Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mckangi

    senior tag

    válasz Zeki #123 üzenetére

    Tegnap írtam egy kéretlen levelet a központi Tesco-nak.
    Felhomályositottam őket a problémáról,miszerint a telefonon a szoftver miatt a NAGYBETŰS brossúrán tálalható szöveg a fogyasztók megtévesztése!

    Ma már vártak is itt vidéken(nem Bp.)

    Mivel nekem inkább a telefon kellett,ezért mondták ha kell válasszak másikat ,vagy ha kérem,akkor visszafizetik a vételárat.

    Bementem a kiállított standhoz,megnéztem az imei számot és a kiállított darabon lévőnél nagyobb számmal rendelkezőt választottam.😄

    Visszatérve az üfsz. pultnál lehetőségem volt kipróbálni,mert mondtam,hogy még ma ezt is visszahozom ha nem akar frissíteni a 208-as fw-ről.

    Rácsatlakoztam a Tesco-s wifire. Sajna a nagyobb imei szám ellenére sem akart frissíteni.
    Ha lehetett volna,akkor első bekapcsoláskor már kellett volna, itt vagy a másik fórumon tapasztaltak szerint.
    Bár abban reménykedtem,hogy már frissített telefont veszek ki a dobozból.
    Tehát a kiállított mintadarab csak kedvcsináló! , arra vonatkozólag,hogy milyennek kellene lennie ...ha működne a dolog.

    A jegyzőkönyvbe rögzítve lett,hogy a frissítés hiánya miatt pont a brossúrán meghirdetett Tesco-s szolgáltatások használata lehetetlen!

    Saját véleményem szerint a kiállítási darabon levő kamera szebb képeket lő mint a dobozban legő,ezért ha valaki a kamera elfogadható minősége miatt veszi meg,az is egy kicsit csalódni fog.

    Úgyhogy mindjárt vissza kértem a pénzt.

    Sajnálom a telefont,mert nagyon jó.
    Gyors,reszponziv,tetszetős. Jó kis magyar közösség alakulhat(ott) volna mögötte,de sajna a Medion ezt frankón elbaltázta.

    Sajnálom....😳

    További kitartást nektek,remélem majd talán egyszer még visszatérek.

    [ Szerkesztve ]

    Poco F3

Új hozzászólás Aktív témák