Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz haddent #41756 üzenetére

    Ezt mar egyszer kitargyaltuk.. :) A teljesitmeny egy kerdes, meg a komfort, design, funkcionalitas. Leirtam mar, hogy nekem is van par extra az astraban, amiket szeretek, jok, de nem összehasonlithato apum A3 aval, vagy nagynenem volt 3as BMW vel (mindegyik kis motoros, de magasan felszerelt). Müködik itt is minden, de nem ugy...ez az amit megfizetsz egy magasabb kategoriaban, ez van a 4 karika meg a propeller mögött. A kutatas+fejlesztes, hogy altalaban ezek a markak jönnek elö az uj dolgokkal, amiket evekkel kesöbb vesznek at masok, mire ök mar egy ujabb szintre fejlesztik.

    Az Audival kapcsolatban meg total semmi ilyen gumi, olyan gumi nincs...ugyan olyan 16-17 coll megy ra, mint akar a Te astradra. Egy jol karbantartott 5 eves audi siman lehet sokkal jobb vetel, mint egy volt ceges, kitaposott lelkü 3 eves J astra. Ez megint semmi mas, mint sztereotipia es latod, Te is egyböl ezen pörögsz, hogy huuu audi akkor az biztos milyen q. draga, meg a fenntartasa is milyen q. draga es ezert valik töle otthon valaki "menöve", mert huuuu audija van, akkor az q. draga ergo sok penze van, ergo meno.....holott nem.

    Es most itt nem egy alap benzines szivo J astrat hasonlitok egy összkerekes automata duplaturbos dizel audihoz....ugyan olyan 2 literes turbos, manualrol beszelünk. Ugyan azok a hibalehetösegek +10-20% alkatreszarak es szerviz költseg. Semmi több. egy Insignia meg egy A4/A5 audi között az a bizonyos felar van meg, amit fent irtam. Ennyi. Semmi ördögtöl valo sarlatankodo extragiga draga csoda nincs.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák