Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #45155 üzenetére
Ez tu lnagy altalanositasok. Ha a hasonloan kis kategoriat nezzük, mondjuk 2.0 turboig dizel benzin.
- Egy Dizel sokkal nagyobb nyomatek miatt sokkal jobban igenybeveszi az alkatreszeket. Lasd az en astram valtojat. Egy benzinesbe egy kuplung/valto nem igazan megy tönkre 150k km alatt.
-Egy benzinesbe sokkal kisebb vibraciok vannak, a kettöstömegüt, ha balfek a tulaj sem egyszerü kinyirni, ellenben egy dizelnel nem nagy kunszt.
- Egy dizel a sokkal nagyobb hötermelese miatt joval erzekenyebb a hidegen melegitesre/eröltetesre, mint egy benzin, amit igazan melegiteni sem kell, csak ne legyen szarra forgatva.
-A benzin sokkal kevesbe tud tragya lenni, mint a dizel. Az ilyen okosba tankolo huszarok a sz.r csencselt gazolajjal, sokkal elöbb eldugitjak a rendszert, mint egy benzinnel. Meg ugye az jobban is kormol, tömödik stb A tescos benzin is benzin, max kicsit vizesebb
- Dizelben ott a magasnyomasu rendszer, ami megint csak egy gyenge pont, ilyen sincs a benzinben.
-Ha varosban volt hasznalva, tuti kuka a dpf, egr, szivosor, hot mocsok. Egy benzin nem kormol, sokkal kevesbe fog eltömödni, mint a dizel. Ugyan ez igaz a turbora. Egy benzinnel szvsz nem igen kell turbot tisztittatni.Szoval ezek most csak igy hirtelen amik eszembe jutottak, biztos, hogy böven van meg
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest