- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Asztrofotózás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- TCL LCD és LED TV-k
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- SSD kibeszélő
- Computex 2024: új Dark Rock hűtők és RGB-s házak a be quiet!-től
Hirdetés
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aclandiae
senior tag
Sziasztok!
Vásároltam a Black Friday napján egy Brother DCP J105-ös nyomtatót. Ma regisztráltam az oldalukra, sikerült a nyomtatót is regisztrálni, erről kinyomtattam a visszaigazolást.
Az emag-on keresztül vásároltam a készüléket, és a Garancia Kiterjesztést is szeretném regisztrálni a gyártó oldalán. Ott azonban a gyártási szám alapján nem ismeri el ezt a +2 évet amit a boltnál kifizettem.
Gondoltam kapcsolatba lépek velük, de én - biztos nem látok - nem találom a nyomtatók között ezt a típust.
Külön e-mail cím a weboldalukon nincs, a kontakt forumlánál pedig a típus kitöltése kötelező mező.Én nem veszek észre valamit, vagy ennyire nehezen menne? A jó Support miatt esett erre a típusra a választásom, amitől eddig nem igazán vagyok elragadtatva.
-
aclandiae
senior tag
válasz Csavarnyuzo #14659 üzenetére
Minden számla és egyéb dokumentáció megvan, ezt szeretném elküldeni a Brother Magyarországnak, ha lenne e-mail címük, vagy a kontakt formulában látnám ezt a típust. Akkor majd a gyártó megmondja, mi a helyzet.