Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Nekem is. Valto, kuplung, minden sokkal merevebb, ridegebb, nem is ertem, forditva hogy lehet
(#66423) vebbful vannak erröl cikkek, benzinest valoban nem erdemes, dizelnel megoszlo a velemeny, 20 percig nyilvan nem kell, de par perc azert, hogy ne legyen tul eröteljes a hötagulas, jo legyen a kenes a turbonak meg minden, ott artani biztosan nem art.
Nekem az 1,7 cdti nel nagyon brutalis a különbseg a meleg vs hideg motor között szegenyt sajnalom, reggelente, amior csak beguulok a munkaba meg haza, de legalabb kb egyenes uton, egyenletes 2000es fordulaton megyek vegig, szerintem ez a rossz esetben a legjobb forgatokönyv.
-
AMD Power
titán
-
-
crabi
csendes tag
Én sem tudtam eddig! Külföldön dolgozok, szeptemberben mentem haza, és megállított a rend őre, közúti ellenőrzés céljából (hajnali egykor) és közölte velem hogy van egy kis probléma, 1 órája nem érvényes a jogsítványom, mert lejárt az egészségügyim, (a fene nézte a hátoldalát, hogy ott van még egy dátum) úgyhogy aznap mehettem csináltatni mindent, ahogy hazaértem! De még jó hogy megállítottak, mert még mindig a lejárt jogsimmal rohangálnék!
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
Természetesen, ebben igazad van, például a belteret is kicsit finomították, a szellözök alakja, tekerentyüi, a kormány is sokkal finomabb vonalú, sok minden javult, valószínü a müszaki oldalon is.
Ami miatt esetemben kizárólagosan a régi jöhet szóba az az, hogy a 3.2 benzin V6-ot csak a Facelift elöttiekbe szerelték, a FL-ben már a 2.8T Volt a bika-motor, viszont én szívó V6-ot szeretnék.
De tervben van, hogy például a beltérben ami megoldható, az idövel Faceliftelem, a kellemesebb belvilág végett.
-
WP14
őstag
Mindent az okmányirodában kell fizetni, ha megvolt az adásvételi szerződés aláírása és az eredetiség vizsgálat is (amit általában az eladó áll, vagy felesben). Kalkulátor
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Tikakukac
titán
A problémákra a megoldás: 2 első ülés kuka, Vectra ülés be. Zajszigetelésből jó sok bitumen és szivacs. Máris kellemesebb a hang. Motor na az meg jó kérdés. Az már egyéni. Fékből meg szintén tied a világ. Ha nagyon szereted a tiprást akkor fel kell rakni a legnagyobb betéteket és nyergeket aztán szevasz. Hátul dettó mehet a tárcsa fel a dob helyére aztán lehet kormányt fejelni
Amúgy G vége és H eléggé hasonló. Én pölö H Astra alkatrészeket rendelgetek, mert a CII adatbázis egy romhalmaz.
Tuti tipp: H-ból is tele az ország. Ülj be egybe és vezesd.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Tekintve, hogy a felépítésben nagy diffi nem volt, csak a motorban, így nagy diffi nem lenne. Nagy diffi most volt, mikor 3 tábla szigetelést bedobtam a kocsiba a kárpitok alá. Na szériában egyetlen H sem lesz olyan kussban így alulról, mint ez a G most. És került 20k-ba
Chiftain: Mondjuk én lehet egy fórumos kollégára inkább bíznám, mint azokra, akiknek fejtörést okozott egy burkolat leszedése az OBD csatihoz
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Findzs
addikt
En nem szerettem volna megint h astrat venni.
Toyota aurist meg j astrakat nezegettem de sajna 2 millio alatt nem nagyon talaltam az meg nekem mar sok volt. Igy maradt megint h astra.
Nem bantam meg szeretheto kocsit sikerult venni."Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
-
athomi
veterán
Szerintem nem pergetted meg azt a gépet. Máskülönben bőven kellett volna érezned a két autó között a különbséget. Ha alacsonyabb fordulatokon igényled a nyomatékot, akkor valami turbóst kell nézned, de akkor mindig legyen bőven zseton a zsebbe ha szükség lenne rá.
[ Szerkesztve ]
-
#41635072
törölt tag
Pont magasabb fordulaton eleg jo a karakterisztikaja szerintem, ott borzaszto egyszeruen lehet vele elozgetni, foleg autopalyan borszaszto hirtelen tud ugrani a fordulatszam, teljesitmeny.
Nyilvan egy turbo dizel/benzin lent is nagyobb nyomatekot ad ( ar ott is vannak ritka elrontott karakterisztikag amiktol a hajadat tepned), de pl nagyvarosi kozlekedes eseten ezeket egy jozan ember ki is loheti. -
trassher
addikt
-
Szada85
aktív tag
Érdemes szerintem az ilyen hibalistákat azért a helyén kezelni.
Az, hogy összegyüjtenek elöforduló hibákat, az nem azt jelenti, hogy az összes olyan. Söt, ugye jellemzöen a negatív hírek azok, amik gyakrabban megjelennek, mert ami pozitív, annak örül az ember, és csendben élvezi, csak ha gond van, akkor kürtöli világgá.Másrészt a leírt gondok is nagyrészt karbantartás függvénye, a nyújtott olajcsere, vacak olajminöség pedig márkától, típustól függetlenül ártani fog a motornak, lehet az Opel, Ford, BMW, bármi.
Nem utolsósorban elég hamar bele lehet szaladni Focus panaszokba is, amik hasonló természetüek. Generátor gond elég gyakori az MK2-nél, elektromos nyügök is vannak - elektromos ablak, önindítóról is olvasni. Motoroknál is írják, hogy amit ütöttek-vágtak az ott is ugyanúgy hisztis lehet. Nagy csodák egyik autónál sincsenek.
Ettöl függetlenül szerintem nagyjából hasonló karakter a két autó, mindkettö népszerü modell, így alkatrész böven van hozzájuk, menj el, nézz meg egy Focust, egy H-t, lehetöleg próbálj meg hasonló felszereltséget ´keresni, hogy releváns legyen. kívülröl, belülröl, komfortra, menj velük egy kört, az fogja a legmélyebb benyomást adni.
-
Tikakukac
titán
Amit te láttál akkor az egy tömítés gond.
Az olajteknő ha olajsaras, na az ilyesmi, pont egy hete csináltam a verdán én is egy tömítés cserét és mosogatást.
Ez önmagában nem tétel, 3-4k egy tömítés és a csere sem vészes ha szakadnak a csavarok a pufón
Egyébként jah, tisztának kéne lennie, de a tömítések fáradnak. Szelepfedél-olajteknő tömítések 10év után már betonkemények.
Szada85: Ha valaki nagy gugli mágus meg bírja a cikkszámokat, nyilván nem gond. De mondjuk kevesen tudják megnézni mennyi munkaóra van kiírva ezekre a tételekre és menyi az alkatrész jó árban. Ide megint kell valaki, aki ezt keni-vágja.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Szada85
aktív tag
Egy 1.4-es G-nél pedig azt gondolom, hogy egy 1.8-as H-nak érezhetöen fickósabbnak illene haladnia, ha rendben van az autó.
Az autót nem láttuk, amit megnéztél, de nekem ez a két pont:
"- bal első ablakot felemeltem és mint a vákuum beszippantotta az ajtó kárpitot
- bal oldalról süvítő szél jött be bizonyos sebességnél, talán inkább 60-80 km/h körül, ez talán gyári hiba vagy csak egy lelakottabb kocsiról lehet szó"
alapján erös lenne a gyanúm, hogy esetleg az ablakemelövel lehetett gond - emiatt bactatta a kárpitot, ami miatt nem is zárt tökéletesen az ablak, és emiatt lehetett szélzaj, vagy hasonló.Ezek alapján pedig, hogy:
"- az olajteknő tiszta fekete olajsár volt
- motor és szélvédő között, motor mögül kerregő hang hallatszott, visszaolvasva hibaforrásokról volt megjegyzés, hogy ha rossz a szolenoid vagy a változó szelepvezérlő kerék talán akkor szokott ilyen hangot adni a Motor" egy vacakul karbantartott, lelakott autó lehet, amiböl akár következhet a fenti, kendácsolt ablakemelös dolog is.De persze ez mind feltételezés, alapul véve azokat, amiket leírtál az autóról.
-
adorjant
senior tag
Van mellette egy Zafira A Z18XE is, kb ugyanúgy megy mind a kettő,csak ezt máshogy teszik
Az A az ugye könnyebb, és alacsonyabb fordulaton is használható, viszont a B közvetlenebbül reagál a gázra, ebben nagy szerepe lehet a változó szelepvezérlésnek.Az egyik egyenletesen gyorsul pörgetve, a másik meg egyre erősödik (teljesítménycsúcs 6300nál,azt hiszem ez mindent elmond) Ezek a motorok kb 4000től élednek, el kell fogadni.Index egyáltalán nem zavaró, nekem nagyon kényelmes. Könyöklő jó helyen van, váltóhoz nagyobb erő kell mint az elődökhöz, viszont sokkal pontosabb,nem lötyög a kar sem. Kormányzása nagyon szintetikus. Futómű fényévekkel jobb. A minőségétől nem kell félned, szerintem teljesen rendben van. Az enyém 2007-es,csak a hetedik hangszóró rácsa mocorog ha úgy tartja kedve,de az mindegyikben ilyen
Vezettem Z16XER-t is, az egy picit gyengébb érzetre is, hétköznapi használatra szerintem megfelelő, de terhelve nem lesz annyi tartaléka.
-
Szada85
aktív tag
Az 1.6-nak 155Nm a nyomatéka 4000-nél, míg az 1.8-nak 175Nm 3800-nál (~+13%). Talán emiatt sem érzel akkora hátbarúgást az 1.8-ban sem.
Nagy csodák persze nincsenek, szívómotorok ilyenek, ott nagy nyomatékot leginkább köbcentiböl lehet kivarázsolni, a Vectrában 3.2 literböl jön ki a 300Nm. Vagy persze lehet a szívócsö hosszával játszani picit, lásd Twinport motorok az Opelnél.
A Bluetoothra pedig egy opció, a H-kban a CD30MP3, DVD70/90-es szériákhoz lehet venni a Densiontól BT/USB modult (30-40e Ft+szerelés), amivel megmarad a gyári rádiód, de tudsz telefont csatlakoztatni hozzá, pendriveról zenélni.
Vagy persze lehet venni a gyári rádió helyére ilyen 2DIN-es egérmozis szépségeket(?) is, van közülük "speciálisan" az Opelekhez gyártott is, aminek a formája olyan, mint a gyári rádióé, és tud mindenféle okosságot. -
athomi
veterán
Ahogy írták előttem is, mindkettőnek megvannak a maga típushibái. Zajszigetelésbe forma-forma, kényelembe is, vezetési élmény szempontjából a Focus 2 jobb (kormányzás- váltó-futómű). Hasonló teljesítmények mellett a Focus 2 valamivel jobban megy, biztos vagyok benne hogy lényegesen kevesebb a súlya az Astránál. Gázadásra is szerintem élénkebben reagál. Az Astrában viszont tartósabbak a középkonzol gombjainak anyagai, a Focus-ban hamar lemállnak.
Óriási különbségek nincsenek köztük, én azt választanám amiből előbb találnék egy szervizelt darabot, amin látszik hogy volt gondos gazdája.Én valamivel jobban szerettem a Focus 2-t, de ebben nagy szerepe volt annak is, hogy abban egy 1.6 TDCI (110Le) motor volt, a mostani Astrában meg az 1.6-os szívóbenya (115Le).
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
MOTE tagság ad változó százalékot a Csergőben, illetve Cromax-ban van még néhány százalék/clubtag ár regisztráció után.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Tikakukac
titán
Olyan ez, mint a bárdi-unix 50%-os kedvezménye. Ha előtte a plafonig verjük az árakat akkor van miből levinni a szerelőknek.
Én pár közepes tételre már kértem ilyen kedvezményes szerelő ismerőst. A legjobb általam talált kisker árakhoz képest fing volt az eltérés. 8990-be jött volna legutóbb hátsó gátló, 9100 forint volt nekem kaufferben mindenféle cidri nélkül. És ehhez nem kell senkin közösködni, megkérni stb.
Csodák nincsenek Kis gugli sok mindent megold.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Az lehet, hogy ez bevett trükk, viszont az alkatrészes boltok ezen alapulnak A normális ár akkor van meg, ha megkapod a maximális 50% kedvezményt
Nekem a bárdiék is ugyanúgy szállításos macerásak, mint bármi más, ezen nem múlik. Ha meg a számok bűvkörében élsz, akkor stimmelni fog az alkatrész. Csak a humán erő tud megbuktatni ilyenkor. Legalábbis így olyan 50-60 rendelés után nekem ami hibázás volt 2 alkalommal az emberi volt. Én a cikkszámokat kilegózom ügyesen mindig
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Mondom a titkot: első körben megkeresed mi kell. Cromax szerintem a legjobb ebben. Ha az megvan, kikapsz egy random cikkszámot ami tetszik és betolod Zsu-ba és Kaufferbe. Ez 90%-ban már megadja neked a legjobb árat.
Ha pedig van időd akkor mehet simán gugliba a gyári szám vagy valamelyik beszállítóé. Ezzel a trükkel majdnem, hogy a nyakamat teszem rá a legjobb árad lesz. Külön érdemes rámenni más számokra, ha jobb minőséget kapsz egyik helyen szinte ugyanannyiért. Pölö: kaptam volna Monroe-t 12k-ba, és lett 9,1k-ért Sachs. Ami pedig a gyári beszállító is volt Amit meg kapsz 32 gurigáért.
Szóval szumma: gugli, gugli, gugli. Ingyér van, ha már az adataidat begyűjtik, valamit kapjunk cserébe.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
-
Tikakukac
titán
Tárcsa, olaj, kutyacsont, gátló ez mind olyan, amit ha mondasz egy motorkódot és egy típust maximum 5 percen belül megkapod a jót. Ha alvázszámot is akkor max 3 perc
Ezek egyértelmű dolgok, pokoli ritka az a dolog, ami nem stimmel egy gyári rendszerben, de az alkatrészes boltokéban is. Ezek LEGO-k. Minden, ami a készletben van, az le lett írva anno, abban keresel te.
Egyetlen olyan dolog van ami időigényes, az a megfelelő márka eltalálása, ha nem gyári original cuccot veszel. A gyári beszállítót ellőni egyedül macerás, bár Cromax segít ebben is, mert ha 100 forint a diffi az Opel meg a márkás cucc között, na az akkor gyári lesz. Annak a kódjával mehetsz guglira és nyertél
Kay, elismerem, annyi előnyöm van, hogy én a számokkal kelek meg fekszek kiskorom óta, nekem ezek természetesek.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
25 ropiért az nem rossz. 6k anyag és 19k munkadíj 2*2 darab csavar leszedéséért plusz a 2 kerék.
Basszus, autószerelőnek kellett volna menni.
zolikaDB: Szerintem meg ennél jobban hozzáférhető és egyszerűbben kiszedhető dolog nem sok van futóműben. Oké, kell bele egy 2" toldó az egyikhez, de ennyi. Ha nem agyatlan barom légkulcsozta fel a csavart, ezy.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Ez is egy opció.
Minden biznisz ami szerelős és alkatrészes, az ügyesen zajlik. Tehát vagy a munkadíj olcsó és az alkatrészbe épül az ár, vagy a munkadíj sok, de fair a hardver.
Az a baj esetünkben ez baromi sok akárhonnan nézem. Most épp nem tudom megnézni mennyi az Opel előírás időtartamra, de nagyon plafon 30 percre tippelek/oldal.
WaterWave: Óra, dátum, hőmérséklet. TID ennyit tud. Alapból.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Ez deep, az biztos. Tuti megoldás ugye egy teljesen megbízható szerelőcsapat lenne. Ilyen biztosan van, de én évek óta nem találok. Mindig kibukik valami sajnos utólag. Márkaszervizekre is igaz.
Ha meg magadnak csinálod, igen, az is bukta. Egyfelől villanykodni is kell. Az már azért tud fejtörőt adni olyannak, akik csak a neten látott eddig kábelköteget.
Másfelől minden más. Raklap szerszám, csápos vagy akna kelleni fog egy idő után. És tudni kell használni is a dolgokat, tudni mi hogyan működik, mi a célja. Ez így egyben viszont tényleg nagyon keveseknek fog összejönni. Ja és idő. Én annyit elvertem, hogy képben legyek a témával, mint előtte szerintem egy nyelvvizsgával. Ami nem gond, nekem illik a portfólióba egy szinten, de mégis.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen