Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlaho
aktív tag
Sziasztok!
A következő a problémám: Corsa C-m van,a középkonzolon lévő kijelzőn meg van folyva a kristály,vettem egy másik kijelzőt a neten,csakhogy álmomban sem gondoltam volna,hogy többfajta csatlakozásuak vannak.Ugyebár ezt csak beszererésnél vettem észre.Az én csatim 12 lábas amit vettem az 32.Nem tudja valaki a 32-es lábkiosztását?Átkötném ha lehet.Neten sehol sem találok leirást a 32-esről csak a 12-esről.[ Szerkesztve ]
Mindenki jó valamire.....ha másra nem,hát elrettentő példának
-
Calogero
addikt
Meglepődve tapasztaltuk, hogy az Opel a H után következő I helyett következetesen J Astraként emlegeti az új modellt. Az ugrás elsődleges oka az I összekeverhetősége a római egyessel, de a német ABC tizedik betűje mellett más érv is akad. Az Opel szerint kompakt autóik 10. generációja az új Astra, ha beleszámítjuk az 1936-ban bemutatott első Kadettet is, amelyet nem Kadett A-nak, hanem simán Kadettnek neveztek.
-
#TOTTI
őstag
válasz Calogero #8754 üzenetére
Köszi a cikket pont unatkoztam.. Szép ez az uj Astra de én most nem tologok hogy lecseréljem rá a H-t nem tudom te hogy vagy vele.. Nekem formailag ez nem akkora durranás.. egy felfujt mazda2 vagy uj fiesta.. A beltér és az ülések szépek de csak a tele extrásnál..
A H astrabeltérben nekem több is bejön pl ez vagy ez
Viszotn ez még érdekesebb
ilyen foghijas gépek is vannak.. ezen csodálkoztam.. pl a saturn legkisebb motorja 138LE és full full extrás verzio van meg full extrás..
-
Tomoty
aktív tag
Ha nem vettem volna benzines GTC-t kb 10 hónapja, akkor biztos ráugranék erre a példányra.
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
#TOTTI
őstag
A kép kicsit nagyobb talan nem is új de jóó.. és a lényeg látszik..
[ Szerkesztve ]
-
Tomoty
aktív tag
Beteg...
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Bandit21
addikt
Üdv, tudja valaki esetleg, hogy egy G Caravan-ba lehajtott hátsó ülésekkel befér-e egy 2mx0,8mx1m-es doboz?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
buherka
addikt
Szasztok...
Kopog az Astrám ( 97' 1.4 16V EcoTec) bal eleje a futóműnél, ha belemegyek kisebb nagyobb gödrökbe.
Ha jobbos kanyart veszek be és megtalál a bal kerék valami kis gödröt, akkor még csúnyább hangja van...majd sikítófrászt kapok. Néha azt hiszem hogy szétesik.
Ha kanyarnál nincs gödör, akkor nincs hangja, így talán a féltengelyhiba ki is zárva...remélem.
kb. egy éve cseréltem trapéz, stabilizátor és kormányösszekötő gömbfejeket + a szilenteket is kicseréltem a trapéznál, mind két oldalon.Szerintetek mi lehet a gebasz.?
Szerelő haver 2 dologra tippel elsőre:
Toronycsapágy a gólyalábnál vagy kormánymű persely.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
-
buherka
addikt
Már nincs szegecselve, mert azt már leflexeltem ...mert ugye előtte gyári volt (a gyári van szegecselve).
Már csavarokat raktam a helyükre...önzárós anyával.
Ja...lakatos műhelyünk van és cél-szerszám is akad
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Pénteken lesz ez az aknás téma, mert addig sajna pörgés van.
Addig remélem nem esik szét...nem örülnék, ha kikönyökölne a kerékFontos, hogy megtaláljuk az igazi hibát...semmi kedvem szétbergelni az egész verdát.
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
-
tomyoy
senior tag
hondások ne ide flémeljenek
nekem kellene már télikerék...
tényleg: 1 probléma: jár a motor, felkapcsolom a helyzetjelzőt, középen az óra halványabb lesz, felkapcsolom a tompitottat akkor meg teljesen elhalványul ..napfényben nem is lehet látni... már eddig 2 szer csinálta ezt 2 x 1 hétig most megint
nyiknyiknyiknyik
-
-
-
marsu
addikt
válasz buherka #8784 üzenetére
Próbáld!
Ugyanaz a riasztó van a Astrádban, mint nekem egy régi Opelemben volt, és a mostani autómban is ez van ...
Fekete banán alakú távkapcsoló, zöld gombbal, többszólamú kürttel.
Ha folyamatosan nyomvatartod a zöld gombot, az a pánik funkció.
Ha rossz arcok vannak az autó mellett, azzal tudod beindítani a riasztót ...
Gondoltam, hogy nem tudod.
Press any key to continue ...
-
fero02
veterán
Micsoda pörgés volt itt...
-
#TOTTI
őstag
Ilyet fotoztam ma csak ide csak nektek...
-
#TOTTI
őstag
Sztetek OPC astra oráját rá tudom tenni a dizelre..? nem pörög max fel se 250ig se 6000ig.. vagy ez igy nem is passzol rá..?
-
tomyoy
senior tag
most ált 2 napig a kocsi, reggel "elmentem " vele melózni, beinditom, szépen beindul, alapjáraton pörög szépen, 1 es fullad...fullad.fullad...3500as fordulat....fullad megáll...na még 1 x....4000 lefullad.....3. ra sikerült kiálnom az utcára...indulok el 1 es ilyen 3000 es full csúsztatott és leesik 500ig a fordulat...2 es 3 as nál ugyanez a szitu....1000től 2000ig full dadog annyira hogy odabent " eminemre bólogatok"...... jó gondoltam biztos besűrösödött a 2 nap alatt az olaj....délután indulok haza, ugyanez a téma, 4000ig kellett játszani a gázzal és a kuplungal hogy 1 esben eltudjak indulni....mentem 1 jó nagy kört a kocsival....fogjuk rá hogy oké...de még azért néha néha berángat....kb még fél órát mentem ide oda mire teljesen megszünt....
esküszöm a régi 120 as skodám, nem volt ennyire gáz és még hideg sincs annyira, azzal kimentem az utcánk sarkáig és már nem dadogott le......ez meg..pfö
nyiknyiknyiknyik
-
buherka
addikt
Daywalker /Gabesznak köszönet
Voltam nála és kiderítettük a hibát. Most már tuti, hogy toronycsapágyam ment szét a bal lengéscsillapítónál.
Csak annyit kellet csinálni, hogy álló helyben beindítottam a motort (Gabesz ötlete volt ) így a szervó mindjárt jobban megmozgatta a kereket egy helyben és azonnal láttuk, hogy a bal oldalon mozog a toronycsapágy porvédője a motortérben.
A Oples könyv is azt írta, ha gázos a kormánymű azt a kormányon is érezni lehet, de nálam nem ez volt. Csak simán kopogást hallottam balról.Szerelő "haver" már szedte volna szét a kormányművem, mert azt mondta, hogy semmi baja tornycsapágynak...mondtam ácsi!
Még megkérdezek egy-két PH-s cimborát.
Jól tettem.Asszem megint megy egy feketepont az autószerelőknek. ...viszont Gabesznak meg egy bazi
Fater már gyártja nekem a célszerszámot, amivel összehúzzuk a rugót.
Itthoni szerelés lesz ismét[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Reklámblokkolók topikja
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Ukrajnai háború
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen