- Projektor topic
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- visszaállítani az adatokat PC
- Mini-ITX
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Autóhifi
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
gp Az Öbölháború időszakában visz el minket a sorozat legújabb része, amelyben úgy tűnik hogy egy hirhedt ellenséggel szállunk majd szembe.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sz_Imre
senior tag
válasz Marci112233 #57424 üzenetére
Üdv.
Mivel saját tapasztalat, ezért igen TP-Link TL-WR1043ND V4 okozhat problémát a szolgáltató modembe.
Nálam a Telekomos Sagemcom Fast 5655v2 után volt egy TP-Link TL-SG1008D switch kötve, ami ugyanazt a hibát produkálta mint neked, persze akkor még nem tudtam, csak mikor kijött a szolgáltató technikus, akkor derült ki a hiba. Na azóta egy TP-Link TL-SG105 switch lett véve és azóta nincs probléma.
Bár tudom leírták már előttem a megoldást. Ez inkább úgymond megerősítés.[ Szerkesztve ]
-
Sz_Imre
senior tag
válasz Balázzs #68454 üzenetére
Szia!
Először is melyik szolgáltatónál vagy? Milyen eszköz?
Az Asus RT-AC66U hogyan volt kötve a szolgáltatói eszköz után? 'Gondolok itt arra, hogy csak simán dinamikus ip-vel vagy pppoe kapcsolattal.'
"Szerelő szerint optikánál vagy van kapcsolat, vagy nincs, ott nics olyan, hogy lassulás és magas ping." - na ez nettó hülyeség, mert ha valami hálózati hiba van, akkor igen is betud lassulni, illetve magas ping is előfordulhat. Tapasztalat belassulásra Telekom optika.
Volt-e valami eszköz csere vagy valami? Jelenleg tapasztald ki, hogy a szolgáltató eszközzel közvetlenül kötve is tapasztalod a hibát. Mert ha nem, akkor az Asus eszköz okozta a problémát.
Ha netán így sem, akkor pedig ahogyan írtad is, újabb hiba bejelentés. -
Sz_Imre
senior tag
válasz carex6 #68469 üzenetére
Szia!
Igaz, nem ismerem a Vodafone eszközt.
De amit ki kéne próbálni, hogy belépsz a Voda routerbe és ott a wireless (vezetéknélküli) részben keresel olyat, amit smart connect vagy band steering, azaz ami "egybeolvasztja" a
2.4 és a 5Ghz jelet. Na ezt kell kikapcsolni - külön választani.
Ha nem vagy biztos a dologban és ha tudsz képet feltölteni, akkor könnyebb lenne segíteni. (ez a 2. pont megoldás, de lehet hogy az 1-re is megoldás lehet)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs