Hirdetés
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz Declare #45176 üzenetére
Jogos, elírtam, ott tényleg nagyobb a kéntartalom. Nem volt nehéz összekeverni, dízel témában nézelődök de itt is van aki azt mondja az alacsony a jó, más azt hogy a magasabb:
A gázolaj kéntartalmától nagymértékben függ a dízelmotor élettartama. A gázolajban jelenlevő kénvegyületek korróziót okoznak, valamint hozzájárulnak a lerakódások megszilárdulásához. E korrodáló hatásnak legjobban kitett alkatrészek az adagolószivattyú és a porlasztó fúvókája. A nagy kéntartalmú gázolaj a porlasztó üzembiztonságát veszélyezteti. A gázolaj kénvegyületei a motorba jutva nagyrészt kén-dioxiddá és kén-trioxiddá égnek el, amelyek erősen környezetszennyezőek, a megmaradó hányad szulfátként a részecske-emissziót növeli. Kialakulásuk főleg hideg motor esetén, a bemelegedés időszakában jelentős. Ezzel (is) indokolható napjainkban az a törekvés, amely szerint a motor melegítési üzemidejét minél nagyobb mértékben csökkenteni kell. A gázolajban levő kéntartalom káros hatását érzékelteti: ha a kéntartalmat 0,4 %-ról 1 %-ra emelik, akkor a motor elhasználódása 33%-kal növekszik.
A gázolajban jelenlevő kénvegyületek káros hatását adalékokkal lehet csökkenteni; teljesen kiszűrni nem lehet. A nyersolaj 0,2%-1% közötti kéntartalommal rendelkezik, az Európában jelenleg kapható gázolajok maximum 0,05% ként tartalmazhatnak.Ezért kell fejleszteni euro600-ra motort mert a kénhidrogének nem kicsit mérgezőek és még korróziót is okoznak. Nem véletlenül öntik bele a 2T olajat a dízelek tankjába, nesze neked környezetvédelem.
Nekem nem kell bíznom benne mert látom, tudom mit tankolok. Magyar benzintől - gázolajtól láttam már autót megállni, ukrántól érdekes módon még nem és ezt nem 1-2 autó alapján mondom.
Itt egy másik adat is, elég érdekes:Az üzemanyag probléma megoldódott itthon is. 2005 jan. 1-től változott a helyzet, ugyanis a MOL csökkentette az összes üzemanyag kéntartalmát. 50 ppm-nél magasabb kéntartalmú üzemanyagot nem lehet forgalomba hozni. Ez mind a benzint, mind pedig a gázolaj kéntartalmára vonatkozik. A benzin kéntartalma 20 ppm körül van jelenleg, a gázolaj kéntartalma január 1 előtt 350 ppm körül volt, most ez is 50 alá ment. Az EVO üzemanyagok kéntartalma 10 ppm
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- GoPro Topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mini-ITX
- Telekom mobilszolgáltatások
- Direct One (műholdas és online TV)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest