Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F_Gergely

    őstag

    válasz Lauda #53827 üzenetére

    nálam jobban kevés ember védi a dizeleket de a kérdéseidből kiindulva szerintem alap dolgokkal nem vagy tisztában, legalábbis számomra ezek a kérdések ezt tükrözik:

    mitol fogyasztana tobbet egy adagolos dizel hidegen?
    Mi a baj a turbo dizellel evi 7-8 ezer km futasnal? Foleg varosban, hidegen?

    alapvető autós ismeretek hiányát érzem, vagy csak valami hiba van az erőben :U :R

    (#53828) tboy93:
    Minden tiszteletem és elismerésem a tied ha ki tudsz fizetni havi 60 ezret benzinre :R
    Nekem mondjuk éves szinten kb 350-400 ezer forint megtakarítás, a turbó került 90 ezerbe, és az adagoló meg 110-120 (erre már nem emlékszem) ezerbe. Ebbe bőven belefért a kettő, úgy, hogy előbb fog az autó szétbomlani mint ez a kettő újra tönkremegy.

    (#53830) Declare:
    dugóban nem tudom neked hogy jön össze állásban 7-8 literes fogyasztás, nálam álló helyzetben szinte semmit nem fogyaszt, ezért sose állítom le a motort még sorompónál sem. Felesleges. Télen 6,4 az átlagom és én városban közlekedem, nyáron meg 5,5-5,9 klímával. Pályán 5 liter körül ha beállok 100.as tempóra tempomattal akkor 4,5 liter, de ezt eddig csak párszor játszottam el, inkább 130-ra belövöm a tempomatot.

    [ Szerkesztve ]

  • Declare

    őstag

    válasz Lauda #53827 üzenetére

    Szivato? ;) Tökmind1 milyen auto...hidegen nekem varosban 7-8 liter, dugoban melegen is söt. Palyan es orszaguton viszont verhetetlen. Igy van 6,1 literes atlagom, ami bitang jo....ez benzinessel 8-9 siman meglenne :( es ugye dragabb a benzin :(

    (#53828) tboy93 mind a kettö +1. Annyi, hogy mondjuk ha van elektromos kiegeszitö fütes (nekem van az astraban), akkor az sokat segit....mondjuk otthon a kis 1.4 polo az olyan, hogy beinditod hidegen es 500 m mulva 90 fokon alla viz :D

    [ Szerkesztve ]

  • beg

    veterán

    válasz Lauda #53827 üzenetére

    Mindenki a sajátját védi. Ahány személyiség, annyi szubjektív igény. Én is szívó benzines párti vagyok úgy, hogy napközben TD személyautóval járok. Mégis mindig várom a nap végén, hogy átüljek az öreg csühögőmbe :) Megvan mindkettő előnye-hátránya, nekem mégis a szívóbenzin jön be jobban. Nem kell nekem nyomaték és hidegen alacsony fogyasztás. Nekem az kell, hogy egyszerű legyen, mint a szög, minél kevesebb hibafaktorral vigyen A-B között. Ha meg szerviz, akkor ne kelljen hozzá bankot rabolni.

    You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

Új hozzászólás Aktív témák