- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
ANT
őstag
Ez a legutoljára aktív otp-s topik, úgyhogy ide írok. Mindjárt az elején leszögezem, hogy a köv. sztori két alkalommal fordult elő családon belül, vagyis nem tudom a véletlen számlájára írni. (Kb. egy éve velem történt meg, most pedig az asszony került ugyanebbe a szituba.)
A műfaj: lakossági folyószámla megszüntetés. Bemegyünk a bankba szilárd elhatározásunkkal, amit közlünk az ügyintézővel. Szeme elkerekedik, dehátmiért stb. Na jó, ha gondoljuk, de van ám 30 nap felmondási idő, mert ha kártyával vásároltunk, és még nem érkezett be hozzájuk a visszaigazolás, meg a szolgáltatások díját utólag számlázzuk--->jó, rendben. Kiszámolja az (esetleges) hátralékot, amit befizetünk, a számlán lévő pénzt átutaltatjuk a másik bank új számlájára, bankkártyát leadjuk. Aláírunk, kisétálunk, el van intézve! LÓF@SZT! Utána még hónapokon keresztül rendületlenül jönnek a számlakivonatok 10-15-20 db. SMS, számlavezetési díj meg ilyen tételekkel, ráadásul a második alkalommal már behajtóval is fenyegetőznek! A jó k. anyjukat! Meg rángatnák ide-oda az embert ''tisztázni a dolgot''. Hát mi nem tettünk egy lépést se a továbbiakban, levél a PSZÁF-nek, ezzel a gyökér csányi-maffiával tárgyaljanak ők. És az a legszebb a sztoriban, hogy a PSZÁF-vizsgálat után jött a bank nyalni levélben, h ''elnézést kívánunk, nem gondoltuk komolyan, és reméljük, mihamarabb ügyfeleink között tudhatjuk önt!''
Az egészből az nem világos, hogy miért nem veszik tudomásul a folyószámla megszüntetést! És ez két különböző bankfiókban, két különböző ügyintézővel ugyanígy zajlott le. DÖBBENETES!
Járt már így valaki közületek, vagy csak mi vagyunk megátkozva?
És egy jó tanács a végére: ha ilyen szituba kerültök, eszetekbe ne jusson szó nélkül fizetni nekik! Úgyis lopnak eleget!''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs