Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
WP14
őstag
válasz K Norbi #70938 üzenetére
Jó, mert megfelel a Dexos2 gyártói jóváhagyásnak.
Amúgy nincs "túl vékony" és "túl vastag" olaj sem, a számok a viszkozitásra vonatkoznak, azaz minél magasabb a hideg oldali (W előtti) szám, annál könnyebben dermed meg hidegben és dermedten már valóban sűrűbbé válik.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
Mert elvileg, ha a lámpa vetített fényébe nem lóg bele semennyire, akkor nem szólhatnak érte, ugyanis a Köhém rendelet azt mondja ki, hogy azt semmilyen mértékben nem lehet eltakarni.
Sokkal szebbek így a szemei.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz K Norbi #70948 üzenetére
„5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet
2. § (2) A rendelet alkalmazásában jármű átalakítása a már forgalomba helyezett jármű olyan megváltoztatása, amely a típusbizonyítványban, az összeépítési engedélyben vagy a korábbi átalakítási engedélyben meghatározott adat, illetőleg közlekedésbiztonsági vagy környezetvédelmi jellemző módosulását eredményezi, valamint a gépkocsi alvázának (az alváz szerepét betöltő, az alvázszámot viselő szerkezeti elemének) cseréje.
(3) Nem minősül átalakításnak
h)12 a jármű olyan módon vagy mértékben történő megváltoztatása, amelyre a közlekedési hatóság alkalmazási engedélyt ad, illetőleg amelyet engedély nélkül megvalósíthatónak minősít”E szerint NEM minősül átalakításnak a szemöldök, tehát nem is kell a forgalmiba bejegyeztetni, sőt szerintem nem is engedély köteles és el kell fogadniuk a műbizonylatot
(#70947) e.vid Igen, szép autó, csak a szemei túl nagyok szerintem is.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz K Norbi #70951 üzenetére
Ezt írtam én is, ha nem takar ki semennyire semmit a vetített fényből, akkor semmi közük hozzá.
Közben találtam egy ilyet, nem értem miért nem fogadják el
TÜV ISO 9001:2008
A TÜV ISO 9001:2008 szabványnak való megfelelést a nemzetközi szinten is elismert, magas szintű szakértelemmel rendelkező TÜV HESSEN GmbH auditálta, és rendszeres felülvizsgálatok során gondoskodik annak ellenőrzéséről.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz #45553408 #71337 üzenetére
Köszi
(#71336) Ferike81 Szerintem sem csúnya a fekete, az ezüst felületét fel kell polírozni és szép az
Szerk.: Most látom, nem is ezüst Na mindegy, a függőleges sík felületeket kell, felpolírozni, belseje maradhat fekete és mutatós lesz(#71338) molnarpeter Voltak kisebb horzsolások a peremén, azt legyezőkoronggal javítottam előtte és úgy ment szinterre, 42 ezer volt a 4 db. Homokszórás + porfestés hőkezeléssel.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz AMD Power #71435 üzenetére
Jól bizony, Omega Lotus 0-300km/h
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz mohabá 007 #71448 üzenetére
Vagy, akinek nem a "szabadba" van elvezetve a kartercső.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz Luck Dragon #71942 üzenetére
Unix webshop, kiválasztod az autód pontos típusát és ott találsz hozzá különböző típusokat, de Kovács autó oldalán szintén így.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz Luck Dragon #71947 üzenetére
Nekem a turbo coupén Zimmermann bevonatolt tárcsák vannak TRW betétekkel, amit nyugodt szívvel ajánlok
A bevonatolt azért jó, mert csak a fékezési felületen rozsdásodhat, amit a betétek első fékezésnél úgyis lekoptatnak, ellenben máshol nem, ahogy az elsők hűtési felülete sem, így a rozsda nem gátolja később sem a tárcsák hűtését.[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz CsakEgySrác #72038 üzenetére
X20XEV motorral, az 2.0 benzines 16v.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz mephi666 #72048 üzenetére
Az a 200-300 km pont elég arra, hogy jól átöblítse a 10W-s olaj a motort és leengedd Én 5W-set tennék bele, ami teljesen szintetikus, nincs benne ásványi olaj, ugyanis az okozza a kokszosodást, feketedést.
Ráadásul, az említett olaj nem hiszem, hogy megfelel a gyár által támasztott GM-LL-A-025 specifikációnak.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
-
WP14
őstag
válasz mephi666 #72059 üzenetére
Minden motor más és más minőségű és ezért minősítésű olajat igényel, ami jó egyiknek, nem biztos, hogy másiknak és jó és ez oda-vissza igaz.
(#72060) lsebestyen Igazad van, de mégis a GM nem véletlen minősíti a motorjaiba való olajokat, mert azokat tesztelés után is ajánlja, azaz felelősséget vállal rá, hogy azokkal nem lehet gond, ha a más olaj a nemzetközi szabványoknak egyébként megfelel, de a GM a sajátjaiba nem ajánlja.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
"Mondjuk, én ezt is vitatnám, mert mikor fog a GM egy új fejlesztésű olajat letesztelni egy X16XEL-ben, például?"
Ha elolvasod az ajánlásokat, akkor látható bennük, hogy az újabb olajok visszafelé kompatibilisek a régebbi motorokkal - ilyen egyszerű ez.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
Nem bukik, mert ez épp azért van, hogy ne bukjon, amit írtam: "az újabb olajok visszafelé kompatibilisek a régebbi motorokkal"
Szerkesztésedre: A mérnökök nem véletlen vannak az autógyárakban, minden paramétert, számítást tudnak minden motorról, az olajokról szintén, tehát TUDJÁK, hogy az adott olaj jó-e a régebbi motorokba, avagy nem.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
A mérnökök nem a suttyó, kontárok autóhasználatához viszonyítva adják meg az ajánlást olajokra, hanem a "normál" üzemben tartásra. De igazad van a példáddal, bár azoknak nem adnék talicskát SE!
A nem megfelelő olaj használatával az élettartama rövidülhet az adott motornak, a GM a specifikációjuk által garantálják a maximális élettartamot - ez a titok csupán.
(#72075) mephi666 Közben néhány szabvány megszűnt, amiket újabbak váltottak fel és, mint kétszer már írtam, a régi motorokkal visszafelé kompatibilisek az újabb olajok.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz lsebestyen #72077 üzenetére
Itt jól látszik, hogy az SL 2001-től van, akkortól viszont már élt a GM-LL-A-025 szabvány is, mivel 1995-től kezdték bevezetni és az Opel motorokra az a mérvadó.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz lsebestyen #72079 üzenetére
Sajnos nem tudom érthetőbben elmagyarázni, hogy egy újabb olaj, sokkal több követelménynek felel meg, amit egy régebbi motorral szerelt autónál visszamenőleg még inkább jobban teljesít, mint a régebbi olajok...
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz lsebestyen #72081 üzenetére
Nem tehetek róla, ha nem tudod értelmezni a "visszamenőleg" szót... Úgy alkották meg a GM mérnökei a szabványt, hogy a régebbi motorokat is figyelembe vették!
Persze, mindenki olyan olajat tesz az autójába, amilyet csak akar, csupán segíteni akartam, hogy ne ásványi legyen az az olaj, mert azok kokszosodást okoznak, magasabb a párolgásuk stb.... A teljesen szintetikus olajok sokkal jobbak, a motor élettartamára is jó hatással van, csak emiatt javasoltam.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz CsakEgySrác #72114 üzenetére
Nem tudom mennyit szánsz rá, de ha kintről esetleg találsz egy i500-ast, az a kategória csúcsa
i = Irmscher és 500 db készült belőle tudomásom szerint nálukInkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
-
WP14
őstag
válasz concret_hp #72193 üzenetére
G Astra gondolom, mert azok "érdemei" a kiszakadás.
Ezt ajánlom gyógymódnak.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen