Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokar
addikt
na hahó nép
belépek a klubba egy '97-es F Astra-val
1.4i 16V
66kW, 90LE, 125Nm,1030kgextra - SEXRay
-
dokar
addikt
na most nézem hogy megy itt a buli
majd csinálok pár képet a jószágról, hogy bekerüljek az #1 hszba
most egy kicsit szervízelni kell a kocsit, de utána egy kicsit fel akarom dobni:
-fordulatszámmérő
-sport kipufogó
-15''-os alufelni tavasztól
...extra - SEXRay
-
dokar
addikt
na itt a verdám: [link]
tegyetek be a #1-be!extra - SEXRay
-
dokar
addikt
nekem egy CAR400 típusú rádiómagnó van az Astrámban tud vki erről némi technikai információt? (nem használati utasítást, az van!)
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
na jó nem Ferrari, az álmom amúgyis egy Mazda RX-7
Amit versenyautóként említettél az nem rossz, csak hát 6 literes motorból több lovacskát is k lehetett volna hozni; na meg a gyorsulás és a végseb is elég gáz. A fogyasztás meg kemény.
Nézegettem a sedan Astrákat és biz' Isten nekem az F kategóriások jönnek be a legjobban. Nem csak azért mert olyanom van, hanem mert ezeknek szép seggük van, nem olyan ronda magasított mint a többinek.extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Foglalt név #643 üzenetére
Ja persze mert egy nagy jószágról van szó, de annyira azért versenyautónak nem nevezném.
Időközben meg kiment a helyzetjelzőm.
Most veszek a verdába egy autórádiót: [link]
vélemény?extra - SEXRay
-
dokar
addikt
Ilyen sajnos nincs:
Sebaj majd úgyis viszem hamarosan szerelőhöz az autót lengéscsillapító és főtengelyszimering cserére, majd akkor ő szépen belerakja ezeket a jó kis kétpólusú gyertyákat.
Bassza meg a gyári rádiót meg nem tudom kiszedni, mert kéne hozzá vmi spéci pöcök.extra - SEXRay
-
dokar
addikt
betettem a rádiót egyedül, aztán néha megbolondul tőle az autó
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
Szerelőnél jártam, megcserélte az előbb említett két vezetéket + műszerfal csere középkonzol világítás csere.
De az autó vmi miatt nagyon beteg. Néha kigyullad a motorhiba lámpa és pár másodpercen belül megáll (nem lefullad) a motor. Lassításnál szokott előjönni. Most megyek megpróbálok egy szervízt találni, hogy még a mai nap dugják össze a számítógéppel és mondják meg mi a hiba.extra - SEXRay
-
dokar
addikt
Először is Boldog Új Évet Kívánok minden kedves Opel tulajdonosnak és balesetmentes élményekben gazdag közlekedést!
Ha már élményeknél tartunk, megemlítem, hogy mostanság csúszósabbak az utak, így kisutcából kifordulással egybekötött kettesben történő lepadlózás eredménye egy jó kis ''drift'' lehet. Mostanában egyre jobban élvezem, néha picit meg is ijedek, mert az asszony rámordít az anyósülésről. Na jó, nem teljesen direkt csinálom, könnyen összejön mikor forgalmas útra kell kikanyarodni és igyekezni kell, hogy ne akadályozzak senkit.
Múltkor kipróbáltam egy gyors startot lámpáknál merő kíváncsiságból. Nem megkaparva, de viszonylag lendületesen indultam el és ~30-35-nél váltottam 2-esbe. Itt kicsit meg is kapart egy pillanatra, majd padlógázzal húztam egészen ~85-90-ig, utána jött az ötös és beálltam ~95-100-ra. Rendesen lemaradt a társaság, de ez úgyis lényegtelen tudom, hiszen amikor csak lehet, én is finoman gyorsítok, hogy spóroljak a benzinnel.extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Foglalt név #674 üzenetére
én nyomaték-teljesítmény görbét láttam a fordulatszám függvényében, de az inkább harang alakú, mint ''u''.
teljesítmény/fogyasztás fajlagos görbét erről pedig dobj már egy linket
kezd érdekelni a téma
teljesítmény = nyomaték * fordulatszám
de a teljesítménygörbe max pontja nem azon a fordulaton van, mint a nyomatékgörbéjé
tehát akkor csak egy bizonyos pontig hatásos az erő a nyomtékból?extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Foglalt név #682 üzenetére
csekkold meg ezt a linket: [link]
még nem olvastam végig, de nagyon érdekesnek tűnikextra - SEXRay
-
dokar
addikt
valaki segítsen, mert a google nem igazás kedves hozzám:
az 1.4i 16V Astrám-hoz (motor típus: X14XE) keresem a ''Gear Ratios''-t és a ''Final Drive'' is érdekel.
szal vmi ilyesmire lenne szükségem, csak az én autóm motorjainak adataival:
Final Drive 3.95:1
1st Gear Ratio 3.58:1
2nd Gear Ratio 2.02:1
3rd Gear Ratio 1.35:1
4th Gear Ratio 0.97:1
5th Gear Ratio 0.79:1extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Foglalt név #688 üzenetére
'97-es Opel Astra F, X14XE motor: 1398cm3, 125Nm, 66kW, 90LE, 6500RPM
5-sebességes váltó van benne (állítólag sportváltó), de most honnan tudjam meg, hogy ''f'' micsoda?
ja és ugyanehhez a motorhoz gyári nyomaték görbe kéne részletesen (a teljesítmény görbét úgyis ki tudom ez alapján kalkulálni).
[Szerkesztve]extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Foglalt név #688 üzenetére
állítólag ezt a típust 1997-ben ''AF 13-II/20/22/30''-as váltóval szerelték.
na szóval ebből hogy tudom meg az arányokat?
[Szerkesztve]extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Foglalt név #695 üzenetére
na ez milyen?
Gear 1 2 3 4 5 Final
Ratios: 3.727 2.136 1.414 1.121 0.890 3.940
RPM Limit: 6500
RPM @Peak Power: 6000
Tyre Size: 175/70 x 13
Tyre Diameter: 575.20 mm
Tyre Circumference: 1807.04 mm
Gear Km/h per 1000 RPM Km/h @6000 RPM Km/h @6500 RPM
--------------------------------------------------------
1 7.38 44 48
2 12.88 77 84
3 19.46 117 126
4 24.55 147 160
5 30.92 186 201
Km/h RPM (in Gears)
mod: ejj, összecsúsznak az oszlopok
-------------------------------------------------
1 2 3 4 5
-------------------------------------------------
10 1354 776 514 407 323
20 2709 1552 1028 815 647
30 4063 2329 1542 1222 970
40 5417 3105 2055 1629 1294
50 3881 2569 2037 1617
60 4657 3083 2444 1941
70 5433 3597 2852 2264
80 6210 4111 3259 2587
90 4625 3666 2911
100 5138 4074 3234
110 5652 4481 3558
120 6166 4888 3881
130 5296 4204
140 5703 4528
150 6110 4851
160 5175
170 5498
180 5822
190 6145
200 6468
Gear Change RPM drop (change @6000) RPM drop (change @6500)
-------------------------------------------------------------
1 -> 2 -2561 (to 3439) -2775 (to 3725)
2 -> 3 -2028 (to 3972) -2197 (to 4303)
3 -> 4 -1243 (to 4757) -1347 (to 5153)
4 -> 5 -1236 (to 4764) -1339 (to 5161)
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Foglalt név #700 üzenetére
Már csak egy jó nyomaték görbe kéne az X14XE motorról és akkor tudnék csinálni elektronikát, mely jelezne, hogy mikor váltsak fel-le ha pl nagyon gazdaságosan akarok vezetni, vagy pedig ha a lehető leggyorsabban akarok kigyorsítani... stb.
Szal nagyon kéne ez a nyomaték görbe, légyszi nézzél utána a neten, hátha te rábukkansz.
Ja és fogyasztási görbe sem ártani.extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Foglalt név #702 üzenetére
2000-es? drága a kötelező + többet eszik + megy mint az állat
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
szerintetek tetessek a kocsiba riasztót?
kocsi értéke kb 1Mextra - SEXRay
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
Sajnos 1.4-ből már csak a Twinport van fennt, de sztem közel azonos lehet a két motor karakterisztikája!
Nekem nem 44kW-om van, hanem 66.
Más: szép a kicsikéd milyen gumi van rajta? csinálj egy képet a hátuljáról és belülről is párat.
ja és mit tud a kicsikéd?extra - SEXRay
-
dokar
addikt
csináltam fordulatszám-mérőhöz illesztő elektronikát TL081-el és műxik
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Foglalt név #725 üzenetére
és hogy lássam adott sebességben milyen messze ill. közel van a redline
5-ösben 3000RPM@115km/hextra - SEXRay
-
dokar
addikt
mint kiderült (RPM-km/h összefüggés alapján) a gyári adatoknál gyorsabb az autóm, de az még jobban meglepett, hogy a GearCalc-al kiszámolt értékeknél is jobb
elvileg 90 pacinál járok, de lehet, hogy közeljövőben elfogok még párat
lasszó helyett sportlégszűrő, sportközépdob és sportkipufogó dob is megtesziextra - SEXRay
-
dokar
addikt
belterem:
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
megvettem a direktszűrőt, bordó
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
jaja, érdekes, ezelőtt ha teljesen lepadlóztam vagy csak félig, nem volt különbség.
de most még alacsonyabb fordulaton is ha lepadlózom, elkezd dorombolni.
be kell szereznem egy jó hátsó dobot is
ja és itt egy videó: 0-100 [link]
kieg: még az asszony is elismerően kérdezte meg, hogy mitől lett jobb a hangja és most miért megy ennyire jól
[Szerkesztve]extra - SEXRay
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Androidos tablet topic
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Netfone
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Xiaomi Vacuum Mop Pro robot porszívó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest