- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
Lenne kérdésem hozzáértőkhöz.
Júniusban került hozzám a GTC, már akkor is volt pár furcsaság, elektromos bibi, amik feltűntek. Pl ha ment a klíma, hajlamos volt néha villogni a BC kijelzője. Illetve ha az ablakokat húztam fel és felhúzás után megnyomtam a gombot még, hogy biztos fent van-e az ablak, akkor is villog (elhalványodik) a kijelző. Valamint a xenon is mintha vibrálna kicsit, ha pl egy kamion mögé érek, látszik a hátulján, hogy mintha ugrálna a vetített kép. De ezt betudtam az öreg akksi hibájának, mert hogy amikor 1 hétig állt az autó, teljesen le is merült az akksi, nem indult az autó, tölteni kellett. Aztán most volt autóvillamossági szakembernél, aki javította a gázpedál hibát (motormosáskor víz kerülthetett a kábelkötegbe, gondolom az eladó megmosatta, hogy jó nézzen ki...) és akkut is cseréltettem, mert ő is jelezte, hogy nagyon öregnek néz ki. Viszont az említett hibák megmaradtak így azon gondolkodom, hogy nem lehet-e a probléma, hogy a generátor nem tölt megfelelően, ezért van a villódzás, mert ha igen, akkor az új akksi is viszonylag hamar meg fogja adni magát, ha nem tölti vissza rendesen a generátor.
Szóval érdemes visszavinnem, megnézetni a generátor töltését, vagy hogy esetleg van-e valami rejtett fogyasztó a rendszerben? Vagy csak túlaggódom a villódzást? Esetleg a motormosáskor a generátorhoz is kerülhetett víz, ami a akadályozza a működését?[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Jim Tonic #24673 üzenetére
Köszönöm. Ez mennyire károsítja az új akkumulátort, ha mondjuk az általad leírtakkal van gond? Azért egy multiméterrel érdemes kimérni, hogy megvan-e alapjáraton a 14.4V, vagyis, hogy tölt-e a generátor? A generátor-felújítás megoldja ezeket a problémákat?
TasiA: idegesít, valami megoldást mindenképpen szeretnék, de legalább is tudni, hogy mi a gond.
Amúgy az autó továbbra is álom, most, hogy jó a gázpedál és nem dobál hibát, még inkább. Közben rájöttem, hogy már 2008-ban beleszerettem a GTC-be, csak akkor még nem tudtam, ugyanis akkor költöztem Sukoróra és az egyik szomszédos utcában parkolt mindig egy ugyanilyen fekete Astra és már akkor álmodoztam róla, hogy egyszer lesz egy ilyenem...
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz KonzolKartel #24681 üzenetére
A forgalmiban szerintem is motorszám van, a hátoldalán a magyarázat írja is (motor kód/szám)
pl a GTC: Z20LER31000563, ebből a motorkód a Z20LER, de lehet, hogy tévedek.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz KonzolKartel #24678 üzenetére
Köszi, mindig tanul újat az ember.
Gyújtáson 12.4V a feszültség, elindítva az autót pár másodperc alatt felugrik 14.4V-ra és ott is marad, felteszem ez azt jelenti, hogy a generátor töltése jó.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Ma megtapasztaltam, mennyire nem gyerekjáték a 200LE
70-nél 3-ban előzés, padló, 90-nél töltött a turbó én meg lazán egy kézzel fogtam a kormányt. Az autó meg mint a morcos versenyló, riszálta a seggét erősen
Szóval turbo tartományban két kézzel kell markolni a kormányt, mert iszonyú az ereje...Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz #81556480 #24721 üzenetére
Ilyen gondom nekem is volt, X16XEL, F Astra, a termosztát megállt nyitott állásban és nem melegedett be a víz csak durva dugóban. Aztán utána megviccelt, mert valami történt és hirtelen zárt állásban állt meg, ami a rosszabbik eset, mert -10 fokban is felforrt a víz, nem győztem lehúzott ablak mellett fűteni, hogy hűtsem valamelyest és hazaérjek vele. Nincs nagy trükk, csak ki kell cserélni a pénztárcádnak megfelelően gyárira vagy utángyártottra.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz #81556480 #24723 üzenetére
Én egy utángyártottat rakattam bele, amit a Bárdi webshop kidobott, ha jól rémlik 10k körül lehetett az egész cserével együtt. Fogyasztásnövekedést nem tapasztaltam, mert azért valamennyire üzemmeleg a motor, ha csak 80 fokos is. Inkább az zavart, hogy nem volt fűtés, langyos levegőt tudott csak betolni az utastérbe.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Az a jobbik eset, ha nem zár, az a rosszabb, ami az F-emmel történt, az is sokáig folyton nyitva volt, aztán meg bezárt és a Budaörs-Sukoró távot télen lehúzott ablakkal a befúvókon meleget okádva is csak egyszeri megállással sikerült abszolválni, mert felforralta a vizet.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz sziada5925 #25485 üzenetére
Mit csináltok szegény X16XEL-ekkel... Nálam 270K-nál jár a számláló, de remélem egy darabig még nem kell hozzányúlni.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz kisjimy #25731 üzenetére
Az igen, mázli, hogy nem akartam 2 literesnél nagyobb motort, nekem most 9 körül van, 80% pálya, 20% BP/Székesfehérvár. Bár, ha jobban utánaszámolok, 90% várossal nekem is hasonló lenne. Hiába, sok ló több zabot kér.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz concret_hp #25736 üzenetére
Behúzott kézifék szerintem.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Ma rászántam magam és vettem a Homasitában ablaktörlő gumit és kicserélgettem elöl-hátul. Meglepően felhasználóbarát, kis kupakot le kellett pattintani és ki lehetett húzni a gumit, betolni az újat. A hátsó az fém merevítős, az kicsit nehezebb volt, mert amit vettem, hosszabb volt, mint kellett volna, csípni kellett belőle fogóval. De jó lett és 10 perc alatt megvolt az egész.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz realmadrid #25883 üzenetére
Sima, 450ft volt darabja. Ha a téli hónapokat kibírja, már megérte, tavasszal/nyáron keveset van úgy is használva.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
deicide
veterán
válasz zolikaDB #26372 üzenetére
Ne is mondd, 2008-ban F astra-val Sukoró-Genova-La Spezia-Sukoró táv 6 óra alvással, 2200km, tempomat nélkül. A vége felé már mezítláb nyomtam a gázt, mert kisebesedett a cipőben a lábam.
De az üléssel nem volt baj.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz zolikaDB #26382 üzenetére
Az Osztrák hegyek megváltást hoztak, igen, volt hogy 10-12km-t lehetett gurulni üresben 130-140 körül lefelé, na akkor én is pihentettem a lábam. De üresben gurulni azért erősen lutri kategória volt, ezt mai fejjel már nem csinálnám.
Van egyébként olyan autó, ami hosszú távon 46+-os lábnak kényelmes? Tudom, a tempomatos, de egyik autóm sem az jelenleg.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz fero02 #26384 üzenetére
hdman: 2005-ös, úgy látszik ez akkor olyan extra volt, amit az első tulaj nem kért bele. A lámpakapcsolónál ott van a kis tekerő, amivel növelni/csökkenteni lehet a tempomatos sebességet, de hiába tekergetem.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz diablo1984 #26387 üzenetére
Hmm, holnap kipróbálom, mert a tekerőn az ábra egy kilométerórafélét ábrázol, mutatóval, ha jól néztem.
zolikaDB: Ha hirtelen manőverre van szükség, gázt adni nem tudsz, a fékek elmelegedhetnek (bár ez nálam nem volt gond, mert nem fékeztem ott). Viszont a fogyasztás kérdése nem egyértelmű, mert motorfékkel ugye még az érdi lejtőn is lelassulok és gázt kell adnom, hogy tartsam a sebességem, míg üresben még gyorsulok is az aljáig, igaz ott meg az alapjárathoz üzemanyagot használ. Szerintem kb egálban lehet a dolog.
hdman: utólag mennyire gány rakatni bele tempomatot?
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz diablo1984 #26393 üzenetére
Köszönöm, ma megint tanultam újat!
Ez ahhoz fogható, amikor kb 2 év után jöttem rá, hogy az F-ben ha a lámpakapcsolót kifelé húzom, akkor felkapcsolja a belső világítást. De teljesen véletlenül, furán nyúltam hozzá és kihúztam. Egészen addig csak ajtónyitáskor volt fény.szerk: Akkor egyelőre nem erőltetem, hosszabb utat a közeljövőben nem tervezek.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Köszönöm a válaszokat, akkor legegyszerűbb ha begurulok egy Opel kereskedésbe és megnézetem, hogy mi kellene bele és mibe fájna, 25 pénz az nem lenne sok érte.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Lomha 8V #26528 üzenetére
1.4-es szívó G 8-9 liter?
7.7-es fogyasztást mértem mai tankolásnál a gtc-vel (46 liter/596km), kb 450km pálya (110km/h), kb 150km város és ez ugye 2 liter benzines turbós. Mondjuk ebben az etapban nem sok állatkodás volt, mert amúgy 8.5-8.8 közé szokott kijönni az átlag, ha sokat lámpázok.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz bambano #26535 üzenetére
Persze, nyilván nem lehet összehasonlítani, ha nem ugyanolyan körülmények között vannak használva az autók, az enyém is biztos bőven 10 felett lenne BP-n. Ezért áldom is a sorsot, hogy csak ritkán kell bemennem a városba, nagyrészt Budaörs-Sukoró-Fehérvár táv van.
zolikaDB: de akkor azt is városban, gondolom, országúton azért biztos kevesebb.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz bambano #26958 üzenetére
Potenza Adrenaline RE002 a nyárim, meg vagyok vele elégedve, szereti az állatkodást, de szép csendben teszi a dolgát, ha csak nyugisan haladnék.
Ha rázós helyeken jársz, akkor mondjuk jobb a /50, még ha 1 centivel keskenyebb is, csak az árkülönbséget nem értem, anyagban szinte ugyanannyi, talán azért mert kevésbé használt méret?[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz bambano #26964 üzenetére
Nagyon durva, tényleg érthetetlen, hisz az anyagigény kb ugyanannyi, csak annyi a különbség, hogy a 225-ből sokkal több van forgalomban.
Melyik márkánál volt ez az árkülönbség?
Az 56K az már a "miaf***omból van ez?" kategória.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Jim Tonic #27034 üzenetére
Én meg nem köntörfalazok, az enyém bekap simán 8 litert, ha óvatos vagyok, de nemrég meghajtottam párszor hegyi utakon, városban is, valamivel 13 liter fölé jött ki a 150km átlaga De leszarom, mert érzem olyankor, hogy élek.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
A következő problémát csak Opel márkaszerviz tudja orvosolni?
Megütötték a bal hátsó felnimet, aminek következtében a kormányközép balra elment és az ESP jelző világít folyamatosan. Hibakód olvasásra azt mondja, hogy Oldalsó gyorsulás érzékelő szenzor hiba, szakadt, illetve a kormányzási szög visszajelző hibás értéket mutat (ezt veszem észre, mert 11 óránál tartva megy egyenesen). Azt mondta a szerelő haverom, aki kiolvasta, hogy ez utóbbit egy rendszer újraindítással, vagy ilyesmivel lehet nullázni és a kormány visszaáll, de ő ilyet nem tud. A másik már érdekesebb, valami kábel szakadhatott el a gyorsulásérzékelő és a komputer között?
Amúgy a futómű/hátsó híd hibátlan, az meg lett mérve, csak ez a két dolog zavar. De ha nem muszáj, nem vinném feltétlen márkaszervizbe.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
A kerékcsapágy hibájának van külső fizikai jele, ha mondjuk alánéz az ember? Vagy a jeladó miatt mindenképpen cserélni kell? Illetve mi van akkor, ha hagyom hadd világítson a sárga visszajelző és nem cseréltetem ki? Mert ahogy nézem, a kerékcsapágy önmagában elég drága dolog.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Látva, hogy mennyit tanakodsz, hogy mi legyen, belegondoltam, hogy mennyire felelőtlen is vagyok, én egy szép napos hétfőn kitaláltam, hogy nekem kell egy erős autó, szerdán megnéztük ismerőssel a GTC Astra-t, ott helyben beleszerettem, csütörtökön megvettem, pénteken a nevemen volt.
Hál' istennek nem nyúltam mellé, ami hibája megvételkor látszott, azt belealkudtam, más baja meg egyelőre nincs.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
1.6-os GTC gyenge nagyon, 1.5 tonna a gép. Egyik kollégámnak az van, próbáltam, lomha. Nekem ugyanaz van 2.0 Turbo, 200LE, ég és föld, de ebben nyilván a feltöltésnek is nagy szerepe van. Az 1.8 kb félúton lehet, de ahogy Jim Tonic mondja, ha sportosan akarsz autózni, élvezni a vezetést, akkor az is kevés lesz.
Mennyi a kereted amúgy? Mert gondolkodom, hogy kicsit még feljebb megyek lóerőben, lehet, hogy lecserélném a GTC-m.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz zolikaDB #28267 üzenetére
Én egyszer találkoztam olyan köddel, Nógrádból jöttem hazafelé. Elég leírhatatlan volt a köd, mint egy horrorjátékban, még az ablakot is le kellett húzni és ki-kinézni, hogy még az úton megyek-e 2-es alapjáraton gurulva. A következő felezővonalat is akkor láttam meg, amikor már ott volt az autó orránál. Ott jól jött a kissé oldalra világító ködlámpa, hogy lássam az út szélét.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen