Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lomha 8V

    addikt

    (#25546) kisjimy: Hát igen, '96 vége felé már az új eljárást alkalmazták a karosszéria védelmére, azóta nincs velük annyi baj. Az enyém '96 év elején készült. Ezt beszoptam. :DDD Amúgy az Omegák legnagyobb baja, hogy a hátsó sárvédő egy része maga a hátsó ajtó. Ez nagyon buta megoldás, a legtöbb ott rügyezik először. Legalábbis a sima B.

    (#25547) zolikaDB: Az valóban azt jelenti, lyuk kell, hogy legyen rajta. A "pápaszemes" E Mercikre adtak 10 év ilyen garanciát, de mivel a legtöbben pár év után már nem a márkaszervizbe hordták, nem tudták érvényesíteni. Pedig már 3-4 év után rohadtak mint lucerna a talajvízben. :D Egész Magyarországon egyetlenegy ilyen Mercire kértek garanciális rozsdamentesítést.

    (#25551) feka007: Kopogás lehet a kopogásérzékelő hibájából adódóan, ami ugye arra hivatott, hogy utánaállítsa a gyújtást és módosítson a befecskendezésen ha szükséges. Ettől az alapjárat is ingadozhat valamelyest, ha rossz. Én azt nézném meg először. Nem jelez hibát a műszerfal?

    (#25552) odrif: Először használt alkatrészeket keresnék, annyi G Astra van mint a sz*r, tele van a piac az alkatrészeikkel. Pl egy használt motorháztető tuti olcsóbb mint kijavítani a régit. Persze ahhoz találni kell színben passzolót. Görbe hűtőt nem rakunk vissza semmiképp. Ha utána beáll a motor véletlen vagy elkezdi zabálni a termosztátokat, vízpumpát stb, akkor ez jusson majd eszedbe, ne az Opelt szidd. Az itteni (vidéki) árakon valamivel 100k alatt lehetne megúszni kb.

Új hozzászólás Aktív témák