- Autós kamerák
- OLED TV topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Dell notebook topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Külső 2,5'' mobil rack-ek topikja
Hirdetés
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
biggamer
veterán
válasz Beowulf_78 #2 üzenetére
Majd meglátjuk, én csak örülnék neki.
Annál jobb, minél kiéleződöttebb a harc a konkurens gyártók között.
Mi járunk jól, vásárlók.Ha az életben minden fontos dolgot szemmel el lehetne intézni, akkor az utcákon csak halottak és terhes nők lennének ... WOT / BF3 / BF4 ... biggamerHUN
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Beowulf_78 #2 üzenetére
"De már a 40nm-ről beszélnek? F@szság "
Nem f@szság, csak nem 2009Q1kéne, hogy ott szerepeljen hanem 2009Q4. A másik meg, hogy nem az egyel rosszabb gyártástechnologia az NV baja hanem, hogy a GT mag ár/teljestményben rémisztően szar. Like it or not, új architektúra kell ide és NV elég tökös nem lepne meg ha 2009Q2után már jelentkezne is vele.
Egyébként szerintem is zárni fogják.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Beowulf_78 #2 üzenetére
Mivel a TSMC 2009 januártól teljesen fel lesz készülve a 40nm-re, meg lehet csinálni a chipet ezzel a technológiával. Nyilván van benne kockázat, mert nagyon kevés az idő a gyártástechnológia kidolgozására, ha egy pici hiba is becsúszik és nem lesz hatékony a gyártás akkor nagyon drága lesz az előállítás és gyártási fázis közben kell módosítani a technológiát ami nagyon nehéz. Nyilván ha ez az esett előáll, akkor lehet, hogy jobban jártak volna az 55nm-rel, még anyagilag is.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Beowulf_78 #223 üzenetére
Régen azért baromi jó volt a fejlesztőknek, mert kopogtatott az NV és adott programozókat akik jól optimalizáltak. Annyira elenyésző volt az ATI tulajok száma, hogy sokan felvállalták. Ezért volt egy csomó játékban TWIMTBP logo. Most, hogy a Radeonok a kereskedelemben kicsinálták a GeForce-okat, a célcsoport többségében Radeont alkalmaz, ezért a fejlesztők az elmúlt egy évben felbontották a TWIMTBP szerződéseket ... vagy a lejártakor egyszerűen nem újították meg őket.
Az is fontos tényező volt, hogy a fejlesztők is az NV-től tanultak ... rengeteg DX9 doksi volt a zöldeknél, most megfordult a világ. Az AMD dokumentálja az új eljárásokat. A fejlesztők is ebbe az irányba kacsingatnak.Ha annyira nem érdek a közös platform, akkor minek a DirectX, OpenGL és a többi. Miért támogatják a gyártók? Hát persze, hisz ez az ipar érdeke. Hogy mindent egyszer kelljen megírni és az több rendszeren fusson. Ez a szabvány lényege. Szabvány nélkül a PC-s játékipar a jelenlegi komoly szinten nem létezne.
Keldor papa: hát akkor elment a hajó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Beowulf_78 #227 üzenetére
Remélem ezt most nem mondtad komolyan.
Egyébként ne nézzük a DX10.1-et. ... De ettől még a Radeon birtokolja minden szegmensben a legjobb ár/teljesítmény mutatót. Ezzel nem lehet küzdeni, mert a jelenlegi GeForce architektúra alkalmatlan erre.
Az NV hidegvéréről meg annyit, hogy órás szintű a marketing. Azt is bejelentik, ha valamelyik oldalon egy játékban elveri a GeForce a konkurens Radeont. Szóval nekem inkább kapkodásnak tűnik, ami megy a zöldeknél, de ez ilyen viszonyok között világos, hisz az eladások gyengék, a partnerek pedig elégedetlenek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
válasz Beowulf_78 #227 üzenetére
Egyetértek veled, azok nem húzónevek. Szerintem most mind a kettő oldal kapkod, ezért vannak egymás hegyén-hátán a kártyák teljesítményben, gondolok itt azokra a kártyákra, amik a HD4770-HD4890 és GTS-250-GTX-285 között vannak.
Diablo 3, Alan Wake az fix 2010 sajnos...
Ami idén tuti jó lesz az a: Bioshock 2, Mafia 2, Assassin's Creed 2, Aliens vs. Predator 3, Battlefield Bad Company 2, Wolfenstein 2, Starcraft 2!
Bár az AvP3 is lehet 2010.[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Departed
őstag
válasz Beowulf_78 #227 üzenetére
Én 1680-ban játszom, és szerintem éppen hogy befolyásolja az AA a játékélményt. Most azért, mert erre a felbontásra váltottam, semmivel sem éreztem kisebb szükségét az AA-nak, sőt, kifejezetten zavar, amikor egy játék nem támogatja.
Sok éve kitalálták már, és a DX10.1 AA-barátságára sem gyúrtak volna rá, hogy ha a manapság használt magasabb felbontásokban nem lenne rá szükség. Mondjuk egy ilyen árú kártyánál, mint a Tiéd, nem is kérdés, hogy DX10.1 hiányában sincs gond akkor sem ha AA-t bekapcsolsz.
De a lényeg: szerintem felbontástol függetlenül zavaróak a recék, lehet cáfolni
És éppen ezért örömmel látom hogy figyelnek az eltüntetésük gyorsítására. -
Dark KillerX
addikt
válasz Beowulf_78 #272 üzenetére
Lóvé még van ,csak én érzem úgy,hogy mostanság ciki Nv-t venni,mert annyira beindult a flame az Ati tulajok részéről,hogy szinte már vírusszerűen terjed át minden Nv topikra. .
[ Szerkesztve ]
-
old gray
addikt
válasz Beowulf_78 #272 üzenetére
Hát lehet feltörték a malacperselyt és az utolsó filléreket is ebbe a projectbe pumpálják.
Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream
-
GuB3Ra
aktív tag
válasz Beowulf_78 #277 üzenetére
Mert a 8800ultrának + a gtx280nak nem volt pofátlan az ára
És mielőtt ati fan lennék ez életem első radeonja idáig csak nv volt(sli is)[ Szerkesztve ]
Daark minimalism
-
Sweet Lou 6
addikt
válasz Beowulf_78 #277 üzenetére
Pár év múlva nvidia nélkül is lesz konkurenciája az amd-nek (Intel Larrabee)
sweetlou6.wordpress.com
-
rocket
nagyúr
válasz Beowulf_78 #272 üzenetére
A TSMC koltotte el fejlesztesekre azt a penzt nem az NV.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Skizz
addikt
válasz Beowulf_78 #277 üzenetére
Hogyne, általánosíts csak. Ez pont olyan, mint a mai hülye fiatalok. Inkább téged minősít, hogy köpsz egyet a másik oldal felé, aztán elhordasz mindenkit neveletlen senkiházinak, aki visszaszól.
Tudod jól, hogy mindkét oldalon vannak demagóg, beszűkült látáskörű rajongók, akiknek magyarázhatsz akármennyit, de hogy ti értelmesebben adjátok elő magatokat... még mindig ráz a nevetés.
[ Szerkesztve ]
-
tzsolesz
nagyúr
válasz Beowulf_78 #277 üzenetére
Valahogy az nV-s tábor központi magja értelmesebben adja elő magát.
Ha ezt kihagyod a hsz-odból, akkor király lettél volna. Mert amúgy igazad van, de az hogy az NV-és tábor értelmesebb, az enyhén szólva is nevetséges. Nézz néha át az ATI várós topic-ba, és olvashatsz olyanokat, hogy minden második szót szótárból kell kikeresni, és még akkor az egész estéd rá megy mire lefordítod. Megjegyzem, nem tőlem származnak, és nem is kizárólag Abu85-től.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Beowulf_78 #307 üzenetére
Biztos, hogy ment az SLI. Megvették a játékot, kaptak volna a fejlesztők, ha nem megy.
De amúgy tudtuk, hogy a Cryostasis az ilyen játék. Ez van.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
biggamer
veterán
válasz Beowulf_78 #315 üzenetére
Megy a Fáradt Gőőőzbe.
És köszi.
Ha az életben minden fontos dolgot szemmel el lehetne intézni, akkor az utcákon csak halottak és terhes nők lennének ... WOT / BF3 / BF4 ... biggamerHUN
-
tzsolesz
nagyúr
válasz Beowulf_78 #321 üzenetére
Megnyerhetik az összes stúdiót, ha nekik ez az álmuk, a VGA-ikon attól még haszon nem lesz, és ez a nagy gáz. A SEGA meg úgy látom nem kötelezte el magát senkinél sem. Mindig oda húzódik ahonnan több pénzt lát ideiglenesen. Ennyi.
Nekem a fizikszes játékok gyönyörűen mennek még AA-val is. A Mirror Edge faszául gurul 1280x1024-ben is szűrőkel..
-
rocket
nagyúr
válasz Beowulf_78 #321 üzenetére
A szamitogepekhez ertokon kivul a vasarlok joval nagyobb reszet az atlagos felhasznalok teszik ki, naluk meg az Intel, es Nvidia mint marka a meno, az AMD/ATi-t alig ismerik paran, es a boltosok nagyobb resze is inkabb Intel/Nvidia termekeket javasol.
Szoval hiaba a PhenomII, hiaba a jo chipset, hiaba az RV770, nem igazan sikerult az AMD-nek semmi komoly dolgot kihoznia a helyzetbol uzletileg, JPR szerint raadasul 2009Q1-ben csokkent az AMD piaci reszesedese a grafikus chipek piacan.Nem hiszem a PhysX komolyabban teret fog nyerni, csak azt irtam ABU joslatai messze allnak azert a valos helyzettol
Egy biztos arra nagyon jo jelenleg a PhysX, hogy csokkentse az ATi jelenlegi architekturalis elonyet, az NV ugy szerzett vissza piaci reszesedest, hogy semmit nem csinalt, csak atnevezgette a termekeket, es nyomja a marketinget ugytunik van meg boven mibol kolteni marketingre, plusz mar az internetes mediaban is latni az NV keze nyomat jopar helyen, bit-tech is nehany het leforgasa alatt 180 fokos fordulatot vett, GTS250 kritikaja utan (ami teljesen jogos volt), most tele vannak hazugsagokkal a tesztjeik, es mi masert lenne egy oldal erre kepes, ha nem penzert cserebe.
Szoval az AMD-nek eselye se lesz ha nem erti meg mint alapszik ez az egesz, nem nyafogni kell, hogy "jaj elnyom minket a konkurencia", es 10 evig huzodo pereket inditgatnim amibol legjobb esetben lesz nehany 10 millios buntetes, hanem hasonloan kell cselekedni.Dave Baumann egymaga nem tud csodat tenni, es ha a jelenlegi termekeivel ennyire kepes az AMD, akkor nem nehez megjosolni milesz ha feljebb zarkozik az NV.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Dark KillerX
addikt
válasz Beowulf_78 #333 üzenetére
Attól függetlenül,hogy itt a Ph-n már sokszor temették az Nv-t ,és hogy senki se vesz Nv -t ,az informatikus(mint kereskedők) úgy gondolkodnak,hogy ha bemegy egy informatikai boltba egy átlagos család ,vagy egy tájékozatlan user,és gépet vásárolnak nem egyszer ajánlanak neki Nv-s gépet,mert az informatikusok tudják,hogy lehet hogy félév múlva kevés lesz a karjában a kraft,és ezért újat kell neki venni,azaz nem hosszú távra ajánlanak.
Pl : hogy mire is gondolok.Kollégám most akar venni gépet,ezért bement a városba legolcsóbbnak tartott boltba,és mondta az eladónak mire lenne szüksége.Miután összeállt a gép konfigja azért megkérdezett néhány szakít még vásárlás előtt,mert ő nem az,és mindenki mondta hogy nem éri meg a gép az árát,főleg a 33000Ft-os 9800Gt. És miután néztük a bolt listáját,ott vigyorgott a listán a 4830-as Sapphire 26000Ft-ért,az javasoltuk vga jelöltként.Szóval ezzel arra akartam kilyukadni,hogy sokan értenek az informatikához,de sok embert meg is lehet vezetni,hogy drágábban eladjuk a későbbiekben gyengén szereplő kártyát,ezzel pedig újabb vásárlásra ösztönőzük a vevőt. a későbbiekben.
[ Szerkesztve ]
-
Hakuoro
aktív tag
válasz Beowulf_78 #333 üzenetére
Nekem meg eddig szinte csak AMD-ATI konfigjaim voltak, de pl tesómnak inteles gépet raktunk össze (ATI chipset ) Én nem tapasztaltam semmilyen nem általam okozott instabilitást. Mindig azt kell venni amelyik jobban megéri! DE az NV pofátlan stratégiája nagyon kivágta nálam a biztosítékot az elmúlt 2 évben.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Beowulf_78 #333 üzenetére
Ezt már kitárgyaltuk nemrég. Ez a részesedés a teljes piacot jelenti. Az IGP-től kezdve a professzionális piacig. A Best Buy amerikai áruházlánc kimutatása szerint teljesen érthető az eredmény hiszen az 50 dollár körüli kártyák esetén százszor annyi NV kártya talál gazdára, mint AMD. Ennek megfelelően az 2009 Q1 legnépszerűbb terméke a 9400 GT 1 GB, a második legnépszerűbb a 9500 GT 1 GB, harmadik pedig az 512 MB-os HD 4870 (bár utóbbiból már közel feleannyi fogyott, mint az elsőből).
Az emberek 60%-a vásárol az alsóházból. Az AMD hiába ad el többször annyit a 100 dodó fölötti kategóriában, ha kikap a belépőszinten és a notipiacon. Az AMD GPU piaci részesedése leghamarabb szeptemberben fog nőni, amikor kijön a Windows 7, mert csak az AMD termékek kaphatnak Win 7 premium matricát.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Beowulf_78 #337 üzenetére
A 2009 Q1-es negyedévet még nem tette közzé az NV. Abból derülne ki, hogy ezek az eladások mennyire fedték le a kiadásokat.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
válasz Beowulf_78 #333 üzenetére
Hát a Radeon 8500 az tényleg kaki volt, maga a kártya annyira nem is, de support ügyileg eléggé... nekem volt az is, meg a vele egy idős Ti4200, természetesen utóbbit tartottam meg. Aztán fordult a kocka NV30 vs. R300 generációból szerintem nem kérdés, hogy melyik(eket) vettem.
Bár az FX5900, 5950 már nem volt annyira gáz, mert ismerősöknél próbáltam mindkettőt (9800Pro/XT ettől még mindig jobb volt sokkal szvsz), de az első fecske az FX5800 valami hihetetlen egy vacak szar volt. Nem véletlen lett 9700 egyből!Procijaim is hasonlók voltak, csak a P4 maradt ki, a mai napig eléggé anti-NetBurst-ös vagyok.
Nálam a sorrend: P1 133MHz, P2 400MHz, P3 700MHz@950MHz (itt már kezdődött ),
"K6" Athlon 1200MHz@1350MHz, "K7" Athlon XP 1500+@2000MHz, majd "K8" Athlon 64 3000+@2,7GHz (S393) tovább már nem érdekes, hosszú lenne... de 2005-ig ez volt.Nagyon sok P4-et kipróbáltam másnál, valahogy nekem nagyon nem jött be. Lassú és drága volt szerintem. A Prescott nevezetű mérnöki csodáról meg nem is írok véleményt inkább, emlékszem, kisebb égési sérülést is szereztem, amikor megfogtam a gyári hűtést.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Dark KillerX
addikt
válasz Beowulf_78 #347 üzenetére
Hát igen én sem értem,hogy minek erőltetik a DX10.1-et meg a DX11-et amikor még a legtöbb felhasználó Xp-t használ,amúgy pedig nem is ismerjük(userek) a DX10.1 és DX11 igazi képességeit(sajnos semmi kézzelfogható prezentáció nem volt felőle,csak ilyen meg olyan sallangok,hogy gather4 meg akármi,csak egy átlagos usernek sztem ez nem sokat mond ).Amúgy emellett mindenki mondja,hogy így meg úgy jönnek a DX10.1-es gémek,ahhoz képest a mostanában megjelenő játékok(Velvet Assasins,Wanted Weapon,Dark Sector,Riddick,Terminator Salvatorion,Godfather2,Sims3,Arma2,Operation Flaspoint(Grid Engine-t használ),Call of Juarez, mert ez is csak DX9-es lesz Abu egy korábbi írása szerint) még hírből sem ismerik. Furcsa is lenne ezek után minden játékkiadó elkezdené nyomni a DX10.1-es gameket,azért ezt a keserű pirulát nehéz lenne több millió játékfelhasználóval lenyeletni,hogy ha játszani akarsz akkor rakjál fel Vistát,vagy Win7-et mert különben lemaradsz az új játékokról.A másik pedig hogy még mindig rengetek user rendelkezik Geforce-sal(8800Gt,9600Gt,8800GTS 512 Nvidia korábbi népkártyái) így nehéz is lenne eladni egy gamet,ha csak az Ati userek gépén futna normális,mert azért sztem a Stormrise pont ez miatt is nagyon népszerűtlen(ja meg gagyi is ) .Szóval minek ide DX10.1 meg 11,ha Cryengine-e(DX9.0-es) és Dunai Engine-el(DX10) ilyen látványt lehet elérni,és azért a Crysis-nak a mai időszakban már nincsen olyan nagy gépigénye mint megjelenéskor(egy 8800gt-vel vagy 4830-cal 1440-es felbontáson High-on simán fut). Ja és úgy gondolom,hogy attól független,hogy a 4800-as kártyák tényleg nagyon népszerűek(és ez tény,én is elfogadnék egy 4770-et ) és így elterjednek,nem egy HD tulajdonos használ még mindig Xp-ét,attól függetlenül,hogy az ő kártyája sokkal fejlettebb API-t is támogat,mert azért egy bevált oprendszerről nehéz átállni Dx10.1 megléte miatt a Vistára,vagy Win7-re.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Beowulf_78 #346 üzenetére
Fantasztikus lenne, ha a hozzáértők elkísérnék a laikusokat, de ez sajnos nincs így. Már a Windows 7 beta alatt is gyorsabban fut minden az XP-hez képest nem kétséges, hogy sikeres lehet az otthoni felhasználók között. A játékosok is elégedettek lesznek majd, a 9.3-as WHQL driverrel az AMD karik átlag 6-7%-kal gyorsabban dolgoznak, mint Vista alatt. Emellett az új AERO felület erőforrásigénye is jelentősen kisebb lesz a DX10.1-es kódolásnak köszönhetően.
Az AMD politikája az eltérő az NV-étől. A Radeon kártyák árbarát piacra neveznek, így az AMD-nek az a fontos, hogy gyorsak legyenek a játékok. A GeForce az a drága előállítás miatt drágább szegmenseket céloznak meg (ideális esetben persze, ha túl gyorsak a pici Radeonok, akkor szívás lesz, mint a GT200 esetében) eleve fontos az NV-nek, hogy ezeke a kártyák el legyenek adva, tehát a játékok gépigényét magasan kell tartani.
Nyilván a világosan látszik, hogy a DX10.1-gyel gyors a feldolgozás a számos optimalizált eljárás miatt. Ergo ez nem kedvez az NV piacpolitikájának. Nem tudja majd eladni a 300 dodós termékét, ha a 200 dodós cucc teljesítménye is elég lesz a többségnek.Keldor papa: a DX11 az fontos lesz több fejlesztőnek is, mert a GT300 tesszellátorát nem támogatja a jelenleg használt AMD-s Tesselation SDK. A DICE is ezért építette be a DX11-et a Frostbite motorba. A Techland is használni akarja a tesszellátort, így ők is be fogják építeni a DX11-et a Chrome Engine új verzióinál. Mellesleg azzal, hogy az új Call Of Juarez DX9 azt az árat fizetjük, hogy nincs elsimítás támogatás. Egyszerűen a Chrome Engine 4 teljesen Deferred Render, így esélytelen a dolog a Colos Subsample infók nélkül.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
-
keIdor
titán
válasz Beowulf_78 #365 üzenetére
Jaja ezekben igazad van, sok az ilyen "átlag" ember, csak azt nem értem, hogy miért PC-t vesznek játékra... a konzol az pont a buták ellenszere lenne, csak beteszed a lemezt és megy is a játék. Még a szoftvert/játék patchet is automatikusan letölti netről, csak csatlakoztassák...
Egyébként a 64bit, meg a 2-nél több mag nem tudom mikor lesz kihasználva rendesen, lehet soha.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
válasz Beowulf_78 #368 üzenetére
FPS-t azért lehet rajta játszani, én most Xbox360-on tolom az új Riddicket. Na de nem azért, mert ott szebb vagy valami, hanem szerintem tudod, hogy miért. PlayStation 3-on meg a KillZone 2, Metal Gear Solid 4-et toltam sokáig (bár utobbi nem igazán FPS, csak félig...)
Szóval azért lehet, de tény, hogy nem olyan, mint a PC Mouse. Sokkal nehezebb irányítani, Multiplayer emiatt alapból bukó is.Szerintem most a PC lelassult, aki annó vett valamit 2006-ban az E6000-es sorozatból, meg egy 8800GTX-et, az a mai napig elvan, igaz tuningolni kell, de simán jó a mai napig.
Mi is csak az új gyártástechnológia, meg nagyobb tuningpotenciál miatt vesszük mindig az újabbat... de ha megtartottam volna az E6600@3,6GHz+8800GTX-et még mindig tudnék maxon játszani mindennel.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
IreN!CuS
őstag
válasz Beowulf_78 #368 üzenetére
vigyázat összeesküvés elmélet következik
szerintem már rég meg tudták volna oldani ezt az xboxos(ps3) egér/bill problémát(én is pont ez miatt nem váltok át xboxra)csak hát ez kinek érné meg?senkinek,rajtuk kivül persze.Miért is?Ki venné meg a legújab csúcs hardwareket jó pénzért,ha ott a console berakod a dvd-t és játszol.De lehet,h ha ezt megcsinálnák és sokan áttérnének a consolera ott is évente kéne újitani,ami megint csak szo@.Keldor papa:én már annyira megszoktam az egér/bill kombináciot,h nem tudtam megszokni az xboxos irányitást,pedig sokszor probálkoztam vele
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
válasz Beowulf_78 #371 üzenetére
én nem hallotam ilyenröl,de nem kizárt,de akkor ps3/xbox-hoz miért nem adnak ki egeret,vagy egy átalakitót amivel rá lehet kötni?
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
schwartz
addikt
válasz Beowulf_78 #380 üzenetére
Miota kerestem mar ezt... (de miert linkelted ide fater? Kinek szol? Csak nem a vorosoknek? )
[ Szerkesztve ]
If he dies, he dies.
-
Dark KillerX
addikt
válasz Beowulf_78 #391 üzenetére
Érdekel egy Riddick-kel(Dark Athena) kapcs fejlemény?
[ Szerkesztve ]
-
Dark KillerX
addikt
-
biggamer
veterán
válasz Beowulf_78 #393 üzenetére
Pár napja már elérhető / angol /.Ime a rendszerkövetelmény :
► Операционная система: Windows XP/Windows Vista
► Процессор: Intel Pentium D 805 or AMD Athlon X2 +3800
► Оперативная память: 1GB (2GB Vista)
► Видеокарта: ATI Radeon HD 2600 XT or NVIDIA GeForce 6800 Ultra
► Звуковая карта: Звуковое устройство, совместимое с DirectX® 9.0с
► Свободное место на жестком диске: 11 GB free hard disk space[ Szerkesztve ]
Ha az életben minden fontos dolgot szemmel el lehetne intézni, akkor az utcákon csak halottak és terhes nők lennének ... WOT / BF3 / BF4 ... biggamerHUN
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Beowulf_78 #399 üzenetére
A Screen Space Ambient Occlusiont nem szereti a GeForce, nem illik a TMU karakterisztikájába. Rengeteg mintavétel kell hozzá. Ezért fejlesztett az NV külön Horizon Based Ambient Occlusiont ami jobban tetszik a GeForce-oknak.
A HD 4870 X2 a Riddick alatt magas terhelésen dupla olyan gyors, mint a GTX 295. Persze ez nem meglepő, mert az AMD kártyák a Fetch4 miatt gyakorlatilag negyedakkora terhelés mellett jutnak mintákhoz. A fejlett grafikai algoritmusoknál jön ki az a különbség, hogy melyik rendszer lett grafikai és melyik lett általános számításra tervezve. A GT300 már biztos Gather4 lesz, mert azt a DX10.1-DX11 megköveteli.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
-
biggamer
veterán
válasz Beowulf_78 #399 üzenetére
Köszi a kimerítő tájékoztatást.
tzsolesz
Szívesen.Ha az életben minden fontos dolgot szemmel el lehetne intézni, akkor az utcákon csak halottak és terhes nők lennének ... WOT / BF3 / BF4 ... biggamerHUN
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Beowulf_78 #415 üzenetére
Nekem is küldték. Elvileg az AMD kérésére készítették a fejlesztők tesztet. Majd egy közelgő AMD-s anyagban fel lesznek használva az eredmények. Bár hír az nem lesz belőle, de majd berakom a fórumba. Szerintem arra megy ki a dolog, hogy az NV a múlthéten elkezdte szapulni az AMD OpenGL meghajtóját (jobbára mást nem tehet), így most gondolom az AMD az új OpenGL-es Riddick teljesítményeredményekkel akar válaszolni a támadásokra.
Ami lényegében ki van emelve a belső tesztben, hogy a HD 4770 gyorsabb, mint a GTX 285. Majd gondolom pár tesztoldal beveszi a tesztjátékok közé a Riddicket is, és akkor lesznek függetlennek mondható mérések is. A pcgameshardware még csak a pre-alphát tesztelte, bár ott is meredek Radeon fölény volt.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Beowulf_78 #417 üzenetére
Nem hiszem, hogy mi átlagfelhasználók cégek vagyunk. Cégként engem sem érdekelne a Win 7 sőt még a Windows sem.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
schwartz
addikt
válasz Beowulf_78 #417 üzenetére
En tuti valtok... Ruhellem a konzolt s remelhetoleg a DirectX11 majd kiuti nyeregbol... (a gagyi portokat is)
If he dies, he dies.
-
VinoRosso
veterán
válasz Beowulf_78 #420 üzenetére
Áhh szerintem úgy fognak váltani az emberek win7re, mint a mesében. Nem si emlékszem olyanra, hogy valaha lett volna olyan, hogy egy béta oprendszer hónapokkal a megjelenés előtt ennyire elterjedt lett volna. Az ismerőseim közt is még aki eddig óckodott a Vistától, és Xp mellett tartott ki, egyből ahogy megjöt a béta híre feltették és nem csalódtak.
-
VinoRosso
veterán
válasz Beowulf_78 #431 üzenetére
mindeki azt ott próbál előretörni, ahol reális esélye lehet. G80 után az atinak nem volt más választása, mint innovativnak lenni, mert egyedül így tudtak leghatékonyabban teljesítménynövekedésre szert tenni. Ezért erőltetik a dx10.1-et, de a bökkenő az, hogy szoftver oldalról nem olyan egyszerű az átállás, mert egy játék feljesztési ideje nem mérhető össze egy VGA-éval. Egy VGA-nél a dx9-dx10 illetve a dx10 dx10.1 váltás max 1- fél év, és ha kell onnéttól kezdve el tudják árasztani vele a piacot, viszont a szoftveres átállás nem ilyen egyszerű. Ha valaki dollár millókat beleöl egy sw kifejelsztésébe, nem akar fél-egy év múlva egy újat piacradobni, egyszerűen nem is tudna, mert évekkel korábban el kell ahhoz fejleszteni, a kb 2-3 éves fejlesztési idő miatt. Ebből általában legalább ugyanennyi ideig szeretne megélni, és emiatt ezeknek a termékeknek az életciklusa is jóval hosszabb. Nem fél- egy éves ciklusban cserélődnek hanem minimum 3 de inkább 5-6 éves vagy még több. Egy 8800 GTS 640 ma már nem csúcskártya de 2 éve még nagy király voltam vele viszont UT3, Xray, Cryengine még mindig ott vannak a toppon, jönnek ki rájuk játékok. Ergo anno az architektúra, ami jól teljesített abban, addig jó piaci helyzetben lesz, amíg ezek eltejedtek lesznek. Az nvidia erre alapozott, mert a g80 jó volt ezekben, az atinak ezért nem volt esélye másra, mithogy várjon arra, amig ezek kiöregszenek.A váltás meg nem egyszerű, mert a deveknek is akkor éri meg technológiát váltani, ha a régiből már nem lehet kipréselni eleget. Toldozgatni foldozgatni nem sok értelme van, mert egy dx9es motorból fabrikált dx10es nem hozza azt a teljesítményt amit kellene neki. Egy full dx10.1es motort fejleszteni meg megint 2-3 év, tehát legkorábban 4 év, ha már van egy dx9es gammájuk. Valószínűleg emiatt kevés igazi dx10.1es játék lesz, mert mire ezek a fejlesztések piacra kerülnek, addigra már lesz dx11, és dx10.1ről dx11re váltani már egyszerűbb.
-
schwartz
addikt
válasz Beowulf_78 #454 üzenetére
Eddig sem nagyon birtunk Abu--val most meg atallsz a vorosingesekhez?
If he dies, he dies.
-
VinoRosso
veterán
válasz Beowulf_78 #457 üzenetére
tudtam én mindig is hogy miért olyan vörös a fejed
-
tzsolesz
nagyúr
válasz Beowulf_78 #457 üzenetére
Egyszerűen nem tudsz a jó oldalra állni soha, most kezd feltörni újra az NV. Jönnek a fejlesztések, új eljárások bevezetése a driverekbe stb.... Ráadásul az ATI sem ellenzi, és mellette áll.
-
tzsolesz
nagyúr
válasz Beowulf_78 #461 üzenetére
Végül is még az is lehet, hogy jól sül el. Gyengébbnek tán csak nem lesz gyengébb.
-
schwartz
addikt
válasz Beowulf_78 #463 üzenetére
Nah, legalabb teljes pompajaban elvezheted a Stormrise-t. (buntibol muszaj lesz vegigtoljad )
If he dies, he dies.
-
schwartz
addikt
válasz Beowulf_78 #465 üzenetére
Majd szamolj azzal is, hogy: "Az NVIDIA beszámolója szerint az előző 182 szériás WHQL meghajtókhoz viszonyítva 25%-ot gyorsult a The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena és 14%-ot a Far Cry 2. Bekapcsolt élsimítás mellett sebességnövekedés érhető el a Crysis: Warhead (22%-os), a Fallout 3 (11%-os) valamint a Mirror’s Edge (45%-os) című játékban, a Source motorra épülő programok mellett pedig akár 30%-os gyorsulást is tapasztalhatnak a 3-way és Quad SLI rendszerek tulajdonosai" [link]
If he dies, he dies.
-
Pipó
őstag
válasz Beowulf_78 #469 üzenetére
Jó a háttered
"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
-
Pipó
őstag
válasz Beowulf_78 #471 üzenetére
Azért az 576 vs. 880 MHz gpu órajel jelent valamit. Gratula az új szerzeményekhez.
"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen