Hirdetés
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
helkis
addikt
jó sokáig tartott mire rátaláltam, kb 1 éve sikerült beszerezni: 7x16''-os Rial Lemans felni + 195/50-es (költséghatékony) Matador MP42 gumik 13k/db! (magyar utakra nem mertem megkockáztatni a 17''-ost.. )
aki pont felni-/gumivásálás elött van annak pár hasznos link:
felni váltóméret számító: [link]
akciós nyárigumik: [link]
német G-astra fanok (érdemes a tagok galériáit átböngészni!) :[link]"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
amióta a G-astra, classic II néven fut (2002?) azóta a Lengyelek rakják össze, mi több az apróbb cuccokat saját alvállalkozóikkal csináltatják, mivel azok is profitorientáltak nyilván faragnak az előállítási költségeken.. egyébként ez jellemző manapság az összes ''nyugati'' kocsira, ''utángyártott alkatrész''-gyárak szállítanak a nagyoknak, minőség egyre csökken, a hibajelenségek meg nőnek..
nálam ez a '98-as 1.2-es 16v-s astra mondhatjuk alul van motorizálva, 100km/h-felett nincs benne erő, amit néha bánok. csak melóba járok vele napi 10k oda vissza, ill havonta 1-2 Győr-Veszprém-Siófok útvonal 2 személyel + némi csomaggal, így a fogyasztása: 6.5-7l dinamikus vezetés mellett.. ha több a hosszabb út: 5.5-6l-el elkotyog..
jelenleg van benne 83,5ekm, tavaly vettem 72ekm-rel.. cseréltem rajta vásárlásnál olajat, olajszűrőt, benzinszűrőt, pollenszűrőt, légszűrőt, késöbb gyertyákat, mindez kijött 20k-ból, szerencsére vezérmű-láncos így ezt is megúsztam, műszakira kellett egy hátsódobot vennem 11k-s utángyárot lett.. többi cucca valszeg még gyári, műszakin csont nélkül átment tavaly novemberben. gazdaságos kis autónak tartom, a vezetőűlés nálam is nyekereg, de ez legyen a legnagyobb baja.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
szia a gyári méreteket itt [link] megtalálod, vásárláskor nálam 185/65 R15-ös volt alapban téligumival, szintén 1.2-es moci, a nyárival annyit trükköztem, hogy midegyik paramétert egy kicsit áthágtam így lett 195/50 R16-os. sokkal stabilabb kanyarban a kocsi, kisebb úthibákat meg sem érzek, bár a teljes útfelületen keresztben átfutó döccenőket nem szereti a gép, de gyárival sem.. menetteljesítmény: egyetértek Tacso-val. full dugóban 9körül eszik, csak hosszú utakon használva (Győr-Veszprém-Siófok) 5.5-6l környékét meg lehet csípni vele 90-110km/h-s sebességgel. dugómentes munkába járás, napi használat mellett 40literből 600Km-t elmegyek vele, általában 2000-3000-as fordulat között váltok, de a kihuzatás jót tesz neki (3500-4500), ezt furcsáltam, de rá kellett jönnöm, hogy ezt így tervezték!
további örömök, hogy olcsó fenttartani, vezérműszíjat nem kell cserélned , légszűrő 1.5k, olajszűrő 1k, benzinszürő 1k, pollenszürő 1.5k, én a gyári opel olajat használom 12-13ekm-enként csere 4l-8k (teljesen szintetikus, asszem 5w30-as). műszakira csak egy hátsó dobot kellett cserélnem utángyártott 11k. minden más rendben volt."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
más: múlt héten melóból hazafele már épp kitolattam és elindultam volna, mikor látom hogy egy skoda felicia tolatólámpái elkezdenek világítani, annyira maradt időm, hogy nyomtam a dudát, sajnos hiába. belémtolatott..
a bal hátsó ajtót kapta el, ill a sárhányó-küszöb felöli része is 3 kisebb helyen behorpadt.. a kárrendezés megindult, volt kint szakértő, stb. elvileg 2 megoldás van: számlás vs számla nélküli kárrendezés. akinek volt már hasonló esete vázolhatá, melyiket érdemes választani, vannak-e buktatói, mire kell figyelni, mennyi idő alatt zajlik le a dolog.
előre is köszi szépen!
[Szerkesztve]"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
-
helkis
addikt
válasz Calogero #1445 üzenetére
ha már információkat közlünk, akkor tudom ajánlani ezt az oldalt, ahol sok alkatrész beszerezhető kedvenceinkhez, ha éppen szükséges: [link]
itt leltem nemrég egy ilyen hasznos kis súgót, olyasmi, mint a tiéd: [link]
nekem is Antwerpen-ben rakták össze a kocsit, a motort pedig Aspern-ben
többieknek: lehet böngészni a forgalmit!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
ma ezt a mailt kaptam az opelfórumtól: nem vagyok tag, de régebben reggeltem oda, aztán valamiért zártkörü lett a fórum..
''Kedves helkis,
Örömmel értesítelek, hogy a fórum lényegi tartalma most már újra elérhető és használható minden regsiztrált felhasználónk számára. Mit is jelent ez? Például újra felteheted kérdéseidet a technika rovatba!
Célunk egy jól áttekinthető fórum. Rengeteg lényeges információhoz tudsz hozzájutni ami segítheti Opeled jobb megismerését.
Amit nem szeretnénk klubtagságihoz kötni.''
tehát aki még nem reggelt, most megteheti: [link]"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
egyetértek, nálam egy autónál a fontossági sorrend a biztonság, megbízhatóság, gazdaságosság, kényelem, szolgáltatások, ill a power. aki utcára szánt autóját kezdi el átépíteni versenyautóra, (optikailag még elmegy szvsz, de vannak olyan megoldások, hogy görcsberándul a szemem ) az valszeg úgy is akarja használni, csak az a bökkenő, hogy az utcán!!
a héten költöztünk Veszprémbe, első éjjel fateroméknál aludtunk, mert csúsztak a munkások a lakással, szinte egész éjjel 22h-03h-ig zengett a körgyűrű, pár eszes üveghangig hajtott mocijától, kocsijától. csak gratulálni tudok nekik..
visszatérve: mindenki azt tesz a kocsijába/val, amit akar, csak utána vállalja a következményeit, nyilván azért 100Milla egy WRC is, pc-s szak-szóval élve, mert ''fel van húzva'', a megfelelő anyagokból, ill finomhangolással, mérési lehetőségekkel, tesztekkel, szvsz nehéz lehet leutánozni egy ilyet ''olcsó'' megoldásokkal, amit az utcai kocsikhoz kerülnek forgalomba. ami a lényeg, akinek több power kell vegyen erősebb kocsit, valszeg átalakítás nélkül is elégedett lesz vele.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
az Egyetem utcával párhuzamos Csikász Imre utcába költöztünk párommal, várjuk az ikreinket (még kb 5-6hét, egy fiú - egy lány lesz ) itt nagyon minimális a zaj, Győrben egy forgalmas útra nézett az albi ott elég gáz volt nyáron nyitott ablaknál élni.. Fateromék pedig a Levendula üzletháztól 2 percre laknak a Mikszáth-on, ott simán lehet hallani a gyűrűt éjjel..
én is szeretek barkácsolni, de csak olyan dolgokhoz nyúlok, amihez értek!
olyan szinten nem mernék belenyúlni az autómba, hogy az a biztonság vagy a megbízhatóság rovására menjen.. pedig kellene még kraft bőven ebbe az 1.2-esbe..
de már megszoktam, hogy nem igazi tigris, inkább olyan mint egy lajhár..
ha lenne zsetonom egy újabb mercire, tuti nem faragnék rajta semmit..
juteszembe, ha már összefutok egy benszülöttel hol van erre felé olyan autómosó, ahol kézzel mossák a kocsit, kívül-belül? opel-bolt? megbízható, nemlehúzós autószerelő? (ez utóbbira nincs szükség még (kopp-kopp-kopp), de ami késik..) előre is köszi!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz deicide #1714 üzenetére
rá kellett jönnöm, hogy mióta az a cél, hogy h2o, ill o2- jöjjön ki a kipufogókból, azóta az alapjárat a legkényesebb dolog egy modern autón.. szvsz kismillió oda lehet ennek a hibának:
kezd az elején:
-menj el egy hosszabb útra, magyarul kokszold ki, ha inkább városban használtad
-ecu-reset
-szívóoldal tömötetlenség ellenőrzés
-torok tisztítás (ink.: pillangószelep)
-alapjárati motor tisztítás
-légtömegmérő tisztítás
-gyertyák ellenőrzése
-kábelek ell.
-stekkerek széthúzása kontaktspray-vel kipucolás
-üzemanyagszivattyú és környéke ell.
-üzemanyagrelé ell.
hirtelen ennyi jutott eszembe.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz deicide #1717 üzenetére
akkor valszeg lekötötte az aksit egy időre, hallani olyan szervizekről is, ahol bemész egy adott problémával, és kijössz több kisebb más nyüggel, magyarul az épp akkor ott állomásozó hasonló autókba szerelnek át alkatrészt a tiédből, vagy rendelésre lopnak ki valamit a kocsidból, persze a rosszat visszarakják
ez a magyar valóság. tisztelet a kivételnek!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz Foglalt név #1729 üzenetére
nagyon ütős hsz!
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
az astra g classic II-t már a lengyelek rakják/ták össze, azok valamivel kevésbé strapásak szvsz, de ha sikerül úgy venned, hogy ismered az előéletét, akkor nem lehet baj. amúgy a többi márkához képest olcsó a fentartás, ill a fogyó-kopó anyagok-alkatrészek is relatív olcsók hozzá, mivel ''népautó'' sok bontott cuccot is találni ha épp kellene..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
hmm.. szvsz, vagy túl sok levegőt kap (fals), vagy túl keveset (dugulás), vagy túl sok benyát (nem tudom mi lehet), vagy túl keveset (ac-pumpa? membrán? telement trutyival mert már nem volt sok benzin a tankba és felszívta az alján lévő szarokat), esetleg még lehet szar a gyújtás túl korai, vagy túl későn ad szikrát így mivel nem nagy a fordulatszám, nem tudja a lendület továbbvinni a dugattyút és leáll, bár ezt biztos éreznéd..
újabb opelekben szokott olyan lenni, hogy a benzingőz visszavezető cső megtörik, eldugul, és nem tud visszaáramlani a tankba a cucc, és ettől fullad..
egyenlőre ennyi, remélem bejön valamelyik!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
peugeot-oknál, toyotáknál is ez már a gyári méret.. csak az a gáz, hogy nem a magyar utakra vannak tervezve, (mondom én a 195/50R16-al ) de még mindig jobb mint egy 17-es felni vagy nagyobb felni még peresebb gumival.
OPC-hez pl: 19''-os felnit is lehet választani 235/35ös gumikkal!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz bolondember #1810 üzenetére
92-ben meg még a 175/65R13-as is elég volt pl astrákra, de már 7-8Mpixeles fényképezőket adnak el, ill 2ms-es tft-monitorok kezdenek hódítani, mindennek megvan az a paramétere, amire rá lehet húzni a ''kinek nagyobb a ...'' divatot, így van ez mindennel, akinek több léje van, az meg akarja ezt mutatni, így ergo mindenből kell nagyobb, és több, fogyasszál ész nélkül, tejeld a profitot!
kiváncsi vagyok, hogy meddig fog ez a képlet működni, ugyanis nem fog minden nyersanyag örökké rendelkezésre állni, a mi korosztályunknak még talán, de gyerekeimnek, vagy unokáimnak igen nehéz lesz a sorsa sajnos, van egy oylan érzésem..
[Szerkesztve]"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
nálam városban 90-93fok között szokott ingadozni a víz-hőfok, ma a nagy melegben Siófok -Veszprém távon se ment 95-nél feljebb, ez általában egy jó nagy dugónál fordul elő. letekerős-klíma van csak..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
csikosplázában lehet kapni lukas-torx-készletet (astrához olyan kell) ilyen narancssárga tartóban 3 vagy 4k-ért.. ha sokat barkácsolod a verdát, vagy szereted az alap dolgokat magad csinálni, nélkülözhetetlen.. én nyár elején cseréltem pollenszűrőt, de már nem emlékszem mekkora torx-kell oda, talán T10-es... egyébként a kesztyütartóhoz is torx kell, és valszeg ugyanakkora kell a szűrőházhoz is.
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
tegday voltunk Füreden, 16-23h-ig ma jön asztalos emberke befejezni a gardróbszekrényt, így valszeg nem tudok menni.. de köszi az invitálást!
ne azt nézd mennyi a kiadásod, hanem hogy mennyit spórolsz a befektetéssel, amúgy ha beviszed a kocsit valahova, hogy cseréljenek ki valamit, szvsz alapból 2k a munkadíj akár egy 10perces melóért, a második ilyen alakalom után már ergo ingyen van a cucc! ráadásul bárki ki tudja cserélni 10 perc alatt, na jó lehet elsőre 17perc is lesz de ugyebár másra is használható.. amúgy pipa alakú 10részes készletről van szó mindkét végén megmunkálva, nem tacskó termék, valami faintos cucc
hétvégén megyünk Győrbe esküvőre, jövő héten valamelyik délután vagy weekenden összefuthatnánk egy toroktisztogatásra (kocsiéra és a sajátunkra is egyetemben! ), mit szólsz?
[Szerkesztve]"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
az a gáz, hogy manapság már nem csak mechanikusan van megoldva egy autó, hanem tele van szenzorokkal, minden felett az ECU-uralkodik, ebben különböző menetteljesítmény algoritmusok vannak eltárolva, és a gép a szenzorok, ill a betanult vezetési stílus függvényében választ ezek között, ehhez még hozzájön, hogy ha valami elromlik, legyen az műszer, vagy szenzor (jelzi persze a műszerfalon, vagy eltárolja a memóriájában) az elektronika a többi jellemző megváltoztatásával korrigálni tudja azt, egy ideig, erre mondják, hogy vészfutás, vagy hogy elérj vele a következő szervízig, ilyenkor nem veszi figyelembe az ecu-a szenzorok jellemzőit, egy standard progi fut, jó nagy fogyasztással, ill kevésbé jó menetteljesítménnyel jár.. mindenképp el kell vinned egy jó autóvillamossági szerelőhöz a verdát, mivel a szenzorokat nem egyszerű műszer nélkül diagnosztizálni. addig amit megtehetsz: minden csatit széthúzol, és átkontaktsprayzel szépen, reléket is, a szívóágon meglesed, van-e tömítetlen rész, repedés a csöveken, torok+pillangószeleptisztítás féktisztító spray-el, gyertákat is megnézheted, ill a gyújtókábeleket át kellene nézni nem-e sérült, stb.. ac-pumpa-membrán, üzemanyagszivattyú, lambdaszonda, légtömegmérő, vízhőfokszenzor, kopogásszenzor, sebességszenzor, főtengelyszenzor, egr-szelep, léptetőmotor ezeket megint jó ha szakemberrel vizsgáltatodtod..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
-
helkis
addikt
válasz BaKeSZ87 #2040 üzenetére
szvsz, utángyártott tökéletes! novemberben astra G-re vettem 11k-volt, a gyári 22-24k-val szemben.. (lehet hogy nem megy el megint 8évig, csak 4ig, de a maradékból meglett a zöldkártya! )
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
nálam ezek vannak jelenleg: [link] 2év garival.. jó fénye van de nem egy 9000k-s xeon..
egyébként eléggé elszaporodtak azok a kocsik, amik elött nem jó menni, mert megvakulok még a visszapillantótükörból is, ráadásul nem refivel jönnek..
általában hófehér a fényük, nem tudom melyik fajta xeon, de be kellene szerezni nekem is!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
na várjál..
a sima tompitottba van nekem ez (G-astrához ez kell, F-ben van asszem H4-es ill az újabbakon H7-es). a helyzetbe teljesen más kell, más a foglalata, pl. olyan, amit dokar mutatott.
ha szépen megkérsz és nem leszek lusta, akkor este csinálok képeket, hogy kb hogy világít.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz Calogero #2070 üzenetére
nagyonász! köszi!
már csak egy hagyományos izzójú kocsival kellett volna melléállni egy panorámakép erejéig
pont most olvastam egy embert egy fórumon:
''Sziasztok, Viktor vagyok. Nem okoskodni szeretnék, csupan a tapasztalatomat megosztani es esetleg megóvni néhány autóstársamat a felesleges pénzkidobástól. Úgy kettő hónapja vettem egy 4300K-s Siemens (azóta már tudom, hogy semmi köze ennek a Siemenshez) H7-es szettet, ami egy Opel Astra G-be került beépítésre a tompított helyére. (Én csináltam) Nem feltűnősködni akartam, hanem látni, ezért nem 6000K. (Ilyennel szerelik a mai gyári xenonos autókat (4300K), igaz azok projektor mögé kerülnek Állítólag ez a legfehérebb, így ennek a fényéből verődik vissza a legtöbb az útról ill. a tárgyakról) Ennyi bevezető után lássuk mit adnak 50 rongyért. Első bekapcs. után (nappal) 10-15 mp-ig agyhalál. Überfrankó. Aztán jön a hidegzuhany. Az ''izzó'' fénye visszasárgul, nem mondom, hogy olyanra, mint a gyári H7-t, de majdnem mint egy brutál 110-140W-os izzószálas izzó. Itt kell megjegyeznem, hogy este ez nem igaz, mert még a tizenéves lányok is észreveszik, hogy ez nem ''sima Izzó''. Sötétben eszméletlenül sok fénye van, főleg az út szélein, de még a reflektor is alig tesz hozzá. (Nem hord magasra még mielőtt valaki ezt gondolná, nem villantottak még rám többen, mint a H7-el (talán ketten, mióta használom) A táblákról, útfestésről, a többi autóról, szóval minden tárgyról rengeteg fény verődik vissza. Egyszerűen megelevenedik az út. Az autó kívülről megjelenésban sokat valtozott (este !), sokan visszalépnek az ajtóból, hogy mi a fene fordult be a sarkon (falun lakom), és néznek értetlenül, csodálkozva. És miután megszokja az ember szeme (eleinte baromira fárasztja - nekem kellett kb. 3 alkalom, mire nem bántotta a szememet) remekül lehet vele látni. Ennyit az előnyökről. Negatívumok - sok van. Már a második bekapcsolásnál nem gyújtott az egyik lámpa, és fütyült a nagyfesz mint a barom. Na puff gondoltam 3 év gari majd kicserélik. (Le is beszéltem telefonon) Ezt azóta is csinálja , igen ám de felváltva hol egyik, hol másik. Kb. minden 8. , 10. bekapcsolásra nem gyújt valamelyik lámpa. A megoldás pofon egyszerű, kikapcs, bekapcs és máris OK. Ezt még megszoktam,bár nagyon dühít. A köv. hiba: éjjel mész ezeken a ''kifogástalan'' magyar utakon, jön egy pici !!! aszfaltgyűrődés, vagy pici !!! úthiba és a fénycsóvád remeg, mint állat. Gondolom a hosszú csövet nem sikerült elég stabilra fixálni kínai barátainknak és bólogat. Azért ezt már nehéz megszokni, de gondoltam ''csak'' 50e és nem 300e, lenyelem. A köv.: a megvilágított felület nem egyenletesen világos. A fénycsóva nem ''homogén'' vannak benne sötét, világos sávok, foltok. Nem nagy eltéréssel, és ez az egyetlen hiba, amit a foncsor számlájára írok, hiszen ezt nem xenonra találták ki és engem előre figyelmeztetett egy Hella márkaboltos barátom, hogy a lámpának nem lesz ''képe'' hiába kerül ugyanoda a fókuszpont. Hát nincsen neki ! (Ez állítólag projektoros lámpánál nem jelentezik.)(1 pár ilyen lámpatest (csak lámpa !) G Astrába - Hella kb.:180e !) És akkor amit nem tudtam megszokni a fény színes ! főleg akkor látszik ha egy fehér falra világítasz, persze így
nem zavarna, hiszen ki az a hülye aki egy falat akar autóval kivilágítani, de sötétben durván látszik az úton is és engem frankón idegesítenek a piros, zöld csíkok (főleg a fénycsóva széleinél zavaró) Több barátomat kifaggattam kb. 6db-ot, akinek ''ugy.-s'' a xenonja és mindenkinek színes. Állítólag minden ''ugy-s'' xenon ilyen (gyári NEM !!!) - talán a gáz tisztasága v. minősége gyenge. Szóval kettő hónap alatt ennyi, de félek, hogy lesz még több is, bár nem tudom még mire számíthatnék. + így az autó műszakin sem megy át ! (Megkérdeztem a Közlekedés Felügyeletnél.) Akinek ilyen kaliberű (típusú) xenonja van és ezen hibák közül egy sem jelentkezett az vagy nem őszinte (szándékosan nem azt írtam, hogy hazudik, mert sokan kikérnék maguknak) vagy baromi rossz a szeme. Úgy gondolom, akármilyen peches vagyok, az nem lehet, hogy minden hiba csak nálam jelentkezett ami a kínai ''bóvligyártóknak'' problémát okoz. Eddig is sejtettem hogy nem véletlenül van 6 ill. 8 szoros eltérés a gyári és az ilyen fos között (beleértve a kiegészítő berendezéseket, hiszen azok dobnak az áron) de amit Jürgenék tudnak a BMW-nél a Mercedes-nél v. a Hella-nál azt a kínaiak még lemásolni sem tudják (És azt vallom, hogy soha nem is fogják tudni, semmilyen téren) Sajnálom, mert az Astrának baromi jó lámpái voltak és most a büszkeség még nem engedi, hogy kidobjam ezt a sz..-t, hiszen sokat fizettem érte és sokan látták, akiknek nem akarom elmesélni mekkora marha voltam. Gondoljatok meg, ha ''jampeckodni'' akartok, vagy sok fényt úgy, hogy ezen hibákat megemésztitek, akkor gyerünk az első boltba és pengessétek az 50 lepedőt. Ha jó xenonra vágytok akkor gyári v. várni kell hátha a német autóknak beszállító lámpagyártó ad ki utólagos szettet (bár ezt erősen kétlem). Remélem, hogy sok embernek adtam egy kis segítséget. Sziasztok''
[Szerkesztve]"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
ne siesd el, a pontos tipusra rákeresel, tuti lesz pesti találat is..
amúgy online bolt, szállítanak mindenhova!
azért ott vettem anno az izzókat, mert Győrben éltem, helyben volt."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
Új hozzászólás Aktív témák
- Diabetes - Cukorbetegség
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Autós topik
- BestBuy topik
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen