Hirdetés
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
''A te gépeden az IP legyen 192.168.0.10 az alhálómaszk 255.255.255.0
A másik gépen az IP legyen 192.168.0.20 az alhálómaszk szintén 255.255.255.0
pingeld meg a másik gépet, majd a másik gépről pingeld meg magad. ha van ping van háló, ha nincs ping nincs háló''
Nincs ping, nem látják egymást, és nem nagyon értem. 2 gép, crosslinkkel összekötve. Nagygépben: gigabites integrált hálókari. Kisgépben: 10-es PCI-os.Forza Ferrari!
-
senior tag
Tisztelet a kollégáknak! Számomra érdekes problémával fordulok hozzátok.
Szóval: Age of Empires II játékkal szeretnénk 3-an játszani:
Gépek (játékosok):
-Haver gépe: más város, neten keresztül kapcsolódik
-Én gépem:
-Öcsém gépe: LAN-on keresztül kapcsolódik hozzám (net természetesen megy nála is megosztással - mindkettőnk gépe 192.168.0.X-es osztályban van net megosztás után)
A probléma:
1. eset: én vagyok a szerver, és ők ketten kapcsolódnak rám, látszólag sikeresen.
Ám amikor indulna a játék, ''öcsém gépére várunk'', de nem történik semmi - viszont pingetni tudom öcsém gépéről a haver gépét. Ami a poén, hogyha a haver kilép, a játék azon nyomban elindul közöttem és öcsém között.
2. eset: haver a szerver, és mi ketten kapcsolódunk/nánk rá. Én simán látom őt, de öcsém sehogy sem látja őt a játékban. - ping viszont megy...
Ötletek kérek, ha vmi lényeges infót nem írtam le akkor azt is jelezzétek pls!
[Szerkesztve]Forza Ferrari!
-
senior tag
Tisztelet a kollégáknak! Számomra érdekes problémával fordulok hozzátok.
Szóval: Age of Empires II játékkal szeretnénk 3-an játszani:
Gépek (játékosok):
-Haver gépe: más város, neten keresztül kapcsolódik
-Én gépem:
-Öcsém gépe: LAN-on keresztül kapcsolódik hozzám (net természetesen megy nála is megosztással - mindkettőnk gépe 192.168.0.X-es osztályban van net megosztás után)
A probléma:
1. eset: én vagyok a szerver, és ők ketten kapcsolódnak rám, látszólag sikeresen.
Ám amikor indulna a játék, ''öcsém gépére várunk'', de nem történik semmi - viszont pingetni tudom öcsém gépéről a haver gépét. Ami a poén, hogyha a haver kilép, a játék azon nyomban elindul közöttem és öcsém között.
2. eset: haver a szerver, és mi ketten kapcsolódunk/nánk rá. Én simán látom őt, de öcsém sehogy sem látja őt a játékban. - ping viszont megy...
Ötletek kérek, ha vmi lényeges infót nem írtam le akkor azt is jelezzétek pls!Forza Ferrari!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony Ericsson K600i - csőszelet
- Jogász topic
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gmail
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen