU-t, mert nincs ereje hozzá. Ha növeled a felbontást és ráadod az AA-t, akkor a GPU munkája megnő, és a platformlimit csökken.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Attól függ, hogy kielemzett minimum, vagy kimért minimum. Ha kimért, akkor az nem valós, mert azt általában a játék első képkockáin látszik csak. Például éppen felkapcsol az órajel 3D módba. Ha kielemzett, az valós érték, azaz az első pár frame ki van lőve, majd a minimum tényleges minimum ki lesz választva, ami a kártya egy szűk keresztmetszetéből keletkezhet ... pl. ecsöppet elfogy a vram. Azt nem tudom, hogy a Chiphell mit mér. Ha kielemzi, akkor valós, az érték, ha csak kiválasztja a minimumot, akkor az nem jó technika. Nyilván azt is elemezni kell, hogy a platform miatt fogyott-e el a sebesség vagy a kártya miatt. Előbbi szintén kilőve, míg az utóbbi ténylegesen számít.
Az xBitlabs újabban szépen kielemzi az értékeket. [link] - ebből látható, hogy a minimum majdnem a tényleges sebességhez igazodik. Persze baromi sok meló ezt így kielemezni, és keresgetni a tényleges minimum FPS-t. Tekintve, hogy az állás hasonló minimumnál és átlagnál, így a sok elemzés helyett inkább több játékkal tesztelünk. Persze ha van valami fura jelenség, amit a teszt közben befigyel, azt szövegesen le lehet írni.zuchy: A Crysis esetében nem vártam mást. De ez annyira nem is mérvadó, kevés játék épül erre a motorra. Persze eredménynek eredmény, de ha jól látom csak a HD 5970 birkózik meg a játékkal ezen a felbontáson, így talán lehetne lejjebb is vinni, hogy lássuk ténylegesen mit tudnak normális sebesség mellett.
fsb1000 (#5633): A Crysis az VGA zabáló, de nem feltétlen reális a lefestett teljesítményképe. Nagyon nem ilyenek a mai modern motorok. Persze több eredmény nincs, várni kell még a további mérésekre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #5635 üzenetére
Trendnek biztos nem trend ... ez is játékfüggő lesz. A kikerült kép alapján sokan nem lehet elmondani. A mérést sem tudjuk, hiszen nem tudta leírni a Chiphell, nem hivatalos szivárgás. Illetve lehet, hogy az, de szöveg nélkül, nincs erről semmilyen infó.
Van ahol az NV FPS-e alacsony nagyon ... A BattleForge alatt mindig 5-6-ta kezdi a geForce, legalábbis az első négy őt képkockát. Az elemzéses mérésnek az a lényege, hogy ezeket helyből el lehet hajítani, mert valami probléma miatt ilyen alacsony. Nem töltött be mindent, nem kapcsolt fel az órajel. Stb. Ennek rengeteg oka lehet. Ha kritikus részen túl vagy (ez az első pár képkocka), akkor utána lehet minimumokat keresgélni. A kapott értékeket már csak le kell ellenőrizni, hogy a GPU-tól vagy a platformtól származnak. A legalacsonyabb GPU-ól származó érték a minimum FPS. Az xBitlabs egy ideje így csinálja. Ha megnézed a linkelt tesztet, akkor ott látható, hogy a minimum FPS többnyire az átlaghoz arányosan alakul. Persze lehet találni pár játékot, ahol ez eltérő, ami nem csoda, két külön architektúráról beszélünk. Persze vannak a nagyon jól futó programok ahol alapból 60+ FPS van, ott nincs értelme mérni.
rumkola: Eddig sem volt valami komoly alap a Crysis. Látható, hogy teljesen eltervezték a motort. Más úton fejlődtek a GPU-k, mint azt várták a Crytekes srácok. Ennek az az ára, hogy máig nem nagyon van olyan VGA, amin atommaxon megy, pedig nem egy fiatal játék. Ez van. Szvsz a tesztekben is csak azért van még, mert szép, és népszerű. Már mi is kivettük volna, ha ezek a tények nem lennének.
Robi BALBOA: Már javították a problémát a Dunia új verziójában. A Far Cry 2 ilyen marad. Persze van parancs rá, így annyira nem vészes, csak kellemetlen.
Bici: Ebben a hsz-ben fentebb leírtam, hogy működne ez az egész. Erről majd beszélünk magunk közt, de a munka aránytalanul nagy lenne, és az eltérések is hasonlóak lennének, az xBitlabs tesztje alapján. Lehet, hogy egy-két játékra be lesz vezetve ez a mérés, de mindre biztos nem. Igazából Fless-sel úgy gondoljuk, hogy a lehető legtöbb játékkal mérve a legátfogóbb az eredmény. A tesztekben a top motorok egy vagy két játékkal mindig szerepelnek. Ez a jövőben sem változik. Ami esélyes, hogy egyre inkább eltolódunk a DX10+ felé a DX9-es programok kárára, de persze marad még DX9-es progi is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Bluegene #5653 üzenetére
Itt az a kérdés, hogy tényleg van-e szükség egy ilyen ujjgyakorlatra. Vannak tuningolt HD 5870-ek, akiknek nem elég a GTX 480, vagy HD 5870 szint. Aki meg annál is többet akar, mennyen csak szépen a HD 5970-re.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #5667 üzenetére
2xAA-ban nem sokat ér a dolog. Nem oda tervezték a HD 5870-et. A 8xAA-val mérhetők a komoly különbségek, pláne ha bekapcsolod a HDAO-t. Az a DX11-es optimalizációk nélkül alatt sok kártyát kicsinál.
rumkola:
Nincs gond a HAWX-szal. Csak a GeForce a DX10.1-es optimalizációk hiányában sok sebességet veszít az AA aktiválásakor. AA nélkül nem tetszik a Radeonnak a terhelés ... valszeg kevés a Shader és sok a textúrázás. Full HD-ben kifutott a memóriából a GTX275, így ott nem annyira lényeges az eredmény.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #5687 üzenetére
A Dirt 2 demónál hiába állítod a DX11-et be nem vált át DX9-ről a Fermin. Ezért magasabb FPS-eket kapott, mint a Radeon DX11 módban. Valószínűleg valami probléma van a driverrel. Szerintem most még ne gondoljunk csalásra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az nagyon nem érdekel engem és szerintem senkit, hogy az NV meghamisítja a saját slideján az eredményeket. Soha nem másolom be a hivatalos méréseket, pedig van egy csomó mindig a slideokon. A hivatalos teszteken ez a hamisítás nehezen fog működni, ráadásul a DX11-et mindenképpen engedélyezni kell, mert azért vették a júzerek a kártyát, hogy maxon játszák a Dirt 2 például. Ha nem kapcsolják be a DX11-et, akkor a saját felhasználóikkal basznak ki. A turpisságok meg mindig kiderülnek. Én úgy gondolom, hogy hibás a driver még.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Heaven teljesen alkalmatlan lesz a 2.0-s verzióval a mérésre. Megkaptam a programot és szarrá lehet tesszellálni. Az 1 FPS sem ritka. A GTX 480-on 5 FPS-t megy a legdurvább részeken. Átestek a fejlesztők a ló túloldalára. Szerencsére csúszkával lehet állítani a tesszellálást, így lehet játszani. Majd talán 4 év múlva futni fog az Extreme tesselation maxos csúszkákkal.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Vannak eredmények, de csak százalékos formában:
Call of Duty World at War - 4xAA, 16xAF
Company of Heroes: Opposing Fronts - Maxed
S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky - NoAA, NoAF
Call of Juarez: Bound in Blood - Maxed
Enemy Territory: Quake Wars - 8xAA, 16xAF
Far Cry 2 - DX10, HDR On, 4xAA
Crysis Warhead - DX10
Dawn of War 2 - Ultra
Fallout 3 - Ultra, +High-Res Texture Pack
HAWX - DX10, SSAO Very High, 4xAA
Resident Evil 5 - DX10, Maxed
Wolfenstein - 8xAA (forced), 8xAF, Maxed
Batman: Arkham Asylum - NoAA, Maxed (PhysX off)Hőmérséklet idle 58 fok, terhelve 86-90
Idle fogyasztás háromszor nagyobb a HD 5870-nél, terhelve a kimért érték 283 watt.
Zajszint (idézem): Hangos, de nem annyira, mint az FX 5800 Ultra.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyelőre csak a GTX 470 és 480 lesz, de már vannak pletykák, hogy nyáron megérkezik a belépőszintre is. GF108 lesz a neve a cuccnak. Valszeg lesz még egy GF104 variáns, ami a elméletben a felsőkategória lenne a HD 5800 ellen, de a GF100 után nehéz megjósolni, hogy mire lesz elég a gyakorlatban. Ez valamikor nyár végén jöhet, vagy ősz elején.
Az új gyártástechnológiára készülő holmikkal nem tudni mi lesz. Valszeg a TSMC Q4-ben már tud gyártani, de tömegesen csak 2011Q1-ben érkezhetnek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Állítólag nagyon jól lehet tuningolni ... a feszültséget az órajelhez állítja. Valaki már elment az 1700 MHz-es shaderig is. Az egyetlen baj, hogy ez +100 wattba kerül, és porszívó lesz a ventilátorból.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Dirt 2 mérésekkel baj volt. Tegnap már kiderült, hogy nem vált fel a driver DX11-be. Valószínűleg valami driver probléma, remélhetőleg egy új driverrel javítják. A Far Cry 2 mérések valósak ... elvileg. AA nélkül jól teljesít a kártya. AA-val valamiért bezuhan. Valószínűleg DX10.1-ben fut a a motor, ami a Far Cry 2 esetében problémás, mert el van rontva a kód, megkapja ugyanaz a büntetést, mint az AMD DX10.1 alatt.
A Fermin a pure tessellation alatt a domain shader feldolgozás megy nagyon jól, erre helyezik a hangsúlyt az NV-nél. Ahol baj van az a textúrázás, abban eléggé gyenge. Az AA resolve sem a leggyorsabb. Compute alatt programfüggő a dolog.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz theniel #5870 üzenetére
Egyelőre több millió DX11-es Radeon van a piacon egészen pontosan nulla eladott Fermi ellenében. Nem hiszem, hogy a fejlesztők egy olyan termékre akarnak kizárólagosan fejleszteni, ami elvétve található csak meg a háztartásokban.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem tudok semmi az új suxmarkról, de nem várok tőle sokat ... a benchmarkok régóta nem jók semmire. Nem képesek a játékok eredményét visszaadni. A Vantage eléggé el lett baszarintva. Az erőforrásigény nagy, a modellek részletessége meg a Half-Life első részével vetekszik. Talán a csajra figyeltek jobban oda.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz zoltanz #5897 üzenetére
A Hivatalos bejelentés után. De, ha gondoljátok eldönthetitek ki nyitja meg. Csinálhattok szép első hszt.
rumkola: Valszeg ezt kicsivel később bezárjuk és új találgatós lesz nyitva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz DemonDani #5902 üzenetére
Persze, de az sem baj ha nem teljes az első hsz. Bármikor tudjuk szerkeszteni. Csak egy kérés a modiknál.
biggamer: Nekem jó, ha a többieknek megfelel. Az a lényeg, hogy ne nyissunk többet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Érdekes az NV review guide-ja. A legfontosabb kikötés, hogy nem szabad a tesztben szerepelnie a HD 5970-nek. Persze már hallottam, hogy ezt páran leszarják és a hitelességre törekednek. Ha kint van a teszt az NV már úgy sem tehet semmit, maximum legközelebb nem küldenek tesztkártyát.
A PCGamesHardware viszont a B3D-s hsz-ek szerint betartja az előírásokat. Nem tudom, hogy ez miért jó nekik, de az ő dolguk.Amúgy a kereskedelmi start április 12-ére csúszott.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen