Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ANT

    őstag

    Ez a legutoljára aktív otp-s topik, úgyhogy ide írok. Mindjárt az elején leszögezem, hogy a köv. sztori két alkalommal fordult elő családon belül, vagyis nem tudom a véletlen számlájára írni. (Kb. egy éve velem történt meg, most pedig az asszony került ugyanebbe a szituba.)
    A műfaj: lakossági folyószámla megszüntetés. Bemegyünk a bankba szilárd elhatározásunkkal, amit közlünk az ügyintézővel. Szeme elkerekedik, dehátmiért stb. Na jó, ha gondoljuk, de van ám 30 nap felmondási idő, mert ha kártyával vásároltunk, és még nem érkezett be hozzájuk a visszaigazolás, meg a szolgáltatások díját utólag számlázzuk--->jó, rendben. Kiszámolja az (esetleges) hátralékot, amit befizetünk, a számlán lévő pénzt átutaltatjuk a másik bank új számlájára, bankkártyát leadjuk. Aláírunk, kisétálunk, el van intézve! LÓF@SZT! Utána még hónapokon keresztül rendületlenül jönnek a számlakivonatok 10-15-20 db. SMS, számlavezetési díj meg ilyen tételekkel, ráadásul a második alkalommal már behajtóval is fenyegetőznek! A jó k. anyjukat! Meg rángatnák ide-oda az embert ''tisztázni a dolgot''. Hát mi nem tettünk egy lépést se a továbbiakban, levél a PSZÁF-nek, ezzel a gyökér csányi-maffiával tárgyaljanak ők. És az a legszebb a sztoriban, hogy a PSZÁF-vizsgálat után jött a bank nyalni levélben, h ''elnézést kívánunk, nem gondoltuk komolyan, és reméljük, mihamarabb ügyfeleink között tudhatjuk önt!''
    Az egészből az nem világos, hogy miért nem veszik tudomásul a folyószámla megszüntetést! És ez két különböző bankfiókban, két különböző ügyintézővel ugyanígy zajlott le. DÖBBENETES!
    Járt már így valaki közületek, vagy csak mi vagyunk megátkozva?
    És egy jó tanács a végére: ha ilyen szituba kerültök, eszetekbe ne jusson szó nélkül fizetni nekik! Úgyis lopnak eleget!

    ''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika

Új hozzászólás Aktív témák