Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gekkoXT

    senior tag

    Van egy új élményem Canon márkaszervizzel kapcsolatban.

    Míg a soromra vártam, a szakember épp telefonon adott felvilágosítást, amiből én már mindent meg is tudtam előre, de azért nekem is korrektül elmondta az alábbiakat.

    Tintasugaras nyomtatót csak garanciális időn belül érdemes szervizeltetni.
    Utána 3 dolog okozza a fő hibákat:
    - Nyomtatófej 25-30eFt
    - Tápegység 10eFt
    - Alaplap 30eFt

    Ezek megközelítőleges árak.

    Tehát a félhivatalos vélemény az, hogy a tintasugaras nyomtató nem javítható készülék.

    Elvittem az én nyomtatás közben örök álomra szenderült ip 4950-es nyomtatómat, raktak bele egy új tápot (konkrétan 20 másodperces meló), kivették a fejet és mivel ezután sem ment, valószínűleg alaplap hibás lett, ami ugye 30 ezer lenne, de minek.

    Lézer nyomtatók inkább javíthatónak vannak tervezve.

    Zárójeles tanács: Ha sokat nyomtatsz a tintasugaras nyomtatóddal, akkor el kell érni, hogy gari időn belül menjen tönkre. Személyes kreativitáson múlik, hogy hogyan. :DD

    Tehát a végkövetkeztetés: Ha garanciális időn túl elromlik a tintasugaras nyomtatód, akkor az azzal egyenértékű, hogy mehet az elektronikai hulladékgyűjtőbe és vegyél újat. Ennyi. Nincs más opció.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák