- Projektor topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen házat vegyek?
- Notebook hibák
Hirdetés
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
sziku69
senior tag
Dettó. Csak a Tiéd el.ablakos elöl. Szép állapotú ahogy nézem. Mennyi van benne?
Ez a kütyü kerül ilyen qva sokba? ....és köszi a tippet. A szerelő is mondta, hogy típushiba.
De hogy kerül oda gázolaj? Ez egy elektromos kütyü, nem?(most futottam ki megnézni, száraz a környéke, persze nem bontottam meg.)
[ Szerkesztve ]
-
sziku69
senior tag
Az asszonyéban 168000 van
Köszönöm ezeket a képeket. Lassan kezdem átlátni így a dolgokat. Persze azért még messze vagyok az amatőr szakértelemtől.
Szóval ez a mennyiségszabályozó szelep miatt van. Már hogy megjelenik a gázolaj a csatiban. Ha megcsináltad, letudod fényképezni? (leleményes a magyar)
-
sziku69
senior tag
Bakker, Te aztán fel vagy készülve fényképekből Viszont így már érthetőbb a dolog.
A csokis/forrasztásos dologra gondoltam.
Ja egyébként itt vannak a képek a másik kocsiról. Nem tudom működik e a link?
Ha nem, akkor teszek fel ide képeket.
Ez egy 1995-ös astra 1.7 TDS isuzu motorral. A klímán kívül minden benne van.[ Szerkesztve ]
-
sziku69
senior tag
Köszi.
Jó akkor a fénykép felejtős.
Azt mondták nekem, hogy ezen a 95-ös gépen, még mechanikus az adagoló. Ez kizár néhány elektromos hibát, ha jól gondolom. Egyébként ha a lányomék nem viszik el, akkor eladó lesz.
(vagy ha sokat szórakozik a Vectra, akkor megtartom magamnak)[ Szerkesztve ]
-
sziku69
senior tag
Szép hangja van. A miénknek is, mondjuk. De azért elcserélném veled.
(#55272) F_Gergely: Akkor viszont lehet marad a villamossági szerelő. Nekem magasabb az óradíjam.
Ma viszem eredetvizsgálatra is hozzájuk. Egész nap ott lesz az autó. Persze ha elvállalja a mai napra.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Most hogy ez feljött, észrevettem egy furcsaságot, így jó 1.5 év után az autóval
Ha hideg van, és még nem elég meleg a moci/víz, hogy fűtsön nekem, és bekapcsolom a fűtést (feltekerem melegre) akkor néha azt veszem észre, hogy "ki a jó ég kapcsolta be a légkondit mert világít? Ennyire béna nem lehetek hogy benyomtam...". És már többször is megtörtént. Van valami hiper-szuper-titkos üzemmód, ha hideg van, akkor is beindul a légkondi, csak akkor pont a radi túloldaláról húzza a levegőt, vagyis az üzemi hőjét, a meleget szedi le?Declare én is sokmindent szeretnék, de azért ami 130 -at halál kényelmesen, 150 -et szépen nyugisan megy, az már jó autó, szerintem. Jó, Te sokat autózol ide-oda a német pályán, de éppen ezért, mert nem hobbizol, hanem utazol, kétlem, hogy pl. 200 -nál hátradőlve, közben anyósülésen a sparhelton ebédet főzve és sorozatot nézve (ala kamionos élet ) nyugisan döcögnél. Ilyen sebességnél (szerintem) már nagyo figyelni kell, főleg, hogy a többiek ugye azért nem ennyivel mennek feltétlen, nem?
[ Szerkesztve ]
-
-
Kickass
őstag
Azért nem fogom úgy locsolni a brigéciolt mint az egyszeri dorgbáró a kokszot egy eldurvult partin....
Másrészről felsejlett az emlék amikor az első autómnál csináltak ilyen motormosást, nem akart indulni, gyertyáknál, mindenhol víz volt. Franc se fogja keresni utána melyik szenzor kapott vizet esetleg....
Meg szeretek mókolni. -
oliwire
őstag
Egy hétig nála volt az autó. Addig azért lehet gondolkozni. Szerintem, de cáfoljatok meg, ha nem. Az ECU problémát mivel lehet biztosra kideríteni?
A lambdaszondat én vettem, az volt 20000. 8000 volt a munkadíj. A vízhőfokjeladó és a sapka meg az egyéb került a maradékba.[ Szerkesztve ]
-
sziku69
senior tag
Na jó, de akkor? Az aksi jó, akkor mi a rossz? Mondom, napközben pöccre indul hideg motorral is. Nem lehet, hogy nem kap egyből üzemanyagot? Mondjuk a szűrőket még nem néztem ezen se. (az astra tds-en se) Talán holnap lesz rá időm.
F_Gergely: Megvárom a felmelegedést Remélem nem az indítómotor.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
arról nem is beszélve, hogy vannak olyan kereskedések akik kintről hozzák a trágyadombokat be, ők megfújkálják a rozsdákat és húdeszép képen! debrecenben is van ilyen cég, minden autójukban van fújás, még azt sem mondom, hogy színazonos, meg hogy szép, de van. utána megvétel után elkezd púposodni a lemez....
ja és minden autóban 180-250ezer km között van a km, jellemzően 15-20 éves tdi-k és kortársaik.....
kereskedésből ha egy mód van rá inkább ne, ha ott a zs a zsebben és nincs beszámítandó roncs, akkor ilyen árkategóriában inkább magánembertől, ott az előélet legalább reális lehet.....
-
M_o_g_y_i
őstag
A múltkori "gyári GM Opel vezérlés" a Cromaxnál, az sajnos a régebbiekhez való, az enyémhez 30K, és nincs Hepu vízpumpa náluk.
Most a szerelővel lebeszéltem, 50e. lesz cakumpakk, ebből kb. 15e. a munkadíj.
Így valamivel olcsóbb, mintha én venném az alkatrészeket.Mikulásbá: köszi
[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
M_o_g_y_i
őstag
Ami be lett linkelve az én hsz.-omra válaszként, ami "gyári Opel ill. GM vezérlés" az a régebbi 1,.8-hoz van, nem az enyémhez.
Így értettem.szerk.: közben rájöttem nem is Te linkelted
[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
M_o_g_y_i
őstag
Ilyenkor bánom, hogy most nincs helyem megcsinálni magamnak, anno az F-en cseréltünk, nem nagy "trúváj"...
Említettem a HEPU vízpumpát.
Egekbe magasztalják mindenfelé, bimmeresek a már-már (vagyis teljesen) versenyszintű Stewart Components gyártmányúak alá közvetlenül lövik be, ma meg olyan infót kaptam, hogy "ha újra szét akarom emiatt szedetni a vezérlést, akkor legyen ez, de nem ajánlják, sokat visszavittek" - most akkor WTF???
Ráadásul a szerelő sem mondott róla negatívat, akit kérdeztem a cserével kapcsolatban.
Litens-t (ill. "valami kanadai"-t) mondott a szerelő, hogy valszeg az lesz a ContiTech vezérlésben is.
Rákérdezek még a gyárira, hogy a Z18XE-hez a GM-szett miből áll, de gondolom nem sok diffi lesz az X18-X20-hoz való szetthez képest.[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
M_o_g_y_i
őstag
Már írtam , Z18XE.
Hosszbordás szíjon agyalok még, hogy mindenképp most egyben cserélem azt is, meg hát eleve úgy illik, még ha annak az egyéb "sallangjait" rajta is hagyom (persze csak ha jó a feszítő és a görgők is).4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
M_o_g_y_i
őstag
Olyanban, hogy az Opel szerviz 79e. lenne INA szettel, 109e. gyárival, és most akit kérdeztem 15e.-t mondott a szerelésre, a többi az alkatrészek az 50e.-ből.
Tehát HEPU pumpa, és (most még) CT szett 35e.
De mivel a CT szíj Made in Romania, ezt inkább kihagyom...4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
w333
félisten
VW TSi láncos motorok az teljesen más ... ismerősnek volt G Astra 1.2i ha jól emlékszem akkor láncos volt, ő nagyon sokat járt Németbe volt benne már több mint 300 ezer km. de még akkor nem cserélt benne láncot (csak azért adta el mert autópályázáshoz kevés volt neki az 1.2i)
Én inkább arra tudok tippelni hogy fogaskerekek nem voltak benne cserélve így a lánc megeszi a fogaskerekeket (sokkal nagyobb vájat lesz benne) az új lánc pedig ezt nem szereti és emiatt kopik gyorsan ... ha egy teljes készletet fog cserélni szóval lánc + fogaskerekek akkor biztos vagyok benne hogy legalább 200-300 ezer km -t bírni fogja !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
diegho
nagyúr
Pont a héten volt egy érdekes szakszervizes történetem. Én nem Opel-hez hordom, hanem a céges flottát kezelő független szervizbe, akik nagyon jól fel vannak szerelve, a német és francia típusokhoz mindenük van. Gondoltam megkérdezem a tőlük 500m-re lévő Opel-t, hogy ott mennyi az óradíj, erre ők visszakérdeztek, hogy pontosan milyen autóról van szó?! Ez miért függ az autótól? Eddig bármelyik szervizbe vittem az autómat fix óradíjjal dolgoztak teljesen mindegy, hogy melyiket vittem.
-
w333
félisten
Az árakról meg nem is beszélve az elején keveset mond majd a végén ki talál valamit és XY -t is cserélni kellett és ezért drágább !
Itt az én példám elvittem a generátort csapágycserére előre lebeszéltem hogy 15k + 1 vagy max. 2k a le és felszerelés majd a végén 20k -t fizettem
Nincs ezzel semmi baj szerintem de akkor mondja azt hogy 15k + 5k a szerelés mert kifizetem, na de így meg kissé átb*szásnak érződik !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
diegho
nagyúr
Ahol én csináltatom, ott 5+áfa a díj, ha náluk veszem az alkatrészt, akkor unix/bárdi -15% kedvezmény és nagyobb munkák után ingyen teljes külső/belső takarítás. Be tudnak szerezni bontottat is, ha arra van igény. Hétfőn viszem hozzájuk klíma töltésre, tisztításra és megnézik, hogy miért hülyéskedik a szellőztetésem. Az apróbb munkákat nem velük csináltatom (gumicsere, olajcsere, az egr-t sem ők rakták be) mert 35km-re vannak tőlem, helyben meg van egy szaki, akihez 25 éve hordjuk a kocsikat, van hibakód olvasója is és fillérekért dolgozik (1500 az olajcsere, 500/kerék a szerelés stb). Műszakiztatni is vele szoktam, mert 2500-ért elviszi és megcsinálja.
-
trassher
addikt
Nem vettem észre eddig egyik autónál sem problémát pedig 3-at is szervizelek itthon. Suzuki ignis életében addig kapott gyári lomot amíg garis volt, már 328K km-nél tart. Szöszölődést sosem vettem észre a szűrőkön. Ha szöszölne azt látnám rajta úgy gondolom. Amúgy ha visszaolvasol akkor láthatod hogy ha valaki akkor én nem tologatom a szervizt és nem is sajnálom tőle amit kér. Az meg hogy sok mindent magamnak csinálok az hobbi, plusz amit megtudok csinálni magamnak úgy ahogy kell azért nem adok másnak pénzt.
w333: Látom hogy x14xe motoros g astrában 9.900 az olajcsere + olajszűrőcsere. Na nekem az olajam kerül ennyibe. Akinek jó bele a gm-es lekvár annak lelke rajta.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen