- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen processzort vegyek?
- Gaming notebook topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- ASUS notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
Olvasgattam az autonavigator.hu oldalon egy cikket, miszerint a gázolaj drágulásával és ezen tendencia kialakulásával párhuzamosan sem csökkent a kereslet a hasznaltauto.hu statisztikái szerint a fenti üzemeltetésű gépkocsik iránt.
Na, volt pár hozzászólás is a cikkhez, és tulajdonképpen nem feltétlen a hsz tárgyát képező Vectra, hanem általában a dízelekre vonatkozóan volt negatív kritika is bőven.
Alant olvasható is:
"Üdv autós társak! Azt a nagy parasztvakítást a dízelekkel hihetetlen!!! Látott már valaki közelről Common rail rendszerű összeomlást, tovább megyek ahogy már írtátok is korábban porlasztó csúcs javítás de inkább csere mennyi km is bír ki kb max 100.000??? Akkor a darabonkénti 100-200 ezres árat adjuk össze a nagy nyomású üzemanyag szivattyúval szintén 2 kiló, meg a nagyon jól kitalált kéttömegű lendkerékkel ami 300-400 ezres tétel magában ja ez akár 50.000 km megtétele után széteshet, nem beszélve a folyton csapágyas turbókkal ami szintén nem zsebpénz kb 150-300 ezer. Én sajnos saját tapasztalatomat írtam le idáig egy nulla kilóméteres korától csak a saját használatomban lévő Opel Vectra 1,9 CDTi ( 150 LE ) autómról amiről tudni kell, hogy 11.000 km volt benne mire 100 km/h fölött mentem vele. Manager szakmámból eredően nem versenyzésre használtam hanem mindennapi rendszeres használatra. A fogyasztásról annyit, hogy aki a 4-5 liter/100 km-rt emlegeti az 70 től többet csak szakadékba hátszéllel megy az autójával. Több dízel és benzines autómra visszatekintve a tankolásnál drágább benzines éveken át használva kimondottan sokkal olcsóbb és hűségesebb társ mint az olajkályhák!!! Nem tudnának annyit fizetni, hogy mégegyszer dízelt vegyek hiába a hőn áhított nyomaték élvezet."
A cikk és a fórum: [link]
Szóval... Tudom már, h hatalmas nyomáson dolgozik pl az Astra 1.7 CDTI motorja. Ezek a fenti "kijelentések" valóban így vannak? Ne merjek belefogni dízel vásárlásába, mert bármikor beüthet a krach, vagy kifogok olyan kocsit, és a gatyám is rámegy??? Illetve ezek szerint: azok a verdák, amiket x százezer km-el árulnak, már átestek a fenti alkatrészek cseréjén és nyugodt lehetek, vagy nem, és éppen próbálok belenyúlni a szarosbödönbe???[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen