- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-book olvasók
- Hardverek pünkösdre
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Videós, mozgóképes topik
- Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
Elektromos szakik egyesüljetek:
Sztori röviden, generátor fel lett újítva. Tölt is szépen 14,4. No de reggelente nem töltikézik csak 13,8-at és ha rátolok némi elektromos fogyasztót pl tompított, fütés, leesik 13-ra.
Tegnap kicserültük a szijfeszítőt, új szij is van. Hazafele végig 14,4-et töltött ülésfűtés, tompított, fütés stb 14,3-ra esett le.
Most reggel jövök be és 13,2-13.4-et töltött fogyasztók mellett. Mi a franc lehet? És miért csak reggel? Arról nem is beszélve hogy szerintem valami szívja az akksit. Én rámértem 0,11 volt.
Tegnap mértük semmi fogyasztás nem volt.Szóval mi az a hiba ami a két tüntetet egyszerre produkálja:
Rossz töltés, és lezárt autónál merül az akksi.
Rossz test? Más nem jutott eszembe, de ha rossz a test miért csak reggel?
Bármilyen tippet szívesen fogadok, ezzel szenvedek két hete és fogalmam sincs mi lehet a hiba.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs